SAP is dan ook met Klic-N-Kut Studio Element gemaaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
echt hehquote:
Heerlijk! Mijn brood is op maar te lui om het te halenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:51 schreef summer2bird het volgende:
Goedemorgen Fok!kers...
Het zonnetje schijnt!
Morgenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:51 schreef summer2bird het volgende:
Goedemorgen Fok!kers...
Het zonnetje schijnt!
Is inderdaad irritant, als je er eenmaal aan gewend bent is het te doen.quote:
Caliquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:32 schreef Californium het volgende:
Met koffie achter de laptop en dadelijk even in de kou naar de winkel
Ik zou zeggen: stap op je fiets en dan geniet je gelijk van het geweldige zonnetje terwijl je ook boodschappen doetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Heerlijk! Mijn brood is op maar te lui om het te halen
ik gebruik het 1 keer per maand.. te weinig om er aan gewend te rakenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:53 schreef Solique het volgende:
Is inderdaad irritant, als je er eenmaal aan gewend bent is het te doen.
ik hoef alleen brood en een pizza en wat simpele nootjes.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:53 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: stap op je fiets en dan geniet je gelijk van het geweldige zonnetje terwijl je ook boodschappen doet
Vast niet erger dan Navisionquote:
Naar welke super ga jij danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik hoef alleen brood en een pizza en wat simpele nootjes.
Krijg ik altijd van die blikken van "is dat alles?" irritant.
huur een boekhouder inquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:54 schreef friemelaar het volgende:
administratie
![]()
Wie dat heeft uitgevonden kan ook de hoogste boom krijgen
MPGquote:
Yep, prei, mosterdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:55 schreef Californium het volgende:
[..]
MPG![]()
![]()
is er klaar voor om naar de winkel te gaan! Moet ik nog voor iemand iets meenemen? Moet je het wel komen ophalen
Dan zal het best k*t blijven inderdaad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik gebruik het 1 keer per maand.. te weinig om er aan gewend te raken
Neem maar wat lekkers mee. Nijmegen moest ik heen, toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:55 schreef Californium het volgende:
[..]
MPG![]()
![]()
is er klaar voor om naar de winkel te gaan! Moet ik nog voor iemand iets meenemen? Moet je het wel komen ophalen
peter panquote:
Nou het zal me verbeelding wel zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ook, maar daar doen ze heulemaal niet zo.
Brood , kan het bezorgd worden?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:55 schreef Californium het volgende:
[..]
MPG![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |