bezorg je ook?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:00 schreef PeZu het volgende:
ooh de vishandel is open, wie gaat er mee kibbeling halen?
nee, er staat wie gaat er mee voor een speciale redenquote:
ik blijf wel thuisquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, er staat wie gaat er mee voor een speciale reden
en je bel danquote:
kom we gaan twister spelen, naaktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:06 schreef pgrferrari het volgende:
Ik verveel me, wie komt gezellig doen?
linkervoet op roodquote:
rechter hand op geel.quote:
nee was zijn dat voor nieuwerwetse dingenquote:
Daar kun je spinnenwebben kopen, volgens mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee was zijn dat voor nieuwerwetse dingen
koel nu nog een spin en in de zomer geen muggenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar kun je spinnenwebben kopen, volgens mij.
linkerbil op groenquote:
Welnee. Ik neem jou graag serieusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
oke laat maar serieus genomen worden is ook moeilijk hier
ik dacht laat ik hem maar niet maken dat gebeurt vanzelf wel, het mochte even maar voilaquote:
ja de zon schijnt dan wel maar het verraderlijk guurquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:32 schreef Californium het volgende:
Met koffie achter de laptop en dadelijk even in de kou naar de winkel
Kouliforniumquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:32 schreef Californium het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koulifornium.
Ik vond het vanochtend op de fiets lekker buiten.
Eenmaal binnen moest ik alleen even ontdooien.
whehehehquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[TK] ZetaFluXX
iemand interesse?![]()
alleen als die ook afwastquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[TK] ZetaFluXX
iemand interesse?![]()
ja ik kon het ook niet bevatten, eerst denk je hmmm.. en dan lees je de specs wat hij aankan WTF?quote:
plugin voor nodigquote:
nou kan ik iets erg fouts zeggen. En dat ga ik lekker niet doen!quote:
uhm nee maar er wordt wel meer zonder toestemming gedaan en gemaakt hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja ik kon het ook niet bevatten, eerst denk je hmmm.. en dan lees je de specs wat hij aankan WTF?alsof MS of Sony dat toestaat
[..]
plugin voor nodig![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou kan ik iets erg fouts zeggen. En dat ga ik lekker niet doen!
Je Googlet het ook eerst voordat je bezig gaat met uber haupt kopen van het dingquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm nee maar er wordt wel meer zonder toestemming gedaan en gemaakt hoor![]()
maar deze was wel erg obivious
nee hoor zulke zaken hoef ik niet te googlenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
[..]
Je Googlet het ook eerst voordat je bezig gaat met uber haupt kopen van het ding
have funquote:
SAP is dan ook met Klic-N-Kut Studio Element gemaaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
echt hehquote:
Heerlijk! Mijn brood is op maar te lui om het te halenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:51 schreef summer2bird het volgende:
Goedemorgen Fok!kers...
Het zonnetje schijnt!
Morgenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:51 schreef summer2bird het volgende:
Goedemorgen Fok!kers...
Het zonnetje schijnt!
Is inderdaad irritant, als je er eenmaal aan gewend bent is het te doen.quote:
Caliquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:32 schreef Californium het volgende:
Ik zou zeggen: stap op je fiets en dan geniet je gelijk van het geweldige zonnetje terwijl je ook boodschappen doetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Heerlijk! Mijn brood is op maar te lui om het te halen
ik gebruik het 1 keer per maand.. te weinig om er aan gewend te rakenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:53 schreef Solique het volgende:
Is inderdaad irritant, als je er eenmaal aan gewend bent is het te doen.
ik hoef alleen brood en een pizza en wat simpele nootjes.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:53 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: stap op je fiets en dan geniet je gelijk van het geweldige zonnetje terwijl je ook boodschappen doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |