Misschien had ik dat moeten doen, dan was mijn plaaggrap wat beter uit de verf gekomen, denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb het ook allemaal gemist hoor ;0
wsl has je er bij moeten zijn
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:05 schreef Panda72 het volgende:
Oke een gehaktbal voor je ontbijt om 08:20 s'morgens opwarmen in magnetron van de kantine is tot daar aan toe. Maar moet je die gehaktbal dan echt 10 minuten op vol vermogen opwarmen zodat om 08:30 het rookalarm afgaat en het hier nu stinkt naar verkoolde gehaktbal. Bedankt collega.
Is dat dezelfde weer van de bonbons? Dan zou ik hopen dat hij weer achter de deur staatquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:05 schreef Panda72 het volgende:
Oke een gehaktbal voor je ontbijt om 08:20 s'morgens opwarmen in magnetron van de kantine is tot daar aan toe. Maar moet je die gehaktbal dan echt 10 minuten op vol vermogen opwarmen zodat om 08:30 het rookalarm afgaat en het hier nu stinkt naar verkoolde gehaktbal. Bedankt collega.
succes met werkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heel verstandig.
[..]
Nou, ik weet ook maar van eentje wie het is.
Maar goed, die opstandige bui ben ik wel kwijt, eens kijken of ik nu in een werkbui kan komen.
mogguhquote:
Oke het is best grappig behalve als de stank van de verkoolde gehaktbal naar jouw kamer drijftquote:
weet je zeker dat je niet bij een ministerie werkt ofzo??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:05 schreef Panda72 het volgende:
Nee dat is weer iemand anders. Hij snapte er niks van zei hij. Normaal warmt hij zijn gehaktbal thuis 10 minuten op het vuur en dan is het lekker goed warm.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat dezelfde weer van de bonbons? Dan zou ik hopen dat hij weer achter de deur staat.
Ja maar hier werken ook genoeg idiotenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
weet je zeker dat je niet bij een ministerie werkt ofzo??
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee dat is weer iemand anders. Hij snapte er niks van zei hij. Normaal warmt hij zijn gehaktbal thuis op 10 minuten op het vuur en dan is het lekker goed warm.
Hij heeft thuis geen magnetronquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Dit was de eerste keer dat hij met een magnetron in aanraking kwam?.
Aiaiai, dat doet zeer jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:11 schreef suikertaartje het volgende:
Houten speelgoedauto in oog=auw
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:11 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:11 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja, ze zijn er nog steeds![]()
De echte sukkels
Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Aiaiai, dat doet zeer ja![]()
Morge zoetje![]()
Heb je voor noodgevallen niet een bril bij de hand ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Lens was ook nog kwijt, en nu zit ik met dik oog dat wazig kijkt en met hoofdpijn op mijn werk
*knuf*quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:11 schreef suikertaartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |