Goeiemorgenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Boh, wat wilde ik nog graag in bed blijven liggen
![]()
ik ga ook weer een kopje zettenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:21 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Kon maar moeilijk uit bed komen vanmorgen, maar flink aan de
deze ochtend.
Hai Martquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Marijke.
Ik herken je gevoel, had ook willen blijven liggen nog.
Goedemorgenquote:
Morgen Solquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:21 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Kon maar moeilijk uit bed komen vanmorgen, maar flink aan de
deze ochtend.
Goedemorgen meisjequote:
Wel goed... Lekker geslapen...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen meisje![]()
Hoe is het?
Fijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel goed... Lekker geslapen...
Ik moet vandaag weer oppassen maar ik weet niet meer hoelaat![]()
Goedemorgen pgrquote:
Solquote:
Ach beterschapjesquote:
Ja maar het is een heel verschil of ik om half 10 moet beginnen of half 12 en ik ga liever met 2 banjers de supermarkt in dan met 4quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FijnRustig aan
Oeps, nou ja, je merkt het vanzelf denk ik?
Whiskers blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:36 schreef LovelyLady het volgende:
Heb ik nog wat gemist gisteravond?
sterkte vraariequote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Whiskers blijkbaar.
Maar ik ga wat proberen te slapen
Ja, ik sliep wel goed. Wekker liep af, ik drukte hem uit en draaide me weer om... gelukkig realiseerde ik me nog net voor ik de kans kreeg weer in slaap te vallen dat het dinsdag is en geen weekendquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai MartHeb jij wel een beetje lekker geslapen dan?
Ik heb zo vreemd gedroomd dat ik dat hier niet eens ga postenEr kwamen in elk geval gebakken vissen in voor
Goedemorgenquote:
Mijn opstandige bui en wat kloonsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:36 schreef LovelyLady het volgende:
Heb ik nog wat gemist gisteravond?
Beterschap!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Whiskers blijkbaar.
Maar ik ga wat proberen te slapen
Goeiemorgen Martquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:43 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Hoe voel je je vanochtend?.
Die kloons heb ik nog meegemaakt, de rest nietquote:Mijn opstandige bui en wat kloons.
wat voor klonns?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemorgen Mart![]()
Mwoah het gaat wel hoor, heb lekker geslapen
[..]
Die kloons heb ik nog meegemaakt, de rest niet
Mooi zo. Vandaag weer wat meer eten?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemorgen Mart![]()
Mwoah het gaat wel hoor, heb lekker geslapen
Het een had met het ander te makenquote:Die kloons heb ik nog meegemaakt, de rest niet
Ik doe het gewoon rustig aan hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mooi zo. Vandaag weer wat meer eten?
Ik snap er niks meer van, vooral omdat ik waarschijnlijk de enige ben die de kloons niet uit elkaar kan halenquote:Het een had met het ander te maken.
Was de kloners aan het pesten.
Heel verstandigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon rustig aan hoor
Nou, ik weet ook maar van eentje wie het isquote:Ik snap er niks meer van, vooral omdat ik waarschijnlijk de enige ben die de kloons niet uit elkaar kan halen
ik heb het ook allemaal gemist hoor ;0quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon rustig aan hoor
[..]
Ik snap er niks meer van, vooral omdat ik waarschijnlijk de enige ben die de kloons niet uit elkaar kan halen
Misschien had ik dat moeten doen, dan was mijn plaaggrap wat beter uit de verf gekomen, denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb het ook allemaal gemist hoor ;0
wsl has je er bij moeten zijn
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:05 schreef Panda72 het volgende:
Oke een gehaktbal voor je ontbijt om 08:20 s'morgens opwarmen in magnetron van de kantine is tot daar aan toe. Maar moet je die gehaktbal dan echt 10 minuten op vol vermogen opwarmen zodat om 08:30 het rookalarm afgaat en het hier nu stinkt naar verkoolde gehaktbal. Bedankt collega.
Is dat dezelfde weer van de bonbons? Dan zou ik hopen dat hij weer achter de deur staatquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:05 schreef Panda72 het volgende:
Oke een gehaktbal voor je ontbijt om 08:20 s'morgens opwarmen in magnetron van de kantine is tot daar aan toe. Maar moet je die gehaktbal dan echt 10 minuten op vol vermogen opwarmen zodat om 08:30 het rookalarm afgaat en het hier nu stinkt naar verkoolde gehaktbal. Bedankt collega.
succes met werkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heel verstandig.
[..]
Nou, ik weet ook maar van eentje wie het is.
Maar goed, die opstandige bui ben ik wel kwijt, eens kijken of ik nu in een werkbui kan komen.
mogguhquote:
Oke het is best grappig behalve als de stank van de verkoolde gehaktbal naar jouw kamer drijftquote:
weet je zeker dat je niet bij een ministerie werkt ofzo??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:05 schreef Panda72 het volgende:
Nee dat is weer iemand anders. Hij snapte er niks van zei hij. Normaal warmt hij zijn gehaktbal thuis 10 minuten op het vuur en dan is het lekker goed warm.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat dezelfde weer van de bonbons? Dan zou ik hopen dat hij weer achter de deur staat.
Ja maar hier werken ook genoeg idiotenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
weet je zeker dat je niet bij een ministerie werkt ofzo??
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee dat is weer iemand anders. Hij snapte er niks van zei hij. Normaal warmt hij zijn gehaktbal thuis op 10 minuten op het vuur en dan is het lekker goed warm.
Hij heeft thuis geen magnetronquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Dit was de eerste keer dat hij met een magnetron in aanraking kwam?.
Aiaiai, dat doet zeer jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:11 schreef suikertaartje het volgende:
Houten speelgoedauto in oog=auw
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:11 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:11 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja, ze zijn er nog steeds![]()
De echte sukkels
Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Aiaiai, dat doet zeer ja![]()
Morge zoetje![]()
Heb je voor noodgevallen niet een bril bij de hand ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Lens was ook nog kwijt, en nu zit ik met dik oog dat wazig kijkt en met hoofdpijn op mijn werk
*knuf*quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:11 schreef suikertaartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |