Naar welke super ga jij danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik hoef alleen brood en een pizza en wat simpele nootjes.
Krijg ik altijd van die blikken van "is dat alles?" irritant.
huur een boekhouder inquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:54 schreef friemelaar het volgende:
administratie
![]()
Wie dat heeft uitgevonden kan ook de hoogste boom krijgen
MPGquote:
Yep, prei, mosterdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:55 schreef Californium het volgende:
[..]
MPG![]()
![]()
is er klaar voor om naar de winkel te gaan! Moet ik nog voor iemand iets meenemen? Moet je het wel komen ophalen
Dan zal het best k*t blijven inderdaad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik gebruik het 1 keer per maand.. te weinig om er aan gewend te raken
Neem maar wat lekkers mee. Nijmegen moest ik heen, toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:55 schreef Californium het volgende:
[..]
MPG![]()
![]()
is er klaar voor om naar de winkel te gaan! Moet ik nog voor iemand iets meenemen? Moet je het wel komen ophalen
peter panquote:
Nou het zal me verbeelding wel zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ook, maar daar doen ze heulemaal niet zo.
Brood , kan het bezorgd worden?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:55 schreef Californium het volgende:
[..]
MPG![]()
![]()
quote:
Beterschapquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kusjes hebben dan toch geholpen![]()
Alleen lig ik nu ziek op bed
je bent gewoon luiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:00 schreef cablegunmaster het volgende:
Enige waar ik bang voor ben is dat ik lichtelijk Agorafobie aan het ontwikkelen ben
Kort samengevat meer uit huis gaan![]()
Nijnquote:
quote:
mwaohquote:
Haha denk het ook jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kusjes hebben dan toch geholpen![]()
Alleen lig ik nu ziek op bed
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Haha denk het ook ja
Oei () dat is niet goed
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MET koffie??quote:
Je moet ook geen frikandel met tandpasta eten das niet lekkurquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
In de ochtend!
Beetje vies met tandpastasmaak.
Eigenlijk kan je niks eten of drinken als je net je tanden gepoetst hebt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Je moet ook geen frikandel met tandpasta eten das niet lekkur
Ja ik vind het ook niks maar er zijn mensen die dat lekker vinden.quote:
tic tacsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je niks eten of drinken als je net je tanden gepoetst hebt.
Ja maar de laatste tijd snack ik niet meer zo veel hoor. Plaatjes plakken doe ik welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:05 schreef PeZu het volgende:
panda is meer een snackbeertje ipv een bamboebeertje
Kauwgumquote:
plaatjes plakken?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar de laatste tijd snack ik niet meer zo veel hoor. Plaatjes plakken doe ik wel
Is dat je ontbijt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:08 schreef Toekito het volgende:
speciaal voor Snackbeer
[ afbeelding ]
wat een faal er zit geen pindapoep op die pikantoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:08 schreef Toekito het volgende:
speciaal voor Snackbeer
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een faal er zit geen pindapoep op die pikanto
Frietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:08 schreef Toekito het volgende:
speciaal voor Snackbeer
[ afbeelding ]
het patat vuige nep belgquote:
Ja plaatjes van snacks plakken ipv snacks te snaaienquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:08 schreef Toekito het volgende:
speciaal voor Snackbeer
[ afbeelding ]
Die heb ik als ringtonequote:
Dank je wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:08 schreef Toekito het volgende:
speciaal voor Snackbeer
[ afbeelding ]
Inderdaad het is PATATquote:
smaakt wel een stuk minderquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja plaatjes van snacks plakken ipv snacks te snaaien
Samen frietjes etenquote:
Bah evergreen daar zitten van die vieze krenten in.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:13 schreef Solique het volgende:
Al die snackzooi die voorbij komt.
Ik eet maar een Evergreen.
Ja maar wel beter voor de lijnquote:
kloptquote:
Sorryquote:
Helaas tussenuur voorbijquote:
succes met de les!quote:
maak je nu een snackje voor mequote:
Huuuuuu... notulenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:27 schreef Barretje80 het volgende:
ohhh.. het is weer een haat dag
notulen uit-typen![]()
die poesquote:
Ja, duh. Wie andersquote:
ja maar kijk lieve ome geert dan guitig lachenquote:
maar de poes is ook gedeeltelijk zwartquote:
Ome geert is niet lievquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar kijk lieve ome geert dan guitig lachen
zo'n grijns heeft die ook als die mensen eruit gooitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar kijk lieve ome geert dan guitig lachen
Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar de poes is ook gedeeltelijk zwart
jawelquote:
aah en hoeveel mensen precies heeft geert dan al persoonlijk dit land uitgewerkt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
zo'n grijns heeft die ook als die mensen eruit gooit
laten we wel wezen. Als hij beleid gaat maken wordt het stukken strenger en niet cool als je bijv. uit somalie gevlucht bent.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah en hoeveel mensen precies heeft geert dan al persoonlijk dit land uitgewerkt?
Nee, het is een huillie. Een grote bek over vrijheid van meningsuiting maar zodra Geertje zelf onderwerp van spot is gaat hij nog net niet huilend naar z'n moeder en dan is het allemaal schandalig en opruiend.quote:
Dat wil ik wel maar als ik het opstuur is het al koudquote:
amen en ik stop weer met de politieke discussiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, het is een huillie. Een grote bek over vrijheid van meningsuiting maar zodra Geertje zelf onderwerp van spot is gaat hij nog net niet huilend naar z'n moeder en dan is het allemaal schandalig en opruiend.
meten met 2 maten heet dat ..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, het is een huillie. Een grote bek over vrijheid van meningsuiting maar zodra Geertje zelf onderwerp van spot is gaat hij nog net niet huilend naar z'n moeder en dan is het allemaal schandalig en opruiend.
weet je wat ook niet cool is? een stel somaliers die je nachtrust verstoren omdat ze elke avond met zijn 15en als malle qat kauwen en schreeuwen in het appartement onder jequote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
laten we wel wezen. Als hij beleid gaat maken wordt het stukken strenger en niet cool als je bijv. uit somalie gevlucht bent.
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
weet je wat ook niet cool is?? een stel tokkies die midden in de nacht muziek gaan draaienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je wat ook niet cool is? een stel somaliers die je nachtrust verstoren omdat ze elke avond met zijn 15en als malle qat kauwen en schreeuwen in het appartement onder je![]()
niks mis met wat strenger zijn of mogen jouw huisgasten ook misbruik maken van je gastvrijheid?
dar heb ik het toch gaar niet over manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
nee maar dan moet je consequent zijn en daar ontbreekt het aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je wat ook niet cool is? een stel somaliers die je nachtrust verstoren omdat ze elke avond met zijn 15en als malle qat kauwen en schreeuwen in het appartement onder je![]()
niks mis met wat strenger zijn of mogen jouw huisgasten ook misbruik maken van je gastvrijheid?
Inderdaad uitschot waar het ook vandaan komt moet hard worden aangepakt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
weet je wat ook niet cool is?? een stel tokkies die midden in de nacht muziek gaan draaien
mensen zijn niet tof.. onafhankelijk waar ze vandaan komen ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |