dar heb ik het toch gaar niet over manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, het is een huillie. Een grote bek over vrijheid van meningsuiting maar zodra Geertje zelf onderwerp van spot is gaat hij nog net niet huilend naar z'n moeder en dan is het allemaal schandalig en opruiend.
nee maar dan moet je consequent zijn en daar ontbreekt het aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je wat ook niet cool is? een stel somaliers die je nachtrust verstoren omdat ze elke avond met zijn 15en als malle qat kauwen en schreeuwen in het appartement onder je![]()
niks mis met wat strenger zijn of mogen jouw huisgasten ook misbruik maken van je gastvrijheid?
Inderdaad uitschot waar het ook vandaan komt moet hard worden aangepakt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
weet je wat ook niet cool is?? een stel tokkies die midden in de nacht muziek gaan draaien
mensen zijn niet tof.. onafhankelijk waar ze vandaan komen ..
klopt mensen zijn allemaal egoïstische corrupte beesten die alles verpesten, allemaalquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
weet je wat ook niet cool is?? een stel tokkies die midden in de nacht muziek gaan draaien
Dat maakt Geert nog niet lief.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
dar heb ik het toch gaar niet over man_!
kijk het plaatje dan, das is toch super cute
en waar precies zeg ik dan je niet consequent moet zijn?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee maar dan moet je consequent zijn en daar ontbreekt het aan.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat maakt Geert nog niet lief.
En zijn onderdanen zijn nog veel debieler.
PVV: 'Weg met Schotse Hooglanders'
Precies. Bekijk mensen als individu, onafhankelijk van hun afkomstquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ja hoor: "Eén euro voor Friemel, eentje voor mij, weer één euro voor Friemel, en eentje voor mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
weet je wel wat die mongolen rekenen
er zijn ook die reken iets minderquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hoor: "Eén euro voor Friemel, eentje voor mij, weer één euro voor Friemel, en eentje voor mij"
Whahahahaha die mensen zijn echt gek. Dan moeten de franse poedels, duitse herders, de afrikaanse olifanten, de bengaalse tijgers etc ook het land uit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat maakt Geert nog niet lief.
En zijn onderdanen zijn nog veel debieler.
PVV: 'Weg met Schotse Hooglanders'
dat sowieso maar dat is niet heel praktisch als je een grootschalig beleid wilt voerenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. Bekijk mensen als individu, onafhankelijk van hun afkomst.
Te beginnen met die wollige berberaapjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Whahahahaha die mensen zijn echt gek. Dan moeten de franse poedels, duitse herders, de afrikaanse olifanten, de bengaalse tijgers etc ook het land uit.
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat sowieso maar dat is niet heel praktisch als je een grootschalig beleid wilt voeren
Liebchenquote:
ik doel op het immigratie beleid.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Beleid: een raddraaier moet streng gestraft worden. Met een passende straf, die ook als zodanig ervaren wordt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hoor: "Eén euro voor Friemel, eentje voor mij, weer één euro voor Friemel, en eentje voor mij"
quote:
dan heb je een verkeerde boekhouderquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
je kent ze !
[..]
maar dan nog ...............
Als de boekhouder meer kost dan de belastingdienst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |