weer eens wat anders dan een appeltaartquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh![]()
MI![]()
![]()
![]()
![]()
Seks met Meatloaf![]()
![]()
....
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan een appeltaart
[ afbeelding ]
Hoi Meissie, op zich wel goedquote:
Zoals het een braaf huisvader betaamtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
We gaan even de stad in..
Ik hobbel er braaf achteraan
Godzijdank een plaatje zonder roomsausquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan een appeltaart
[ afbeelding ]
mja wat voor saus is het dan, het ziet er een beetje onbestendig uitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Godzijdank een plaatje zonder roomsaus![]()
OMGquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat komt niet goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]! Je moet die dromen van jou echt opschrijven en de filmrechten verkopen
. Dan loop je zo binnen
...
Jawel, comfort foodquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
naamgenoot![]()
[..]
ok je hebt nu absoluut geen zin in chocolade
Succesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi Meissie, op zich wel goed![]()
Ben bezig met n'm administratie afronden voor 2010![]()
Nu moet ik eerst nog ff wat doodsbedreigingen versturen aan al diegene die hun factuurtjes niet betaald hebben![]()
En dan alvast diegene die dat dit jaar van plan zijn op andere gedachten zien te brengen door de nieuwe manier van werken uit te leggen [ afbeelding ]
En dán nog ffde BTW invullen
Veel plezierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
We gaan even de stad in..
Ik hobbel er braaf achteraan
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
huisdierquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Alles is PeZu zijn schuld, hij had dat in mijn hoofd gestoptquote:
Ik heb een grijs plaatjequote:
trust me, you do not want to knowquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een grijs plaatjeWat voor plaatje is het?
Jawel, want jij maakt mooie huisjes voor je huisdierenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
van Muck, mijn huisdier wil je niet zijn
Goatsequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
met zeggen dat je geen zin hebt in choclade trachtte ik natuurlijk het tegenovergestelde te bereiken hehquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles is PeZu zijn schuld, hij had dat in mijn hoofd gestopt![]()
Keequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
trust me, you do not want to know
ik kan wel een beetje timmerenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, want jij maakt mooie huisjes voor je huisdieren
ik ben voor minder gebannedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is je geluktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
met zeggen dat je geen zin hebt in choclade trachtte ik natuurlijk het tegenovergestelde te bereiken heh
Nicequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan wel een beetje timmeren![]()
die hele carport heb ik zelf gebouwd
wat moet er gemaakt worden?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NiceWanneer kom je bij mij timmeren?
Niet echt nog..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Veel plezierVoel je je al wel beter?
Zeg, moet die goatse nou weerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef Toekito het volgende:
snap dankzij Muck de verwarring ik linkte naar: -
rot eens op manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef Toekito het volgende:
snap dankzij Muck de verwarring ik linkte naar:
ik heb ECHT dat plaatje niet gepost man.............gewoon groente met roomsausquote:
Zowel dat plaatje als die link is een goatsequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb ECHT dat plaatje niet gepost man.............gewoon groente met roomsaus
dan mag je die homo's van die site aanklagen. Heb het Muck laten zien ik zie echt een bord vol voedsel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Zowel dat plaatje als die link is een goatse.
direct linken zal wel afgevangen worden door de server...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Zowel dat plaatje als die link is een goatse.
mja ik zag liever die goatse danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:30 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Even ter verdediging van mijn stommeling...
In CUL hebben ze ook een tijdje last gehad van deze site, als je linkt naar een plaatje, maakt hij er een goatse van
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:30 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Even ter verdediging van mijn stommeling...
In CUL hebben ze ook een tijdje last gehad van deze site, als je linkt naar een plaatje, maakt hij er een goatse van
wat ik al dacht dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
direct linken zal wel afgevangen worden door de server...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |