bedankt.. Ja dat moet ik dan zeker doen. AlLeen had ik altijd het principe dat mijn eerste keer seks met iemand zou zijn waar ik van hield. En nu laat ik me leiden door lustenquote:Op maandag 21 februari 2011 08:08 schreef nightsleeper het volgende:
Waarom niet? Het is maar seks. Zorg er alleen wel voor dat zij ook begrijpt wat jouw verwachtingen zijn, zodat ze niet gaat denken dat er méér in zit.
vertel..quote:Op maandag 21 februari 2011 08:15 schreef AlphaOmega het volgende:
Jammer dat sommige mensen zich ook kunnen voortplanten...
Verder weinig. Ik ben bang voor het resultaat van het fokken van gepeupel... wat is dan het eindproduct?quote:
Fok!quote:Op maandag 21 februari 2011 08:26 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Verder weinig. Ik ben bang voor het resultaat van het fokken van gepeupel... wat is dan het eindproduct?
kijk ik weet niet of je bang bent dat ik me voortplant of zij. Maar beiden zullen niet gebeuren dus thats not the point. Ik weet dat het misschien immoreel is? Of ...quote:Op maandag 21 februari 2011 08:26 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Verder weinig. Ik ben bang voor het resultaat van het fokken van gepeupel... wat is dan het eindproduct?
Het was gewoon een algemene opmerking...quote:Op maandag 21 februari 2011 08:31 schreef blauweruis het volgende:
[..]
kijk ik weet niet of je bang bent dat ik me voortplant of zij. Maar beiden zullen niet gebeuren dus thats not the point. Ik weet dat het misschien immoreel is? Of ...
dat is het dus. Ik voel nu echt dat ik denk met mn pik. Typisch man. Ik zal haar niet kwetsen want zij weet wat mijn intenties zijn. Maar wat bedoel je? Zij zal mijn fantasieën juist waarmaken. Als ze doet wat ze zegtquote:Op maandag 21 februari 2011 08:38 schreef Chinless het volgende:
Nja je bent een man toch? Dus gaan met die banaan.
Al denk ik wel dat je reeeel moet zijn. Fantasieën hoeven niet direct waarheid te zijn.
okee.. Nou bedankt voor de bijdrage...quote:Op maandag 21 februari 2011 08:39 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Het was gewoon een algemene opmerking...
ondanks je vleug sarcasme.. Tja weet je eerst dacht ik ook van het moet bij iemand speciaal zijn enz. Maar volgens mij zal ik er echt niet wakker van liggen. Als ik een meisje heb waar ik van hou zoals mijn ex gaat het me niet om de seks. Maar om liefde waar seks bij hoort. Ik ben geen botte hart die alleen maar op seks uit is. Maar ze biedt zich zo aan. Maakt me gek dat ik me bijna niet in kan houden...quote:Op maandag 21 februari 2011 08:43 schreef Wicked-Game het volgende:
Je maagdelijkheid verliezen aan een niet eens lekker wijf waar je geen relatie mee wilt, ik zeg doen!
ik meen het serieus dat ik echt respect heb voor jou als een meisje zich zo aanbied en al je fantasieëen wil laten uitkomen, dat je dan nee zegt uit principe. Of ben ik nou gewoon zwak?quote:
Ik zou het niet weten. Ik ben nog maagd en meisjes bieden zich nooit aan.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:00 schreef blauweruis het volgende:
ik meen het serieus dat ik echt respect heb voor jou als een meisje zich zo aanbied en al je fantasieëen wil laten uitkomen, dat je dan nee zegt uit principe. Of ben ik nou gewoon zwak?
Hallo, TS is geen wijf. Voor een kerel is neuken neuken.quote:Op maandag 21 februari 2011 08:43 schreef Wicked-Game het volgende:
Je maagdelijkheid verliezen aan een niet eens lekker wijf waar je geen relatie mee wilt, ik zeg doen!
23% kans op succes?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:17 schreef Garisson72 het volgende:
Ik weet wel wat Maurice de Hond zou zeggen.
Woef?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:17 schreef Garisson72 het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:17 schreef Garisson72 het volgende:
Ow dat zal vast geen probleem zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 10:19 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop dat het je lukt, de eerste keer en dat de spanning je niet doet verslappen.
Tja let er wel een beetje mee op. Ze kan daar natuurlijk ook mee gaan spelen. Als het gaat gebeuren moet op een gegeven moment ook het knopje om gaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:24 schreef blauweruis het volgende:
[..]
Ow dat zal vast geen probleem zijn
Maar als ik het voor haar echt duidelijk is dan okee, doe ik het.. maar zodra ik merk
dat ik haar ga kwetsen doe ik het niet. Ik heb ook nog wel medeleven ondanks dat ik mn pik achterna loop..
Thanx iig
Hoe ga je het haar duidelijk maken dan, en wat bedoel je met "zodra ik merk dat ik haar ga kwetsen"?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:24 schreef blauweruis het volgende:
[..]
Ow dat zal vast geen probleem zijn
Maar als ik het voor haar echt duidelijk is dan okee, doe ik het.. maar zodra ik merk
dat ik haar ga kwetsen doe ik het niet. Ik heb ook nog wel medeleven ondanks dat ik mn pik achterna loop..
Thanx iig
Ik ga het haar dus nogmaals zeggen, dat ik niet verliefd ben maar dat ze me gewoon gek maak. als ik dan merk dat ik haar daar mee kwets ofzo, dan gaat het niet door. Ik ga geen mensen kapot maken voor alleen mijn lusten. dat is het... sinds mijn ex mis ik het echt en ze bied zich gewoon aan.. gewoon dierlijke drang dus niets meer niets minder. ik ben 21 en zij 20..quote:Op maandag 21 februari 2011 10:40 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
Hoe ga je het haar duidelijk maken dan, en wat bedoel je met "zodra ik merk dat ik haar ga kwetsen"?
Wat heeft ze je gestuurd en wat heeft ze gezegd? Wil zij ook alleen maar seks of wil ze meer?
En waarom wil je dit met iemand waar je je niet tot aangetrokken voelt (je zegt dat ze niet heel knap is) en ook duidelijk niet om geeft (je voelt toch niks voor haar, ook niet qua innerlijk?)
Daarom zou ik het niet doen, brengt alleen maar gezeur.
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? En is zij nog maagd? Dat speelt natuurlijk ook mee.
mja als ze 20 is dan hoe je niet zulke stappen te nemen. Die is oud en wijs genoeg om voor haarzelf te zorgen.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:58 schreef blauweruis het volgende:
[..]
Ik ga het haar dus nogmaals zeggen, dat ik niet verliefd ben maar dat ze me gewoon gek maak. als ik dan merk dat ik haar daar mee kwets ofzo, dan gaat het niet door. Ik ga geen mensen kapot maken voor alleen mijn lusten. dat is het... sinds mijn ex mis ik het echt en ze bied zich gewoon aan.. gewoon dierlijke drang dus niets meer niets minder. ik ben 21 en zij 20..
Nee op een gegeven moment is het gewoon die richting op gegaan met smsen..quote:Op maandag 21 februari 2011 11:03 schreef whatsupworld het volgende:
@ blauweruis, wat versta je onder aanbieden? Zegt ze letterlijk "neem me" ofzo?
Je hebt gezegd dat je niks voor haar voelt en alsnog wil ze zo graag?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:06 schreef blauweruis het volgende:
[..]
Nee op een gegeven moment is het gewoon die richting op gegaan met smsen..
En toen zij ze dat ze er fantasieen over had. ik heb het een paar keer afgehouden
en gezegd, dit is niet goed ik voel niks voor je.. alleen ze blijft aandringen. Het is natuurlijk wel
zo dat ik nooit zeker weet of ze gewoon liegt en dus wel verliefd op me is..
In dat laatste geval is ze gewoon zelf een idioot, hoef je geen medelijden mee te hebben.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:06 schreef blauweruis het volgende:
[..]
Nee op een gegeven moment is het gewoon die richting op gegaan met smsen..
En toen zij ze dat ze er fantasieen over had. ik heb het een paar keer afgehouden
en gezegd, dit is niet goed ik voel niks voor je.. alleen ze blijft aandringen. Het is natuurlijk wel
zo dat ik nooit zeker weet of ze gewoon liegt en dus wel verliefd op me is..
dan is het wel zijn eerste keer geweest... Jammer zou dat zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:07 schreef Hephaistos. het volgende:
Gewoon een keer doen. Als de geilheid verdwenen is merk je vanzelf dat er weinig aan is als het meisje niet leuk is.
waarom zou je een lelijk wijf willen neuken?! serieus...quote:Op maandag 21 februari 2011 11:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
In dat laatste geval is ze gewoon zelf een idioot, hoef je geen medelijden mee te hebben.
Je hebt dus twee opties:
* Je gaat in op haar hitsige avances (), neukt haar en de immense druk op je leuter is eindelijk weg. Voordeel: je hebt geneukt, ole, eeuwigdurend respect van je vrienden! Nadeel: je bent ontmaagd door een lelijk wijf.
* Je zoekt iemand die wel leuk is. Gewoon in de kroeg, of je gaat posten bij het schoolplein.
Nadeel: het duurt misschien enkele weken langer. Voordeel: je bent ontmaagd door een lekker wijf en misschien is ze zelfs leuker. Het respect van je vrienden is nog groter!
Ach, de eerste keer is toch ruk.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:11 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
dan is het wel zijn eerste keer geweest... Jammer zou dat zijn.
Omdat zijn stijve piemel de hele tijd tegen zijn kin aan klettert en hem dat belemmert in zijn dagelijkse werkzaamheden. Met de door mij genoemde oplossing is dit probleem hopelijk verholpen.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:12 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
waarom zou je een lelijk wijf willen neuken?! serieus...
Every hole is a goalquote:Op maandag 21 februari 2011 11:12 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
waarom zou je een lelijk wijf willen neuken?! serieus...
Trek jezelf dan af ofzo, dan hoef je toch geen random persoon te gaan neuken waar je niks voor voelt. Het lijkt me juist heel onaantrekkelijk en niet geil als iemand zich aanbied, dan is de spanning weg.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omdat zijn stijve piemel de hele tijd tegen zijn kin aan klettert en hem dat belemmert in zijn dagelijkse werkzaamheden. Met de door mij genoemde oplossing is dit probleem hopelijk verholpen.
Mvg.
Als je geil bent, komt dat vanzelf. En aangezien TS nu zo'n beetje 24/7 geil is ...quote:Op maandag 21 februari 2011 11:19 schreef whatsupworld het volgende:
Slaat nergens op, je moet je ook aangetrokken voelen.
Ja, maar jij bent een vrouw. Hij is een man.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:19 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
Trek jezelf dan af ofzo, dan hoef je toch geen random persoon te gaan neuken waar je niks voor voelt. Het lijkt me juist heel onaantrekkelijk en niet geil als iemand zich aanbied, dan is de spanning weg.
Is dat wat anders dan geilheid?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:19 schreef whatsupworld het volgende:
Slaat nergens op, je moet je ook aangetrokken voelen.
Dat is toch waar de meeste mannen en vrouwen van elkaar verschillen. Ik ben van mening dat sex zonder verplichtingen best lekker kan zijn!(ik mag het niet meer helaas) En voor sommige mannen kan het opwindend zijn wanneer een vrouw zich aanbied en laat merken dat ze em "wil". Ook denk ik dat er een verschil is tussen seksuele aantrekkingskracht en iemand echt leuk vinden.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:19 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
Trek jezelf dan af ofzo, dan hoef je toch geen random persoon te gaan neuken waar je niks voor voelt. Het lijkt me juist heel onaantrekkelijk en niet geil als iemand zich aanbied, dan is de spanning weg.
Ja, want als je iemand echt leuk vindt ga je voor het innerlijk (en een klein beetje het uiterlijk). Seksuele aantrekkingskracht lijkt me alleen uiterlijk, dus hoe kan je het dan voelen als je, zoals TS zegt, het wijf lelijk vindt....quote:Op maandag 21 februari 2011 11:24 schreef Erik079 het volgende:
[..]
Dat is toch waar de meeste mannen en vrouwen van elkaar verschillen. Ik ben van mening dat sex zonder verplichtingen best lekker kan zijn!(ik mag het niet meer helaas) En voor sommige mannen kan het opwindend zijn wanneer een vrouw zich aanbied en laat merken dat ze em "wil". Ook denk ik dat er een verschil is tussen seksuele aantrekkingskracht en iemand echt leuk vinden.
..niet alleen mannen. Er zijn ook vrouwen die niet zo'n frigide kut als jij hebben.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:27 schreef whatsupworld het volgende:
ik snap niet waarom mannen alles willen neuken wat los en vast zit. Zal wel instinct zijn.
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
..niet alleen mannen. Er zijn ook vrouwen die niet zo'n frigide kut als jij hebben.
wat bedoel je nu weer met een frigide kut?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
..niet alleen mannen. Er zijn ook vrouwen die niet zo'n frigide kut als jij hebben.
geneens knap is wel wat anders als lelijk. En alles neuken wat los en vast zit gaat wellicht ook wat ver. En geloof me er zijn ook genoeg vrouwen die "neuken wat los en vast zit". En alleen uiterlijk klopt ook niet helemaal. Innerlijk telt ook mee bij seksuele aantrekkingskracht. En als ze allebei geil zijn, en het willen dan is er toch niets aan de hand? Ik zeg lekker doen.. Seks is lekker en is(in de meeste gevallen) gezond.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:27 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
Ja, want als je iemand echt leuk vindt ga je voor het innerlijk (en een klein beetje het uiterlijk). Seksuele aantrekkingskracht lijkt me alleen uiterlijk, dus hoe kan je het dan voelen als je, zoals TS zegt, het wijf lelijk vindt....
ik snap niet waarom mannen alles willen neuken wat los en vast zit. Zal wel instinct zijn.
Het wordt een beetje bashen op jou nu. is ook niet de bedoeling. ik znap je gedachtengang wel. zo denk ik ook in principe.. maar zoals ik al zeg, er zijn dus nu geen blokkades meer.. waarom zou ik het dan niet doen.. als het haar niet uitmaakt en ik van mijn 24/7 geilheid afkom...quote:Op maandag 21 februari 2011 11:33 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
wat bedoel je nu weer met een frigide kut?
Ik ben tenminste geen slet.
Als het bij 1x blijft vergeet dan niet de donkeypunch!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:49 schreef blauweruis het volgende:
[..]
Het wordt een beetje bashen op jou nu. is ook niet de bedoeling. ik znap je gedachtengang wel. zo denk ik ook in principe.. maar zoals ik al zeg, er zijn dus nu geen blokkades meer.. waarom zou ik het dan niet doen.. als het haar niet uitmaakt en ik van mijn 24/7 geilheid afkom...
Ja ok, maar je moet in je achterhoofd houden dat zij ook een mens is met gevoelens en duidelijk met haar communiceren wat je wilt van haar. Een one night stand? Als je gewoon duidelijk en eerlijk bent en dingen afspreekt is er niks om je schuldig over te voelen (want ze is 20...).. Maar je moet ook geen verwachtingen scheppen dan.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:49 schreef blauweruis het volgende:
[..]
Het wordt een beetje bashen op jou nu. is ook niet de bedoeling. ik znap je gedachtengang wel. zo denk ik ook in principe.. maar zoals ik al zeg, er zijn dus nu geen blokkades meer.. waarom zou ik het dan niet doen.. als het haar niet uitmaakt en ik van mijn 24/7 geilheid afkom...
Ik zal er nog eens goed over nadenken, bedankt!!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:52 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
Ja ok, maar je moet in je achterhoofd houden dat zij ook een mens is en duidelijk met haar communiceren wat je wilt van haar. Een one night stand? Als je gewoon duidelijk en eerlijk bent en dingen afspreekt is er niks om je schuldig over te voelen (want ze is 20...).. Maar je moet ook geen verwachtingen scheppen dan.
En hoezo kom je dan van je 24/7 geilheid af, een tijdje na het neuken komt dat weer terug toch?
Is de enige reden dat je met haar naar bed wilt dat ze zich aanbied? Niet omdat je haar ergens leuk vindt of lekker? (want je zegt dat je haar niet echt lekker vindt)...
Ik zou dan wachten tot je wel iemand tegen komt waarvan je denkt 'wauw'.
Dat wil niet zeggen dat we dat dan maar altijd doen en een spoor van verderf achter laten, dat is nogal een verschilquote:Op maandag 21 februari 2011 11:53 schreef RianaLuna het volgende:
Volgens mij worden alle stereotype mannen met "neuken want het heeft een gat, zak over het hoofd, blablabla" wel neer gezet hier.
je geeft geen antwoord op mn vragenquote:Op maandag 21 februari 2011 11:53 schreef blauweruis het volgende:
[..]
Ik zal er nog eens goed over nadenken, bedankt!!
Allemaal trouwens
I know, maar waarom zou TS niet gewoon wachten op iemand die hij wel 'lekker/sexy/mooi/knap' e.d. vind, dan is de eerste keer toch veel fijner? Dan dat als iemand je vraagt van hoe was je eerste keer: Nya met een lelijk wijf, je weet wel.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:54 schreef blauweruis het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat we dat dan maar altijd doen en een spoor van verderf achter laten, dat is nogal een verschil
Persoonlijk snap ik niet waarom je zou moeten wachten totdat je een meisje ontmoet die je "wauw" vindt terwijl je verder geen spijt zal krijgen. Jij wilt seks, zij wilt seks, wat is het probleem?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:53 schreef blauweruis het volgende:
[..]
Ik zal er nog eens goed over nadenken, bedankt!!
Allemaal trouwens
En alle stereotype vrouwen met "neuken doe je alleen als je een diepe emotionele band hebt met iemand blablabla" ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:53 schreef RianaLuna het volgende:
Volgens mij worden alle stereotype mannen met "neuken want het heeft een gat, zak over het hoofd, blablabla" wel neer gezet hier.
Als hij seks gaat hebben gaat hij iets meer zelfverzekerd voelen en hij komt van zijn geilheid af.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:55 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
je geeft geen antwoord op mn vragen
Ik wil jouw gedachtengang snappen...
laat je ons weten wat je uiteindelijk doet?
Lol, je hoeft niet zo te happen hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 11:56 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En alle stereotype vrouwen met "neuken doe je alleen als je een diepe emotionele band hebt met iemand blablabla" ook.
Ja, maar dat houden sommige vrouwen zich ook voor. En als je als vrouw snel met mannen naar bed gaat waar je geen "diepe emotionele band" mee hebt voel je je al snel een slet en minderwaardig. Neemt niet weg dat sommige vrouwen er geen problemen mee hebbenquote:Op maandag 21 februari 2011 11:56 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En alle stereotype vrouwen met "neuken doe je alleen als je een diepe emotionele band hebt met iemand blablabla" ook.
als je het niet lekker gaat vinden, waarom zou je het dan doen?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:56 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Persoonlijk snap ik niet waarom je zou moeten wachten totdat je een meisje ontmoet die je "wauw" vindt terwijl je verder geen spijt zal krijgen. Jij wilt seks, zij wilt seks, wat is het probleem?
Wel moet ik je waarschuwen dat als je haar niet aantrekkelijk vindt, ga je het niet lekker vinden. Het kan juist verkeerd aflopen dan.
Maar als je denkt dat je het wel kan doen zonder problemen over te houden, moet je het gewoon doen.
Okee antwoord op je vragen dan :p Ik wil ook geen verwachtingen scheppen.. Maar misschien houdt ze me wel voor de gek en krijgt ze toch gevoelens.. Ik heb wel vaak genoeg zoiets laten gaan omdat ik dacht, ik voel niks voor dit meisje.. en ondanks dat ik me dan goed voel en zegmaar moreel, ben ik uiteindelijk nog maagd. bniet dat dat zo'n ramp is hoor, maar tegenwoordig in deze maatschappij dus wel. Misschien komt het wel terug (waarchijnlijk welquote:Op maandag 21 februari 2011 11:52 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
Ja ok, maar je moet in je achterhoofd houden dat zij ook een mens is met gevoelens en duidelijk met haar communiceren wat je wilt van haar. Een one night stand? Als je gewoon duidelijk en eerlijk bent en dingen afspreekt is er niks om je schuldig over te voelen (want ze is 20...).. Maar je moet ook geen verwachtingen scheppen dan.
En hoezo kom je dan van je 24/7 geilheid af, een tijdje na het neuken komt dat weer terug toch?
Is de enige reden dat je met haar naar bed wilt dat ze zich aanbied? Niet omdat je haar ergens leuk vindt of lekker? (want je zegt dat je haar niet echt lekker vindt)...
Ik zou dan wachten tot je wel iemand tegen komt waarvan je denkt 'wauw'.
Hoe weet iemand of hij het lekker gaat vinden?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:58 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
als je het niet lekker gaat vinden, waarom zou je het dan doen?
Leg eens uit wat seks hebben met zelfvertrouwen te maken heeft?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hoe weet iemand of hij het lekker gaat vinden?
Zoiezo, iemand zoals TS doet het voor de zelfvertrouwen, denk ik. Voor mannen die lang tijd geen seks hebben gehad, geeft seks hebben weer zelfvertrouwen.
Het zou me meer zelfvertrouwen geven als ik seks zou hebben met iemand die 'moeilijk' te krijgen is..quote:Op maandag 21 februari 2011 12:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hoe weet iemand of hij het lekker gaat vinden?
Zoiezo, iemand zoals TS doet het voor de zelfvertrouwen, denk ik. Voor mannen die lang tijd geen seks hebben gehad, geeft seks hebben weer zelfvertrouwen.
Ja, dat zoiezo waar. Maar voor mannen is dat anders dan een vrouw natuurlijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:01 schreef RianaLuna het volgende:
[..]
Het zou me meer zelfvertrouwen geven als ik seks zou hebben met iemand die 'moeilijk' te krijgen is..dan iemand die zich zo voor me voeten werpt.
Daarvoor ben je vrouw en niet man. Wij hebben niet zo'n ding wat steeds opspringt en daarom kunnen we ons wat meer in controle houden.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:01 schreef RianaLuna het volgende:
[..]
Het zou me meer zelfvertrouwen geven als ik seks zou hebben met iemand die 'moeilijk' te krijgen is..dan iemand die zich zo voor me voeten werpt.
Leg eens uit wat relatie/liefde met zelfvertrouwen te maken heeft?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:00 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
Leg eens uit wat seks hebben met zelfvertrouwen te maken heeft?
Jaquote:Op maandag 21 februari 2011 12:06 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Leg eens uit wat relatie/liefde met zelfvertrouwen te maken heeft?
Er zijn verschillende redenen waarom seks zelfvertrouwen geeft voor een man. Wil je ze allemaal horen?
Ik vraag me af... je vindt haar niet knap... maar misschien vind je haar lichaam wel heel lekker en wil je daarom met haar naar bed?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:59 schreef blauweruis het volgende:
[..]
Okee antwoord op je vragen dan :p Ik wil ook geen verwachtingen scheppen.. Maar misschien houdt ze me wel voor de gek en krijgt ze toch gevoelens.. Ik heb wel vaak genoeg zoiets laten gaan omdat ik dacht, ik voel niks voor dit meisje.. en ondanks dat ik me dan goed voel en zegmaar moreel, ben ik uiteindelijk nog maagd. bniet dat dat zo'n ramp is hoor, maar tegenwoordig in deze maatschappij dus wel. Misschien komt het wel terug (waarchijnlijk wel) maargoed dan heb ik in iedergeval geen spijt dat ik deze kans heb laten gaan. het lijkt nu net of ik alleen maar aan seks denk, dat is niet zo. liefde is voor mij echt niet alleen seks.. maar ik blijf wel een man. en dat kun je tegenwerken maar uiteindelijk is dat de natuur (en heeft een functie
). Ik laat weten wat ik ga doen, zeker weten. (en wat er gebeurd is
)
Ten eerste, TS is maagd. Hij hoort vaak genoeg verhalen van vrienden of klasgenoten over seks en wat dan ook. Zijn vrienden en andere patsers vallen hem vaak genoeg daarmee lastig. Dus hij gaat aan zichzelf twijfelen en vragen of hij wilt iets verkeerd doet of niet. Als hij eenmaal seks heeft gehad, weet hij dat hij het kan en ook dat hij aantrekkelijk genoeg is om het te krijgen.quote:
Voor meisjes is het ook anders omdat het nog wel eens een klein beetje pijn kan doen als ze te gespannen zijn, dus moet het langzaam, rustig en vertrouwd zijn... Voor jongens ligt dat toch anders, bij jongens doet het zelden pijn. Je moet alleen natuurlijk wel een stijve blijven houden (en daarvoor niet te gespannen zijn)quote:Op maandag 21 februari 2011 12:14 schreef cinnamon_M het volgende:
Tja, ik zou het gewoon doen. Je bent geil, je hebt zin in seks en zij klaarblijkelijk ook. Waarom dan niet?
Als je twijfelt of je er spijt van krijgt ivm 1e keer, dan moet je daar nog wel even over nadenken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat zelf niet had, mijn 1e x was wel met iemand met wie ik een lange relatie heb gehad, maar ik heb persoonlijk niet dat ik zo'n waarde hecht aan 'die eerste keer'. Voor mij is dat maar een beetje symbolisch geneuzel, dat die eerste keer 'speciaal' moet zijn. Je kunt seks hebben voor de lekker, en uit liefde. Die uit liefde is sowieso 'speciaal', maar wat maakt het uit als de eerste keer gewoon voor de lekker was? Maargoed, je moet voor jezelf ff bepalen hoe jij daar in staat.
Verder gewoon wel ff zorgen dat het haar ook duidelijk is dat t enkel om de seks gaat. Dan zeg ik: doen!
Idd, je moet voor jezelf bepalen wat jij fijn en niet fijn vindt.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:16 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
Voor meisjes is het ook anders omdat het nog wel eens een klein beetje pijn kan doen als ze te gespannen zijn, dus moet het langzaam, rustig en vertrouwd zijn... Voor jongens ligt dat toch anders, bij jongens doet het zelden pijn. Je moet alleen natuurlijk wel een stijve blijven houden (en daarvoor niet te gespannen zijn)
Verder ben ik het eens met Cinnamon, omdat je zelf bepaalt hoe je je eerste keer wilt laten zijn en je je idd niks hoeft aan te trekken van dat symbolische geneuzel.
Bovendien ligt een vrouw klaar te komen doordat jij der ligt te neuken. Niet iemand anders, maar jij. En dat voelt goed.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:16 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ten eerste, TS is maagd. Hij hoort vaak genoeg verhalen van vrienden of klasgenoten over seks en wat dan ook. Zijn vrienden en andere patsers vallen hem vaak genoeg daarmee lastig. Dus hij gaat aan zichzelf twijfelen en vragen of hij wilt iets verkeerd doet of niet. Als hij eenmaal seks heeft gehad, weet hij dat hij het kan en ook dat hij aantrekkelijk genoeg is om het te krijgen.
Daarnaast leert hij ook meteen wat, zodat wanneer hij een meisje ontmoet die hij wilt hebben, weet hij hoe wat hij moet doen wanneer de tijd afkomt en kan hij leiding nemen wanneer het moet.
Ook laat seks wat stofjes in de hersenen los waardoor een man uit nature meer vrolijk en zelfverzekerd gaat gedragen.
Dit telt trouwens voornamelijk voor jongens die in een sleur zitten.
Mwah, is voor iedereen anders. Ik kan me mijn eerste keer echt niet meer precies herinneren. Weet alleen nog dat t lekker was.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:35 schreef mazaru het volgende:
Ik weet niet of dit serieus is. Maar vergeet niet dat er een groot verschil zit tussen seks hebben en de liefde bedrijven.
Als je de liefde bedrijft voel je dat in lichaam en ziel. Seks is alleen gericht op dat stukje tussen je benen.
Je maagdelijkheid kun je maar 1 keer verliezen. En die ene keer zul je de rest van je leven herinneren. Aan jou de keuze welke herinnering je wilt hebben daaraan.
uiteraardquote:Op maandag 21 februari 2011 12:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Veel plezier dan! En uiteraard wel een verslagje hier plaatsen!
Ja, het is immoreel. Laat je niet verleiden. Dat meisje, ook al zeg je dat je verder niets wil, zal waarschijnlijk stiekem toch hopen van wel. Jullie zullen beide spijt krijgen, maar het wellicht wegrationaliseren. Niet doen, wacht op iemand waar je van houd, zoals je jezelf voor had genomen.quote:Op maandag 21 februari 2011 08:31 schreef blauweruis het volgende:
[..]
kijk ik weet niet of je bang bent dat ik me voortplant of zij. Maar beiden zullen niet gebeuren dus thats not the point. Ik weet dat het misschien immoreel is? Of ...
het is net of ik mezelf hoor praten. Deze kant spreekt me ook meer aan maar toch. Okee het meisje waar ik mee had, waar ik zielsveel van hield. Houd eigenlijk, daar heb ik seksuele dingen mee gedaan. Nog niet de daad om de stomme reden dat ik steeds geen condooms had. Maar het zou zeker zijn gebeurd. Toen ging het uit. Ik had met haar graag de eerste keer willen beleven. En ik ben het een beetje zat om maagd te zijn. Het lijkt tegenwoordig of er dan wel iets mis met je moet zijn ofzo...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:41 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ja, het is immoreel. Laat je niet verleiden. Dat meisje, ook al zeg je dat je verder niets wil, zal waarschijnlijk stiekem toch hopen van wel. Jullie zullen beide spijt krijgen, maar het wellicht wegrationaliseren. Niet doen, wacht op iemand waar je van houd, zoals je jezelf voor had genomen.
Ik ben die ene keer oprecht vergeten. Wat ik nog wel weet zijn die leuke mannenavondjes waar het altijd over seks ging en dat ik dan in de bank zat weg te zakken omdat ik het als enige nog niet gedaan had.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:35 schreef mazaru het volgende:
Ik weet niet of dit serieus is. Maar vergeet niet dat er een groot verschil zit tussen seks hebben en de liefde bedrijven.
Als je de liefde bedrijft voel je dat in lichaam en ziel. Seks is alleen gericht op dat stukje tussen je benen.
Je maagdelijkheid kun je maar 1 keer verliezen. En die ene keer zul je de rest van je leven herinneren. Aan jou de keuze welke herinnering je wilt hebben daaraan.
trouwens met dat laatste bedoel ik geil worden:P maar de echte reden is dus nu boven water. Maagd zijn, zelfvertrouwen. Keep walking heeft me altijd zo door. Ook onder andere accounts :pquote:Op maandag 21 februari 2011 12:12 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
Ik vraag me af... je vindt haar niet knap... maar misschien vind je haar lichaam wel heel lekker en wil je daarom met haar naar bed?
Oh ja, als ze je voor de gek houdt is dat haar eigen probleem, want dan houdt ze zichzelf ook voor de gek. Je moet alleen oppassen dat je geen verkeerde verwachtingen schept en dat is heel simpel; gewoon eerlijk en duidelijk blijven.
Wat bedoel je met "misschien komt het wel terug (waarschijnlijk wel)"?
Dan verwoord ik toevallig je geweten. Je geweten is verstandig, weet het beter dan je testosteron. Ik vind het jammer voor je dat het uit is, maar bekijk het van de zonnige kant, je hebt de kans nu nog om die intimiteit met iemand te beleven, waar het wel mee stand houd. Het verdriet dat je over een gebroken relatie hebt, gaat niet weg door je lusten achterna te lopen, dat is nog nooit het geval geweest. Dat is als heel veel gaan zuipen, of aan de drugs gaan, of ergens anders in wegvluchten.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:46 schreef blauweruis het volgende:
[..]
het is net of ik mezelf hoor praten. Deze kant spreekt me ook meer aan maar toch. Okee het meisje waar ik mee had, waar ik zielsveel van hield. Houd eigenlijk, daar heb ik seksuele dingen mee gedaan. Nog niet de daad om de stomme reden dat ik steeds geen condooms had. Maar het zou zeker zijn gebeurd. Toen ging het uit. Ik had met haar graag de eerste keer willen beleven. En ik ben het een beetje zat om maagd te zijn. Het lijkt tegenwoordig of er dan wel iets mis met je moet zijn ofzo...
jemig zoals is het gewoon precies. De maatschappij dwingt je natuurlijk ook. En ik heb op voetbal gezeten. Moet je nagaan hoe dat in de kleedkamer gaat. Ik ben wel blij dat ik 'lekkere dingen' heb gedaan met mn ex.. Maar dat voelde inderdaad speciaal. Ik wou haar laten genieten omdat ik zoveel van haar hield. En dat is uiteindelijk het mooiste wat er isquote:Op maandag 21 februari 2011 12:51 schreef Broodjeappelstroop het volgende:
[..]
Ik ben die ene keer oprecht vergeten. Wat ik nog wel weet zijn die leuke mannenavondjes waar het altijd over seks ging en dat ik dan in de bank zat weg te zakken omdat ik het als enige nog niet gedaan had.
Ik was altijd precies zoals TS; meisje moest speciaal zijn en ik vond het niet erg dat ik nog maagd was. Wreemd genoeg vind de maatschappij dat echter wel erg en dan had ik weer een meisje genegeerd dat mij overduidelijk zag zitten en dan werd achter mijn rug zelfs zachtjes het woord homofiel gemompeld. En ik werd 19, 20, 21, 22...
Toen heb ik em er op een gegeven moment gewoon bij de eerste de beste fatsoenlijke kans ingehangen. Bloednerveus, slappe pik, niet kunnen komen, niet kunnen beffen, meisje was niet lekker en kon er zelf ook niks van. Maar ik was blij dat ik het gedaan had, en heb het erna nog een paar keer gedaan met hetzelfde meisje. Je voelt je, zoals eerder op deze pagina gezegd, in een klap een stuk zelfverzekerder. En toen ik 3 maanden later wél dat meisje tegenkwam dat ik echt leuk vond was ik blij dat ik wist waar haar clit zat.
En dan kan je als meisje wel zeggen dat het schattig is als je vriendje zijn eerste keer bij jou beleefd, maar het is pas echt schattig als hij je gelijk klaar laat komen.
De helft lult daar maar wat hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:00 schreef blauweruis het volgende:
En ik heb op voetbal gezeten. Moet je nagaan hoe dat in de kleedkamer gaat.
Is ook zo. Maar dat meisje dat ik echt leuk vond was wel de eerste die ik zonder condoom neukte, en dat is in mijn optiek zo'n ontzettend veel intensere ervaring, zeker in combinatie met de gevoelens die ik had, dat het voor mij gewoon als mijn eerste echte keer gold. En dat ik een tijdje daarvoor een beetje had liggen rotzooien met een meid die me niks boeide deed daar niks aan af.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:00 schreef blauweruis het volgende:
[..]
jemig zoals is het gewoon precies. De maatschappij dwingt je natuurlijk ook. En ik heb op voetbal gezeten. Moet je nagaan hoe dat in de kleedkamer gaat. Ik ben wel blij dat ik 'lekkere dingen' heb gedaan met mn ex.. Maar dat voelde inderdaad speciaal. Ik wou haar laten genieten omdat ik zoveel van haar hield. En dat is uiteindelijk het mooiste wat er is
Als man kan je dat allemaal ook onderdrukken en je richten op de dingen die echt belangrijk zijn in het leven i.p.v. de rest van je leven je pik achterna lopen.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:42 schreef blauweruis het volgende:
Ja ik voel me ook wel echt een man hoor.. en dan kan ik nog zulke mooie romantische gedachtes hebben maar het is de natuur. deze maatschappij zorgt voor omgangsvormen anders zou het hek van de dam zijn. maar als een man een meisje treft die zich aanbiedt.. tja, dan komt het beest in me los. en het is echt niet zo dat mannen dan ongevoelige klootzakken zijn enz. want ik zou mijn vriendin echt niet bedriegen. je moet ermee leren omgaan dat je man bent en constant geil kan worden. maar het betekent wel dat ik daar dus nu geen rekening mee hoef te houden. en ze is niet lelijk, maar ooki niet knap.
Ach, lekker boeiend.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:12 schreef Northside het volgende:
[..]
Als man kan je dat allemaal ook onderdrukken en je richten op de dingen die echt belangrijk zijn in het leven i.p.v. de rest van je leven je pik achterna lopen.
Hey, ik zeg ook, doen. Als je de kans krijgt, waarom niet? Met zo'n meisje kan je harde seks hebben, zonder gezeur over gevoelens en knuffelen. Maar dat gelul over evolutie en dat we allemaal eigenlijk maar beesten zijn enzo vind ik wel onzin.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:16 schreef Silenus het volgende:
Ach, lekker boeiend.
Hij wil gewoon even neuken, hij is vrijgezel, niemand gaat dood: wat is het probleem? "Richten op dingen die echt belangrijk zijn in het leven"
Ja, want na een keertje neuken verandert heel je leven natuurlijk.
Straks krijgt TS een keer een vriendinnetje en dan gaat ie lekker daarmee neuken. Tot die tijd: knalluh maar!
Om dat haar het huis uit te moeten werkenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:15 schreef Silven het volgende:
En langsGAAN voor sexLaat der gewoon lekker langskomen, zij wil toch geneukt worden.
Oh op die manier, ben ik ook met je eens ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:18 schreef Northside het volgende:
[..]
Hey, ik zeg ook, doen. Als je de kans krijgt, waarom niet? Met zo'n meisje kan je harde seks hebben, zonder gezeur over gevoelens en knuffelen. Maar dat gelul over evolutie en dat we allemaal eigenlijk maar beesten zijn enzo vind ik wel onzin.
gewoon speciaal maken. Alles doen wat je met je geliefde niet zou doen.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:34 schreef kingmob het volgende:
Ik begrijp het probleem niet in dit topic? Mijn eerste keer was ook niet bijzonder, who gives a shit, seks doe je voor je plezier?
Waarom zou je met je geliefde bepaalde dingen niet doen als het gaat om seks?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:51 schreef jstrike het volgende:
[..]
gewoon speciaal maken. Alles doen wat je met je geliefde niet zou doen.
tja, er zijn soms grenzen wat je je geliefde wel of neit aan wil doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:06 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Waarom zou je met je geliefde bepaalde dingen niet doen als het gaat om seks?
of dat ji ok bent met eenmalige sex (gaat uiteindelijk om je eigen geestelijke gesteldheid)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:16 schreef Mishu het volgende:
Ik vind als man zijnde ondergeschikt zijn aan je lul echt enorm stom. Maar voor een eerste keer kan het best, dan zit er niet zo'n druk achter. En daarna weer gewoon je lul leren beheersen. Bespaart een hoop drama en verdriet (wat je waarschijnlijk toch al niet wil). Zolang je maar zeker aanvoelt dat zij oké is met eenmalige seks.
Respectloze harde seks, het zware pornowerk zeg maar. Dat kan/wil/mag niet altijd met je geliefde.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:06 schreef cinnamon_M het volgende:
Waarom zou je met je geliefde bepaalde dingen niet doen als het gaat om seks?
Waarom zou je dat moeten willenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:13 schreef Northside het volgende:
[..]
Respectloze harde seks, het zware pornowerk zeg maar. Dat kan/wil/mag niet altijd met je geliefde.
Dat denk je maar...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:13 schreef Northside het volgende:
[..]
Respectloze harde seks, het zware pornowerk zeg maar. Dat kan/wil/mag niet altijd met je geliefde.
Nee, dat laatste moet je natuurlijk niet doen, want dan is het niet respectloos meer en dan is de lol eraf.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:19 schreef jstrike het volgende:
Tja, geen idee wat je ervan verwacht. Het is leuke afwisseling van je twee andere vriendinnen.
en je moet er niet meer van maken dan dat het is. Gewoon even respectloos bezig zijn kan soms ook leuk zijn. Als je het maar duidelijk maakt naar haar toe.
Das ook best lekker met je geliefdequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:13 schreef Northside het volgende:
[..]
Zonder al te expliciet te worden. Je kunt niet het bruincafe verlaten om je vriendin van een proteine shake te voorzien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:24 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Das ook best lekker met je geliefde
Trouwens, dat ligt er ook maar net aan hoe je vriendin gebouwd is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:24 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Das ook best lekker met je geliefde
Het was niet aan jou gericht.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:18 schreef blauweruis het volgende:
[..]
Hallo, dan weet je in elk geval hoe expliciet zij is. dat heet functioneel.
Ik ga zo
Of je leest eerst even.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:21 schreef Catch_me het volgende:
Al een update van de TS of hij zijn smaatje anaal ontmaagd heeft?
Tja het is Fok, dus natuurlijk ga je ervan uit dat dit niet de waarheid is. Maar ik verzeker je van wel. Maargoed, ik ben misschien wel sterk genoeg om het niet te doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het was niet aan jou gericht.
Ben benieuwd of ze je überhaupt binnenlaat. Al vermoed ik dat er het nodige uit de dikke duim wordt gezogen.
Daar gokt TS ook op.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:21 schreef Lienekien het volgende:
Al vermoed ik dat er het nodige uit de dikke duim wordt gezogen.
En als ze je nou hard in je gezicht uitlacht, zou je het dan eerlijk vertellen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:29 schreef blauweruis het volgende:
[..]
Tja het is Fok, dus natuurlijk ga je ervan uit dat dit niet de waarheid is. Maar ik verzeker je van wel. Maargoed, ik ben misschien wel sterk genoeg om het niet te doen
dat is in het geheel niet aan bod. ik zeg wat er gebeurt klaar. het is aan jou de keus of je dat gelooft of nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En als ze je nou hard in je gezicht uitlacht, zou je het dan eerlijk vertellen?
Denk het niet, hè. Zou wel een beetje een afgang zijn.
Ja, dat is wat ik zeg, ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:43 schreef blauweruis het volgende:
[..]
dat is in het geheel niet aan bod. ik zeg wat er gebeurt klaar. het is aan jou de keus of je dat gelooft of niet
nee dat zegt hij niet, hij zegt dat hij datgene zegt wat hij zegt, en of dat is wat jij gelooft is een andere vraagquote:
Dat is niet aan bod. Dusssss!quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:01 schreef jstrike het volgende:
[..]
nee dat zegt hij niet, hij zegt dat hij datgene zegt wat hij zegt, en of dat is wat jij gelooft is een andere vraag
niet aan bod?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is niet aan bod. Dusssss!
Natuurlijk zal hij niet zeggen dat hij de waarheid verdraait. Duh.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:07 schreef jstrike het volgende:
het is niet aan bod dat hij iets zegt in de trant van wat je aangeeft. Dat wil niet zeggen dat hij dan wel of niet een uitspraak geeft over dat hetgeen wat hij zegt datgene is wat niet de waarheid is.
maargoed dat wil niet zeggen dat datgene wat hij zegt niet de waarheid is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Natuurlijk zal hij niet zeggen dat hij de waarheid verdraait. Duh.
We wachten het verslag van de stomende seks maar af.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:10 schreef jstrike het volgende:
[..]
maargoed dat wil niet zeggen dat datgene wat hij zegt niet de waarheid is.
goed voor hetzelfde geld komt hij met een verslag dat hij hem niet omhoog kreeg of dat het allemaal na 30 seconden afgelopen was. Zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We wachten het verslag van de stomende seks maar af.
Ze blijkt natuurlijk gewoon een kuthoer. Dus het kan beide kanten op.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:15 schreef jstrike het volgende:
[..]
goed voor hetzelfde geld komt hij met een verslag dat hij hem niet omhoog kreeg of dat het allemaal na 30 seconden afgelopen was. Zou zomaar kunnen.
Ja waarom niet. Eerste wat TS gaat leren is dat de eerste keer seks nooit geweldig zal zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:15 schreef jstrike het volgende:
[..]
goed voor hetzelfde geld komt hij met een verslag dat hij hem niet omhoog kreeg of dat het allemaal na 30 seconden afgelopen was. Zou zomaar kunnen.
precies... met een beetje ongeluk moet de ts de volgende ochtend postinor gaan halen vanwege een iets te enthousiaste insteek.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja waarom niet. Eerste wat TS gaat leren is dat de eerste keer seks nooit geweldig zal zijn.
Als het hem lukt om klaar te komen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:22 schreef jstrike het volgende:
[..]
precies... met een beetje ongeluk moet de ts de volgende ochtend postinor gaan halen vanwege een iets te enthousiaste insteek.
tja.... zou jij het risico willen lopen als merkt dat je jasje gescheurd is, met een meid die je:quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:24 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als het hem lukt om klaar te komen.
Gewoon als hij haar neukt ook zorgen dat ie blijft slapen, en bij het ontbijt een MAP door haar eten/drinken doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:25 schreef jstrike het volgende:
[..]
tja.... zou jij het risico willen lopen als merkt dat je jasje gescheurd is, met een meid die je:
a) niet aantrekkelijk vind
b) niet aangetrokken toe voelt.
Ah ok ik ken het als EAC. Maargoed als je tweede voorhuid scheurt dan moet je wel de enkele pil variant nemen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Morning after pil als je zonder regenjas geknald heb.
En ik weet ook dat dat een beetje laat is.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:07 schreef Hephaistos. het volgende:
Gewoon een keer doen. Als de geilheid verdwenen is merk je vanzelf dat er weinig aan is als het meisje niet leuk is.
Emergency anti contraceptionquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:08 schreef maxmit het volgende:
Oh, en @jstrike: Waar staat EAC eigenlijk voor?
Wacht even... zijn er mannen die standaard morning after pillen bij zich hebben?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:37 schreef jstrike het volgende:
Maargoed, het gebeurt redelijk vaak dat zo' geitendarm scheurt. Dan is het we'll zo handig om zo'n pil te hebben
What's with the 'we'll', dude?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:48 schreef jstrike het volgende:
Dat zei ik niet. Ik zei dat zo'n feestballon soms knapt en dan is het we'll handig om er een te hebben. Overigens hebben we er we'll een op voorraad voor als ze iets vergeet of dat ze niet op de pil is
Weet dat je dat niet zei, maar nu vraag ik het me af. En ik vraag ook af wat ik daarvan moet vinden als ze bestaan...quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:48 schreef jstrike het volgende:
Dat zei ik niet. Ik zei dat zo'n feestballon soms knapt en dan is het we'll handig om er een te hebben. Overigens hebben we er we'll een op voorraad voor als ze iets vergeet of dat ze niet op de pil is
Maargoed als je dekmantel verbroken is dan kun je toch beter iets achter de hand hebben of vergis ik me?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:08 schreef Northside het volgende:
[..]
Weet dat je dat niet zei, maar nu vraag ik het me af. En ik vraag ook af wat ik daarvan moet vinden als ze bestaan...
Herkenbaar dit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:37 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Gewoon als hij haar neukt ook zorgen dat ie blijft slapen, en bij het ontbijt een MAP door haar eten/drinken doenDoe ik zo vaak en heeft me geen wind eieren gelegd
Als er windeieren werden gelegd, dan was die MAP ook niet nodig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:37 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Gewoon als hij haar neukt ook zorgen dat ie blijft slapen, en bij het ontbijt een MAP door haar eten/drinken doenDoe ik zo vaak en heeft me geen wind eieren gelegd
In mijn gedachten zag ik vrijgezelle mannen voor me die in de stad op jacht gaan met condooms op zak, en een paar morning after pillen 'voor de zekerheid'. Daar is eigenlijk niets mis mee, maar het lijkt zo... 'met voorbedachte rade'.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef jstrike het volgende:
Maargoed als je dekmantel verbroken is dan kun je toch beter iets achter de hand hebben of vergis ik me?
Wtf man, als je dat bij mij zou flikken zou ik je echt meteen niet meer vertrouwen of willen zien, beetje zonder iemands medeweten een pil in haar eten stoppen waar je fucking misselijk en ziek van wordt. Dat merk je echt wel hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:37 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ja hallo weet je hoeveel wijven ik ken die zeggen dat ze de pil slikken, maar nadat je ze hebt volgeblaft zeggen dat ze hem toch niet slikkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:48 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Wtf man, als je dat bij mij zou flikken zou ik je echt meteen niet meer vertrouwen of willen zien, beetje zonder iemands medeweten een pil in haar eten stoppen waar je fucking misselijk en ziek van wordt. Dat merk je echt wel hoor.Communiceer met je (sex)partner.
daarom moet je ook beter communiceren met elkaar. Waarom zou een "wijf" dat zeggen, dat ze hem slikt terwijl ze hem niet slikt? Ligt misschien aan het soort vrouwen wat jij neuktquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:06 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ja hallo weet je hoeveel wijven ik ken die zeggen dat ze de pil slikken, maar nadat je ze hebt volgeblaft zeggen dat ze hem toch niet slikken?
Inderdaad, waarom zou een vrouw dat zeggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:33 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
daarom moet je ook beter communiceren met elkaar. Waarom zou een "wijf" dat zeggen, dat ze hem slikt terwijl ze hem niet slikt? Ligt misschien aan het soort vrouwen wat jij neukt
Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:42 schreef Catch_me het volgende:
Je hebt er van die borderliners tussen zitten hoor
Jij wordt misschien ziek en misselijk. Ken er ook genoeg die helemaal niets merken van dat spul. Sterker nog, staat zelfs op de verpakking dat het bij het gros van de mensen helemaal geen bijwerkingen heeft.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:48 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Wtf man, als je dat bij mij zou flikken zou ik je echt meteen niet meer vertrouwen of willen zien, beetje zonder iemands medeweten een pil in haar eten stoppen waar je fucking misselijk en ziek van wordt. Dat merk je echt wel hoor.Communiceer met je (sex)partner.
Ik geloof het niet. Volgens mij kreeg je hem niet omhoog (toch Lienekien?)quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:01 schreef blauweruis het volgende:
update; waarschijnlijk zullen veel mensen hier het absoluut niet met me eens zijn, maar er zijn een paar posts die toch in mn hoofd bleven zitten. Ik wou bijna weggaan en toen opeens: 'gadverdamme waar ben ik mee bezig!'.. Ik wil met iemand naar bed van wie ik hou! Niet een of ander makkelijk meisje waar ik alleen mijn zaad loos. Dus ben niet gegaan. Heb het ook gezegd tegen haar en ze begreep het. Dus geef je mening maar, zeg dat ik een idioot ben en dat ik nog maagd ben, maar ik kan het niet als ik niet echt van dat meisje hou. Klinkt dramatisch maar zo is het nou eenmaal. Ik ben geen slaaf van mn pik. En ik ben opgelucht het niet gedaan te hebben.
keertje daten?quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:08 schreef Broodjeappelstroop het volgende:
Ja godver, nou voel ik me dus slap toen ik het toen wel gedaan heb. Bedankt he blauweruis, homo
thanxquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:05 schreef Bisamrat het volgende:
Ik geef je groot gelijk en knap dat je het niet gedaan hebt.
Nee, hoor. Ik was sceptisch geweest bij een hoop grootspraak.quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:26 schreef blauweruis het volgende:
hahaha ik wacht inderdaad al op lienekien die nu gaat zeggen dat ze me in mn gezicht heeft uitgelachen toen ik hem niet omhoog kreeg :p maar nee, dat was niet het geval
Ik ga je geen idioot noemen, maar:quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:01 schreef blauweruis het volgende:
update; waarschijnlijk zullen veel mensen hier het absoluut niet met me eens zijn, maar er zijn een paar posts die toch in mn hoofd bleven zitten. Ik wou bijna weggaan en toen opeens: 'gadverdamme waar ben ik mee bezig!'.. Ik wil met iemand naar bed van wie ik hou! Niet een of ander makkelijk meisje waar ik alleen mijn zaad loos. Dus ben niet gegaan. Heb het ook gezegd tegen haar en ze begreep het. Dus geef je mening maar, zeg dat ik een idioot ben en dat ik nog maagd ben, maar ik kan het niet als ik niet echt van dat meisje hou. Klinkt dramatisch maar zo is het nou eenmaal. Ik ben geen slaaf van mn pik. En ik ben opgelucht het niet gedaan te hebben.
gelukkig maarquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik was sceptisch geweest bij een hoop grootspraak.
Ik vind je geen idioot en ook geen homo.
haha ja dat zal het zijn. Heb je een telefoonnummer van die vriend van jequote:Op donderdag 24 februari 2011 09:16 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Ik ga je geen idioot noemen, maar:
jij bent niet opgelucht maar dat is wat je jezelf vertelt
en jij gaat hier alleeeeen maar spijt van krijgen, geloof me
En even een serieuze post, misschien even kijken of je homo bent. Ik had een vriend die ook tot twee keer toe een meid aangeboden kreeg, heeft ze afgeslagen, bleek hij later homo te zijn.
Bij stomende seks grootspraak had ik waarschijnlijk mijn twijfels gehad, ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:17 schreef blauweruis het volgende:
[..]
gelukkig maarmaar als het dus wel was gebeurd en ik had het hier geschreven had je het niet geloofd?
Het was zeker geen vrees. Kom op zeg, het was nou niet een lekker wijf waarbij ik bang zou zijn dat ik zou falen ofzo. bovendien was mn ex wel een lekker wijf en daar bleef die ook overeindquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Koudwatervrees krijgen, en het dan goedpraten met gelul dat je het alleen wil doen met meisjes waar je veel van houdt...
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:51 schreef Hephaistos. het volgende:
Het geeft niks hoor, iedereen is zenuwachtig voor de eerste keer
Thanx man, maar weetje ik baal er eigenlijk meer van dat ik het niet met mijn vriendin heb gedaan. want daar hield ik echt van. Alleen andere dingen zegmaar. Ze was ook een beetje bang om dan zwanger te worden en voelde zich er dus nog niet helemaal op haar gemak bij, dus heb ik gewacht. En het zou zeker zijn gebeurd als het niet uitging. Maargoed, ik ben nu al bijna 24 uur verder en heb nog geen spijtquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:18 schreef Keep_Walking het volgende:
Nee man, ik heb wel respect voor je. Ik moet eerlijk zeggen, ik heb stiekem ook spijt van mijn eerste keren. Want het was met een meisje waar ik me niet aangetrokken voelde en het voelde niet helemaal lekker enzo. Ik was wel blij voor de ervaring die ik heb opgedaan zodat ik wat zelfverzekerder was bij de meisjes dat ik wel aantrekkelijk vond, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik toch liever had gewacht totdat het met een meisje was waar ik verliefd op was.
Wel ga je natuurlijk nog steeds dat kutgevoel krijgen als andere mensen over seks praten en jij niks te zeggen hebt, maar daar leef je wel mee.
Nou dat scheelt, hoef ik me daar ook niet meer druk over te maken. Ben sowieso van mening dat je eerst minstens tien jaar bij elkaar moet zijn voordat je daaraan begint. Omdat je dan pas zeker van elkaar bentquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:23 schreef Catch_me het volgende:
geen probleem TS, als je op jouw leeftijd nog maagd ben zul je dat wss de rest van je leven blijven
Hahaha, ja misschien wel. Ik maak wel een advertentie op een datingsite, waar ik iemand zoek om samen maagd te blijvenquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:46 schreef Keep_Walking het volgende:
Tien jaar? Je moet gewoon samen maagd dood gaan. Enige manier om in de hemel te komen.
maar je bent toch maagd? of is dat alleen het sterrenbeeld?quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:44 schreef blauweruis het volgende:
[..]
Het was zeker geen vrees. Kom op zeg, het was nou niet een lekker wijf waarbij ik bang zou zijn dat ik zou falen ofzo. bovendien was mn ex wel een lekker wijf en daar bleef die ook overeind
Lees de post hierboven voor uitleg. wacht ik quote hem voor jequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:52 schreef jstrike het volgende:
[..]
maar je bent toch maagd? of is dat alleen het sterrenbeeld?
tja dan moet je niet zeggen dat je hem stijf kon houden want je hebt helemaal niets gedaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:53 schreef blauweruis het volgende:
[..]
Lees de post hierboven voor uitleg. wacht ik quote hem voor je
"Thanx man, maar weetje ik baal er eigenlijk meer van dat ik het niet met mijn vriendin heb gedaan. want daar hield ik echt van. Alleen andere dingen zegmaar. Ze was ook een beetje bang om dan zwanger te worden en voelde zich er dus nog niet helemaal op haar gemak bij, dus heb ik gewacht. En het zou zeker zijn gebeurd als het niet uitging. Maargoed, ik ben nu al bijna 24 uur verder en heb nog geen spijt"
Als je er zo over denkt, ben ik eigenlijk verbaasd dat je het überhaupt hebt overwogen om deze kans op gelegenheidsseks aan te grijpen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:44 schreef blauweruis het volgende:
[..]
Thanx man, maar weetje ik baal er eigenlijk meer van dat ik het niet met mijn vriendin heb gedaan. want daar hield ik echt van. Alleen andere dingen zegmaar. Ze was ook een beetje bang om dan zwanger te worden en voelde zich er dus nog niet helemaal op haar gemak bij, dus heb ik gewacht. En het zou zeker zijn gebeurd als het niet uitging. Maargoed, ik ben nu al bijna 24 uur verder en heb nog geen spijt
[..]
Nou dat scheelt, hoef ik me daar ook niet meer druk over te maken. Ben sowieso van mening dat je eerst minstens tien jaar bij elkaar moet zijn voordat je daaraan begint. Omdat je dan pas zeker van elkaar bent
Ik hoop dat je merkt dat die laatste quote niet helemaal serieus isquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je er zo over denkt, ben ik eigenlijk verbaasd dat je het überhaupt hebt overwogen om deze kans op gelegenheidsseks aan te grijpen.
je kunt ook viagra nemen. Als je de daad niet zelf doet kun je niet zeggen dat je hem stijf houdt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:07 schreef blauweruis het volgende:
Je kan nog andere dingen doen dan de daad zelf......
Die tien jaar is overdreven, maar de keuze om alleen seks te willen binnen een serieuze relatie vind ik niet zo vreemd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:09 schreef blauweruis het volgende:
[..]
Ik hoop dat je merkt dat die laatste quote niet helemaal serieus isMaargoed, ik heb een keuze gemaakt. en daarom ben ik een andere richting op gaan denken. dat heb je soms dat je voor een verleiding staat en dan uiteindelijk toch daar niet voor kiest. en dat je achteraf blij bent dat je het niet hebt gedaan
Ja dat is wel hoe ik het zie idd, maar het is niet zo dat als ik een meid leuk vind en we hebben geen serieuze relatie maar ze wil met me naar bed dat ik dan nee zou zeggen. Maar ik moet haar wel echt leuk vinden ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die tien jaar is overdreven, maar de keuze om alleen seks te willen binnen een serieuze relatie vind ik niet zo vreemd.
goed maar je zegt net zelf dat je wel al het andere hebt gedaan wat niet tot een definitieve verbondenheid resulteerd. Waarom kan je dat niet met die lelijke meid doen dan? genoeg holtes die wel wat witte verf kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:15 schreef blauweruis het volgende:
[..]
Ja dat is wel hoe ik het zie idd, maar het is niet zo dat als ik een meid leuk vind en we hebben geen serieuze relatie maar ze wil met me naar bed dat ik dan nee zou zeggen. Maar ik moet haar wel echt leuk vinden ja.
Schattig. Mogen wij dan nu d'r nummer?quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:01 schreef blauweruis het volgende:
Ik wil met iemand naar bed van wie ik hou! Niet een of ander makkelijk meisje waar ik alleen mijn zaad loos. Dus ben niet gegaan.
Ja maar wat ik met mn ex deed was juist zo goed omdat ik haar leuk en aantrekkelijk vind,quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:17 schreef jstrike het volgende:
[..]
goed maar je zegt net zelf dat je wel al het andere hebt gedaan wat niet tot een definitieve verbondenheid resulteerd. Waarom kan je dat niet met die lelijke meid doen dan? genoeg holtes die wel wat witte verf kunnen gebruiken.
hahaha ehhh... neequote:Op donderdag 24 februari 2011 11:18 schreef Northside het volgende:
[..]
Schattig. Mogen wij dan nu d'r nummer?
Wat ben jij af en toe toch plat, zeg!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:17 schreef jstrike het volgende:
[..]
goed maar je zegt net zelf dat je wel al het andere hebt gedaan wat niet tot een definitieve verbondenheid resulteerd. Waarom kan je dat niet met die lelijke meid doen dan? genoeg holtes die wel wat witte verf kunnen gebruiken.
Hephaistos, nee heel toevallig niet. En als ik dat wel was had ik deze afweging geeneens hoeven doen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:28 schreef Hephaistos. het volgende:
blauweruis, ben jij heel toevallig gereformeerd?
Dat meisje wil zaad in d'r mond. Jij wil niet leveren. Je doet haar een dienst door ons haar nummer te geven, it's the social thing to do. Of ben je geen behulpzaam persoon?quote:
volgens mij kan ze zo een man vinden die wil doneren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:40 schreef Northside het volgende:
[..]
Dat meisje wil zaad in d'r mond. Jij wil niet leveren. Je doet haar een dienst door ons haar nummer te geven, it's the social thing to do. Of ben je geen behulpzaam persoon?
wtf, lienekien is de niet bepaald knappe vrouw die je geile smsjes stuurt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:26 schreef blauweruis het volgende:
hahaha ik wacht inderdaad al op lienekien die nu gaat zeggen dat ze me in mn gezicht heeft uitgelachen toen ik hem niet omhoog kreeg :p maar nee, dat was niet het geval
Nou, zeg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
wtf, lienekien is de niet bepaald knappe vrouw die je geile smsjes stuurt?goede wending dit
Ja, godver zeg!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:33 schreef jstrike het volgende:
[..]
Ik had het er net met haar over en ze schijnt inderdaad door te slikken![]()
(maar om eerlijk te zijn, dat was wel in een andere context)
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:41 schreef blauweruis het volgende:
woooww shit's going the wrong way
ehh... probeer je iets uit te zoeken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En hoe gaat het met de studie?
Just making conversation.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:48 schreef blauweruis het volgende:
[..]
ehh... probeer je iets uit te zoeken?
Geloof het of niet, maar veel vrouwen kicken op het idee van de lieve hardwerkende jongen die een studie volgt en niet alles neukt die hij maar te neuken kan krijgen. Je fok reputatie is gestegen. Je kan nu meisjes versieren op fok.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:48 schreef blauweruis het volgende:
[..]
ehh... probeer je iets uit te zoeken?
hahaha yeah surequote:Op donderdag 24 februari 2011 12:51 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar veel vrouwen kicken op het idee van de lieve hardwerkende jongen die een studie volgt en niet alles neukt die hij maar te neuken kan krijgen. Je fok reputatie is gestegen. Je kan nu meisjes versieren op fok.
Mij kun je wel vertrouwen, hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:52 schreef blauweruis het volgende:
[..]
hahaha yeah sureFokkers kan je echt vertrouwen
Ik heb liever een jongen die wat aan zijn studie doet en niet elk meisje neemt, dan een player die alleen maar kansloos is in zijn leven..quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:52 schreef blauweruis het volgende:
[..]
hahaha yeah sureFokkers kan je echt vertrouwen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En hoe gaat het met de studie?
Nou in dat geval, ja het gaat prima met de studie. En hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mij kun je wel vertrouwen, hoor.
Twee keer zo oud als jij. Dus ik ben al even klaar met de studie.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:56 schreef blauweruis het volgende:
[..]
[..]
Nou in dat geval, ja het gaat prima met de studie. En hoe oud ben jij?
kijk aan, je neemt al volop deel aan de maatschappij. Hoe bevalt het?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Twee keer zo oud als jij. Dus ik ben al even klaar met de studie.
Nou, kut. Valt enorm tegen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:01 schreef blauweruis het volgende:
[..]
kijk aan, je neemt al volop deel aan de maatschappij. Hoe bevalt het?
Jippie dat is een goed vooruitzichtquote:
We gaan slow chatten, hè. Dat mag niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:02 schreef blauweruis het volgende:
[..]
Jippie dat is een goed vooruitzichtMaargoed tegenwoordig kan je geen eeuwig student meer blijven zonder 3000 euro per maand te gaan betalen. Waarom valt het zo tegen dan?
Heeft de overheid er goed bij je ingestampt die quotequote:Op donderdag 24 februari 2011 13:07 schreef jstrike het volgende:
Maatschappij dat be jij. Dus als je de maatschappij kut vind dan...
Heb je nu al een afspraak met Lienekien?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:08 schreef blauweruis het volgende:
[..]
Heeft de overheid er goed bij je ingestampt die quote
Nee hoor, wij wachten nu in stilte op Lienekiens rapport over jouw sexuele prestaties.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:06 schreef blauweruis het volgende:
Dan typ ik toch wat sneller... Ja we zijn behoorlijk van het onderwerp af. en volgens mij is iedereen al afgehaakt na de teleurstellende ontknoping
tuurlijk. Die quote is niet van toepassing op mij dus daar kan ik altijd me voordeel mee doen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:08 schreef blauweruis het volgende:
[..]
Heeft de overheid er goed bij je ingestampt die quote
bedenk wel dat je heel anders denkt als je echt voor zo'n beslissing staat, dan dat het in je fantasie speelt. Over je fantasie hoef je geen verantwoording af te leggen..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:07 schreef Basje26 het volgende:
Zou serieus iedereen dat nou ook echt doen hier?
ik ben niet naar haar toegegaan. Ik wil me ook niet meer laten verleiden daarin door haar. Ik ga op zoek naar echte liefdequote:Op maandag 28 februari 2011 13:13 schreef whatsupworld het volgende:
Blauweruis, wat heb je nu precies gedaan en wat ga je doen? alsnog met haar naar bed of helemaal niet meer?
Ik ben toen een relatie uitging idd wel eens ingegaan op een uitnodiging van een vriendin die ik niet eens bijzonder aantrekkelijk of leuk vond ja. Maar we waren beiden ietwat meer ervaren dan TS.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:07 schreef Basje26 het volgende:
Zou serieus iedereen dat nou ook echt doen hier?
Okee, ja ik zou t niet zo snel doen. maargoed. zo zit ik dan weer in elkander.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:42 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ik ben toen een relatie uitging idd wel eens ingegaan op een uitnodiging van een vriendin die ik niet eens bijzonder aantrekkelijk of leuk vond ja. Maar we waren beiden ietwat meer ervaren dan TS.
Dat is zo 1920quote:Op maandag 21 februari 2011 08:10 schreef blauweruis het volgende:
[..]
bedankt.. Ja dat moet ik dan zeker doen. AlLeen had ik altijd het principe dat mijn eerste keer seks met iemand zou zijn waar ik van hield. En nu laat ik me leiden door lusten
Waarom is dat zo 1920 xD?quote:
Ik moet zeggen als je ouder bent is dat meer regel dan andersom.quote:Op maandag 21 februari 2011 08:06 schreef blauweruis het volgende: om me door haar te laten pijpen en haar te neuken.. Zal ik dat doen?
Dat dus, het is net iets meer als aftrekkenquote:Op zondag 1 mei 2011 15:00 schreef juxtaposition het volgende:
Lust is lust, niet te verwarren met liefde.
Voor lust hoeft ze niet te luisteren, of een goed gesprek te kunnen voeren, extreem knap te zijn.
Voor lust moet ze een gat hebben.
Ja dat is wel erg ouderwets... het is nu sex om de sexquote:Op zondag 1 mei 2011 15:03 schreef Basje26 het volgende:
[..]
Waarom is dat zo 1920 xD?
Is het tegenwoordig gaar als je alleen met iemand seks heb waarvan je houd?
jaaaaa voor JOU en nog meer personen hier misschien.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:08 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ja dat is wel erg ouderwets... het is nu sex om de sex
ik denk dat dat wel voor de massa geldt hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 15:11 schreef Basje26 het volgende:
[..]
jaaaaa voor JOU en nog meer personen hier misschien.
Maar ach, dan leef ik op dat gebied maar in 1920 ;D geen moeite mee.
Dan nog, dan leef ik niet tussen die massa.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:13 schreef Monco10 het volgende:
[..]
ik denk dat dat wel voor de massa geldt hoor
en als je jezelf aftrekt, hou je dan ook van je hand?quote:Op zondag 1 mei 2011 15:03 schreef Basje26 het volgende:
[..]
Waarom is dat zo 1920 xD?
LEZEN, knuppel!quote:Op zondag 1 mei 2011 15:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en als je jezelf aftrekt, hou je dan ook van je hand?
O ja , dat doe jij nooit
XD XD ^^ xxxDquote:Op zondag 1 mei 2011 19:45 schreef Basje26 het volgende:
Nja, ik vind t niet verrassend dat haast iedere man er zo over denkt, maar als je op dat gebied het zelfde moet zijn om n echte vent te zijn, ben ik geen vent. Natuurlijk denk ik wel eens dingen, maar daar blijft t bij. ;D
Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 1 mei 2011 19:45 schreef Basje26 het volgende:
Nja, ik vind t niet verrassend dat haast iedere man er zo over denkt, maar als je op dat gebied het zelfde moet zijn om n echte vent te zijn, ben ik geen vent. Natuurlijk denk ik wel eens dingen, maar daar blijft t bij. ;D
Tja ik ben al wat ouder dan jullie, ik ben van de babyboom tijd de flower power zeg maar, de strawberryfields tijdquote:Op zondag 1 mei 2011 15:46 schreef Basje26 het volgende:
[..]
LEZEN, knuppel!
Van het aanroepen van de heer word ik niet geil hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 19:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Tja ik ben al wat ouder dan jullie, ik ben van de babyboom tijd de flower power zeg maar, de strawberryfields tijd
Maar een wip is een wip, meer niet
Een kus kan soms veel en veel meer betekenen\
Het is wel zaak dat ieder klaarkomt, dat wel, al dan niet onder het aanroepen van de heer
Met dien verstande dat er voortaan een blik van understanding is tussen diegenen
GOD!! GOD!!! GODVERDOMMMEEEEEEE!!!!!quote:Op zondag 1 mei 2011 19:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Van het aanroepen van de heer word ik niet geil hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |