Wat ben jij af en toe toch plat, zeg!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:17 schreef jstrike het volgende:
[..]
goed maar je zegt net zelf dat je wel al het andere hebt gedaan wat niet tot een definitieve verbondenheid resulteerd. Waarom kan je dat niet met die lelijke meid doen dan? genoeg holtes die wel wat witte verf kunnen gebruiken.
Hephaistos, nee heel toevallig niet. En als ik dat wel was had ik deze afweging geeneens hoeven doen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:28 schreef Hephaistos. het volgende:
blauweruis, ben jij heel toevallig gereformeerd?
Dat meisje wil zaad in d'r mond. Jij wil niet leveren. Je doet haar een dienst door ons haar nummer te geven, it's the social thing to do. Of ben je geen behulpzaam persoon?quote:
volgens mij kan ze zo een man vinden die wil doneren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:40 schreef Northside het volgende:
[..]
Dat meisje wil zaad in d'r mond. Jij wil niet leveren. Je doet haar een dienst door ons haar nummer te geven, it's the social thing to do. Of ben je geen behulpzaam persoon?
wtf, lienekien is de niet bepaald knappe vrouw die je geile smsjes stuurt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:26 schreef blauweruis het volgende:
hahaha ik wacht inderdaad al op lienekien die nu gaat zeggen dat ze me in mn gezicht heeft uitgelachen toen ik hem niet omhoog kreeg :p maar nee, dat was niet het geval
Nou, zeg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
wtf, lienekien is de niet bepaald knappe vrouw die je geile smsjes stuurt?goede wending dit
Ja, godver zeg!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:33 schreef jstrike het volgende:
[..]
Ik had het er net met haar over en ze schijnt inderdaad door te slikken![]()
(maar om eerlijk te zijn, dat was wel in een andere context)
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:41 schreef blauweruis het volgende:
woooww shit's going the wrong way
ehh... probeer je iets uit te zoeken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En hoe gaat het met de studie?
Just making conversation.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:48 schreef blauweruis het volgende:
[..]
ehh... probeer je iets uit te zoeken?
Geloof het of niet, maar veel vrouwen kicken op het idee van de lieve hardwerkende jongen die een studie volgt en niet alles neukt die hij maar te neuken kan krijgen. Je fok reputatie is gestegen. Je kan nu meisjes versieren op fok.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:48 schreef blauweruis het volgende:
[..]
ehh... probeer je iets uit te zoeken?
hahaha yeah surequote:Op donderdag 24 februari 2011 12:51 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar veel vrouwen kicken op het idee van de lieve hardwerkende jongen die een studie volgt en niet alles neukt die hij maar te neuken kan krijgen. Je fok reputatie is gestegen. Je kan nu meisjes versieren op fok.
Mij kun je wel vertrouwen, hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:52 schreef blauweruis het volgende:
[..]
hahaha yeah sureFokkers kan je echt vertrouwen
Ik heb liever een jongen die wat aan zijn studie doet en niet elk meisje neemt, dan een player die alleen maar kansloos is in zijn leven..quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:52 schreef blauweruis het volgende:
[..]
hahaha yeah sureFokkers kan je echt vertrouwen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En hoe gaat het met de studie?
Nou in dat geval, ja het gaat prima met de studie. En hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mij kun je wel vertrouwen, hoor.
Twee keer zo oud als jij. Dus ik ben al even klaar met de studie.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:56 schreef blauweruis het volgende:
[..]
[..]
Nou in dat geval, ja het gaat prima met de studie. En hoe oud ben jij?
kijk aan, je neemt al volop deel aan de maatschappij. Hoe bevalt het?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Twee keer zo oud als jij. Dus ik ben al even klaar met de studie.
Nou, kut. Valt enorm tegen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:01 schreef blauweruis het volgende:
[..]
kijk aan, je neemt al volop deel aan de maatschappij. Hoe bevalt het?
Jippie dat is een goed vooruitzichtquote:
We gaan slow chatten, hè. Dat mag niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:02 schreef blauweruis het volgende:
[..]
Jippie dat is een goed vooruitzichtMaargoed tegenwoordig kan je geen eeuwig student meer blijven zonder 3000 euro per maand te gaan betalen. Waarom valt het zo tegen dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |