bedankt.. Ja dat moet ik dan zeker doen. AlLeen had ik altijd het principe dat mijn eerste keer seks met iemand zou zijn waar ik van hield. En nu laat ik me leiden door lustenquote:Op maandag 21 februari 2011 08:08 schreef nightsleeper het volgende:
Waarom niet? Het is maar seks. Zorg er alleen wel voor dat zij ook begrijpt wat jouw verwachtingen zijn, zodat ze niet gaat denken dat er méér in zit.
vertel..quote:Op maandag 21 februari 2011 08:15 schreef AlphaOmega het volgende:
Jammer dat sommige mensen zich ook kunnen voortplanten...
Verder weinig. Ik ben bang voor het resultaat van het fokken van gepeupel... wat is dan het eindproduct?quote:
Fok!quote:Op maandag 21 februari 2011 08:26 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Verder weinig. Ik ben bang voor het resultaat van het fokken van gepeupel... wat is dan het eindproduct?
kijk ik weet niet of je bang bent dat ik me voortplant of zij. Maar beiden zullen niet gebeuren dus thats not the point. Ik weet dat het misschien immoreel is? Of ...quote:Op maandag 21 februari 2011 08:26 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Verder weinig. Ik ben bang voor het resultaat van het fokken van gepeupel... wat is dan het eindproduct?
Het was gewoon een algemene opmerking...quote:Op maandag 21 februari 2011 08:31 schreef blauweruis het volgende:
[..]
kijk ik weet niet of je bang bent dat ik me voortplant of zij. Maar beiden zullen niet gebeuren dus thats not the point. Ik weet dat het misschien immoreel is? Of ...
dat is het dus. Ik voel nu echt dat ik denk met mn pik. Typisch man. Ik zal haar niet kwetsen want zij weet wat mijn intenties zijn. Maar wat bedoel je? Zij zal mijn fantasieën juist waarmaken. Als ze doet wat ze zegtquote:Op maandag 21 februari 2011 08:38 schreef Chinless het volgende:
Nja je bent een man toch? Dus gaan met die banaan.
Al denk ik wel dat je reeeel moet zijn. Fantasieën hoeven niet direct waarheid te zijn.
okee.. Nou bedankt voor de bijdrage...quote:Op maandag 21 februari 2011 08:39 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Het was gewoon een algemene opmerking...
ondanks je vleug sarcasme.. Tja weet je eerst dacht ik ook van het moet bij iemand speciaal zijn enz. Maar volgens mij zal ik er echt niet wakker van liggen. Als ik een meisje heb waar ik van hou zoals mijn ex gaat het me niet om de seks. Maar om liefde waar seks bij hoort. Ik ben geen botte hart die alleen maar op seks uit is. Maar ze biedt zich zo aan. Maakt me gek dat ik me bijna niet in kan houden...quote:Op maandag 21 februari 2011 08:43 schreef Wicked-Game het volgende:
Je maagdelijkheid verliezen aan een niet eens lekker wijf waar je geen relatie mee wilt, ik zeg doen!
ik meen het serieus dat ik echt respect heb voor jou als een meisje zich zo aanbied en al je fantasieëen wil laten uitkomen, dat je dan nee zegt uit principe. Of ben ik nou gewoon zwak?quote:
Ik zou het niet weten. Ik ben nog maagd en meisjes bieden zich nooit aan.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:00 schreef blauweruis het volgende:
ik meen het serieus dat ik echt respect heb voor jou als een meisje zich zo aanbied en al je fantasieëen wil laten uitkomen, dat je dan nee zegt uit principe. Of ben ik nou gewoon zwak?
Hallo, TS is geen wijf. Voor een kerel is neuken neuken.quote:Op maandag 21 februari 2011 08:43 schreef Wicked-Game het volgende:
Je maagdelijkheid verliezen aan een niet eens lekker wijf waar je geen relatie mee wilt, ik zeg doen!
23% kans op succes?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:17 schreef Garisson72 het volgende:
Ik weet wel wat Maurice de Hond zou zeggen.
Woef?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:17 schreef Garisson72 het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:17 schreef Garisson72 het volgende:
Ow dat zal vast geen probleem zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 10:19 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop dat het je lukt, de eerste keer en dat de spanning je niet doet verslappen.
Tja let er wel een beetje mee op. Ze kan daar natuurlijk ook mee gaan spelen. Als het gaat gebeuren moet op een gegeven moment ook het knopje om gaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:24 schreef blauweruis het volgende:
[..]
Ow dat zal vast geen probleem zijn
Maar als ik het voor haar echt duidelijk is dan okee, doe ik het.. maar zodra ik merk
dat ik haar ga kwetsen doe ik het niet. Ik heb ook nog wel medeleven ondanks dat ik mn pik achterna loop..
Thanx iig
Hoe ga je het haar duidelijk maken dan, en wat bedoel je met "zodra ik merk dat ik haar ga kwetsen"?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:24 schreef blauweruis het volgende:
[..]
Ow dat zal vast geen probleem zijn
Maar als ik het voor haar echt duidelijk is dan okee, doe ik het.. maar zodra ik merk
dat ik haar ga kwetsen doe ik het niet. Ik heb ook nog wel medeleven ondanks dat ik mn pik achterna loop..
Thanx iig
Ik ga het haar dus nogmaals zeggen, dat ik niet verliefd ben maar dat ze me gewoon gek maak. als ik dan merk dat ik haar daar mee kwets ofzo, dan gaat het niet door. Ik ga geen mensen kapot maken voor alleen mijn lusten. dat is het... sinds mijn ex mis ik het echt en ze bied zich gewoon aan.. gewoon dierlijke drang dus niets meer niets minder. ik ben 21 en zij 20..quote:Op maandag 21 februari 2011 10:40 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
Hoe ga je het haar duidelijk maken dan, en wat bedoel je met "zodra ik merk dat ik haar ga kwetsen"?
Wat heeft ze je gestuurd en wat heeft ze gezegd? Wil zij ook alleen maar seks of wil ze meer?
En waarom wil je dit met iemand waar je je niet tot aangetrokken voelt (je zegt dat ze niet heel knap is) en ook duidelijk niet om geeft (je voelt toch niks voor haar, ook niet qua innerlijk?)
Daarom zou ik het niet doen, brengt alleen maar gezeur.
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? En is zij nog maagd? Dat speelt natuurlijk ook mee.
mja als ze 20 is dan hoe je niet zulke stappen te nemen. Die is oud en wijs genoeg om voor haarzelf te zorgen.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:58 schreef blauweruis het volgende:
[..]
Ik ga het haar dus nogmaals zeggen, dat ik niet verliefd ben maar dat ze me gewoon gek maak. als ik dan merk dat ik haar daar mee kwets ofzo, dan gaat het niet door. Ik ga geen mensen kapot maken voor alleen mijn lusten. dat is het... sinds mijn ex mis ik het echt en ze bied zich gewoon aan.. gewoon dierlijke drang dus niets meer niets minder. ik ben 21 en zij 20..
Nee op een gegeven moment is het gewoon die richting op gegaan met smsen..quote:Op maandag 21 februari 2011 11:03 schreef whatsupworld het volgende:
@ blauweruis, wat versta je onder aanbieden? Zegt ze letterlijk "neem me" ofzo?
Je hebt gezegd dat je niks voor haar voelt en alsnog wil ze zo graag?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:06 schreef blauweruis het volgende:
[..]
Nee op een gegeven moment is het gewoon die richting op gegaan met smsen..
En toen zij ze dat ze er fantasieen over had. ik heb het een paar keer afgehouden
en gezegd, dit is niet goed ik voel niks voor je.. alleen ze blijft aandringen. Het is natuurlijk wel
zo dat ik nooit zeker weet of ze gewoon liegt en dus wel verliefd op me is..
In dat laatste geval is ze gewoon zelf een idioot, hoef je geen medelijden mee te hebben.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:06 schreef blauweruis het volgende:
[..]
Nee op een gegeven moment is het gewoon die richting op gegaan met smsen..
En toen zij ze dat ze er fantasieen over had. ik heb het een paar keer afgehouden
en gezegd, dit is niet goed ik voel niks voor je.. alleen ze blijft aandringen. Het is natuurlijk wel
zo dat ik nooit zeker weet of ze gewoon liegt en dus wel verliefd op me is..
dan is het wel zijn eerste keer geweest... Jammer zou dat zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:07 schreef Hephaistos. het volgende:
Gewoon een keer doen. Als de geilheid verdwenen is merk je vanzelf dat er weinig aan is als het meisje niet leuk is.
waarom zou je een lelijk wijf willen neuken?! serieus...quote:Op maandag 21 februari 2011 11:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
In dat laatste geval is ze gewoon zelf een idioot, hoef je geen medelijden mee te hebben.
Je hebt dus twee opties:
* Je gaat in op haar hitsige avances (), neukt haar en de immense druk op je leuter is eindelijk weg. Voordeel: je hebt geneukt, ole, eeuwigdurend respect van je vrienden! Nadeel: je bent ontmaagd door een lelijk wijf.
* Je zoekt iemand die wel leuk is. Gewoon in de kroeg, of je gaat posten bij het schoolplein.
Nadeel: het duurt misschien enkele weken langer. Voordeel: je bent ontmaagd door een lekker wijf en misschien is ze zelfs leuker. Het respect van je vrienden is nog groter!
Ach, de eerste keer is toch ruk.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:11 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
dan is het wel zijn eerste keer geweest... Jammer zou dat zijn.
Omdat zijn stijve piemel de hele tijd tegen zijn kin aan klettert en hem dat belemmert in zijn dagelijkse werkzaamheden. Met de door mij genoemde oplossing is dit probleem hopelijk verholpen.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:12 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
waarom zou je een lelijk wijf willen neuken?! serieus...
Every hole is a goalquote:Op maandag 21 februari 2011 11:12 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
waarom zou je een lelijk wijf willen neuken?! serieus...
Trek jezelf dan af ofzo, dan hoef je toch geen random persoon te gaan neuken waar je niks voor voelt. Het lijkt me juist heel onaantrekkelijk en niet geil als iemand zich aanbied, dan is de spanning weg.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omdat zijn stijve piemel de hele tijd tegen zijn kin aan klettert en hem dat belemmert in zijn dagelijkse werkzaamheden. Met de door mij genoemde oplossing is dit probleem hopelijk verholpen.
Mvg.
Als je geil bent, komt dat vanzelf. En aangezien TS nu zo'n beetje 24/7 geil is ...quote:Op maandag 21 februari 2011 11:19 schreef whatsupworld het volgende:
Slaat nergens op, je moet je ook aangetrokken voelen.
Ja, maar jij bent een vrouw. Hij is een man.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:19 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
Trek jezelf dan af ofzo, dan hoef je toch geen random persoon te gaan neuken waar je niks voor voelt. Het lijkt me juist heel onaantrekkelijk en niet geil als iemand zich aanbied, dan is de spanning weg.
Is dat wat anders dan geilheid?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:19 schreef whatsupworld het volgende:
Slaat nergens op, je moet je ook aangetrokken voelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |