bedankt.. Ja dat moet ik dan zeker doen. AlLeen had ik altijd het principe dat mijn eerste keer seks met iemand zou zijn waar ik van hield. En nu laat ik me leiden door lustenquote:Op maandag 21 februari 2011 08:08 schreef nightsleeper het volgende:
Waarom niet? Het is maar seks. Zorg er alleen wel voor dat zij ook begrijpt wat jouw verwachtingen zijn, zodat ze niet gaat denken dat er méér in zit.
vertel..quote:Op maandag 21 februari 2011 08:15 schreef AlphaOmega het volgende:
Jammer dat sommige mensen zich ook kunnen voortplanten...
Verder weinig. Ik ben bang voor het resultaat van het fokken van gepeupel... wat is dan het eindproduct?quote:
Fok!quote:Op maandag 21 februari 2011 08:26 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Verder weinig. Ik ben bang voor het resultaat van het fokken van gepeupel... wat is dan het eindproduct?
kijk ik weet niet of je bang bent dat ik me voortplant of zij. Maar beiden zullen niet gebeuren dus thats not the point. Ik weet dat het misschien immoreel is? Of ...quote:Op maandag 21 februari 2011 08:26 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Verder weinig. Ik ben bang voor het resultaat van het fokken van gepeupel... wat is dan het eindproduct?
Het was gewoon een algemene opmerking...quote:Op maandag 21 februari 2011 08:31 schreef blauweruis het volgende:
[..]
kijk ik weet niet of je bang bent dat ik me voortplant of zij. Maar beiden zullen niet gebeuren dus thats not the point. Ik weet dat het misschien immoreel is? Of ...
dat is het dus. Ik voel nu echt dat ik denk met mn pik. Typisch man. Ik zal haar niet kwetsen want zij weet wat mijn intenties zijn. Maar wat bedoel je? Zij zal mijn fantasieën juist waarmaken. Als ze doet wat ze zegtquote:Op maandag 21 februari 2011 08:38 schreef Chinless het volgende:
Nja je bent een man toch? Dus gaan met die banaan.
Al denk ik wel dat je reeeel moet zijn. Fantasieën hoeven niet direct waarheid te zijn.
okee.. Nou bedankt voor de bijdrage...quote:Op maandag 21 februari 2011 08:39 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Het was gewoon een algemene opmerking...
ondanks je vleug sarcasme.. Tja weet je eerst dacht ik ook van het moet bij iemand speciaal zijn enz. Maar volgens mij zal ik er echt niet wakker van liggen. Als ik een meisje heb waar ik van hou zoals mijn ex gaat het me niet om de seks. Maar om liefde waar seks bij hoort. Ik ben geen botte hart die alleen maar op seks uit is. Maar ze biedt zich zo aan. Maakt me gek dat ik me bijna niet in kan houden...quote:Op maandag 21 februari 2011 08:43 schreef Wicked-Game het volgende:
Je maagdelijkheid verliezen aan een niet eens lekker wijf waar je geen relatie mee wilt, ik zeg doen!
ik meen het serieus dat ik echt respect heb voor jou als een meisje zich zo aanbied en al je fantasieëen wil laten uitkomen, dat je dan nee zegt uit principe. Of ben ik nou gewoon zwak?quote:
Ik zou het niet weten. Ik ben nog maagd en meisjes bieden zich nooit aan.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:00 schreef blauweruis het volgende:
ik meen het serieus dat ik echt respect heb voor jou als een meisje zich zo aanbied en al je fantasieëen wil laten uitkomen, dat je dan nee zegt uit principe. Of ben ik nou gewoon zwak?
Hallo, TS is geen wijf. Voor een kerel is neuken neuken.quote:Op maandag 21 februari 2011 08:43 schreef Wicked-Game het volgende:
Je maagdelijkheid verliezen aan een niet eens lekker wijf waar je geen relatie mee wilt, ik zeg doen!
23% kans op succes?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:17 schreef Garisson72 het volgende:
Ik weet wel wat Maurice de Hond zou zeggen.
Woef?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:17 schreef Garisson72 het volgende:
Ik weet wel wat Maurice de Hond zou zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |