Heeft de overheid er goed bij je ingestampt die quotequote:Op donderdag 24 februari 2011 13:07 schreef jstrike het volgende:
Maatschappij dat be jij. Dus als je de maatschappij kut vind dan...
Heb je nu al een afspraak met Lienekien?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:08 schreef blauweruis het volgende:
[..]
Heeft de overheid er goed bij je ingestampt die quote
Nee hoor, wij wachten nu in stilte op Lienekiens rapport over jouw sexuele prestaties.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:06 schreef blauweruis het volgende:
Dan typ ik toch wat sneller... Ja we zijn behoorlijk van het onderwerp af. en volgens mij is iedereen al afgehaakt na de teleurstellende ontknoping
tuurlijk. Die quote is niet van toepassing op mij dus daar kan ik altijd me voordeel mee doen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:08 schreef blauweruis het volgende:
[..]
Heeft de overheid er goed bij je ingestampt die quote
bedenk wel dat je heel anders denkt als je echt voor zo'n beslissing staat, dan dat het in je fantasie speelt. Over je fantasie hoef je geen verantwoording af te leggen..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:07 schreef Basje26 het volgende:
Zou serieus iedereen dat nou ook echt doen hier?
ik ben niet naar haar toegegaan. Ik wil me ook niet meer laten verleiden daarin door haar. Ik ga op zoek naar echte liefdequote:Op maandag 28 februari 2011 13:13 schreef whatsupworld het volgende:
Blauweruis, wat heb je nu precies gedaan en wat ga je doen? alsnog met haar naar bed of helemaal niet meer?
Ik ben toen een relatie uitging idd wel eens ingegaan op een uitnodiging van een vriendin die ik niet eens bijzonder aantrekkelijk of leuk vond ja. Maar we waren beiden ietwat meer ervaren dan TS.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:07 schreef Basje26 het volgende:
Zou serieus iedereen dat nou ook echt doen hier?
Okee, ja ik zou t niet zo snel doen. maargoed. zo zit ik dan weer in elkander.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:42 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ik ben toen een relatie uitging idd wel eens ingegaan op een uitnodiging van een vriendin die ik niet eens bijzonder aantrekkelijk of leuk vond ja. Maar we waren beiden ietwat meer ervaren dan TS.
Dat is zo 1920quote:Op maandag 21 februari 2011 08:10 schreef blauweruis het volgende:
[..]
bedankt.. Ja dat moet ik dan zeker doen. AlLeen had ik altijd het principe dat mijn eerste keer seks met iemand zou zijn waar ik van hield. En nu laat ik me leiden door lusten
Waarom is dat zo 1920 xD?quote:
Ik moet zeggen als je ouder bent is dat meer regel dan andersom.quote:Op maandag 21 februari 2011 08:06 schreef blauweruis het volgende: om me door haar te laten pijpen en haar te neuken.. Zal ik dat doen?
Dat dus, het is net iets meer als aftrekkenquote:Op zondag 1 mei 2011 15:00 schreef juxtaposition het volgende:
Lust is lust, niet te verwarren met liefde.
Voor lust hoeft ze niet te luisteren, of een goed gesprek te kunnen voeren, extreem knap te zijn.
Voor lust moet ze een gat hebben.
Ja dat is wel erg ouderwets... het is nu sex om de sexquote:Op zondag 1 mei 2011 15:03 schreef Basje26 het volgende:
[..]
Waarom is dat zo 1920 xD?
Is het tegenwoordig gaar als je alleen met iemand seks heb waarvan je houd?
jaaaaa voor JOU en nog meer personen hier misschien.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:08 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ja dat is wel erg ouderwets... het is nu sex om de sex
ik denk dat dat wel voor de massa geldt hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 15:11 schreef Basje26 het volgende:
[..]
jaaaaa voor JOU en nog meer personen hier misschien.
Maar ach, dan leef ik op dat gebied maar in 1920 ;D geen moeite mee.
Dan nog, dan leef ik niet tussen die massa.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:13 schreef Monco10 het volgende:
[..]
ik denk dat dat wel voor de massa geldt hoor
en als je jezelf aftrekt, hou je dan ook van je hand?quote:Op zondag 1 mei 2011 15:03 schreef Basje26 het volgende:
[..]
Waarom is dat zo 1920 xD?
LEZEN, knuppel!quote:Op zondag 1 mei 2011 15:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en als je jezelf aftrekt, hou je dan ook van je hand?
O ja , dat doe jij nooit
XD XD ^^ xxxDquote:Op zondag 1 mei 2011 19:45 schreef Basje26 het volgende:
Nja, ik vind t niet verrassend dat haast iedere man er zo over denkt, maar als je op dat gebied het zelfde moet zijn om n echte vent te zijn, ben ik geen vent. Natuurlijk denk ik wel eens dingen, maar daar blijft t bij. ;D
Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 1 mei 2011 19:45 schreef Basje26 het volgende:
Nja, ik vind t niet verrassend dat haast iedere man er zo over denkt, maar als je op dat gebied het zelfde moet zijn om n echte vent te zijn, ben ik geen vent. Natuurlijk denk ik wel eens dingen, maar daar blijft t bij. ;D
Tja ik ben al wat ouder dan jullie, ik ben van de babyboom tijd de flower power zeg maar, de strawberryfields tijdquote:Op zondag 1 mei 2011 15:46 schreef Basje26 het volgende:
[..]
LEZEN, knuppel!
Van het aanroepen van de heer word ik niet geil hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 19:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Tja ik ben al wat ouder dan jullie, ik ben van de babyboom tijd de flower power zeg maar, de strawberryfields tijd
Maar een wip is een wip, meer niet
Een kus kan soms veel en veel meer betekenen\
Het is wel zaak dat ieder klaarkomt, dat wel, al dan niet onder het aanroepen van de heer
Met dien verstande dat er voortaan een blik van understanding is tussen diegenen
GOD!! GOD!!! GODVERDOMMMEEEEEEE!!!!!quote:Op zondag 1 mei 2011 19:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Van het aanroepen van de heer word ik niet geil hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |