Dan nog, dan leef ik niet tussen die massa.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:13 schreef Monco10 het volgende:
[..]
ik denk dat dat wel voor de massa geldt hoor
en als je jezelf aftrekt, hou je dan ook van je hand?quote:Op zondag 1 mei 2011 15:03 schreef Basje26 het volgende:
[..]
Waarom is dat zo 1920 xD?
Is het tegenwoordig gaar als je alleen met iemand seks heb waarvan je houd?
LEZEN, knuppel!quote:Op zondag 1 mei 2011 15:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en als je jezelf aftrekt, hou je dan ook van je hand?
O ja , dat doe jij nooit
XD XD ^^ xxxDquote:Op zondag 1 mei 2011 19:45 schreef Basje26 het volgende:
Nja, ik vind t niet verrassend dat haast iedere man er zo over denkt, maar als je op dat gebied het zelfde moet zijn om n echte vent te zijn, ben ik geen vent. Natuurlijk denk ik wel eens dingen, maar daar blijft t bij. ;D
Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 1 mei 2011 19:45 schreef Basje26 het volgende:
Nja, ik vind t niet verrassend dat haast iedere man er zo over denkt, maar als je op dat gebied het zelfde moet zijn om n echte vent te zijn, ben ik geen vent. Natuurlijk denk ik wel eens dingen, maar daar blijft t bij. ;D
Tja ik ben al wat ouder dan jullie, ik ben van de babyboom tijd de flower power zeg maar, de strawberryfields tijdquote:Op zondag 1 mei 2011 15:46 schreef Basje26 het volgende:
[..]
LEZEN, knuppel!
Is het tegenwoordig gaar als je alleen met iemand seks heb waarvan je houd?
Van het aanroepen van de heer word ik niet geil hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 19:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Tja ik ben al wat ouder dan jullie, ik ben van de babyboom tijd de flower power zeg maar, de strawberryfields tijd
Maar een wip is een wip, meer niet
Een kus kan soms veel en veel meer betekenen\
Het is wel zaak dat ieder klaarkomt, dat wel, al dan niet onder het aanroepen van de heer
Met dien verstande dat er voortaan een blik van understanding is tussen diegenen
GOD!! GOD!!! GODVERDOMMMEEEEEEE!!!!!quote:Op zondag 1 mei 2011 19:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Van het aanroepen van de heer word ik niet geil hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |