abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93094684
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:19 schreef whatsupworld het volgende:

[..]

Trek jezelf dan af ofzo, dan hoef je toch geen random persoon te gaan neuken waar je niks voor voelt. Het lijkt me juist heel onaantrekkelijk en niet geil als iemand zich aanbied, dan is de spanning weg.
Dat is toch waar de meeste mannen en vrouwen van elkaar verschillen. Ik ben van mening dat sex zonder verplichtingen best lekker kan zijn!(ik mag het niet meer helaas) En voor sommige mannen kan het opwindend zijn wanneer een vrouw zich aanbied en laat merken dat ze em "wil". Ook denk ik dat er een verschil is tussen seksuele aantrekkingskracht en iemand echt leuk vinden.
Ik heb bewust geen mobiele telefoon, want vrouwen willen altijd mannen die onbereikbaar zijn...
  maandag 21 februari 2011 @ 11:27:54 #52
334377 whatsupworld
Loving life, myself, my dears
pi_93094774
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:24 schreef Erik079 het volgende:

[..]

Dat is toch waar de meeste mannen en vrouwen van elkaar verschillen. Ik ben van mening dat sex zonder verplichtingen best lekker kan zijn!(ik mag het niet meer helaas) En voor sommige mannen kan het opwindend zijn wanneer een vrouw zich aanbied en laat merken dat ze em "wil". Ook denk ik dat er een verschil is tussen seksuele aantrekkingskracht en iemand echt leuk vinden.
Ja, want als je iemand echt leuk vindt ga je voor het innerlijk (en een klein beetje het uiterlijk). Seksuele aantrekkingskracht lijkt me alleen uiterlijk, dus hoe kan je het dan voelen als je, zoals TS zegt, het wijf lelijk vindt....

ik snap niet waarom mannen alles willen neuken wat los en vast zit. Zal wel instinct zijn.
  Official ESF Kreviewer maandag 21 februari 2011 @ 11:31:27 #53
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_93094880
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:27 schreef whatsupworld het volgende:

ik snap niet waarom mannen alles willen neuken wat los en vast zit. Zal wel instinct zijn.
..niet alleen mannen. Er zijn ook vrouwen die niet zo'n frigide kut als jij hebben.
  maandag 21 februari 2011 @ 11:32:44 #54
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93094919
quote:
13s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:31 schreef Kreator het volgende:

[..]

..niet alleen mannen. Er zijn ook vrouwen die niet zo'n frigide kut als jij hebben.
:D Eens.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 21 februari 2011 @ 11:33:33 #55
334377 whatsupworld
pi_93094949
quote:
13s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:31 schreef Kreator het volgende:

[..]

wat bedoel je nu weer met een frigide kut?

Ik ben tenminste geen slet.
pi_93094962
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:27 schreef whatsupworld het volgende:

[..]

Ja, want als je iemand echt leuk vindt ga je voor het innerlijk (en een klein beetje het uiterlijk). Seksuele aantrekkingskracht lijkt me alleen uiterlijk, dus hoe kan je het dan voelen als je, zoals TS zegt, het wijf lelijk vindt....

geneens knap is wel wat anders als lelijk. En alles neuken wat los en vast zit gaat wellicht ook wat ver. En geloof me er zijn ook genoeg vrouwen die "neuken wat los en vast zit". En alleen uiterlijk klopt ook niet helemaal. Innerlijk telt ook mee bij seksuele aantrekkingskracht. En als ze allebei geil zijn, en het willen dan is er toch niets aan de hand? Ik zeg lekker doen.. Seks is lekker en is(in de meeste gevallen) gezond.
Ik heb bewust geen mobiele telefoon, want vrouwen willen altijd mannen die onbereikbaar zijn...
  maandag 21 februari 2011 @ 11:40:44 #57
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_93095155
Gewoon langs gaan en je alleen laten aftrekken/pijpen als je je slecht bij neuken voelt :) Is de druk van de ketel en verlies je geen kuddo's :)
Op elke fokker past een bril.
pi_93095197
Niks mis met recreatief neuken, en de ervaring die je opdoet kan je gebruiken voor als je een vaste relatie krijgt.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_93095205
Ja ik voel me ook wel echt een man hoor.. en dan kan ik nog zulke mooie romantische gedachtes hebben maar het is de natuur. deze maatschappij zorgt voor omgangsvormen anders zou het hek van de dam zijn. maar als een man een meisje treft die zich aanbiedt.. tja, dan komt het beest in me los. en het is echt niet zo dat mannen dan ongevoelige klootzakken zijn enz. want ik zou mijn vriendin echt niet bedriegen. je moet ermee leren omgaan dat je man bent en constant geil kan worden. maar het betekent wel dat ik daar dus nu geen rekening mee hoef te houden. en ze is niet lelijk, maar ooki niet knap.
  maandag 21 februari 2011 @ 11:44:54 #60
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_93095291
pics! Dan kunnen we oordelen :)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  Official ESF Kreviewer maandag 21 februari 2011 @ 11:44:56 #61
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_93095294
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:33 schreef whatsupworld het volgende:
Misschien ben je daar te lelijk voor, ik weet het niet.
pi_93095449
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:33 schreef whatsupworld het volgende:

[..]

wat bedoel je nu weer met een frigide kut?

Het wordt een beetje bashen op jou nu. is ook niet de bedoeling. ik znap je gedachtengang wel. zo denk ik ook in principe.. maar zoals ik al zeg, er zijn dus nu geen blokkades meer.. waarom zou ik het dan niet doen.. als het haar niet uitmaakt en ik van mijn 24/7 geilheid afkom...
  maandag 21 februari 2011 @ 11:51:29 #63
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_93095515
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:49 schreef blauweruis het volgende:

[..]

Het wordt een beetje bashen op jou nu. is ook niet de bedoeling. ik znap je gedachtengang wel. zo denk ik ook in principe.. maar zoals ik al zeg, er zijn dus nu geen blokkades meer.. waarom zou ik het dan niet doen.. als het haar niet uitmaakt en ik van mijn 24/7 geilheid afkom...
Als het bij 1x blijft vergeet dan niet de donkeypunch!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 21 februari 2011 @ 11:52:14 #64
334377 whatsupworld
pi_93095536
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:49 schreef blauweruis het volgende:

[..]

Ja ok, maar je moet in je achterhoofd houden dat zij ook een mens is met gevoelens en duidelijk met haar communiceren wat je wilt van haar. Een one night stand? Als je gewoon duidelijk en eerlijk bent en dingen afspreekt is er niks om je schuldig over te voelen (want ze is 20...).. Maar je moet ook geen verwachtingen scheppen dan.

En hoezo kom je dan van je 24/7 geilheid af, een tijdje na het neuken komt dat weer terug toch? :')
Is de enige reden dat je met haar naar bed wilt dat ze zich aanbied? Niet omdat je haar ergens leuk vindt of lekker? (want je zegt dat je haar niet echt lekker vindt)...
Ik zou dan wachten tot je wel iemand tegen komt waarvan je denkt 'wauw'.
pi_93095570
Volgens mij worden alle stereotype mannen met "neuken want het heeft een gat, zak over het hoofd, blablabla" wel neer gezet hier.
Always live your life with full happiness and laughter ;)
pi_93095572
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:52 schreef whatsupworld het volgende:

[..]

Ja ok, maar je moet in je achterhoofd houden dat zij ook een mens is en duidelijk met haar communiceren wat je wilt van haar. Een one night stand? Als je gewoon duidelijk en eerlijk bent en dingen afspreekt is er niks om je schuldig over te voelen (want ze is 20...).. Maar je moet ook geen verwachtingen scheppen dan.

En hoezo kom je dan van je 24/7 geilheid af, een tijdje na het neuken komt dat weer terug toch? :')
Is de enige reden dat je met haar naar bed wilt dat ze zich aanbied? Niet omdat je haar ergens leuk vindt of lekker? (want je zegt dat je haar niet echt lekker vindt)...
Ik zou dan wachten tot je wel iemand tegen komt waarvan je denkt 'wauw'.
Ik zal er nog eens goed over nadenken, bedankt!!

Allemaal trouwens ;)
pi_93095605
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:53 schreef RianaLuna het volgende:
Volgens mij worden alle stereotype mannen met "neuken want het heeft een gat, zak over het hoofd, blablabla" wel neer gezet hier.
Dat wil niet zeggen dat we dat dan maar altijd doen en een spoor van verderf achter laten, dat is nogal een verschil
  maandag 21 februari 2011 @ 11:55:22 #68
334377 whatsupworld
pi_93095636
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:53 schreef blauweruis het volgende:

[..]

Allemaal trouwens ;)
je geeft geen antwoord op mn vragen :(
Ik wil jouw gedachtengang snappen...
laat je ons weten wat je uiteindelijk doet? ;)
pi_93095654
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:54 schreef blauweruis het volgende:

[..]

Dat wil niet zeggen dat we dat dan maar altijd doen en een spoor van verderf achter laten, dat is nogal een verschil
I know, maar waarom zou TS niet gewoon wachten op iemand die hij wel 'lekker/sexy/mooi/knap' e.d. vind, dan is de eerste keer toch veel fijner? Dan dat als iemand je vraagt van hoe was je eerste keer: Nya met een lelijk wijf, je weet wel.
  maandag 21 februari 2011 @ 11:56:29 #70
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93095680
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:53 schreef blauweruis het volgende:

[..]

Allemaal trouwens ;)
Persoonlijk snap ik niet waarom je zou moeten wachten totdat je een meisje ontmoet die je "wauw" vindt terwijl je verder geen spijt zal krijgen. Jij wilt seks, zij wilt seks, wat is het probleem?

Wel moet ik je waarschuwen dat als je haar niet aantrekkelijk vindt, ga je het niet lekker vinden. Het kan juist verkeerd aflopen dan.

Maar als je denkt dat je het wel kan doen zonder problemen over te houden, moet je het gewoon doen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 21 februari 2011 @ 11:56:30 #71
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_93095682
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:53 schreef RianaLuna het volgende:
En alle stereotype vrouwen met "neuken doe je alleen als je een diepe emotionele band hebt met iemand blablabla" ook.
  maandag 21 februari 2011 @ 11:57:20 #72
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93095705
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:55 schreef whatsupworld het volgende:

[..]

je geeft geen antwoord op mn vragen :(
Ik wil jouw gedachtengang snappen...
laat je ons weten wat je uiteindelijk doet? ;)
Als hij seks gaat hebben gaat hij iets meer zelfverzekerd voelen en hij komt van zijn geilheid af.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_93095707
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:56 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

En alle stereotype vrouwen met "neuken doe je alleen als je een diepe emotionele band hebt met iemand blablabla" ook.
Lol, je hoeft niet zo te happen hoor :) Ik bedoelde het niet slecht, ik bedoel er zijn zat vrouwen die ook seks hebben zonder emoties er bij. Maar dat zou ik zelf niet echt kunnen denk ik.
  maandag 21 februari 2011 @ 11:57:51 #74
334377 whatsupworld
pi_93095728
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:56 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ja, maar dat houden sommige vrouwen zich ook voor. En als je als vrouw snel met mannen naar bed gaat waar je geen "diepe emotionele band" mee hebt voel je je al snel een slet en minderwaardig. Neemt niet weg dat sommige vrouwen er geen problemen mee hebben ;)
  maandag 21 februari 2011 @ 11:58:54 #75
334377 whatsupworld
pi_93095765
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:56 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Persoonlijk snap ik niet waarom je zou moeten wachten totdat je een meisje ontmoet die je "wauw" vindt terwijl je verder geen spijt zal krijgen. Jij wilt seks, zij wilt seks, wat is het probleem?

Wel moet ik je waarschuwen dat als je haar niet aantrekkelijk vindt, ga je het niet lekker vinden. Het kan juist verkeerd aflopen dan.

Maar als je denkt dat je het wel kan doen zonder problemen over te houden, moet je het gewoon doen.
als je het niet lekker gaat vinden, waarom zou je het dan doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')