maargoed dat wil niet zeggen dat datgene wat hij zegt niet de waarheid is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Natuurlijk zal hij niet zeggen dat hij de waarheid verdraait. Duh.
We wachten het verslag van de stomende seks maar af.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:10 schreef jstrike het volgende:
[..]
maargoed dat wil niet zeggen dat datgene wat hij zegt niet de waarheid is.
goed voor hetzelfde geld komt hij met een verslag dat hij hem niet omhoog kreeg of dat het allemaal na 30 seconden afgelopen was. Zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We wachten het verslag van de stomende seks maar af.
Ze blijkt natuurlijk gewoon een kuthoer. Dus het kan beide kanten op.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:15 schreef jstrike het volgende:
[..]
goed voor hetzelfde geld komt hij met een verslag dat hij hem niet omhoog kreeg of dat het allemaal na 30 seconden afgelopen was. Zou zomaar kunnen.
Ja waarom niet. Eerste wat TS gaat leren is dat de eerste keer seks nooit geweldig zal zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:15 schreef jstrike het volgende:
[..]
goed voor hetzelfde geld komt hij met een verslag dat hij hem niet omhoog kreeg of dat het allemaal na 30 seconden afgelopen was. Zou zomaar kunnen.
precies... met een beetje ongeluk moet de ts de volgende ochtend postinor gaan halen vanwege een iets te enthousiaste insteek.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja waarom niet. Eerste wat TS gaat leren is dat de eerste keer seks nooit geweldig zal zijn.
Als het hem lukt om klaar te komen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:22 schreef jstrike het volgende:
[..]
precies... met een beetje ongeluk moet de ts de volgende ochtend postinor gaan halen vanwege een iets te enthousiaste insteek.
tja.... zou jij het risico willen lopen als merkt dat je jasje gescheurd is, met een meid die je:quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:24 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als het hem lukt om klaar te komen.
Gewoon als hij haar neukt ook zorgen dat ie blijft slapen, en bij het ontbijt een MAP door haar eten/drinken doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:25 schreef jstrike het volgende:
[..]
tja.... zou jij het risico willen lopen als merkt dat je jasje gescheurd is, met een meid die je:
a) niet aantrekkelijk vind
b) niet aangetrokken toe voelt.
Ah ok ik ken het als EAC. Maargoed als je tweede voorhuid scheurt dan moet je wel de enkele pil variant nemen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Morning after pil als je zonder regenjas geknald heb.
En ik weet ook dat dat een beetje laat is.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:07 schreef Hephaistos. het volgende:
Gewoon een keer doen. Als de geilheid verdwenen is merk je vanzelf dat er weinig aan is als het meisje niet leuk is.
Emergency anti contraceptionquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:08 schreef maxmit het volgende:
Oh, en @jstrike: Waar staat EAC eigenlijk voor?
Wacht even... zijn er mannen die standaard morning after pillen bij zich hebben?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:37 schreef jstrike het volgende:
Maargoed, het gebeurt redelijk vaak dat zo' geitendarm scheurt. Dan is het we'll zo handig om zo'n pil te hebben
What's with the 'we'll', dude?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:48 schreef jstrike het volgende:
Dat zei ik niet. Ik zei dat zo'n feestballon soms knapt en dan is het we'll handig om er een te hebben. Overigens hebben we er we'll een op voorraad voor als ze iets vergeet of dat ze niet op de pil is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |