abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93095793
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:52 schreef whatsupworld het volgende:

[..]

Ja ok, maar je moet in je achterhoofd houden dat zij ook een mens is met gevoelens en duidelijk met haar communiceren wat je wilt van haar. Een one night stand? Als je gewoon duidelijk en eerlijk bent en dingen afspreekt is er niks om je schuldig over te voelen (want ze is 20...).. Maar je moet ook geen verwachtingen scheppen dan.

En hoezo kom je dan van je 24/7 geilheid af, een tijdje na het neuken komt dat weer terug toch? :')
Is de enige reden dat je met haar naar bed wilt dat ze zich aanbied? Niet omdat je haar ergens leuk vindt of lekker? (want je zegt dat je haar niet echt lekker vindt)...
Ik zou dan wachten tot je wel iemand tegen komt waarvan je denkt 'wauw'.
Okee antwoord op je vragen dan :p Ik wil ook geen verwachtingen scheppen.. Maar misschien houdt ze me wel voor de gek en krijgt ze toch gevoelens.. Ik heb wel vaak genoeg zoiets laten gaan omdat ik dacht, ik voel niks voor dit meisje.. en ondanks dat ik me dan goed voel en zegmaar moreel, ben ik uiteindelijk nog maagd. bniet dat dat zo'n ramp is hoor, maar tegenwoordig in deze maatschappij dus wel. Misschien komt het wel terug (waarchijnlijk wel :P) maargoed dan heb ik in iedergeval geen spijt dat ik deze kans heb laten gaan. het lijkt nu net of ik alleen maar aan seks denk, dat is niet zo. liefde is voor mij echt niet alleen seks.. maar ik blijf wel een man. en dat kun je tegenwerken maar uiteindelijk is dat de natuur (en heeft een functie ;)). Ik laat weten wat ik ga doen, zeker weten. (en wat er gebeurd is ;))
  maandag 21 februari 2011 @ 12:00:09 #77
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93095809
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:58 schreef whatsupworld het volgende:

[..]

als je het niet lekker gaat vinden, waarom zou je het dan doen?
Hoe weet iemand of hij het lekker gaat vinden?

Zoiezo, iemand zoals TS doet het voor de zelfvertrouwen, denk ik. Voor mannen die lang tijd geen seks hebben gehad, geeft seks hebben weer zelfvertrouwen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 21 februari 2011 @ 12:00:56 #78
334377 whatsupworld
Loving life, myself, my dears
pi_93095844
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Zoiezo, iemand zoals TS doet het voor de zelfvertrouwen, denk ik. Voor mannen die lang tijd geen seks hebben gehad, geeft seks hebben weer zelfvertrouwen.
Leg eens uit wat seks hebben met zelfvertrouwen te maken heeft?
pi_93095849
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Het zou me meer zelfvertrouwen geven als ik seks zou hebben met iemand die 'moeilijk' te krijgen is.. :P dan iemand die zich zo voor me voeten werpt.
Always live your life with full happiness and laughter ;)
  maandag 21 februari 2011 @ 12:04:49 #80
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93095982
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:01 schreef RianaLuna het volgende:

[..]

Het zou me meer zelfvertrouwen geven als ik seks zou hebben met iemand die 'moeilijk' te krijgen is.. :P dan iemand die zich zo voor me voeten werpt.
Ja, dat zoiezo waar. Maar voor mannen is dat anders dan een vrouw natuurlijk.

Ten eerste, het is TS nog niet gelukt om seks te hebben met iemand die "moeilijk" te krijgen is, waardoor zijn zelf-vertrouwen laag is op het gebied van vrouwen/seks/relaties. Dus als hij nu seks gaat hebben, gaat hij meer zelfvertrouwen hebben. En die zelfvertrouwen kan hij gebruiken om een meisje te vinden waarvan hij wel verliefd op zou kunnen worden en die moeilijk te krijgen is.

Bovendien, jij als vrouw kan altijd heel makkelijk een man vinden die gewoon seks wilt hebben. Hij als man (die ook nog maagd is) kan dat niet zomaar doen, tenzij hij betaalt. Hij heeft een meisje gevonden die hem zo leuk vindt dat ze gewoon seks met hem wilt hebben en dat gaat hem zelfvertrouwen geven.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_93095997
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:01 schreef RianaLuna het volgende:

[..]

Daarvoor ben je vrouw en niet man. Wij hebben niet zo'n ding wat steeds opspringt en daarom kunnen we ons wat meer in controle houden.
  maandag 21 februari 2011 @ 12:06:31 #82
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93096035
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:00 schreef whatsupworld het volgende:

[..]

Leg eens uit wat seks hebben met zelfvertrouwen te maken heeft?
Leg eens uit wat relatie/liefde met zelfvertrouwen te maken heeft?

Er zijn verschillende redenen waarom seks zelfvertrouwen geeft voor een man. Wil je ze allemaal horen?
  maandag 21 februari 2011 @ 12:10:43 #83
334377 whatsupworld
pi_93096142
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:06 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Leg eens uit wat relatie/liefde met zelfvertrouwen te maken heeft?

Er zijn verschillende redenen waarom seks zelfvertrouwen geeft voor een man. Wil je ze allemaal horen?
Ja :) graag allemaal horen.
  maandag 21 februari 2011 @ 12:12:41 #84
334377 whatsupworld
pi_93096198
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:59 schreef blauweruis het volgende:

[..]

Okee antwoord op je vragen dan :p Ik wil ook geen verwachtingen scheppen.. Maar misschien houdt ze me wel voor de gek en krijgt ze toch gevoelens.. Ik heb wel vaak genoeg zoiets laten gaan omdat ik dacht, ik voel niks voor dit meisje.. en ondanks dat ik me dan goed voel en zegmaar moreel, ben ik uiteindelijk nog maagd. bniet dat dat zo'n ramp is hoor, maar tegenwoordig in deze maatschappij dus wel. Misschien komt het wel terug (waarchijnlijk wel :P) maargoed dan heb ik in iedergeval geen spijt dat ik deze kans heb laten gaan. het lijkt nu net of ik alleen maar aan seks denk, dat is niet zo. liefde is voor mij echt niet alleen seks.. maar ik blijf wel een man. en dat kun je tegenwerken maar uiteindelijk is dat de natuur (en heeft een functie ;)). Ik laat weten wat ik ga doen, zeker weten. (en wat er gebeurd is ;))
Ik vraag me af... je vindt haar niet knap... maar misschien vind je haar lichaam wel heel lekker en wil je daarom met haar naar bed?

Oh ja, als ze je voor de gek houdt is dat haar eigen probleem, want dan houdt ze zichzelf ook voor de gek. Je moet alleen oppassen dat je geen verkeerde verwachtingen schept en dat is heel simpel; gewoon eerlijk en duidelijk blijven.

Wat bedoel je met "misschien komt het wel terug (waarschijnlijk wel)"?
  maandag 21 februari 2011 @ 12:14:19 #85
334377 whatsupworld
pi_93096256
maar cool dat je het ons nog zal laten weten :) Succes met je keuze.
pi_93096263
Tja, ik zou het gewoon doen. Je bent geil, je hebt zin in seks en zij klaarblijkelijk ook. Waarom dan niet?

Als je twijfelt of je er spijt van krijgt ivm 1e keer, dan moet je daar nog wel even over nadenken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat zelf niet had, mijn 1e x was wel met iemand met wie ik een lange relatie heb gehad, maar ik heb persoonlijk niet dat ik zo'n waarde hecht aan 'die eerste keer'. Voor mij is dat maar een beetje symbolisch geneuzel, dat die eerste keer 'speciaal' moet zijn. Je kunt seks hebben voor de lekker, en uit liefde. Die uit liefde is sowieso 'speciaal', maar wat maakt het uit als de eerste keer gewoon voor de lekker was? Maargoed, je moet voor jezelf ff bepalen hoe jij daar in staat.

Verder gewoon wel ff zorgen dat het haar ook duidelijk is dat t enkel om de seks gaat. Dan zeg ik: doen!
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  maandag 21 februari 2011 @ 12:16:14 #87
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93096314
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:10 schreef whatsupworld het volgende:

[..]

Ja :) graag allemaal horen.
Ten eerste, TS is maagd. Hij hoort vaak genoeg verhalen van vrienden of klasgenoten over seks en wat dan ook. Zijn vrienden en andere patsers vallen hem vaak genoeg daarmee lastig. Dus hij gaat aan zichzelf twijfelen en vragen of hij wilt iets verkeerd doet of niet. Als hij eenmaal seks heeft gehad, weet hij dat hij het kan en ook dat hij aantrekkelijk genoeg is om het te krijgen.

Daarnaast leert hij ook meteen wat, zodat wanneer hij een meisje ontmoet die hij wilt hebben, weet hij hoe wat hij moet doen wanneer de tijd afkomt en kan hij leiding nemen wanneer het moet.

Ook laat seks wat stofjes in de hersenen los waardoor een man uit nature meer vrolijk en zelfverzekerd gaat gedragen.

Dit telt trouwens voornamelijk voor jongens die in een sleur zitten.
  maandag 21 februari 2011 @ 12:16:47 #88
334377 whatsupworld
pi_93096334
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:14 schreef cinnamon_M het volgende:
Tja, ik zou het gewoon doen. Je bent geil, je hebt zin in seks en zij klaarblijkelijk ook. Waarom dan niet?

Als je twijfelt of je er spijt van krijgt ivm 1e keer, dan moet je daar nog wel even over nadenken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat zelf niet had, mijn 1e x was wel met iemand met wie ik een lange relatie heb gehad, maar ik heb persoonlijk niet dat ik zo'n waarde hecht aan 'die eerste keer'. Voor mij is dat maar een beetje symbolisch geneuzel, dat die eerste keer 'speciaal' moet zijn. Je kunt seks hebben voor de lekker, en uit liefde. Die uit liefde is sowieso 'speciaal', maar wat maakt het uit als de eerste keer gewoon voor de lekker was? Maargoed, je moet voor jezelf ff bepalen hoe jij daar in staat.

Verder gewoon wel ff zorgen dat het haar ook duidelijk is dat t enkel om de seks gaat. Dan zeg ik: doen!
Voor meisjes is het ook anders omdat het nog wel eens een klein beetje pijn kan doen als ze te gespannen zijn, dus moet het langzaam, rustig en vertrouwd zijn... Voor jongens ligt dat toch anders, bij jongens doet het zelden pijn. Je moet alleen natuurlijk wel een stijve blijven houden (en daarvoor niet te gespannen zijn) ;)
Verder ben ik het eens met Cinnamon, omdat je zelf bepaalt hoe je je eerste keer wilt laten zijn en je je idd niks hoeft aan te trekken van dat symbolische geneuzel.
pi_93096696
Wanneer ga je langs blauweruis?
pi_93096713
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:16 schreef whatsupworld het volgende:

[..]

Voor meisjes is het ook anders omdat het nog wel eens een klein beetje pijn kan doen als ze te gespannen zijn, dus moet het langzaam, rustig en vertrouwd zijn... Voor jongens ligt dat toch anders, bij jongens doet het zelden pijn. Je moet alleen natuurlijk wel een stijve blijven houden (en daarvoor niet te gespannen zijn) ;)
Verder ben ik het eens met Cinnamon, omdat je zelf bepaalt hoe je je eerste keer wilt laten zijn en je je idd niks hoeft aan te trekken van dat symbolische geneuzel.
Idd, je moet voor jezelf bepalen wat jij fijn en niet fijn vindt.
Overigens geldt wat je zegt over meisjes denk ik over het algemeen wel, al heb ik het dus niet. Maar dat zal er aan liggen wat je houding tegenover seks is (wel/niet gekoppeld aan liefde) en in hoeverre je jezelf al 'verkend' hebt.
// wandelende paradox //
pi_93096824
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:16 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ten eerste, TS is maagd. Hij hoort vaak genoeg verhalen van vrienden of klasgenoten over seks en wat dan ook. Zijn vrienden en andere patsers vallen hem vaak genoeg daarmee lastig. Dus hij gaat aan zichzelf twijfelen en vragen of hij wilt iets verkeerd doet of niet. Als hij eenmaal seks heeft gehad, weet hij dat hij het kan en ook dat hij aantrekkelijk genoeg is om het te krijgen.

Daarnaast leert hij ook meteen wat, zodat wanneer hij een meisje ontmoet die hij wilt hebben, weet hij hoe wat hij moet doen wanneer de tijd afkomt en kan hij leiding nemen wanneer het moet.

Ook laat seks wat stofjes in de hersenen los waardoor een man uit nature meer vrolijk en zelfverzekerd gaat gedragen.

Dit telt trouwens voornamelijk voor jongens die in een sleur zitten.
Bovendien ligt een vrouw klaar te komen doordat jij der ligt te neuken. Niet iemand anders, maar jij. En dat voelt goed.

En dan is er nog het gegeven dat maagden vrouwen vaak "boven zich" plaatsen. Zoals ze in 40-year old virgin ook zeggen "You're putting the pussy on a pedestal". Dat verandert nadat je seks hebt gehad, dan zie je dat zij jou net zo hard nodig heeft als andersom. Hierdoor hoor je mannen ook vaak zeggen dat ze als ze een vriendin hebben ze opeens van alle kanten vrouwelijke aandacht krijgen. Dat komt alleen maar doordat ze niet meer uitstralen dat ze die vrouwen nodig hebben. En die gekke wijven kicken erop als mannen ze geen aandacht geven. Raar volk.
pi_93096868
ik kan ff niet meer op iedereen reageren want zit nu in de trein op mijn mobiel. Lastig typen. Lees wel alles. Ik ben er nog niet uit maar anders is het woensdag. Overmorgen dus al..
pi_93096923
Veel plezier dan! En uiteraard wel een verslagje hier plaatsen!
  maandag 21 februari 2011 @ 12:35:55 #94
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_93096970
Ik weet niet of dit serieus is. Maar vergeet niet dat er een groot verschil zit tussen seks hebben en de liefde bedrijven.
Als je de liefde bedrijft voel je dat in lichaam en ziel. Seks is alleen gericht op dat stukje tussen je benen.
Je maagdelijkheid kun je maar 1 keer verliezen. En die ene keer zul je de rest van je leven herinneren. Aan jou de keuze welke herinnering je wilt hebben daaraan.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 21 februari 2011 @ 12:37:56 #95
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_93097055
> PUB
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_93097105
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:35 schreef mazaru het volgende:
Ik weet niet of dit serieus is. Maar vergeet niet dat er een groot verschil zit tussen seks hebben en de liefde bedrijven.
Als je de liefde bedrijft voel je dat in lichaam en ziel. Seks is alleen gericht op dat stukje tussen je benen.
Je maagdelijkheid kun je maar 1 keer verliezen. En die ene keer zul je de rest van je leven herinneren. Aan jou de keuze welke herinnering je wilt hebben daaraan.
Mwah, is voor iedereen anders. Ik kan me mijn eerste keer echt niet meer precies herinneren. Weet alleen nog dat t lekker was.
// wandelende paradox //
pi_93097119
quote:
Op maandag 21 februari 2011 12:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Veel plezier dan! En uiteraard wel een verslagje hier plaatsen!
uiteraard ;) en ik kan nog altijd veranderen.. Als de romantische kant weer boven komt ;)
pi_93097168
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 08:31 schreef blauweruis het volgende:

[..]

kijk ik weet niet of je bang bent dat ik me voortplant of zij. Maar beiden zullen niet gebeuren dus thats not the point. Ik weet dat het misschien immoreel is? Of ...
Ja, het is immoreel. Laat je niet verleiden. Dat meisje, ook al zeg je dat je verder niets wil, zal waarschijnlijk stiekem toch hopen van wel. Jullie zullen beide spijt krijgen, maar het wellicht wegrationaliseren. Niet doen, wacht op iemand waar je van houd, zoals je jezelf voor had genomen.
pi_93097342
quote:
Op maandag 21 februari 2011 12:41 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja, het is immoreel. Laat je niet verleiden. Dat meisje, ook al zeg je dat je verder niets wil, zal waarschijnlijk stiekem toch hopen van wel. Jullie zullen beide spijt krijgen, maar het wellicht wegrationaliseren. Niet doen, wacht op iemand waar je van houd, zoals je jezelf voor had genomen.
het is net of ik mezelf hoor praten. Deze kant spreekt me ook meer aan maar toch. Okee het meisje waar ik mee had, waar ik zielsveel van hield. Houd eigenlijk, daar heb ik seksuele dingen mee gedaan. Nog niet de daad om de stomme reden dat ik steeds geen condooms had. Maar het zou zeker zijn gebeurd. Toen ging het uit. Ik had met haar graag de eerste keer willen beleven. En ik ben het een beetje zat om maagd te zijn. Het lijkt tegenwoordig of er dan wel iets mis met je moet zijn ofzo...
pi_93097571
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:35 schreef mazaru het volgende:
Ik ben die ene keer oprecht vergeten. Wat ik nog wel weet zijn die leuke mannenavondjes waar het altijd over seks ging en dat ik dan in de bank zat weg te zakken omdat ik het als enige nog niet gedaan had.

Ik was altijd precies zoals TS; meisje moest speciaal zijn en ik vond het niet erg dat ik nog maagd was. Wreemd genoeg vind de maatschappij dat echter wel erg en dan had ik weer een meisje genegeerd dat mij overduidelijk zag zitten en dan werd achter mijn rug zelfs zachtjes het woord homofiel gemompeld. En ik werd 19, 20, 21, 22...

Toen heb ik em er op een gegeven moment gewoon bij de eerste de beste fatsoenlijke kans ingehangen. Bloednerveus, slappe pik, niet kunnen komen, niet kunnen beffen, meisje was niet lekker en kon er zelf ook niks van. Maar ik was blij dat ik het gedaan had, en heb het erna nog een paar keer gedaan met hetzelfde meisje. Je voelt je, zoals eerder op deze pagina gezegd, in een klap een stuk zelfverzekerder. En toen ik 3 maanden later wél dat meisje tegenkwam dat ik echt leuk vond was ik blij dat ik wist waar haar clit zat.

En dan kan je als meisje wel zeggen dat het schattig is als je vriendje zijn eerste keer bij jou beleefd, maar het is pas echt schattig als hij je gelijk klaar laat komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')