OPSPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog een garage maar die kelder komt erquote:
Nicequote:Op zondag 20 februari 2011 22:51 schreef crv het volgende:
[..]
Nu nog een garage maar die kelder komt er
Daarom heet het ook WIJNkelder, helder lichtquote:Op zondag 20 februari 2011 22:52 schreef MPG het volgende:
Een wijnkelder...
Het is dat dat net te koud is voor whisky...
Jamaar ik drink liever whisky dan wijnquote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daarom heet het ook WIJNkelder, helder licht
Sweet dreams Nijnie en knap snel opquote:Op zondag 20 februari 2011 22:54 schreef RockNijntje het volgende:
Voel me bagger, ik ga maar eens slapen
Ja, in een kamertje grenzend aan de bibliotheekquote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar ik drink liever whisky dan wijn....
Misschien moet ik maar een whiskykamer inrichten. Ooit. Als ik een kast van een huis heb.
Der komt ook zo'n speciale koelkastquote:Op zondag 20 februari 2011 22:52 schreef MPG het volgende:
Een wijnkelder...
Het is dat dat net te koud is voor whisky...
Ja, precies.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, in een kamertje grenzend aan de bibliotheek![]()
![]()
zal wel goedkomenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sweet dreams Nijnie en knap snel op
truste en sterkte nijnquote:Op zondag 20 februari 2011 22:54 schreef RockNijntje het volgende:
Voel me bagger, ik ga maar eens slapen
Die moet ik even luisteren voor het slapengaanquote:
Tuurlijk. Succes morgen met je Engelse presentatie op schoolquote:
moet eigenlijk ook, denk dat ik toch maar de vroege trein neemquote:Op zondag 20 februari 2011 22:57 schreef Stuart het volgende:
Wat zijn een hoop mensen al gaan slapen
Neequote:Op zondag 20 februari 2011 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, precies.
Kom jij dan bij me in wonen?
ok nog geen trusten danquote:Op zondag 20 februari 2011 22:57 schreef MPG het volgende:
Voor de zekerheid meld ik het maar ff:
ik ga nog niet slapen.
Dan hoop ik dat je het telefoongesprek morgen enigzins normaal kunt voeren morgenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:58 schreef crv het volgende:
[..]
moet eigenlijk ook, denk dat ik toch maar de vroege trein neem
quote:
Okey dokeyquote:Op zondag 20 februari 2011 22:57 schreef MPG het volgende:
Voor de zekerheid meld ik het maar ff:
ik ga nog niet slapen.
ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je het telefoongesprek morgen enigzins normaal kunt voeren morgen
Dan nog nietquote:Op zondag 20 februari 2011 22:59 schreef MPG het volgende:
Maar, maar, groot huis, met tuin, veranda, zwembad, bibliotheek, etc.
Nijntje je aangestoken ?quote:
Een bibliotheek in huis... dat wil ik ook... met kasten tot aan het plafond, en zo'n trappetje om bij de bovenste planken te kunnen komen. En dan een tafel met een lekkere stoel met leeslamp erachterquote:Op zondag 20 februari 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, in een kamertje grenzend aan de bibliotheek![]()
![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een bibliotheek in huis... dat wil ik ook... met kasten tot aan het plafond, en zo'n trappetje om bij de bovenste planken te kunnen komen. En dan een tafel met een lekkere stoel met leeslamp erachter.
Zo stel ik me dat ook voorquote:Op zondag 20 februari 2011 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een bibliotheek in huis... dat wil ik ook... met kasten tot aan het plafond, en zo'n trappetje om bij de bovenste planken te kunnen komen. En dan een tafel met een lekkere stoel met leeslamp erachter.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Jaaa, zo'n trappetje moet er echt gewoon bijquote:Op zondag 20 februari 2011 23:01 schreef DaMart het volgende:
Nope, de komende 4 werkdagen zullen voor mij hier heel druk zijn in verband met schoolvakantiequote:Op zondag 20 februari 2011 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Nog spectaculaire plannen morgen, iemand
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Maar maar maar.......Ik wil jouw geluk niet in de weg staan, schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ja!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:05 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil jouw geluk niet in de weg staan, schat
Maar kom je dan wel op bezoek enzo?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil jouw geluk niet in de weg staan, schat
Ja, zullen we samen een huis kopen en zo'n bibliotheek inrichten?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, zo'n trappetje moet er echt gewoon bij![]()
En een ouderwetse globe![]()
En een schrijftafelMet notitieboekjes er op, en mooi papier, en potjes inkt
Jaaaaquote:
Is het daar vakantie?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, de komende 4 werkdagen zullen voor mij hier heel druk zijn in verband met schoolvakantie
Half-term dus het is alleen de komende week maar. Moeders heeft 8 playdates geregeld dus het is hier de hele week druk met minstens 4 kids per dagquote:Op zondag 20 februari 2011 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is het daar vakantie?
In NL officieel ook, maar kids hier pas over 2 weken
Jaquote:Op zondag 20 februari 2011 23:09 schreef DaMart het volgende:
Ja, zullen we samen een huis kopen en zo'n bibliotheek inrichten?
Spectaculair he?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op maandagDan werk je toch meestal niet
Oké, en als er geen veranda is, dan maken we die gewoonquote:Op zondag 20 februari 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
En met een veranda..een witte
ja werkenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Kunnen we bestquote:Op zondag 20 februari 2011 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oké, en als er geen veranda is, dan maken we die gewoon.
blijf jij binnenkomenquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oké, en als er geen veranda is, dan maken we die gewoon.
en die heet Nico ?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij hebben geen Nico nodig hoor... ik heb een handige vader.
Ja en soms ga ik even weg en dan kom ik weer terug en zoquote:
Misschien niet al te verstandigquote:Op zondag 20 februari 2011 23:14 schreef crv het volgende:
ik weet niet of het verstandig is dat ik deze fles ook leeg maak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
okquote:Op zondag 20 februari 2011 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en soms ga ik even weg en dan kom ik weer terug en zo
nee maar wel lekkerquote:
Het heet doe-het-zelven. Niet laat-het-pa-doen....quote:Op zondag 20 februari 2011 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij hebben geen Nico nodig hoor... ik heb een handige vader.
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:15 schreef Barretje80 het volgende:
fles wijn leeg , mooie film gekekenBarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Nou ja, maak 'em dan maar leeg ookquote:Op zondag 20 februari 2011 23:16 schreef crv het volgende:
[..]
nee maar wel lekkerweer een dilemma (zucht)
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:15 schreef Barretje80 het volgende:
fles wijn leeg , mooie film gekekenBarbabeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lekker wijntje?KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
gewoon doenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:16 schreef crv het volgende:
[..]
nee maar wel lekkerweer een dilemma (zucht)
Ja Hoorquote:
Maar mijn vader doet het toch ook zelf...quote:Op zondag 20 februari 2011 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Het heet doe-het-zelven. Niet laat-het-pa-doen....
Welterusten Koenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga Blackberry naast me neerleggen endoen
allemaal
ST en Bar
maar morgen wel een heeeele lange dagquote:Op zondag 20 februari 2011 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, maak 'em dan maar leeg ook
trusten meneer!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga Blackberry naast me neerleggen endoen
allemaal
ST en Bar
Ik denk het niet, of heel weinig, want we zijn maar met z'n tweetjes morgenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Idd schokkend
Dus morgen weer Fokken op je werk
Mooi zoquote:Op zondag 20 februari 2011 23:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ja Hoor
alleen maar lekkere wijntjes hier in huis
Ja, ik zeg ook niet dat het verstandig isquote:Op zondag 20 februari 2011 23:18 schreef crv het volgende:
[..]
maar morgen wel een heeeele lange dag
ik download hem welquote:
moet de trein van 05:40 of 06:07 hebbenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook niet dat het verstandig is![]()
Ja, en dan zeg je hoi, want dat is leukquote:Op zondag 20 februari 2011 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja en soms ga ik even weg en dan kom ik weer terug en zo
het is de gedownloadequote:
quote:
OMGquote:Op zondag 20 februari 2011 23:20 schreef crv het volgende:
[..]
moet de trein van 05:40 of 06:07 hebben
Denk dat ik het ook vrij druk hebquote:Op zondag 20 februari 2011 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk het niet, of heel weinig, want we zijn maar met z'n tweetjes morgen![]()
En die tweede is ook nog in alle haast opgeroepen om te komen helpen ivm een zieke..
daar zijn ze vroeg bij, kerst duurt nog 289 dagen..quote:Op zondag 20 februari 2011 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
hopelijk is er morgen iemand thuis als de TNT koerier op de stoep staat. Die heeft 6 flessen witte wijn bij zich. Voor mij. Kerstgeschenk
lekkerquote:Op zondag 20 februari 2011 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
hopelijk is er morgen iemand thuis als de TNT koerier op de stoep staat. Die heeft 6 flessen witte wijn bij zich. Voor mij. Kerstgeschenk
Nee. Meestal zeg ik ook wel als ik TV ga kijken. Nu even niet. Maar als ik het zeg is het meestal wel voor een uur of zoquote:Op zondag 20 februari 2011 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en dan zeg je hoi, want dat is leuk![]()
Het is niet alsof je zegt dat je even gaat plassen, zo terug bent en dat dan ook weer vertelt
misschien wel verstandig jaquote:Op zondag 20 februari 2011 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG![]()
Dan zou ikzelf al in bed hebben gelegen hoor![]()
ja witte. Ik had precies genoeg punten gekregen voor 2 pakketten wijn. Had ook rode of assorti kunnen nemen maar ik heb dus de witte gekozen.quote:
Ik zal de komende week ook niet veel op het forum te vinden zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat ik het ook vrij druk heb
En dins en woensdag cursus
Dus weinig Fokken/GRTD/KSC deze dagen
Owja slapen
Welterustenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, ik ga douchen en slapen en dan kom ik niet meer terug..ja, ooit weer![]()
![]()
nogmaals: Wat voor ?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja witte. Ik had precies genoeg punten gekregen voor 2 pakketten wijn. Had ook rode of assorti kunnen nemen maar ik heb dus de witte gekozen.
Top Gearquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
wat voor wittequote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja witte. Ik had precies genoeg punten gekregen voor 2 pakketten wijn. Had ook rode of assorti kunnen nemen maar ik heb dus de witte gekozen.
Slaap lekker snoetjequote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
ik gaat ook maar slapen denk ikquote:
quote:
Van alles 2 flessen.quote:3 flessen witte wijn van heerlijke kwaliteit
Wit - Baron de Martinay - Chablis 2009
Een heerlijke wijn met een heldere, gele kleur waarin een groen zweempje te ontdekken is. De rijke smaak heeft een goede balans tussen mineraliteit en rijpheid met een lange, verfijnde afdronk. Veel wit/geel fruit, bloemen en een beetje vanille. Deze wijn schenkt u bij visgerechten, kreeft en andere schaaldieren. Door zijn rijpheid is de wijn echter ook goed te combineren met wit vlees en/of romige sauzen.
Domaine du Tariquet - Sauvignon Blanc
Een elegante wijn met aroma’s van zeer rijpe druiven met hinten van grapefruit, brem en bloesems. In het milde klimaat van de Gascogne heeft de Sauvignondruif zijn karakteristieke smaak gekregen die de wijn levendig, licht, fris, rond en soepel maakt. Een fruitige wijn die zowel op terras als bij visgerechten, kreeft en andere schaaldieren heerlijk smaakt.
Doppio Passo - Salento Chardonnay – IGT
Deze Italiaanse wijn is volledig gemaakt van Chardonnay druiven. De naam betekent letterlijk: dubbele stap. Deze naam heeft de wijn te danken aan het productieproces. Dit proces verloopt namelijk in 2 stappen.
De wijn komt uit Apulië in het zuiden van Italië, een vlakke streek met een chronisch regentekort. Er wordt in 2 rondes geoogst. Van de eerste lichting druiven wordt wijn gemaakt.
Van het 2e oogstdeel, bijna ‘gedroogde’ druiven, wordt vervolgens ook wijn gemaakt. De wijn van de eerste lichting wordt vermengd met de wijn en de pulp van de gedroogde druiven, waarna een nieuw gistingsproces plaatsvindt.
Het alcoholpercentage neemt daardoor toe, de kleur wordt donkerder en de aroma’s worden complexer. Daardoor is de geur uitbundig, geconcentreerd en typerend. De smaak is fruitig, vol en toch niet overheersend met een lange, prettige afdronk.
Chardonnayquote:
Huuuuquote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
dat ziet er prima uitquote:
Tot morgen lief suikersnoetjequote:
Truste vraariquote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef pgrferrari het volgende:
En alweer een week voor de boeg
pgr maar slapen gaat
Misschien morgen, als die 6 flessen witte wijn in huis zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 23:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
kun jij trouwens niet ff in de ranja pissen ?
Ik kon daar nog niks bij verzinnenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
kun jij trouwens niet ff in de ranja pissen ?
ik ook niet echt,quote:Op maandag 21 februari 2011 00:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kon daar nog niks bij verzinnen.
In de ranja pissen? Wie wil je nu weer het leven zuur maken?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kon daar nog niks bij verzinnen.
Bitter zul je bedoelenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:06 schreef MPG het volgende:
[..]
In de ranja pissen? Wie wil je nu weer het leven zuur maken?
Jij gaat hem doen?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:06 schreef MPG het volgende:
[..]
In de ranja pissen? Wie wil je nu weer het leven zuur maken?
Ja.quote:
flesquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 20-02-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 536 RockNijntje
02. 323 crv
03. 272 Stuart
04. 201 Trevland
05. 189 suikertaartje
06. 162 PeZu
07. 146 DaMart
08. 129 Barretje80
09. 114 MPG
10. 114 pgrferrari
11. 099 TheFamousMan
12. 092 Dr_Flash
13. 075 Koen66
14. 075 Marijkezwolle
15. 058 -Miauw-
16. 043 MissMSX
17. 035 wel.o.k
18. 033 friemelaar
19. 033 goldfinger1963
20. 031 OA
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van zondag 20 februari 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
003. 546 RockNijntje
005. 400 Stuart
006. 361 crv
026. 204 Trevland
031. 189 suikertaartje
039. 165 PeZu
045. 155 DaMart
068. 130 Barretje80
072. 126 pgrferrari
075. 124 Dr_Flash
082. 116 MPG
084. 113 TheFamousMan
088. 110 Koen66
gedeelde plaats met mijquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:28 schreef MPG het volgende:
[..]
De kersen uit het molenraam vissen - deel 2
truste filmpjequote:Op maandag 21 februari 2011 00:45 schreef MPG het volgende:
Bedtijd voor ome MPG. Morgen weer een drukke dag.
Slaap lekker en tot morgen
Truste Martquote:Op maandag 21 februari 2011 00:46 schreef DaMart het volgende:
Welterusten MPG.
Ik ga ook eens slapen.
beruchtequote:
slaap ze MPGquote:Op maandag 21 februari 2011 00:45 schreef MPG het volgende:
Bedtijd voor ome MPG. Morgen weer een drukke dag.
Slaap lekker en tot morgen
trusten DMquote:Op maandag 21 februari 2011 00:46 schreef DaMart het volgende:
Welterusten MPG.
Ik ga ook eens slapen.
TMFquote:
waaraan ?quote:
Of ik voor MPG de pils uit de fontein moet halenquote:
Stuart paar dagen geleden danquote:Op maandag 21 februari 2011 00:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die nummer 1 gaat ook nergens over he.
quote:Op maandag 21 februari 2011 07:22 schreef Barretje80 het volgende:
Goeeeeedemorgen!
Gister toch nog rap in slaap gevallen
en heerlijk geslapen
BarMan had het koud en heeft vannacht met een muts op geslapen![]()
nu maar eens er uit en douchen en aankleden..
wel goed bedenken WAT ik aan moet, want ik moet vandaag bij de CEO (van NL) komen..
Brr! toch wel spannend!
je weet wel.. als je een koud hoofd hebtquote:Op maandag 21 februari 2011 07:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
barretje
![]()
een muts op in bed![]()
ok, tuurlijk![]()
nooit last van eigenlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 07:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je weet wel.. als je een koud hoofd hebt
duckiequote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 07:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Iedereen lekker geslapen?
dmquote:Op maandag 21 februari 2011 08:05 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik sliep goed, todat mijn wekker het verpestte.
Had ik ook vaakquote:Op maandag 21 februari 2011 08:39 schreef DaMart het volgende:
Mijn thuiswerkcomputer staat echt op instorten, geloof ik.
De laatste tijd loopt hij regelmatig vast net na het opstarten. Voordat ik vanochtend IE kon openen startte hij spontaan opnieuw op en bleef hangen bij het BIosscherm tijdens het geheugen controleren (zag maar zo'n 10% van het werkelijke geheugen).
Nu doet hij het wel, maar ik vraag me af voor hoe lang. Hopelijk komt binnenkort toch een nieuwe router die wel Windows 7 ondersteunt om in te loggen
.
Dat klinkt niet bestquote:Op maandag 21 februari 2011 08:39 schreef DaMart het volgende:
De laatste tijd loopt hij regelmatig vast net na het opstarten. Voordat ik vanochtend IE kon openen startte hij spontaan opnieuw op en bleef hangen bij het BIosscherm tijdens het geheugen controleren (zag maar zo'n 10% van het werkelijke geheugen).
Nu doet hij het wel, maar ik vraag me af voor hoe lang. Hopelijk komt binnenkort toch een nieuwe router die wel Windows 7 ondersteunt om in te loggen
.
Heej Martquote:Op maandag 21 februari 2011 08:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen LL.
Voel je je alweer wat beter?.
Hai Martquote:Op maandag 21 februari 2011 08:05 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik sliep goed, todat mijn wekker het verpestte.
Hai wokkeltjequote:Op maandag 21 februari 2011 08:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijkje
linuxknuffelbabe
[..]
dmgeliefde
Niks niet, het is KOUD!quote:Op maandag 21 februari 2011 08:09 schreef DaMart het volgende:
Het belooft weer een mooie dag te worden, met de oranje zon aan de oostelijke hemel.
Goedemorgen Solquote:
Woehoequote:
Hai meisjequote:
Leuk dat je het vraagt, goedquote:Op maandag 21 februari 2011 08:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai MartLekker toch?
[..]
Hai wokkeltjeknuffelhacker
![]()
[..]
Niks niet, het is KOUD!Zo koud dat het haar wat niet onder mijn muts zat gewoon bevroren was
![]()
[..]
Goedemorgen Sol
[..]
WoehoeHoe is het met jou?
[..]
Hai meisjeAlles okee?
Ik zie je hier niet meer zo vaak... En de laatste tijd dat je meeposte was altijd wel gezelligquote:
Klinkt bekend, al is nieuwe modem/router al onderweg.quote:Op maandag 21 februari 2011 08:39 schreef DaMart het volgende:
.
Marijkequote:Op maandag 21 februari 2011 08:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai MartLekker toch?
[..]
Hai wokkeltjeknuffelhacker
![]()
[..]
Niks niet, het is KOUD!Zo koud dat het haar wat niet onder mijn muts zat gewoon bevroren was
![]()
[..]
Goedemorgen Sol
[..]
WoehoeHoe is het met jou?
[..]
Hai meisjeAlles okee?
Heb voorlopig havoadvies.quote:Op maandag 21 februari 2011 08:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zie je hier niet meer zo vaak... En de laatste tijd dat je meeposte was altijd wel gezelligHoe is het op school dan?
Leuk weekend gehad?quote:Op maandag 21 februari 2011 08:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Klinkt bekend, al is nieuwe modem/router al onderweg.
[..]
Marijke![]()
Tofquote:
Het kan beter, maar iig beter dan gister toen was ik helemaal nergensquote:
Goed plan, hier heeft het water net gekookt voor de eerste kop thee van vandaagquote:
Nou ja, ik heb die computer anderhalf jaar geleden vervangen doorm een nieuwe, omdat hij kuren kreeg. Apparaat is ook al 7 a 8 jaar oud. Tot op heden ging het nog wel goed, alleen krijgt hij toch weer wat kuren de laatste tijd. En ik ga uiteraard geen onderdelen meer vervangen in zo'n oude computer, die ik alleen nog gebruik om thuis te kunnen werkenquote:Op maandag 21 februari 2011 08:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best![]()
[..]
Heej Mart![]()
Ja wel ietsjes, heb alweer een koppie thee op en een beschuitje
Nou, doorslapen had ik lekkerder gevonden. Dan had ik nu geweten hoe mijn droom was afgelopenquote:
quote:Niks niet, het is KOUD!Zo koud dat het haar wat niet onder mijn muts zat gewoon bevroren was
![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het kan beter, maar iig beter dan gister toen was ik helemaal nergens![]()
Hoe is het met jou meisje
Nou, er nog even aan trekken dusquote:Op maandag 21 februari 2011 08:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ik kan beter
Geschiedenis sta ik het slechtst voor.
Ja, Eerst vakantie vierenquote:Op maandag 21 februari 2011 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Rustig aan dan
Ik heb hoofdpijn, ben snotterig en ben moeMaar verder is alles goed
[..]
Nou, er nog even aan trekken dus
quote:Op maandag 21 februari 2011 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het kan beter, maar iig beter dan gister toen was ik helemaal nergens![]()
Hoe is het met jou meisje
Hmm tijd voor iets nieuws? of gaat het alleen lukken met een nieuwe router dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 08:55 schreef DaMart het volgende:
Nou ja, ik heb die computer anderhalf jaar geleden vervangen doorm een nieuwe, omdat hij kuren kreeg. Apparaat is ook al 7 a 8 jaar oud. Tot op heden ging het nog wel goed, alleen krijgt hij toch weer wat kuren de laatste tijd. En ik ga uiteraard geen onderdelen meer vervangen in zo'n oude computer, die ik alleen nog gebruik om thuis te kunnen werken.
En mooi dat je je weer iets beter voelt.
kusje op je hoofdpijn, blij dat verder alles goed gaatquote:Op maandag 21 februari 2011 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Rustig aan dan
Ik heb hoofdpijn, ben snotterig en ben moeMaar verder is alles goed
Ik heb al een nieuwere computer. Alleen staat daar Windows 7 op, en de router kan daar niet mee omgaan. Komen ook geen updates meer voorquote:Op maandag 21 februari 2011 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm tijd voor iets nieuws? of gaat het alleen lukken met een nieuwe router dan?
Ja slapjes maar verder geen hoofdpijn meer
volgens mij is ie daar al een paar maanden mee bezigquote:Op maandag 21 februari 2011 09:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al een nieuwere computer. Alleen staat daar Windows 7 op, en de router kan daar niet mee omgaan. Komen ook geen updates meer voor. Dus de systeembeheerder is nu aan het zoeken naar een nieuwe router waarmee we via SSL kunnen inloggen en die Windows 7 ondersteunt.
quote:Op maandag 21 februari 2011 09:01 schreef DaMart het volgende:
De intercom is hier zojuist gerepareerd.
Volgens de monteur stond het volume van de luidspreker beneden wat laag.
Klopt. We hadden een nieuwe, maar die ondersteunde geen SSL, dus nu zoeken ze verderquote:Op maandag 21 februari 2011 09:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgens mij is ie daar al een paar maanden mee bezig
Prutsersquote:Op maandag 21 februari 2011 09:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al een nieuwere computer. Alleen staat daar Windows 7 op, en de router kan daar niet mee omgaan. Komen ook geen updates meer voor. Dus de systeembeheerder is nu aan het zoeken naar een nieuwe router waarmee we via SSL kunnen inloggen en die Windows 7 ondersteunt.
quote:Op maandag 21 februari 2011 09:01 schreef DaMart het volgende:
De intercom is hier zojuist gerepareerd.
Volgens de monteur stond het volume van de luidspreker beneden wat laag.
Jaquote:Op maandag 21 februari 2011 08:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Je voelt aan alles vandaag dat het maandag is
Dankjequote:Op maandag 21 februari 2011 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm tijd voor iets nieuws? of gaat het alleen lukken met een nieuwe router dan?
Ja slapjes maar verder geen hoofdpijn meer
[..]
kusje op je hoofdpijn, blij dat verder alles goed gaat
Maar het fijne aan deze maandag is dat je een week vakantie hebtquote:Op maandag 21 februari 2011 09:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
[..]
DankjeHeb jij ook zo'n zin in zaterdag?
![]()
Ja jij jaquote:Op maandag 21 februari 2011 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar het fijne aan deze maandag is dat je een week vakantie hebt![]()
Ja, ik heb geen vakantie hoorquote:
Lekkerquote:
Jammer,quote:Op maandag 21 februari 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen vakantie hoor
[..]
Lekker
De prusters zitten in dit geval bij de fabrikant van de routerquote:Op maandag 21 februari 2011 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prutsers(serieus ik heb er geen verstand van dus hoe en waarom geen idee
)
Ja. Twee weken geleden gemeld, nu opgelost. Vanmiddag komt er ook nog iemand langs om te kijken naar een ander probleem... toen ik toch bij de woningbouw was, heb ik meteen de hele lijst maar even gemeldquote:het werd tijd
* Barretje80 heeft pas weer 19 juni vakantiequote:
ik heb tussendoor nog meivakantiequote:Op maandag 21 februari 2011 09:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft pas weer 19 juni vakantie
tsja.. ik heb nog wel een weekendje weg met hemelvaart..quote:Op maandag 21 februari 2011 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb tussendoor nog meivakantie
ja héquote:Op maandag 21 februari 2011 09:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsja.. ik heb nog wel een weekendje weg met hemelvaart..maar dan houdt het ook op
ach.. vroegah..
Neequote:Op maandag 21 februari 2011 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi ferrari. Nog chicks in bed gekregen?
zeg.. ben jij niet stieken RN in een mannelijke vorm??quote:
Ik heb geen idee wanneer ik weer vakantie hebquote:Op maandag 21 februari 2011 09:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Niks tegen RNquote:Op maandag 21 februari 2011 09:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg.. ben jij niet stieken RN in een mannelijke vorm??
Het spel crasht de hele tijd onder W7quote:Op maandag 21 februari 2011 09:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
pgr.
Hoe staat het met de kots onder de achtbaan?.
wij moeten dat in het begin van het jaar al doorgeven hier..quote:Op maandag 21 februari 2011 09:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wanneer ik weer vakantie heb.
quote:
Altijd weer te kort, verder goed weekend gehad.quote:
Wij kunnen het gewoon het hele jaar door doorgeven als we vakantie willen hebben, en dan wordt bekeken of het uitkomt of niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wij moeten dat in het begin van het jaar al doorgeven hier..
maar dat is dan wel een hele mooie vakantiequote:Op maandag 21 februari 2011 09:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 februari 2011 09:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dat is dan wel een hele mooie vakantie
hangt af van de opdrachtgever, soms kan je smorgens doorgeven dat je smiddag vrij wilt, soms moet het 3 maanden van te voren in drievoudquote:Op maandag 21 februari 2011 09:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij kunnen het gewoon het hele jaar door doorgeven als we vakantie willen hebben, en dan wordt bekeken of het uitkomt of niet.
mja.. wij moeten een beetje met z'n drieen afspreken wie wanneer op vakantie gaat..quote:Op maandag 21 februari 2011 09:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij kunnen het gewoon het hele jaar door doorgeven als we vakantie willen hebben, en dan wordt bekeken of het uitkomt of niet.
Ik moet het vooral met mijn directe collega afstemmen. Maar zij gaat altijd als de scholen vrij zijn. Die periode probeer ik vaak te vermijdenquote:Op maandag 21 februari 2011 09:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hangt af van de opdrachtgever, soms kan je smorgens doorgeven dat je smiddag vrij wilt, soms moet het 3 maanden van te voren in drievoud
gebekvecht?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. wij moeten een beetje met z'n drieen afspreken wie wanneer op vakantie gaat..
zodat er altijd minstens 1 persoon aanwezig is..
hier ook!quote:Op maandag 21 februari 2011 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet het vooral met mijn directe collega afstemmen. Maar zij gaat altijd als de scholen vrij zijn. Die periode probeer ik vaak te vermijden.
Het is pas maandagquote:Op maandag 21 februari 2011 09:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
[..]
DankjeHeb jij ook zo'n zin in zaterdag?
![]()
vraariequote:
Barretjequote:Op maandag 21 februari 2011 09:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heej Friemelquote:
Ze hadden vrijdag niet gebeld, dus ik had er ook niet meer op gerekend zaterdag.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh oke
Hoe ging het bij TNT zaterdag?
Flutzooi daar hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ze hadden vrijdag niet gebeld, dus ik had er ook niet meer op gerekend zaterdag.
Belden ze om half 11 in de ochtend, maar toen alg ik nog in bed, dus zag later pas dat ze gebeld hadden.
Stonden ze opeens om 11 uur voor de deur.
Heb gewoon gezegd dat ze vrijdag zouden bellen en ik er niet meer op gerekend had.
TNT
Coole Smiley'squote:
TNT = www.watbenjedan.nlquote:Op maandag 21 februari 2011 09:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ze hadden vrijdag niet gebeld, dus ik had er ook niet meer op gerekend zaterdag.
Belden ze om half 11 in de ochtend, maar toen alg ik nog in bed, dus zag later pas dat ze gebeld hadden.
Stonden ze opeens om 11 uur voor de deur.
Heb gewoon gezegd dat ze vrijdag zouden bellen en ik er niet meer op gerekend had.
TNT
Ja, uiteraardquote:Op maandag 21 februari 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
Gaan jullie tegen 11-en ook even duimen voor mijn mama die wordt geopereerd
quote:
jaquote:Op maandag 21 februari 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
Tuurlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
De baarmoeder moet er uit en haar blaas wordt weer op zijn 'normale' plek gelegd. Operatie van niks Maar wel een week ziekenhuis en herstel 6 tot 8 wekenquote:Op maandag 21 februari 2011 09:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jaSterkte
en waaraan wordt ze geopereerd?
Wattan?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:39 schreef pgrferrari het volgende:
Genaaid, de week hier begint al lekker.
Ik vind het niet niets hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De baarmoeder moet er uit en haar blaas wordt weer op zijn 'normale' plek gelegd. Operatie van niks Maar wel een week ziekenhuis en herstel 6 tot 8 weken
Mogguh Liebchenquote:
Natuurlijk mopquote:Op maandag 21 februari 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
En je bent nog nooit eerder genaaid? Geeft niet je bent nog jong. Eens moet de eerste keer zijn. Vertel eens did the earth move.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:39 schreef pgrferrari het volgende:
Genaaid, de week hier begint al lekker.
Pittigquote:Op maandag 21 februari 2011 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De baarmoeder moet er uit en haar blaas wordt weer op zijn 'normale' plek gelegd. Operatie van niks Maar wel een week ziekenhuis en herstel 6 tot 8 weken
Moggequote:
Ik ook nietquote:Op maandag 21 februari 2011 09:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het niet niets hoor![]()
[..]
Liebchenquote:Op maandag 21 februari 2011 09:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wattan?
[..]
[..]
Mogguh Liebchen
Ik duim meequote:Op maandag 21 februari 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
Factuur valt hoger uit van een bestelling. ( van ons bedrijfje hier op school )quote:Op maandag 21 februari 2011 09:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wattan?
[..]
[..]
Mogguh Liebchen
àiquote:Op maandag 21 februari 2011 09:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Factuur valt hoger uit van een bestelling. ( van ons bedrijfje hier op school )
Kunnen we helemaal niet betalen.
quote:Op maandag 21 februari 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
heel koudquote:
Mja ik bedoel meer dat de operatie niet veel risico's met zich meebrengt en relatief is het ook een korte operatie, het herstel is eigenlijk wel heftiger vind ik, wat je allemaal niet mag, enzoquote:
Ik hoop dan ook snel mijn rijbewijs te halen dan kan ik gewoon op woensdag of vrijdag even heenquote:Op maandag 21 februari 2011 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
PittigDat is toch zo'n 2 maanden
en hoe komt het dat het hoger uitvalt dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Inderdaad handig! Wanneer mag je afrijden?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik bedoel meer dat de operatie niet veel risico's met zich meebrengt en relatief is het ook een korte operatie
[..]
Ik hoop dan ook snel mijn rijbewijs te halen dan kan ik gewoon op woensdag of vrijdag even heen
quote:Op maandag 21 februari 2011 09:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hai Friemelquote:
Geen ideequote:Op maandag 21 februari 2011 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad handig! Wanneer mag je afrijden?
Blijkbaar hebben we ons ergens op verkeken.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en hoe komt het dat het hoger uitvalt dan?
en LL, succes aan mams!
Zekerquote:Op maandag 21 februari 2011 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik bedoel meer dat de operatie niet veel risico's met zich meebrengt en relatief is het ook een korte operatie, het herstel is eigenlijk wel heftiger vind ik, wat je allemaal niet mag, enzo
[..]
woensdagquote:Op maandag 21 februari 2011 09:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik bedoel, wanneer heb je weer rijles
de druk kosten??quote:Op maandag 21 februari 2011 09:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben we ons ergens op verkeken.
Maar kijken hoe het opgelost gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |