Wattan?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:39 schreef pgrferrari het volgende:
Genaaid, de week hier begint al lekker.
Ik vind het niet niets hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De baarmoeder moet er uit en haar blaas wordt weer op zijn 'normale' plek gelegd. Operatie van niks Maar wel een week ziekenhuis en herstel 6 tot 8 weken
Mogguh Liebchenquote:
Natuurlijk mopquote:Op maandag 21 februari 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
Gaan jullie tegen 11-en ook even duimen voor mijn mama die wordt geopereerd
En je bent nog nooit eerder genaaid? Geeft niet je bent nog jong. Eens moet de eerste keer zijn. Vertel eens did the earth move.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:39 schreef pgrferrari het volgende:
Genaaid, de week hier begint al lekker.
Pittigquote:Op maandag 21 februari 2011 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De baarmoeder moet er uit en haar blaas wordt weer op zijn 'normale' plek gelegd. Operatie van niks Maar wel een week ziekenhuis en herstel 6 tot 8 weken
Moggequote:
Ik ook nietquote:Op maandag 21 februari 2011 09:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het niet niets hoor![]()
[..]
Liebchenquote:Op maandag 21 februari 2011 09:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wattan?
[..]
[..]
Mogguh Liebchen
Ik duim meequote:Op maandag 21 februari 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
Factuur valt hoger uit van een bestelling. ( van ons bedrijfje hier op school )quote:Op maandag 21 februari 2011 09:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wattan?
[..]
[..]
Mogguh Liebchen
àiquote:Op maandag 21 februari 2011 09:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Factuur valt hoger uit van een bestelling. ( van ons bedrijfje hier op school )
Kunnen we helemaal niet betalen.
quote:Op maandag 21 februari 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
heel koudquote:
Mja ik bedoel meer dat de operatie niet veel risico's met zich meebrengt en relatief is het ook een korte operatie, het herstel is eigenlijk wel heftiger vind ik, wat je allemaal niet mag, enzoquote:
Ik hoop dan ook snel mijn rijbewijs te halen dan kan ik gewoon op woensdag of vrijdag even heenquote:Op maandag 21 februari 2011 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
PittigDat is toch zo'n 2 maanden
en hoe komt het dat het hoger uitvalt dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Inderdaad handig! Wanneer mag je afrijden?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik bedoel meer dat de operatie niet veel risico's met zich meebrengt en relatief is het ook een korte operatie
[..]
Ik hoop dan ook snel mijn rijbewijs te halen dan kan ik gewoon op woensdag of vrijdag even heen
quote:Op maandag 21 februari 2011 09:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hai Friemelquote:
Geen ideequote:Op maandag 21 februari 2011 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad handig! Wanneer mag je afrijden?
Blijkbaar hebben we ons ergens op verkeken.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en hoe komt het dat het hoger uitvalt dan?
en LL, succes aan mams!
Zekerquote:Op maandag 21 februari 2011 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik bedoel meer dat de operatie niet veel risico's met zich meebrengt en relatief is het ook een korte operatie, het herstel is eigenlijk wel heftiger vind ik, wat je allemaal niet mag, enzo
[..]
woensdagquote:Op maandag 21 februari 2011 09:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik bedoel, wanneer heb je weer rijles
de druk kosten??quote:Op maandag 21 februari 2011 09:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben we ons ergens op verkeken.
Maar kijken hoe het opgelost gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |