je weet wel.. als je een koud hoofd hebtquote:Op maandag 21 februari 2011 07:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
barretje
![]()
een muts op in bed![]()
ok, tuurlijk![]()
nooit last van eigenlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 07:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je weet wel.. als je een koud hoofd hebt
duckiequote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 07:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Iedereen lekker geslapen?
dmquote:Op maandag 21 februari 2011 08:05 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik sliep goed, todat mijn wekker het verpestte.
Had ik ook vaakquote:Op maandag 21 februari 2011 08:39 schreef DaMart het volgende:
Mijn thuiswerkcomputer staat echt op instorten, geloof ik.
De laatste tijd loopt hij regelmatig vast net na het opstarten. Voordat ik vanochtend IE kon openen startte hij spontaan opnieuw op en bleef hangen bij het BIosscherm tijdens het geheugen controleren (zag maar zo'n 10% van het werkelijke geheugen).
Nu doet hij het wel, maar ik vraag me af voor hoe lang. Hopelijk komt binnenkort toch een nieuwe router die wel Windows 7 ondersteunt om in te loggen
.
Dat klinkt niet bestquote:Op maandag 21 februari 2011 08:39 schreef DaMart het volgende:
De laatste tijd loopt hij regelmatig vast net na het opstarten. Voordat ik vanochtend IE kon openen startte hij spontaan opnieuw op en bleef hangen bij het BIosscherm tijdens het geheugen controleren (zag maar zo'n 10% van het werkelijke geheugen).
Nu doet hij het wel, maar ik vraag me af voor hoe lang. Hopelijk komt binnenkort toch een nieuwe router die wel Windows 7 ondersteunt om in te loggen
.
Heej Martquote:Op maandag 21 februari 2011 08:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen LL.
Voel je je alweer wat beter?.
Hai Martquote:Op maandag 21 februari 2011 08:05 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik sliep goed, todat mijn wekker het verpestte.
Hai wokkeltjequote:Op maandag 21 februari 2011 08:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijkje
linuxknuffelbabe
[..]
dmgeliefde
Niks niet, het is KOUD!quote:Op maandag 21 februari 2011 08:09 schreef DaMart het volgende:
Het belooft weer een mooie dag te worden, met de oranje zon aan de oostelijke hemel.
Goedemorgen Solquote:
Woehoequote:
Hai meisjequote:
Leuk dat je het vraagt, goedquote:Op maandag 21 februari 2011 08:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai MartLekker toch?
[..]
Hai wokkeltjeknuffelhacker
![]()
[..]
Niks niet, het is KOUD!Zo koud dat het haar wat niet onder mijn muts zat gewoon bevroren was
![]()
[..]
Goedemorgen Sol
[..]
WoehoeHoe is het met jou?
[..]
Hai meisjeAlles okee?
Ik zie je hier niet meer zo vaak... En de laatste tijd dat je meeposte was altijd wel gezelligquote:
Klinkt bekend, al is nieuwe modem/router al onderweg.quote:Op maandag 21 februari 2011 08:39 schreef DaMart het volgende:
.
Marijkequote:Op maandag 21 februari 2011 08:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai MartLekker toch?
[..]
Hai wokkeltjeknuffelhacker
![]()
[..]
Niks niet, het is KOUD!Zo koud dat het haar wat niet onder mijn muts zat gewoon bevroren was
![]()
[..]
Goedemorgen Sol
[..]
WoehoeHoe is het met jou?
[..]
Hai meisjeAlles okee?
Heb voorlopig havoadvies.quote:Op maandag 21 februari 2011 08:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zie je hier niet meer zo vaak... En de laatste tijd dat je meeposte was altijd wel gezelligHoe is het op school dan?
Leuk weekend gehad?quote:Op maandag 21 februari 2011 08:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Klinkt bekend, al is nieuwe modem/router al onderweg.
[..]
Marijke![]()
Tofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |