mja.. wij moeten een beetje met z'n drieen afspreken wie wanneer op vakantie gaat..quote:Op maandag 21 februari 2011 09:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij kunnen het gewoon het hele jaar door doorgeven als we vakantie willen hebben, en dan wordt bekeken of het uitkomt of niet.
Ik moet het vooral met mijn directe collega afstemmen. Maar zij gaat altijd als de scholen vrij zijn. Die periode probeer ik vaak te vermijdenquote:Op maandag 21 februari 2011 09:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hangt af van de opdrachtgever, soms kan je smorgens doorgeven dat je smiddag vrij wilt, soms moet het 3 maanden van te voren in drievoud
gebekvecht?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. wij moeten een beetje met z'n drieen afspreken wie wanneer op vakantie gaat..
zodat er altijd minstens 1 persoon aanwezig is..
hier ook!quote:Op maandag 21 februari 2011 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet het vooral met mijn directe collega afstemmen. Maar zij gaat altijd als de scholen vrij zijn. Die periode probeer ik vaak te vermijden.
Het is pas maandagquote:Op maandag 21 februari 2011 09:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
[..]
DankjeHeb jij ook zo'n zin in zaterdag?
![]()
vraariequote:
Barretjequote:Op maandag 21 februari 2011 09:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft pas weer 19 juni vakantie
heej Friemelquote:
Ze hadden vrijdag niet gebeld, dus ik had er ook niet meer op gerekend zaterdag.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh oke
Hoe ging het bij TNT zaterdag?
Flutzooi daar hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ze hadden vrijdag niet gebeld, dus ik had er ook niet meer op gerekend zaterdag.
Belden ze om half 11 in de ochtend, maar toen alg ik nog in bed, dus zag later pas dat ze gebeld hadden.
Stonden ze opeens om 11 uur voor de deur.
Heb gewoon gezegd dat ze vrijdag zouden bellen en ik er niet meer op gerekend had.
TNT
Coole Smiley'squote:
TNT = www.watbenjedan.nlquote:Op maandag 21 februari 2011 09:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ze hadden vrijdag niet gebeld, dus ik had er ook niet meer op gerekend zaterdag.
Belden ze om half 11 in de ochtend, maar toen alg ik nog in bed, dus zag later pas dat ze gebeld hadden.
Stonden ze opeens om 11 uur voor de deur.
Heb gewoon gezegd dat ze vrijdag zouden bellen en ik er niet meer op gerekend had.
TNT
Ja, uiteraardquote:Op maandag 21 februari 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
Gaan jullie tegen 11-en ook even duimen voor mijn mama die wordt geopereerd
quote:
jaquote:Op maandag 21 februari 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
Tuurlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
De baarmoeder moet er uit en haar blaas wordt weer op zijn 'normale' plek gelegd. Operatie van niks Maar wel een week ziekenhuis en herstel 6 tot 8 wekenquote:Op maandag 21 februari 2011 09:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jaSterkte
en waaraan wordt ze geopereerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |