Het kan beter, maar iig beter dan gister toen was ik helemaal nergensquote:
Goed plan, hier heeft het water net gekookt voor de eerste kop thee van vandaagquote:
Nou ja, ik heb die computer anderhalf jaar geleden vervangen doorm een nieuwe, omdat hij kuren kreeg. Apparaat is ook al 7 a 8 jaar oud. Tot op heden ging het nog wel goed, alleen krijgt hij toch weer wat kuren de laatste tijd. En ik ga uiteraard geen onderdelen meer vervangen in zo'n oude computer, die ik alleen nog gebruik om thuis te kunnen werkenquote:Op maandag 21 februari 2011 08:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best![]()
[..]
Heej Mart![]()
Ja wel ietsjes, heb alweer een koppie thee op en een beschuitje
Nou, doorslapen had ik lekkerder gevonden. Dan had ik nu geweten hoe mijn droom was afgelopenquote:
quote:Niks niet, het is KOUD!Zo koud dat het haar wat niet onder mijn muts zat gewoon bevroren was
![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het kan beter, maar iig beter dan gister toen was ik helemaal nergens![]()
Hoe is het met jou meisje
Nou, er nog even aan trekken dusquote:Op maandag 21 februari 2011 08:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ik kan beter
Geschiedenis sta ik het slechtst voor.
Ja, Eerst vakantie vierenquote:Op maandag 21 februari 2011 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Rustig aan dan
Ik heb hoofdpijn, ben snotterig en ben moeMaar verder is alles goed
[..]
Nou, er nog even aan trekken dus
quote:Op maandag 21 februari 2011 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het kan beter, maar iig beter dan gister toen was ik helemaal nergens![]()
Hoe is het met jou meisje
Hmm tijd voor iets nieuws? of gaat het alleen lukken met een nieuwe router dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 08:55 schreef DaMart het volgende:
Nou ja, ik heb die computer anderhalf jaar geleden vervangen doorm een nieuwe, omdat hij kuren kreeg. Apparaat is ook al 7 a 8 jaar oud. Tot op heden ging het nog wel goed, alleen krijgt hij toch weer wat kuren de laatste tijd. En ik ga uiteraard geen onderdelen meer vervangen in zo'n oude computer, die ik alleen nog gebruik om thuis te kunnen werken.
En mooi dat je je weer iets beter voelt.
kusje op je hoofdpijn, blij dat verder alles goed gaatquote:Op maandag 21 februari 2011 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Rustig aan dan
Ik heb hoofdpijn, ben snotterig en ben moeMaar verder is alles goed
Ik heb al een nieuwere computer. Alleen staat daar Windows 7 op, en de router kan daar niet mee omgaan. Komen ook geen updates meer voorquote:Op maandag 21 februari 2011 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm tijd voor iets nieuws? of gaat het alleen lukken met een nieuwe router dan?
Ja slapjes maar verder geen hoofdpijn meer
volgens mij is ie daar al een paar maanden mee bezigquote:Op maandag 21 februari 2011 09:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al een nieuwere computer. Alleen staat daar Windows 7 op, en de router kan daar niet mee omgaan. Komen ook geen updates meer voor. Dus de systeembeheerder is nu aan het zoeken naar een nieuwe router waarmee we via SSL kunnen inloggen en die Windows 7 ondersteunt.
quote:Op maandag 21 februari 2011 09:01 schreef DaMart het volgende:
De intercom is hier zojuist gerepareerd.
Volgens de monteur stond het volume van de luidspreker beneden wat laag.
Klopt. We hadden een nieuwe, maar die ondersteunde geen SSL, dus nu zoeken ze verderquote:Op maandag 21 februari 2011 09:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgens mij is ie daar al een paar maanden mee bezig
Prutsersquote:Op maandag 21 februari 2011 09:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al een nieuwere computer. Alleen staat daar Windows 7 op, en de router kan daar niet mee omgaan. Komen ook geen updates meer voor. Dus de systeembeheerder is nu aan het zoeken naar een nieuwe router waarmee we via SSL kunnen inloggen en die Windows 7 ondersteunt.
quote:Op maandag 21 februari 2011 09:01 schreef DaMart het volgende:
De intercom is hier zojuist gerepareerd.
Volgens de monteur stond het volume van de luidspreker beneden wat laag.
Jaquote:Op maandag 21 februari 2011 08:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Je voelt aan alles vandaag dat het maandag is
Dankjequote:Op maandag 21 februari 2011 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm tijd voor iets nieuws? of gaat het alleen lukken met een nieuwe router dan?
Ja slapjes maar verder geen hoofdpijn meer
[..]
kusje op je hoofdpijn, blij dat verder alles goed gaat
Maar het fijne aan deze maandag is dat je een week vakantie hebtquote:Op maandag 21 februari 2011 09:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
[..]
DankjeHeb jij ook zo'n zin in zaterdag?
![]()
Ja jij jaquote:Op maandag 21 februari 2011 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar het fijne aan deze maandag is dat je een week vakantie hebt![]()
Ja, ik heb geen vakantie hoorquote:
Lekkerquote:
Jammer,quote:Op maandag 21 februari 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen vakantie hoor
[..]
Lekker
De prusters zitten in dit geval bij de fabrikant van de routerquote:Op maandag 21 februari 2011 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prutsers(serieus ik heb er geen verstand van dus hoe en waarom geen idee
)
Ja. Twee weken geleden gemeld, nu opgelost. Vanmiddag komt er ook nog iemand langs om te kijken naar een ander probleem... toen ik toch bij de woningbouw was, heb ik meteen de hele lijst maar even gemeldquote:het werd tijd
* Barretje80 heeft pas weer 19 juni vakantiequote:
ik heb tussendoor nog meivakantiequote:Op maandag 21 februari 2011 09:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft pas weer 19 juni vakantie
tsja.. ik heb nog wel een weekendje weg met hemelvaart..quote:Op maandag 21 februari 2011 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb tussendoor nog meivakantie
ja héquote:Op maandag 21 februari 2011 09:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsja.. ik heb nog wel een weekendje weg met hemelvaart..maar dan houdt het ook op
ach.. vroegah..
Neequote:Op maandag 21 februari 2011 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi ferrari. Nog chicks in bed gekregen?
zeg.. ben jij niet stieken RN in een mannelijke vorm??quote:
Ik heb geen idee wanneer ik weer vakantie hebquote:Op maandag 21 februari 2011 09:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Niks tegen RNquote:Op maandag 21 februari 2011 09:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg.. ben jij niet stieken RN in een mannelijke vorm??
Het spel crasht de hele tijd onder W7quote:Op maandag 21 februari 2011 09:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
pgr.
Hoe staat het met de kots onder de achtbaan?.
wij moeten dat in het begin van het jaar al doorgeven hier..quote:Op maandag 21 februari 2011 09:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wanneer ik weer vakantie heb.
quote:
Altijd weer te kort, verder goed weekend gehad.quote:
Wij kunnen het gewoon het hele jaar door doorgeven als we vakantie willen hebben, en dan wordt bekeken of het uitkomt of niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wij moeten dat in het begin van het jaar al doorgeven hier..
maar dat is dan wel een hele mooie vakantiequote:Op maandag 21 februari 2011 09:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 februari 2011 09:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dat is dan wel een hele mooie vakantie
hangt af van de opdrachtgever, soms kan je smorgens doorgeven dat je smiddag vrij wilt, soms moet het 3 maanden van te voren in drievoudquote:Op maandag 21 februari 2011 09:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij kunnen het gewoon het hele jaar door doorgeven als we vakantie willen hebben, en dan wordt bekeken of het uitkomt of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |