OPSPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog een garage maar die kelder komt erquote:
Nicequote:Op zondag 20 februari 2011 22:51 schreef crv het volgende:
[..]
Nu nog een garage maar die kelder komt er
Daarom heet het ook WIJNkelder, helder lichtquote:Op zondag 20 februari 2011 22:52 schreef MPG het volgende:
Een wijnkelder...
Het is dat dat net te koud is voor whisky...
Jamaar ik drink liever whisky dan wijnquote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daarom heet het ook WIJNkelder, helder licht
Sweet dreams Nijnie en knap snel opquote:Op zondag 20 februari 2011 22:54 schreef RockNijntje het volgende:
Voel me bagger, ik ga maar eens slapen
Ja, in een kamertje grenzend aan de bibliotheekquote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar ik drink liever whisky dan wijn....
Misschien moet ik maar een whiskykamer inrichten. Ooit. Als ik een kast van een huis heb.
Der komt ook zo'n speciale koelkastquote:Op zondag 20 februari 2011 22:52 schreef MPG het volgende:
Een wijnkelder...
Het is dat dat net te koud is voor whisky...
Ja, precies.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, in een kamertje grenzend aan de bibliotheek![]()
![]()
zal wel goedkomenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sweet dreams Nijnie en knap snel op
truste en sterkte nijnquote:Op zondag 20 februari 2011 22:54 schreef RockNijntje het volgende:
Voel me bagger, ik ga maar eens slapen
Die moet ik even luisteren voor het slapengaanquote:
Tuurlijk. Succes morgen met je Engelse presentatie op schoolquote:
moet eigenlijk ook, denk dat ik toch maar de vroege trein neemquote:Op zondag 20 februari 2011 22:57 schreef Stuart het volgende:
Wat zijn een hoop mensen al gaan slapen
Neequote:Op zondag 20 februari 2011 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, precies.
Kom jij dan bij me in wonen?
ok nog geen trusten danquote:Op zondag 20 februari 2011 22:57 schreef MPG het volgende:
Voor de zekerheid meld ik het maar ff:
ik ga nog niet slapen.
Dan hoop ik dat je het telefoongesprek morgen enigzins normaal kunt voeren morgenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:58 schreef crv het volgende:
[..]
moet eigenlijk ook, denk dat ik toch maar de vroege trein neem
quote:
Okey dokeyquote:Op zondag 20 februari 2011 22:57 schreef MPG het volgende:
Voor de zekerheid meld ik het maar ff:
ik ga nog niet slapen.
ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je het telefoongesprek morgen enigzins normaal kunt voeren morgen
Dan nog nietquote:Op zondag 20 februari 2011 22:59 schreef MPG het volgende:
Maar, maar, groot huis, met tuin, veranda, zwembad, bibliotheek, etc.
Nijntje je aangestoken ?quote:
Een bibliotheek in huis... dat wil ik ook... met kasten tot aan het plafond, en zo'n trappetje om bij de bovenste planken te kunnen komen. En dan een tafel met een lekkere stoel met leeslamp erachterquote:Op zondag 20 februari 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, in een kamertje grenzend aan de bibliotheek![]()
![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een bibliotheek in huis... dat wil ik ook... met kasten tot aan het plafond, en zo'n trappetje om bij de bovenste planken te kunnen komen. En dan een tafel met een lekkere stoel met leeslamp erachter.
Zo stel ik me dat ook voorquote:Op zondag 20 februari 2011 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een bibliotheek in huis... dat wil ik ook... met kasten tot aan het plafond, en zo'n trappetje om bij de bovenste planken te kunnen komen. En dan een tafel met een lekkere stoel met leeslamp erachter.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Jaaa, zo'n trappetje moet er echt gewoon bijquote:Op zondag 20 februari 2011 23:01 schreef DaMart het volgende:
Nope, de komende 4 werkdagen zullen voor mij hier heel druk zijn in verband met schoolvakantiequote:Op zondag 20 februari 2011 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Nog spectaculaire plannen morgen, iemand
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Maar maar maar.......Ik wil jouw geluk niet in de weg staan, schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ja!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:05 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil jouw geluk niet in de weg staan, schat
Maar kom je dan wel op bezoek enzo?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil jouw geluk niet in de weg staan, schat
Ja, zullen we samen een huis kopen en zo'n bibliotheek inrichten?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, zo'n trappetje moet er echt gewoon bij![]()
En een ouderwetse globe![]()
En een schrijftafelMet notitieboekjes er op, en mooi papier, en potjes inkt
Jaaaaquote:
Is het daar vakantie?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, de komende 4 werkdagen zullen voor mij hier heel druk zijn in verband met schoolvakantie
Half-term dus het is alleen de komende week maar. Moeders heeft 8 playdates geregeld dus het is hier de hele week druk met minstens 4 kids per dagquote:Op zondag 20 februari 2011 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is het daar vakantie?
In NL officieel ook, maar kids hier pas over 2 weken
Jaquote:Op zondag 20 februari 2011 23:09 schreef DaMart het volgende:
Ja, zullen we samen een huis kopen en zo'n bibliotheek inrichten?
Spectaculair he?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op maandagDan werk je toch meestal niet
Oké, en als er geen veranda is, dan maken we die gewoonquote:Op zondag 20 februari 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
En met een veranda..een witte
ja werkenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Kunnen we bestquote:Op zondag 20 februari 2011 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oké, en als er geen veranda is, dan maken we die gewoon.
blijf jij binnenkomenquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oké, en als er geen veranda is, dan maken we die gewoon.
en die heet Nico ?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij hebben geen Nico nodig hoor... ik heb een handige vader.
Ja en soms ga ik even weg en dan kom ik weer terug en zoquote:
Misschien niet al te verstandigquote:Op zondag 20 februari 2011 23:14 schreef crv het volgende:
ik weet niet of het verstandig is dat ik deze fles ook leeg maak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
okquote:Op zondag 20 februari 2011 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en soms ga ik even weg en dan kom ik weer terug en zo
nee maar wel lekkerquote:
Het heet doe-het-zelven. Niet laat-het-pa-doen....quote:Op zondag 20 februari 2011 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij hebben geen Nico nodig hoor... ik heb een handige vader.
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:15 schreef Barretje80 het volgende:
fles wijn leeg , mooie film gekekenBarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Nou ja, maak 'em dan maar leeg ookquote:Op zondag 20 februari 2011 23:16 schreef crv het volgende:
[..]
nee maar wel lekkerweer een dilemma (zucht)
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:15 schreef Barretje80 het volgende:
fles wijn leeg , mooie film gekekenBarbabeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lekker wijntje?KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
gewoon doenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:16 schreef crv het volgende:
[..]
nee maar wel lekkerweer een dilemma (zucht)
Ja Hoorquote:
Maar mijn vader doet het toch ook zelf...quote:Op zondag 20 februari 2011 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Het heet doe-het-zelven. Niet laat-het-pa-doen....
Welterusten Koenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga Blackberry naast me neerleggen endoen
allemaal
ST en Bar
maar morgen wel een heeeele lange dagquote:Op zondag 20 februari 2011 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, maak 'em dan maar leeg ook
trusten meneer!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga Blackberry naast me neerleggen endoen
allemaal
ST en Bar
Ik denk het niet, of heel weinig, want we zijn maar met z'n tweetjes morgenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Idd schokkend
Dus morgen weer Fokken op je werk
Mooi zoquote:Op zondag 20 februari 2011 23:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ja Hoor
alleen maar lekkere wijntjes hier in huis
Ja, ik zeg ook niet dat het verstandig isquote:Op zondag 20 februari 2011 23:18 schreef crv het volgende:
[..]
maar morgen wel een heeeele lange dag
ik download hem welquote:
moet de trein van 05:40 of 06:07 hebbenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook niet dat het verstandig is![]()
Ja, en dan zeg je hoi, want dat is leukquote:Op zondag 20 februari 2011 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja en soms ga ik even weg en dan kom ik weer terug en zo
het is de gedownloadequote:
quote:
OMGquote:Op zondag 20 februari 2011 23:20 schreef crv het volgende:
[..]
moet de trein van 05:40 of 06:07 hebben
Denk dat ik het ook vrij druk hebquote:Op zondag 20 februari 2011 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk het niet, of heel weinig, want we zijn maar met z'n tweetjes morgen![]()
En die tweede is ook nog in alle haast opgeroepen om te komen helpen ivm een zieke..
daar zijn ze vroeg bij, kerst duurt nog 289 dagen..quote:Op zondag 20 februari 2011 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
hopelijk is er morgen iemand thuis als de TNT koerier op de stoep staat. Die heeft 6 flessen witte wijn bij zich. Voor mij. Kerstgeschenk
lekkerquote:Op zondag 20 februari 2011 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
hopelijk is er morgen iemand thuis als de TNT koerier op de stoep staat. Die heeft 6 flessen witte wijn bij zich. Voor mij. Kerstgeschenk
Nee. Meestal zeg ik ook wel als ik TV ga kijken. Nu even niet. Maar als ik het zeg is het meestal wel voor een uur of zoquote:Op zondag 20 februari 2011 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en dan zeg je hoi, want dat is leuk![]()
Het is niet alsof je zegt dat je even gaat plassen, zo terug bent en dat dan ook weer vertelt
misschien wel verstandig jaquote:Op zondag 20 februari 2011 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG![]()
Dan zou ikzelf al in bed hebben gelegen hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |