Okey dokeyquote:Op zondag 20 februari 2011 22:57 schreef MPG het volgende:
Voor de zekerheid meld ik het maar ff:
ik ga nog niet slapen.
ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je het telefoongesprek morgen enigzins normaal kunt voeren morgen
Dan nog nietquote:Op zondag 20 februari 2011 22:59 schreef MPG het volgende:
Maar, maar, groot huis, met tuin, veranda, zwembad, bibliotheek, etc.
Nijntje je aangestoken ?quote:
Een bibliotheek in huis... dat wil ik ook... met kasten tot aan het plafond, en zo'n trappetje om bij de bovenste planken te kunnen komen. En dan een tafel met een lekkere stoel met leeslamp erachterquote:Op zondag 20 februari 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, in een kamertje grenzend aan de bibliotheek![]()
![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een bibliotheek in huis... dat wil ik ook... met kasten tot aan het plafond, en zo'n trappetje om bij de bovenste planken te kunnen komen. En dan een tafel met een lekkere stoel met leeslamp erachter.
Zo stel ik me dat ook voorquote:Op zondag 20 februari 2011 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een bibliotheek in huis... dat wil ik ook... met kasten tot aan het plafond, en zo'n trappetje om bij de bovenste planken te kunnen komen. En dan een tafel met een lekkere stoel met leeslamp erachter.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Jaaa, zo'n trappetje moet er echt gewoon bijquote:Op zondag 20 februari 2011 23:01 schreef DaMart het volgende:
Nope, de komende 4 werkdagen zullen voor mij hier heel druk zijn in verband met schoolvakantiequote:Op zondag 20 februari 2011 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Nog spectaculaire plannen morgen, iemand
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Maar maar maar.......Ik wil jouw geluk niet in de weg staan, schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ja!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Nog spectaculaire plannen morgen, iemand
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil jouw geluk niet in de weg staan, schat
Maar kom je dan wel op bezoek enzo?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil jouw geluk niet in de weg staan, schat
Ja, zullen we samen een huis kopen en zo'n bibliotheek inrichten?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, zo'n trappetje moet er echt gewoon bij![]()
En een ouderwetse globe![]()
En een schrijftafelMet notitieboekjes er op, en mooi papier, en potjes inkt
Jaaaaquote:
Is het daar vakantie?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, de komende 4 werkdagen zullen voor mij hier heel druk zijn in verband met schoolvakantie
Half-term dus het is alleen de komende week maar. Moeders heeft 8 playdates geregeld dus het is hier de hele week druk met minstens 4 kids per dagquote:Op zondag 20 februari 2011 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is het daar vakantie?
In NL officieel ook, maar kids hier pas over 2 weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |