quote:Op zondag 20 februari 2011 21:36 schreef GGMM het volgende:
Kanker op, aandachtsgeil infantiel stuk vreten.
En ik vind je een nare kankerkloon. En nu?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Yvonne vindt me de nieuwe baggerkoningin.![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:37 schreef Taartjeh het volgende:
Volgens mij hebben er een paar frustratie
Ik vind jou ook een nare kankerkloon.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:38 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
En ik vind je een nare kankerkloon. En nu?
Aightquote:Op zondag 20 februari 2011 21:39 schreef aight1 het volgende:
Als ik dalijk blauw ben ga ik iedereen zijn notes bekijken
Dat ben ik ook. Maar ik open er geen topics omquote:Op zondag 20 februari 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Ik vind jou ook een nare kankerkloon.
Nieuwsgierig aagje.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:39 schreef aight1 het volgende:
Jawel. Je bent alleen behoorlijk triest als je die waarde hecht aan je notes. Dan vind je jezelf wel heel belangrijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:53 schreef welkominspace het volgende:
[..]
[..]
jullie kunnen dat niet missen?
Ik ben mod geweest en ik heb genoeg gezien wat betreft notes. Als ik al geld uitgeef aan FOK! zal ik wel aan een leuke functie liggen bij een abo maar niet specifiek voor een lijst met notes.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:53 schreef welkominspace het volgende:
[..]
[..]
jullie kunnen dat niet missen?
jezelf niet belangrijk vindenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel. Je bent alleen behoorlijk triest als je die waarde hecht aan je notes. Dan vind je jezelf wel heel belangrijk.
Typerend ook om er gelijk een topic over te openen.
Right.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee, ik heb connecties. Heb geen cent uitgegeven.
Niet zó belangrijk, dom wicht.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:55 schreef welkominspace het volgende:
[..]
jezelf niet belangrijk vinden![]()
have fun!
stel je niet zo aan muts
Tering, wat een grafdoos ben je dan om dit te zeggen. Het crewlid wat jou je notes heeft doorgegeven, heeft dikke kans eruit gemieterd te worden wegens lekken. En dan ga je het even breed verkondigen.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En ik vond de note van Yvonne gewoon grappig. Sorry hoor zure mensen
Wat hebben we gelachen idd.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef Biogarde het volgende:
Ik kreeg laatst een note van remlof omdat ik 'm infantiele drol noemde met down syndroom en gek haar.
Ik heb er slecht van geslapen. Maar het was m'n 450e note, dat was echt fantastisch.
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef Biogarde het volgende:
Ik kreeg laatst een note van remlof omdat ik 'm infantiele drol noemde met down syndroom en gek haar.
Ik heb er slecht van geslapen. Maar het was m'n 450e note, dat was echt fantastisch.
ik ging zo vanquote:
AHAHAHAHA.quote:
Een inhoudelijk zeer zwakke reactie. Precies zoals we van jou verwachten.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:58 schreef welkominspace het volgende:
[..]
tssk, wil je er een bitchfight van maken?
kom maar op![]()
biaaatch
Die kreeg je van mij nerdquote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:39 schreef aight1 het volgende:
nee in een ONZ topic beetje depressief lopen doen, dat doen er veelquote:Op zondag 20 februari 2011 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een inhoudelijk zeer zwakke reactie. Precies zoals we van jou verwachten.
Ik denk dat je droomt... en anders hebben we dadelijk een MOD / FA minder...quote:Op zondag 20 februari 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het was geen crewlid.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:57 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Tering, wat een grafdoos ben je dan om dit te zeggen. Het crewlid wat jou je notes heeft doorgegeven, heeft dikke kans eruit gemieterd te worden wegens lekken. En dan ga je het even breed verkondigen.
Lang niet genoeg helaas.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:59 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee in een ONZ topic beetje depressief lopen doen, dat doen er veel![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:00 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik denk dat je droomt... en anders hebben we dadelijk een MOD / FA minder...
quote:
Heb ik dat ergens gezegd?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:02 schreef o.us het volgende:
[..]
TS beweert een note te hebben gekregen van een crewlid.
Wat is een ~note~quote:Op zondag 20 februari 2011 22:02 schreef o.us het volgende:
[..]
klinkt best wel raarquote:Op zondag 20 februari 2011 22:01 schreef ConnorMacLeod het volgende:
hihih, klinkerbotsing is in het ootje genomen
Samen maken we van ONZ weer een paradijsje.quote:
Ik zeg, als een kip uit het ei komt, moet dat ei eerst gelegd zijn, door een kip. Dus de kip was eerst. Maar niemand gelooft mequote:
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En ik vond de note van Yvonne gewoon grappig. Sorry hoor zure mensen
laatstquote:Op zondag 20 februari 2011 22:02 schreef Renesite het volgende:
Heb laatst 450 euro overgemaakt naar FOK! Opeens werd ik mod, dat was echt... fantastisch!
Komt goed.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:02 schreef chroestjov het volgende:
Zolang die bagger van je in ONZ blijft vind ik het allemaal best.
Beter dan een note van stevenmac krijgen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee jij dan.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
laatst
jij zwerft hier al jaren doelloos blauw rond
Regel het ook eens voor mij.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat het een crewlid was.
Wie kan er dan anders notes inzien, tutje?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon betaald.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Wie kan er dan anders notes inzien, tutje?
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Wie kan er dan anders notes inzien, tutje?
yvonne is iig niet de forumclown. Ze is crew. Je hebt het niet letterlijk gezegd, maar bij het gros van de users hebben het ook niet over down, maar over mensen met een beperking en een account.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nu is het een aandachtshoer door te denken he, laat ik een topic all about me openen. Maar dat is het eigenlijk sowieso, of de note echt is of niet.quote:
zit je nou heel subtiel met een ban te dreigen?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
yvonne is iig niet de forumclown. Ze is crew. Je hebt het niet letterlijk gezegd, maar bij het gros van de users hebben het ook niet over down, maar over mensen met een beperking en een account.
Een account dat 'uitgedaagd' is.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
yvonne is iig niet de forumclown. Ze is crew. Je hebt het niet letterlijk gezegd, maar bij het gros van de users hebben het ook niet over down, maar over mensen met een beperking en een account.
Een leven downloadenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:05 schreef 2dope het volgende:
TS is trots op haar/zijn internetreputatieGa een leven downloaden kutkloon
Of een trein downloaden.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Een leven downloadenKan je net zo goed een auto downloaden.
Dat kan helegaar niet man.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Een leven downloadenKan je net zo goed een auto downloaden.
Ik heb haar alleen gegeven smeerpijp!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:03 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Beter dan een note van stevenmac krijgen.
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:05 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zit je nou heel subtiel met een ban te dreigen?
wat heb je op?
...quote:Op zondag 20 februari 2011 22:06 schreef Biogarde het volgende:
WEET JE, IK DENK DAT IEDEREEN NOTES HEEFT OF KRIJGT VAN CREW. MISSCHIEN IS HET NIEUWS, MAAR DAT JULLIE HET WETEN.
Niet eens subtiel, gewoon helemaal nietquote:Op zondag 20 februari 2011 22:05 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zit je nou heel subtiel met een ban te dreigen?
wat heb je op?
Ja, hoezo?quote:
Heb je die doffe dreun van gisteren al verwerkt?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik krijg niks als ik google op life.rar.
dan is het goedquote:Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Niet eens subtiel, gewoon helemaal niet
Je moet het filteren uitzetten.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Op dit account niet hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 22:06 schreef Biogarde het volgende:
WEET JE, IK DENK DAT IEDEREEN NOTES HEEFT OF KRIJGT VAN CREW. MISSCHIEN IS HET NIEUWS, MAAR DAT JULLIE HET WETEN.
Sorry hoor, niemand zei dat je hier moest gaan posten.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat is dit eigelijk voor achterlijke tyfustopic man
Als je beperking leest moet je gewoon aan jezelf denken.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dan is het goed
ik nam beperking icm account verkeerd op geloof ik
Ik post de laatste tijd juist extra kut maar ik blijf op hetzelfde aantal staanquote:Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef aight1 het volgende:
Ik heb al maandenlang geen note meer gehad, ik ben braaf.
ik gebruik vakkenvullers altijd als ezelsbruggetjequote:Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je beperking leest moet je gewoon aan jezelf denken.
Een useraccount boven de 300000quote:Op zondag 20 februari 2011 22:09 schreef Danger.Mouse het volgende:
Mensen die KB een kut user vinden
Been there done thatquote:Op zondag 20 februari 2011 22:10 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik gebruik vakkenvullers altijd als ezelsbruggetje
Bedankt.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:10 schreef GGMM het volgende:
* GGMM klikt stop volgen aan.
Wat een kankertopic.
whehequote:Op zondag 20 februari 2011 22:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een useraccount boven de 300000
[..]
Been there done that
Mensenquote:
You don't know shit about mequote:Op zondag 20 februari 2011 22:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een useraccount boven de 300000
[..]
Been there done that
Dit komt het meest in de buurt ja. De rest is moeilijker te negerenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:10 schreef NrTH het volgende:
TS is één van de weinig spam users waar ik mij niet aan stoor.
Users danquote:
Jij bent nog goed te doen ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:11 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dit komt het meest in de buurt ja. De rest is moeilijker te negeren
Of ik poep van je weet? Nou, jij poept wel eens? You're shit.quote:
Ik denk dat jouw google stuk is.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Ah mijn waarde Strandquote:
Grappig proberen te zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 22:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Of ik poep van je weet? Nou, jij poept wel eens? You're shit.
Geen dank.
Dat woord kent hij niet.quote:
Obstipatiequote:
SNEL DOE EEN NINJA EDITquote:Op zondag 20 februari 2011 22:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent nooit the newbie om dingen te leren.
Mij een newbie noemen omdat mijn account niet zo oud is, ik loop langer mee dan je denkt.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent nooit the newbie om dingen te leren.
Drakenshirts zijn okeiquote:
Nee, ik bedoel dat ik geen bestanden of torrents kan vinden waarmee ik life.rar kan downloaden.quote:
Nee!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:17 schreef Beach het volgende:
Mag deze dicht ik vint het topic niet meer leuk nu ok ok??!
Oh ja dat ligt aan je internet miss even je router resetten grquote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik geen bestanden of torrents kan vinden waarmee ik life.rar kan downloaden.
Het bashgedeelte vond je zeker wel leuk.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:17 schreef Beach het volgende:
Mag deze dicht ik vint het topic niet meer leuk nu ok ok??!
Uiteraard. Dat was genieten en maakte mijn avond volledig goed.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het bashgedeelte vond je zeker wel leuk.
For once and for all:quote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Mij een newbie noemen omdat mijn account niet zo oud is, ik loop langer mee dan je denkt.
Kusje op.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:18 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Maar nu weten we nog steeds niet wie gelekt heeft!
omdat ik al mijn oude klonen in de uitverkoop heb gegooidquote:Op zondag 20 februari 2011 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
For once and for all:
IEDEREEN
echt...
IEDEREEN die beweert LANGER mee te lopen dan zijn HUIDIGE account: geef godverdomme gelijk even aan WAT je oude account is. Want WHY ON EARTH neem je in vredesnaam een ander account dan. Heb je dan iets te verbergen? Ben je een kutkloon? Ooit gebanned? WAAROM...
Gelijk vertellen waarom ik eigenlijk een kloon ben? Wist niet dat ik hier al aangemeld was.
Bedankt voor uw aandacht.
Ik heb alleen klonen voor R&P.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:18 schreef aight1 het volgende:
sowieso mensen die andere accounts aanmaken
Ah okeequote:Op zondag 20 februari 2011 22:20 schreef welkominspace het volgende:
[..]
omdat ik al mijn oude klonen in de uitverkoop heb gegooid
Ik wacht op een goed antwoord van dat andere klappertjespistooltje, met zijn NIET newbie account.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ben mijn wachtwoord vergeten van het andere account, is dat wel een goede reden?
Vorige accounts:quote:Op zondag 20 februari 2011 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
For once and for all:
IEDEREEN
echt...
IEDEREEN die beweert LANGER mee te lopen dan zijn HUIDIGE account: geef godverdomme gelijk even aan WAT je oude account is. Want WHY ON EARTH neem je in vredesnaam een ander account dan. Heb je dan iets te verbergen? Ben je een kutkloon? Ooit gebanned? WAAROM...
Gelijk vertellen waarom ik eigenlijk een kloon ben? Wist niet dat ik hier al aangemeld was.
Bedankt voor uw aandacht.
wie is dat eigenlijk in je UI , vraag ik me al heel lang afquote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wacht op een goed antwoord van dat andere klappertjespistooltje, met zijn NIET newbie account.
haha was jij dat!!111quote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Vorige accounts:
Bonzaiboompje
Lulleau
Kroepoek.
En daarvoor was het lurken
Ow. Nou, dan ben je een klein beetje minder newbie.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Vorige accounts:
Bonzaiboompje
Lulleau
Kroepoek.
Is een tekening door een usert van een foto van mij. Zo'n karikatuur.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:22 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wie is dat eigenlijk in je UI , vraag ik me al heel lang af
Newbie?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Nou, dan ben je een klein beetje minder newbie.
Iets minder.
Tof.
Lurken. Ook.
ah zo!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is een tekening door een usert van een foto van mij. Zo'n karikatuur.
Die kent iedereen die 1 week op FOK zit tegenwoordig al.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:25 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die kent iedereen die 1 week op FOK zit tegenwoordig al.
Haha je kent hem dus niet. Kknewbie.quote:
Works like a charmquote:Op zondag 20 februari 2011 22:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha je kent hem dus niet. Kknewbie.
maar niet dequote:Op zondag 20 februari 2011 22:28 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik wou een matige grap vertellen?
Flikker op.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daaaar gaat een klinker door een bushokje![]()
Daar had je gisteren de kans voor in tcquote:Op zondag 20 februari 2011 22:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aahja mag ik mn laatste note inzien of wat moet ik daar voor doen zonder 4,50 te betalen ?
shitt ja hoe kreeg je het voor elkaar dan ?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daar had je gisteren de kans voor in tc
Goh, wie heeft jou je notes laten zien dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee ik vroeg aan persoon X en die gaf linkje.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
shitt ja hoe kreeg je het voor elkaar dan ?door je camera aan te doen ?
Ik ken ze geen van allen,quote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Vorige accounts:
Bonzaiboompje
Lulleau
Kroepoek.
Ik!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goh, wie heeft jou je notes laten zien dan?
Rot op, jij kunt geen notes lezen.quote:
Dat vraag ik ook al de hele tijdquote:Op zondag 20 februari 2011 22:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oei. Weet wanneer je je mond moet houdenquote:
Pfff nou, als ik jou was dan zou ik mij al mn notes gewoon gratis in laten zien om ze eens allemaal flink terug te pakken hierquote:Op zondag 20 februari 2011 22:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
De aanwezigheid van yvonne is toch altijd wel lichtelijk imponerend, angst wordt ingeboezemd en peentjes worden gezweet.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:37 schreef Renesite het volgende:
Men zwijgt opeens in alle toonaarden.
Hoi Yvonnen.
Ik heb niet gezegd dat ik bekend was?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ken ze geen van allen,
newbie dus gewoon.
ik ben niet bang voor yvonnequote:Op zondag 20 februari 2011 22:37 schreef Renesite het volgende:
Men zwijgt opeens in alle toonaarden.
Hoi Yvonnen.
[..]
Oei. Weet wanneer je je mond moet houden
Stuur het maar naar mij wel, ik ben het waard en je kan me vertrouwenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat is voor jullie een vraag en voor mij een weet.
Oei doe eens niet zulkse enge moeilijke woorden gebruikenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
De aanwezigheid van yvonne is toch altijd wel lichtelijk imponerend, angst wordt ingeboezemd en peentjes worden gezweet.
Tip: Als yvonne serieus is, moet je dat ook maar zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:38 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ben niet bang voor yvonne
diep van binnen via de goed geasfalteerde weg is een heel goed hart te vinden
sorry man sorry sorryquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oei doe eens niet zulkse enge moeilijke woorden gebruikenMijn hoofd doet pijn van het gekraak hierover.
in ONZ?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Tip: Als yvonne serieus is, moet je dat ook maar zijn.
Ben je déze keer wel eerlijk? Geen leugen?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:40 schreef welkominspace het volgende:
[..]
in ONZ?
Never!
Yvonne, je weet dat ik je lief vind toch?
Ik adoreer Yvonne al jarenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben je déze keer wel eerlijk? Geen leugen?
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het was geen mod oid in ieder geval.
Ik weet het al. Dank dat je mij in vertrouwen nam.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Was het.... Alberto Stegeman ?!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Was het.... Alberto Stegeman ?!!!![]()
![]()
Anderen dan crew kunnen niet bij notes, me dunkt.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe weet je dat?!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
![]()
Dat dit kan!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
![]()
Dat heeft u goed geantwoord.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:43 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Anderen dan crew kunnen niet bij notes, me dunkt.
Maar fyi, yvonne vind je de zoveelste aandachtshoer die FOK! in zijn lange geschiedenis rijk is en yvonne weet dat ook jij een tijdelijk 'fenomeen' bent.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is Alberto ook stiekem bij jou binnengedrongen?quote:
Ik ben nog niet van plan weg te gaan hier, maar bedankt.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar fyi, yvonne vind je de zoveelste aandachtshoer die FOK! in zijn lange geschiedenis rijk is en yvonne weet dat ook jij een tijdelijk 'fenomeen' bent.
Dat en als je je notes opvraagt staan daar geen namen bij, dus zij/hij lult uit zijn/haar nek.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:43 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Anderen dan crew kunnen niet bij notes, me dunkt.
wat denk je dan? Het crewlid dat gelekt heeft zal zich ook wel op het voorhoofd slaan.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wist niet dat dit topic zo'n ophef zou veroorzaken. Man o man.
Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
dat weet je zelf bestquote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Bedoel je dit in een seksuele adoratie of een aantrekking friendlywise.quote:
Ja ja, we'll see.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben nog niet van plan weg te gaan hier, maar bedankt.
of mijquote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef aight1 het volgende:
hey yvonne wanneer maak je me nou eens blauw?
Waarom betalen we dan 4,50 ?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat en als je je notes opvraagt staan daar geen namen bij, dus zij/hij lult uit zijn/haar nek.
Beidequote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bedoel je dit in een seksuele adoratie of een aantrekking friendlywise.
Jammer, jouw notes zijn net zo spannend.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waarom betalen we dan 4,50 ?ik wil toch minstens naam,adres en sofinummer erbij zien staan voor wraak.. nou ik weet genoeg, ik koop wel een pakkie peuken dan
Opeens van je 'geloof' afgestapt?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:49 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Beide
Yvonne straalt gewoon een bepaalde radioactiviteit liefde uit
Proberen mensen geld af te troggelenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jammer, jouw notes zijn net zo spannend.
Schatje, iedereen (behalve tong80) raakt het baggeren op een gegeven moment moe. Vroeger baggerde ik ook, nu heb ik alleen nog af en toe buien van kil venijn. Het wordt gewoon minder leuk. Zelfs voor jou.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zal elke keer als ik post aan jou denken.
Die laatste is een positievequote:Op zondag 20 februari 2011 22:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jammer, jouw notes zijn net zo spannend.
Uitzonderingen maken de regelquote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Opeens van je 'geloof' afgestapt?
Ja juist.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Uitzonderingen maken de regel
Zoveel bagger ik niet eens.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Schatje, iedereen (behalve tong80) raakt het baggeren op een gegeven moment moe. Vroeger baggerde ik ook, nu heb ik alleen nog af en toe buien van kil venijn. Het wordt gewoon minder leuk. Zelfs voor jou.
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lang geleden dat het zondag was trouwens!quote:
Gewoon een week toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lang geleden dat het zondag was trouwens!
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, het was niet zo bedoeld, echt waar. Sorry, ik zal me inhouden als ik post.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
![]()
Echt, je bent de zoveelste.
Maar je basht te vroeg, eerst moet je nog een hoop mannelijk wanhopig volk om je heen verzamelen en die optrommelen om voor jou te gaan bashen
ze is al hard op weg hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 22:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
![]()
Echt, je bent de zoveelste.
Maar je basht te vroeg, eerst moet je nog een hoop mannelijk wanhopig volk om je heen verzamelen en die optrommelen om voor jou te gaan bashen
Aah, de cold feet. Schaam je er niet voor, dat gebeurt iedereen wel eens in een discussie met yvonnequote:Op zondag 20 februari 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, het was niet zo bedoeld, echt waar. Sorry, ik zal me inhouden als ik post.
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:52 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Ik ben over te halen om te bashen tegen een prijs. Betalingen in natura graag. Voor alleen pijpen scheld ik met snol, voor alles erop en eraan voor lubberende hoerenkut.
Ik werd er een beetje bang van.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Aah, de cold feet. Schaam je er niet voor, dat gebeurt iedereen wel eens in een discussie met yvonne
echt welquote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet te paaien.
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:54 schreef welkominspace het volgende:
[..]
echt wel
Vrouwen zijn mooi
Maar knettergekgeen dag mee uit te houden
Ho maar, WIS beweerde dat-ie meer van de mannen was.quote:
issie ookquote:Op zondag 20 februari 2011 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ho maar, WIS beweerde dat-ie meer van de mannen was.
Ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ho maar, WIS beweerde dat-ie meer van de mannen was.
welke op een beurt hopende man heeft je die notes laten zienquote:Op zondag 20 februari 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Yvonne hoezo gaf je die note aan mij?
Heb geen idee wie het was.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
welke op een beurt hopende man heeft je die notes laten zien
Of naar het ritme van de regen.quote:
Tip: spreek af op een NS-station. Laat iemand daar staan indien je het niks vindt. Open vervolgens een topic op FOK! Nog nooit gebeurt.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb geen idee wie het was.
oh, ze lagen ineens bij je in de brievenbus?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik verwacht foto's van een mooie meid, zie ik een slachterijquote:Op zondag 20 februari 2011 23:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
welke op een beurt hopende man heeft je die notes laten zien
Het was een gangbang, wie de daad verricht heeft zal een mysterie blijven.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik verwacht foto's van een mooie meid, zie ik een slachterij
Ok.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tip: spreek af op een NS-station. Laat iemand daar staan indien je het niks vindt. Open vervolgens een topic op FOK! Nog nooit gebeurt.
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, ze lagen ineens bij je in de brievenbus?
lul niet zo uit je nek![]()
een linkje naar je notes zelf?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok.
[..]Ik zei al dat het op tinychat was, ik kreeg een linkje.
Een linkje naar?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok.
Das apart, aangezien die content hidden is totdat je betaald.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |