Uiteraard. Dat was genieten en maakte mijn avond volledig goed.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het bashgedeelte vond je zeker wel leuk.
For once and for all:quote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Mij een newbie noemen omdat mijn account niet zo oud is, ik loop langer mee dan je denkt.
Kusje op.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:18 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Maar nu weten we nog steeds niet wie gelekt heeft!
omdat ik al mijn oude klonen in de uitverkoop heb gegooidquote:Op zondag 20 februari 2011 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
For once and for all:
IEDEREEN
echt...
IEDEREEN die beweert LANGER mee te lopen dan zijn HUIDIGE account: geef godverdomme gelijk even aan WAT je oude account is. Want WHY ON EARTH neem je in vredesnaam een ander account dan. Heb je dan iets te verbergen? Ben je een kutkloon? Ooit gebanned? WAAROM...
Gelijk vertellen waarom ik eigenlijk een kloon ben? Wist niet dat ik hier al aangemeld was.
Bedankt voor uw aandacht.
Ik heb alleen klonen voor R&P.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:18 schreef aight1 het volgende:
sowieso mensen die andere accounts aanmaken
Ah okeequote:Op zondag 20 februari 2011 22:20 schreef welkominspace het volgende:
[..]
omdat ik al mijn oude klonen in de uitverkoop heb gegooid
Ik wacht op een goed antwoord van dat andere klappertjespistooltje, met zijn NIET newbie account.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ben mijn wachtwoord vergeten van het andere account, is dat wel een goede reden?
Vorige accounts:quote:Op zondag 20 februari 2011 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
For once and for all:
IEDEREEN
echt...
IEDEREEN die beweert LANGER mee te lopen dan zijn HUIDIGE account: geef godverdomme gelijk even aan WAT je oude account is. Want WHY ON EARTH neem je in vredesnaam een ander account dan. Heb je dan iets te verbergen? Ben je een kutkloon? Ooit gebanned? WAAROM...
Gelijk vertellen waarom ik eigenlijk een kloon ben? Wist niet dat ik hier al aangemeld was.
Bedankt voor uw aandacht.
wie is dat eigenlijk in je UI , vraag ik me al heel lang afquote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wacht op een goed antwoord van dat andere klappertjespistooltje, met zijn NIET newbie account.
haha was jij dat!!111quote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Vorige accounts:
Bonzaiboompje
Lulleau
Kroepoek.
En daarvoor was het lurken
Ow. Nou, dan ben je een klein beetje minder newbie.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Vorige accounts:
Bonzaiboompje
Lulleau
Kroepoek.
Is een tekening door een usert van een foto van mij. Zo'n karikatuur.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:22 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wie is dat eigenlijk in je UI , vraag ik me al heel lang af
Newbie?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Nou, dan ben je een klein beetje minder newbie.
Iets minder.
Tof.
Lurken. Ook.
ah zo!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is een tekening door een usert van een foto van mij. Zo'n karikatuur.
Die kent iedereen die 1 week op FOK zit tegenwoordig al.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:25 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die kent iedereen die 1 week op FOK zit tegenwoordig al.
Haha je kent hem dus niet. Kknewbie.quote:
Works like a charmquote:Op zondag 20 februari 2011 22:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha je kent hem dus niet. Kknewbie.
maar niet dequote:Op zondag 20 februari 2011 22:28 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik wou een matige grap vertellen?
Flikker op.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daaaar gaat een klinker door een bushokje![]()
Daar had je gisteren de kans voor in tcquote:Op zondag 20 februari 2011 22:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aahja mag ik mn laatste note inzien of wat moet ik daar voor doen zonder 4,50 te betalen ?
shitt ja hoe kreeg je het voor elkaar dan ?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daar had je gisteren de kans voor in tc
Goh, wie heeft jou je notes laten zien dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Yvonne vindt me de nieuwe baggerkoningin.![]()
Nee ik vroeg aan persoon X en die gaf linkje.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
shitt ja hoe kreeg je het voor elkaar dan ?door je camera aan te doen ?
Ik ken ze geen van allen,quote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Vorige accounts:
Bonzaiboompje
Lulleau
Kroepoek.
Ik!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goh, wie heeft jou je notes laten zien dan?
Rot op, jij kunt geen notes lezen.quote:
Dat vraag ik ook al de hele tijdquote:Op zondag 20 februari 2011 22:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oei. Weet wanneer je je mond moet houdenquote:
Pfff nou, als ik jou was dan zou ik mij al mn notes gewoon gratis in laten zien om ze eens allemaal flink terug te pakken hierquote:Op zondag 20 februari 2011 22:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
De aanwezigheid van yvonne is toch altijd wel lichtelijk imponerend, angst wordt ingeboezemd en peentjes worden gezweet.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:37 schreef Renesite het volgende:
Men zwijgt opeens in alle toonaarden.
Hoi Yvonnen.
Ik heb niet gezegd dat ik bekend was?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ken ze geen van allen,
newbie dus gewoon.
ik ben niet bang voor yvonnequote:Op zondag 20 februari 2011 22:37 schreef Renesite het volgende:
Men zwijgt opeens in alle toonaarden.
Hoi Yvonnen.
[..]
Oei. Weet wanneer je je mond moet houden
Stuur het maar naar mij wel, ik ben het waard en je kan me vertrouwenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat is voor jullie een vraag en voor mij een weet.
Oei doe eens niet zulkse enge moeilijke woorden gebruikenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
De aanwezigheid van yvonne is toch altijd wel lichtelijk imponerend, angst wordt ingeboezemd en peentjes worden gezweet.
Tip: Als yvonne serieus is, moet je dat ook maar zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:38 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ben niet bang voor yvonne
diep van binnen via de goed geasfalteerde weg is een heel goed hart te vinden
sorry man sorry sorryquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oei doe eens niet zulkse enge moeilijke woorden gebruikenMijn hoofd doet pijn van het gekraak hierover.
in ONZ?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Tip: Als yvonne serieus is, moet je dat ook maar zijn.
Ben je déze keer wel eerlijk? Geen leugen?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:40 schreef welkominspace het volgende:
[..]
in ONZ?
Never!
Yvonne, je weet dat ik je lief vind toch?
Ik adoreer Yvonne al jarenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben je déze keer wel eerlijk? Geen leugen?
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het was geen mod oid in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |