Goh, wie heeft jou je notes laten zien dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Yvonne vindt me de nieuwe baggerkoningin.![]()
Nee ik vroeg aan persoon X en die gaf linkje.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
shitt ja hoe kreeg je het voor elkaar dan ?door je camera aan te doen ?
Ik ken ze geen van allen,quote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Vorige accounts:
Bonzaiboompje
Lulleau
Kroepoek.
En daarvoor was het lurken
Ik!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goh, wie heeft jou je notes laten zien dan?
Rot op, jij kunt geen notes lezen.quote:
Dat vraag ik ook al de hele tijdquote:Op zondag 20 februari 2011 22:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oei. Weet wanneer je je mond moet houdenquote:
Pfff nou, als ik jou was dan zou ik mij al mn notes gewoon gratis in laten zien om ze eens allemaal flink terug te pakken hierquote:Op zondag 20 februari 2011 22:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
De aanwezigheid van yvonne is toch altijd wel lichtelijk imponerend, angst wordt ingeboezemd en peentjes worden gezweet.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:37 schreef Renesite het volgende:
Men zwijgt opeens in alle toonaarden.
Hoi Yvonnen.
Ik heb niet gezegd dat ik bekend was?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ken ze geen van allen,
newbie dus gewoon.
ik ben niet bang voor yvonnequote:Op zondag 20 februari 2011 22:37 schreef Renesite het volgende:
Men zwijgt opeens in alle toonaarden.
Hoi Yvonnen.
[..]
Oei. Weet wanneer je je mond moet houden
Stuur het maar naar mij wel, ik ben het waard en je kan me vertrouwenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat is voor jullie een vraag en voor mij een weet.
Oei doe eens niet zulkse enge moeilijke woorden gebruikenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
De aanwezigheid van yvonne is toch altijd wel lichtelijk imponerend, angst wordt ingeboezemd en peentjes worden gezweet.
Tip: Als yvonne serieus is, moet je dat ook maar zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:38 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ben niet bang voor yvonne
diep van binnen via de goed geasfalteerde weg is een heel goed hart te vinden
sorry man sorry sorryquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oei doe eens niet zulkse enge moeilijke woorden gebruikenMijn hoofd doet pijn van het gekraak hierover.
in ONZ?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Tip: Als yvonne serieus is, moet je dat ook maar zijn.
Ben je déze keer wel eerlijk? Geen leugen?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:40 schreef welkominspace het volgende:
[..]
in ONZ?
Never!
Yvonne, je weet dat ik je lief vind toch?
Ik adoreer Yvonne al jarenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben je déze keer wel eerlijk? Geen leugen?
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het was geen mod oid in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |