Haha je kent hem dus niet. Kknewbie.quote:
Works like a charmquote:Op zondag 20 februari 2011 22:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha je kent hem dus niet. Kknewbie.
maar niet dequote:Op zondag 20 februari 2011 22:28 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik wou een matige grap vertellen?
Flikker op.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daaaar gaat een klinker door een bushokje![]()
Daar had je gisteren de kans voor in tcquote:Op zondag 20 februari 2011 22:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aahja mag ik mn laatste note inzien of wat moet ik daar voor doen zonder 4,50 te betalen ?
shitt ja hoe kreeg je het voor elkaar dan ?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daar had je gisteren de kans voor in tc
Goh, wie heeft jou je notes laten zien dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Yvonne vindt me de nieuwe baggerkoningin.![]()
Nee ik vroeg aan persoon X en die gaf linkje.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
shitt ja hoe kreeg je het voor elkaar dan ?door je camera aan te doen ?
Ik ken ze geen van allen,quote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Vorige accounts:
Bonzaiboompje
Lulleau
Kroepoek.
En daarvoor was het lurken
Ik!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goh, wie heeft jou je notes laten zien dan?
Rot op, jij kunt geen notes lezen.quote:
Dat vraag ik ook al de hele tijdquote:Op zondag 20 februari 2011 22:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oei. Weet wanneer je je mond moet houdenquote:
Pfff nou, als ik jou was dan zou ik mij al mn notes gewoon gratis in laten zien om ze eens allemaal flink terug te pakken hierquote:Op zondag 20 februari 2011 22:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |