Ik weet het al. Dank dat je mij in vertrouwen nam.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het was geen mod oid in ieder geval.
Was het.... Alberto Stegeman ?!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Was het.... Alberto Stegeman ?!!!![]()
![]()
Anderen dan crew kunnen niet bij notes, me dunkt.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe weet je dat?!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
![]()
Dat dit kan!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
![]()
Dat heeft u goed geantwoord.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:43 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Anderen dan crew kunnen niet bij notes, me dunkt.
Maar fyi, yvonne vind je de zoveelste aandachtshoer die FOK! in zijn lange geschiedenis rijk is en yvonne weet dat ook jij een tijdelijk 'fenomeen' bent.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Yvonne vindt me de nieuwe baggerkoningin.![]()
Is Alberto ook stiekem bij jou binnengedrongen?quote:
Ik ben nog niet van plan weg te gaan hier, maar bedankt.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar fyi, yvonne vind je de zoveelste aandachtshoer die FOK! in zijn lange geschiedenis rijk is en yvonne weet dat ook jij een tijdelijk 'fenomeen' bent.
Dat en als je je notes opvraagt staan daar geen namen bij, dus zij/hij lult uit zijn/haar nek.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:43 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Anderen dan crew kunnen niet bij notes, me dunkt.
wat denk je dan? Het crewlid dat gelekt heeft zal zich ook wel op het voorhoofd slaan.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wist niet dat dit topic zo'n ophef zou veroorzaken. Man o man.
Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
dat weet je zelf bestquote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Bedoel je dit in een seksuele adoratie of een aantrekking friendlywise.quote:
Ja ja, we'll see.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben nog niet van plan weg te gaan hier, maar bedankt.
of mijquote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef aight1 het volgende:
hey yvonne wanneer maak je me nou eens blauw?
Waarom betalen we dan 4,50 ?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat en als je je notes opvraagt staan daar geen namen bij, dus zij/hij lult uit zijn/haar nek.
Beidequote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bedoel je dit in een seksuele adoratie of een aantrekking friendlywise.
Jammer, jouw notes zijn net zo spannend.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waarom betalen we dan 4,50 ?ik wil toch minstens naam,adres en sofinummer erbij zien staan voor wraak.. nou ik weet genoeg, ik koop wel een pakkie peuken dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |