Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
dat weet je zelf bestquote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Bedoel je dit in een seksuele adoratie of een aantrekking friendlywise.quote:
Ja ja, we'll see.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben nog niet van plan weg te gaan hier, maar bedankt.
of mijquote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef aight1 het volgende:
hey yvonne wanneer maak je me nou eens blauw?
Waarom betalen we dan 4,50 ?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat en als je je notes opvraagt staan daar geen namen bij, dus zij/hij lult uit zijn/haar nek.
Beidequote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bedoel je dit in een seksuele adoratie of een aantrekking friendlywise.
Jammer, jouw notes zijn net zo spannend.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waarom betalen we dan 4,50 ?ik wil toch minstens naam,adres en sofinummer erbij zien staan voor wraak.. nou ik weet genoeg, ik koop wel een pakkie peuken dan
Opeens van je 'geloof' afgestapt?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:49 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Beide
Yvonne straalt gewoon een bepaalde radioactiviteit liefde uit
Proberen mensen geld af te troggelenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jammer, jouw notes zijn net zo spannend.
Schatje, iedereen (behalve tong80) raakt het baggeren op een gegeven moment moe. Vroeger baggerde ik ook, nu heb ik alleen nog af en toe buien van kil venijn. Het wordt gewoon minder leuk. Zelfs voor jou.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zal elke keer als ik post aan jou denken.
Die laatste is een positievequote:Op zondag 20 februari 2011 22:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jammer, jouw notes zijn net zo spannend.
Uitzonderingen maken de regelquote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Opeens van je 'geloof' afgestapt?
Ja juist.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Uitzonderingen maken de regel
Zoveel bagger ik niet eens.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Schatje, iedereen (behalve tong80) raakt het baggeren op een gegeven moment moe. Vroeger baggerde ik ook, nu heb ik alleen nog af en toe buien van kil venijn. Het wordt gewoon minder leuk. Zelfs voor jou.
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lang geleden dat het zondag was trouwens!quote:
Gewoon een week toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lang geleden dat het zondag was trouwens!
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, het was niet zo bedoeld, echt waar. Sorry, ik zal me inhouden als ik post.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
![]()
Echt, je bent de zoveelste.
Maar je basht te vroeg, eerst moet je nog een hoop mannelijk wanhopig volk om je heen verzamelen en die optrommelen om voor jou te gaan bashen
ze is al hard op weg hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 22:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
![]()
Echt, je bent de zoveelste.
Maar je basht te vroeg, eerst moet je nog een hoop mannelijk wanhopig volk om je heen verzamelen en die optrommelen om voor jou te gaan bashen
Aah, de cold feet. Schaam je er niet voor, dat gebeurt iedereen wel eens in een discussie met yvonnequote:Op zondag 20 februari 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, het was niet zo bedoeld, echt waar. Sorry, ik zal me inhouden als ik post.
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:52 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Ik ben over te halen om te bashen tegen een prijs. Betalingen in natura graag. Voor alleen pijpen scheld ik met snol, voor alles erop en eraan voor lubberende hoerenkut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |