quote:Op zondag 20 februari 2011 21:36 schreef GGMM het volgende:
Kanker op, aandachtsgeil infantiel stuk vreten.
En ik vind je een nare kankerkloon. En nu?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Yvonne vindt me de nieuwe baggerkoningin.![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:37 schreef Taartjeh het volgende:
Volgens mij hebben er een paar frustratie
Ik vind jou ook een nare kankerkloon.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:38 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
En ik vind je een nare kankerkloon. En nu?
Aightquote:Op zondag 20 februari 2011 21:39 schreef aight1 het volgende:
Als ik dalijk blauw ben ga ik iedereen zijn notes bekijken
Dat ben ik ook. Maar ik open er geen topics omquote:Op zondag 20 februari 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Ik vind jou ook een nare kankerkloon.
Nieuwsgierig aagje.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:39 schreef aight1 het volgende:
Jawel. Je bent alleen behoorlijk triest als je die waarde hecht aan je notes. Dan vind je jezelf wel heel belangrijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:53 schreef welkominspace het volgende:
[..]
[..]
jullie kunnen dat niet missen?
Ik ben mod geweest en ik heb genoeg gezien wat betreft notes. Als ik al geld uitgeef aan FOK! zal ik wel aan een leuke functie liggen bij een abo maar niet specifiek voor een lijst met notes.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:53 schreef welkominspace het volgende:
[..]
[..]
jullie kunnen dat niet missen?
jezelf niet belangrijk vindenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel. Je bent alleen behoorlijk triest als je die waarde hecht aan je notes. Dan vind je jezelf wel heel belangrijk.
Typerend ook om er gelijk een topic over te openen.
Right.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee, ik heb connecties. Heb geen cent uitgegeven.
Niet zó belangrijk, dom wicht.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:55 schreef welkominspace het volgende:
[..]
jezelf niet belangrijk vinden![]()
have fun!
stel je niet zo aan muts
Tering, wat een grafdoos ben je dan om dit te zeggen. Het crewlid wat jou je notes heeft doorgegeven, heeft dikke kans eruit gemieterd te worden wegens lekken. En dan ga je het even breed verkondigen.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En ik vond de note van Yvonne gewoon grappig. Sorry hoor zure mensen
Wat hebben we gelachen idd.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef Biogarde het volgende:
Ik kreeg laatst een note van remlof omdat ik 'm infantiele drol noemde met down syndroom en gek haar.
Ik heb er slecht van geslapen. Maar het was m'n 450e note, dat was echt fantastisch.
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef Biogarde het volgende:
Ik kreeg laatst een note van remlof omdat ik 'm infantiele drol noemde met down syndroom en gek haar.
Ik heb er slecht van geslapen. Maar het was m'n 450e note, dat was echt fantastisch.
ik ging zo vanquote:
AHAHAHAHA.quote:
Een inhoudelijk zeer zwakke reactie. Precies zoals we van jou verwachten.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:58 schreef welkominspace het volgende:
[..]
tssk, wil je er een bitchfight van maken?
kom maar op![]()
biaaatch
Die kreeg je van mij nerdquote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:39 schreef aight1 het volgende:
nee in een ONZ topic beetje depressief lopen doen, dat doen er veelquote:Op zondag 20 februari 2011 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een inhoudelijk zeer zwakke reactie. Precies zoals we van jou verwachten.
Ik denk dat je droomt... en anders hebben we dadelijk een MOD / FA minder...quote:Op zondag 20 februari 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het was geen crewlid.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:57 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Tering, wat een grafdoos ben je dan om dit te zeggen. Het crewlid wat jou je notes heeft doorgegeven, heeft dikke kans eruit gemieterd te worden wegens lekken. En dan ga je het even breed verkondigen.
Lang niet genoeg helaas.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:59 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee in een ONZ topic beetje depressief lopen doen, dat doen er veel![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:00 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik denk dat je droomt... en anders hebben we dadelijk een MOD / FA minder...
quote:
Heb ik dat ergens gezegd?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:02 schreef o.us het volgende:
[..]
TS beweert een note te hebben gekregen van een crewlid.
Wat is een ~note~quote:Op zondag 20 februari 2011 22:02 schreef o.us het volgende:
[..]
klinkt best wel raarquote:Op zondag 20 februari 2011 22:01 schreef ConnorMacLeod het volgende:
hihih, klinkerbotsing is in het ootje genomen
Samen maken we van ONZ weer een paradijsje.quote:
Ik zeg, als een kip uit het ei komt, moet dat ei eerst gelegd zijn, door een kip. Dus de kip was eerst. Maar niemand gelooft mequote:
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En ik vond de note van Yvonne gewoon grappig. Sorry hoor zure mensen
laatstquote:Op zondag 20 februari 2011 22:02 schreef Renesite het volgende:
Heb laatst 450 euro overgemaakt naar FOK! Opeens werd ik mod, dat was echt... fantastisch!
Komt goed.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:02 schreef chroestjov het volgende:
Zolang die bagger van je in ONZ blijft vind ik het allemaal best.
Beter dan een note van stevenmac krijgen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee jij dan.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
laatst
jij zwerft hier al jaren doelloos blauw rond
Regel het ook eens voor mij.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat het een crewlid was.
Wie kan er dan anders notes inzien, tutje?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon betaald.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Wie kan er dan anders notes inzien, tutje?
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Wie kan er dan anders notes inzien, tutje?
yvonne is iig niet de forumclown. Ze is crew. Je hebt het niet letterlijk gezegd, maar bij het gros van de users hebben het ook niet over down, maar over mensen met een beperking en een account.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |