Dan moet je naar de uitzending kijkenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ogen op alle schermen!
Ik was benieuwd naar de badpakkenronde!
morgen....Dan zijn we het allang weer vergetenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet je naar de uitzending kijken
wij ookquote:Op zondag 20 februari 2011 15:49 schreef Toverheks het volgende:
echt he denk ff gaan zitten kijken tussen al mijn drukke werkzaamheden door geven ze een streamlock..............nou gelukkig hebben we Eredivisie nog
Gomi ligt met een enorme kater in bed denk ikquote:Op zondag 20 februari 2011 15:51 schreef Copycat het volgende:
Ze zijn daar echt goed met streamlocks en klantenbinding. Wat een nitwits.
Prangende vraag: keert die Whiskers ooit nog terug hier? En wanneer komt Gomi uit zijn nest?
zit met een bordje mie met kip en groenten en sausje heerlijkquote:
Gomi komt wel weerquote:Op zondag 20 februari 2011 15:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gomi ligt met een enorme kater in bed denk ik
quote:
Dat denk ik ook. Maar niet die kater met Whiskers.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:51 schreef Laysa het volgende:
Gomi ligt met een enorme kater in bed denk ik
Ik denk het ook niet....Wel kut voor hem dat het uit is met zn vriendinquote:Op zondag 20 februari 2011 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar niet die kater met Whiskers.
Oh?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:59 schreef Laysa het volgende:
Ik denk het ook niet....Wel kut voor hem dat het uit is met zn vriendin
Volgens mij had ie daarom al aardig wat opquote:Op zondag 20 februari 2011 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh?
Dat heb ik dan weer gemist. Minder idd.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgens mij had ie daarom al aardig wat op
Daarom zei ik vanmorgen dat het samenwoonplan niet het Beste idee van Nederland wasquote:Op zondag 20 februari 2011 16:10 schreef Copycat het volgende:
Ik las even terug. Net uit. Kutzooi.
Wie weet ging het over een peuk. Echt samenhangend was het niet. Maar in geval van verbroken relatie:.
Ja raar. Die kende ik eigenlijk alleen van POL.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:11 schreef Deisyy het volgende:
Waar kwam Whiskers eigenlijk ineens vandaan?
Uit de kroeg.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik ook hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 16:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben toch wel nieuwsgierig wat er in de pm's stond![]()
hahahahquote:Op zondag 20 februari 2011 15:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Helemaal over de rooie daar ...![]()
[COS #95] Waar de pleuris is losgebroken vanwege streamlocks..
Heks
[..]
quote:
Die prefabzooi niet. Maar nu heb ik wel zin in verse sushi.quote:
Kom we halen het samen, Juud mag het niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die prefabzooi niet. Maar nu heb ik wel zin in verse sushi.
Die kwam Remlof stalken, die verveelde zich en had gezien dat remlof en ik nog aan het posten waren ( ik tot tegen 5 uurquote:Op zondag 20 februari 2011 16:11 schreef Deisyy het volgende:
Zetten we op het bij de borrel-lijstje! Binnenkort in Arnhem. Dieene of ik keep you posted!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:27 schreef Dementor het volgende:
Kom we halen het samen, Juud mag het niet.
Gatverdammequote:
Whiskers had alleen geen zin om te neukenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die kwam Remlof stalken, die verveelde zich en had gezien dat remlof en ik nog aan het posten waren ( ik tot tegen 5 uur) maar Whiskers lijkt me lieve meid.......
Denk dat Gomi er ff door heen zat echt klote voor hem want het lijkt me lieve leuke jongen, maar misschien heeft hij haar wel de deur uit gezet, we zullen het wel horen als Gomi weer helemaal nuchter is
Nee zij bij hem...tijdelijk uitproberenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Whiskers had alleen geen zin om te neuken![]()
Ja jij was nog vroeg wakker vanmorgen![]()
Het is zeker sneu voor Gomi, maar ik denk dat hij er uitgeflikkerd is, want volgens mij ging hij bij haar wonen.
nee ze kwam toch bij hem wonen om het te proberen, zij woonde kleiner zoiets, oh gut Gomi toch ach hoop dat we gauw wat van hem horen, we steunen hem welquote:Op zondag 20 februari 2011 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Whiskers had alleen geen zin om te neuken![]()
Ja jij was nog vroeg wakker vanmorgen![]()
Het is zeker sneu voor Gomi, maar ik denk dat hij er uitgeflikkerd is, want volgens mij ging hij bij haar wonen.
O dan heb ik hem verkeerd begrepen.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee zij bij hem...tijdelijk uitproberen
Leuk.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zetten we op het bij de borrel-lijstje! Binnenkort in Arnhem. Dieene of ik keep you posted!
nee hoor Juud heel verstandigquote:Op zondag 20 februari 2011 16:56 schreef Juud79 het volgende:
[ afbeelding ]
Nomnom, nog 3 maandjes wachten. Al mag ik het nu wel, maar dan alleen supervers. Dat risico loop ik dan maar liever niet, al loopt het water me in de mond als ik het zo zie....
Dat is minder. Niet even een uitbarsting die na een dagje stilzwijgen weer kan worden opgelost?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:00 schreef gomi het volgende:
ja wel op zich ok hoor.
maar dus idd wel uit met vriendin geloof ik.
ah lag ergens al inde lijn der verwachtingen zeg maarquote:Op zondag 20 februari 2011 18:02 schreef Laysa het volgende:
Ah...klote voor je Gomi![]()
en dan gelijk al een nieuw meiske hosselen
nee we hebben gewoon een verschil in toekomst idee zeg maar. en dat speelt elke keer wel weer op. en had me voorgenomen om te kappen als t weer zou opspelen en dat was gister dusquote:Op zondag 20 februari 2011 18:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is minder. Niet even een uitbarsting die na een dagje stilzwijgen weer kan worden opgelost?
Als het verschil dus danig groot en niet overbrugbaar is dan is stoppen idd helaas de enige oplossing...Toch heel klote allemaal, sterktequote:Op zondag 20 februari 2011 18:06 schreef gomi het volgende:
[..]
nee we hebben gewoon een verschil in toekomst idee zeg maar. en dat speelt elke keer wel weer op. en had me voorgenomen om te kappen als t weer zou opspelen en dat was gister dus
Aansluit. Hoe pijnlijk ook, maar tegen beter weten in aan blijven modderen blijft pijnlijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:15 schreef Laysa het volgende:
Als het verschil dus danig groot en niet overbrugbaar is dan is stoppen idd helaas de enige oplossing...Toch heel klote allemaal, sterkte
Dat klinkt wel verstandig, soms zijn verschillende inzichten gewoon onoverbrugbaar.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:06 schreef gomi het volgende:
[..]
nee we hebben gewoon een verschil in toekomst idee zeg maar. en dat speelt elke keer wel weer op. en had me voorgenomen om te kappen als t weer zou opspelen en dat was gister dus
Ja!quote:
ah k dan. heb ik ook weleens gehad met toetsenbord en een glas cola. dat typt niet lekker neequote:Op zondag 20 februari 2011 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb de hele dag op een kleverig toetsenbord zitten typen omdat ik er gisteren ijsthee overheen had gegooid. Er zaten heel wat toetsen vast en ik zat maar te pielen. Nu heeft DentalFloss een nieuw toetsenbord geïnstalleerd. Dat lag in een hoge kast en daar kon ik niet bij
Ja maar het verraderlijke is dat je er pas de volgende dag last van krijgtquote:Op zondag 20 februari 2011 18:24 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k dan. heb ik ook weleens gehad met toetsenbord en een glas cola. dat typt niet lekker nee
yups, als t beetje opdroogt pas iddquote:Op zondag 20 februari 2011 18:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar het verraderlijke is dat je er pas de volgende dag last van krijgt
en nu wil ik eigenlijk weten wat dan het grote idee in toekomst wasquote:Op zondag 20 februari 2011 18:06 schreef gomi het volgende:
[..]
i know hequote:Op zondag 20 februari 2011 18:40 schreef Toverheks het volgende:
Gomi
echt achter elk wolkje schijnt een zonnetje
tyquote:Op zondag 20 februari 2011 18:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en nu wil ik eigenlijk weten wat dan het grote idee in toekomst was![]()
maar daar hoef je helemaal niet op te antwoorden hoor, maar ik ben
dan gewoon nieuwschierig![]()
in ieder geval sterkte en eh.... er zijn hier wel ergere dingen uitgekraamt
als er iemand dronken was hier geloof ik dus .......maak je daar maar
niet druk om
alles is wel leuker dan sst hequote:Op zondag 20 februari 2011 18:42 schreef Laysa het volgende:
Ik ben lekker op 6 naar de grote verhuizing aan het kijken...vink leuker dan SST...en ik ben alleen thuis dus dan kan ik er wel naar kijken
Een stuk of 16 kinderen?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en nu wil ik eigenlijk weten wat dan het grote idee in toekomst was![]()
Ah... dan snap ik het probleemquote:Op zondag 20 februari 2011 18:49 schreef gomi het volgende:
[..]
ty
hehe aagje je
maar is geen geheim hoor. heb ik vorig jaar weleens over verteld al
ik wil geen kinderen, zij wel.
tyquote:Op zondag 20 februari 2011 18:52 schreef Dementor het volgende:
Ergens had ik al zo'n vermoeden.
Ja das sterk spul als zij wel wil en jij niet.
Maar goed beter dat je er nu achter komt.. sterkte!
hmm klinkt wel goed jaquote:Op zondag 20 februari 2011 18:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik eet een broodje Di Mama![]()
1 Chiabatta broodje
Provolone kaas
Tomaat
Ui
Zwarte peper
Basilicum
Oregano
Deze twee kruiden moet je mengen met een(heel klein) beetje olijfolie en
dan over de kaas en tomaat gooien
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:04 schreef gomi het volgende:
en ik wist niet eens of whiskers een man of een vrouw was. ik was gewoon zat
hehe echt hequote:Op zondag 20 februari 2011 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar sterkte gomi. Je vindt er wel een die wel op één lijn zit.
hehe ik ga maar voor de nasi zo.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah.. zo smaakt het ook
yeah en als iemand echt een kinderwens heeft. tsja dan zij het zoquote:Op zondag 20 februari 2011 19:00 schreef Laysa het volgende:
Kinderen...Das wel een cruciaal en hekel punt
ty en ja heb de kater weggeslapen ":)quote:Op zondag 20 februari 2011 19:01 schreef Deisyy het volgende:
Hey gomi, je kater eruit geslapen?
Klote voor je dat er een eind aan je relatie is gekomen, maar dit is dan een onoverkomelijk verschil van mening. Je hebt de juiste keuze gemaakt door er een punt achter te zetten.
Sterkte
Dat laatste zou ook mooi kut zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 19:03 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en als iemand echt een kinderwens heeft. tsja dan zij het zo
vorig jaar ook om die reden een tijdje uitelkaar geweest.
en ja eigenlijk wist ik ook wel dat t weer zou spelen
bedenk me nu net dat we een nog een korte tijdje ff weg hebben geboekt. en geloof zonder annulering. hmmm
gewoon alleen gaan !quote:Op zondag 20 februari 2011 19:03 schreef gomi het volgende:
[..]
bedenk me nu net dat we een nog een korte tijdje ff weg hebben geboekt. en geloof zonder annulering. hmmm
Ga je toch met een vriend of broer of wie dan ookquote:Op zondag 20 februari 2011 19:03 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en als iemand echt een kinderwens heeft. tsja dan zij het zo
vorig jaar ook om die reden een tijdje uitelkaar geweest.
en ja eigenlijk wist ik ook wel dat t weer zou spelen
Vooraf checken een idee?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:59 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe echt he
maar ty, is alleen zo bij elke serieuze relatie van me dat t op t zelfde uitkomt.
hehe jaquote:Op zondag 20 februari 2011 19:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gewoon alleen gaan !
Wie weet wat je tegen komt !
ja ik zie wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je toch met een vriend of broer of wie dan ook
edit: er meldt zich al een vrijwilliger![]()
En ik heb een geldig paspoort. Mits zonbestemming.quote:
Volgens mij wil Cc zich op dit moment niet vastleggen...Die heeft het als ik zo tussen de lijnen door lees het best wel naar dr zinquote:Op zondag 20 februari 2011 19:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is dat een sollicitatie?
Alles kan veranderen.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgens mij wil Cc zich op dit moment niet vastleggen...Die heeft het als ik zo tussen de lijnen door lees het best wel naar dr zin
Ik heb het zo'n beetje op ons eerste afspraakje gevraagdquote:Op zondag 20 februari 2011 19:08 schreef Laysa het volgende:
DK wist al dat ik geen kinderen mocht krijgen voordat we daadwerkelijk een relatie kregen, dus bij ons is het gelukkig geen issue geweest.
maar reisje is naar ierland. zon zal daar wel niet heel erg zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik heb een geldig paspoort. Mits zonbestemming.
En een zonnebril.
ja ik las ook tussen de lijntjes door....het kan ook zomaar zijn dat ze wel een relatie heeft....Vertel maar hier na de luchdatequote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb het zo'n beetje op ons eerste afspraakje gevraagd![]()
ik dacht als die gosert 6 kinderen wil ben ik weg![]()
Dus ik zei, IK WIL GEEN KINDEREN...
toen zei hij , komt goed uit, ik ook niet !
Dat wist je toen al?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is volgens mij alleen maar voor de leuk af en toequote:Op zondag 20 februari 2011 19:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik las ook tussen de lijntjes door....het kan ook zomaar zijn dat ze wel een relatie heeft....Vertel maar hier na de luchdate
ik vraag dat echt nooit, maar ik begin ook eigenlijk nooit aan relatie met t idee dat t serieus gaat worden.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar volgens Dementor kan dat dus zomaar veranderenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is volgens mij alleen maar voor de leuk af en toe![]()
Weet je ook of dat ergens vandaan komt of had je er gewoon per definitie geen trek in?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
al toen ik 6 jaar was geloof ik
yeah en als ik t echt goed bier is en ms ook wel beetje zat raak, kom ik fokkenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:13 schreef Copycat het volgende:
Doe eens gek, ga naar Ierland!
Wel goed bier.
Ik wilde het altijd al hoor en Juud ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar volgens Dementor kan dat dus zomaar veranderen
Nooit getwijfeld?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
al toen ik 6 jaar was geloof ik
mooie natuur enzo toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:14 schreef remlof het volgende:
Iedereen vlucht uit Ierland en gomi wil er heen
Dan ga je er eentje scoren, moet je niet op Fok komen.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:14 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en als ik t echt goed bier is en ms ook wel beetje zat raak, kom ik fokken
Dealquote:Op zondag 20 februari 2011 19:14 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en als ik t echt goed bier is en ms ook wel beetje zat raak, kom ik fokken
Ik doelde op Cc en Dieenequote:Op zondag 20 februari 2011 19:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wilde het altijd al hoor en Juud ook.
Maar waren ze echt heel smerig...dat vraag ik me dan afquote:Op zondag 20 februari 2011 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deal![]()
Maar geen smerige pm's meer sturen dan
wil ik ook wel weten, hoe smeriger hoe leukerquote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar waren ze echt heel smerig...dat vraag ik me dan af
yeah en anders maar pech hequote:Op zondag 20 februari 2011 19:15 schreef Toverheks het volgende:
Gomi ik vind je heel verstandigals jij geen kids wil is je goed recht en om altijd maar te moeten schipperen en het * er maar niet over hebben*, en waarom zou je je leven daar voor verpesten, echt er komt heus wel een leuke meid voor je deur staan die er net zo over denkt als jij
ook niet na wat drankjes?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Aha, ja dat soort info spill ik niet.
We zijn al zeker anderhalf jaar platonisch.quote:
Ja ik ben vrij serieus ingesteld maar met wat drankjes op ben ik degene die de draak met een ander steekt.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
ook niet na wat drankjes?![]()
![]()
Ik zeg maar vast dat het een grapje is...je neemt alles zo serieus op
nee idd, niet op fok komen zou dan idd beter zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 19:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan ga je er eentje scoren, moet je niet op Fok komen.
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij worden er hier totaal verkeerde lijntjes gelezen.
tuurlijk komt het goedquote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en anders maar pech he
maar mijn verstand zegt ook wel dat t goed is zo, gevoel is alleen ff tijdelijk minder ofzo
maar komt ook wel weer goed he
hehehehe ik beloof tquote:Op zondag 20 februari 2011 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deal![]()
Maar geen smerige pm's meer sturen dan
Voor je het weet gaat zo'n verhaaltje hier een eigen leven leiden.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef Laysa het volgende:
Zeg sinds wanneer zijn jullie zo blind voor pesten?
Ik weet het niet precies, ik denk ten eerste dat ik mijn moeder niet anders kendequote:Op zondag 20 februari 2011 19:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weet je ook of dat ergens vandaan komt of had je er gewoon per definitie geen trek in?
hmm ik heb t niet teruggelezen. op zich viel t qua smerigheid wel mee geloof ik tbhquote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Rum bedoel je.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef Dementor het volgende:
Ja ik ben vrij serieus ingesteld maar met wat drankjes op ben ik degene die de draak met een ander steekt.
Al gaat dat bij teveel drankjes weer de andere kant op maar daar heb ik van geleerd.
Wodka als water drinken is geen goed idee.
Dat je een fuckbuddy hebt bedoel je?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor je het weet gaat zo'n verhaaltje hier een eigen leven leiden.
Misschien dat gomi dat vanavond nog aan ons verteltquote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, ik denk ten eerste dat ik mijn moeder niet anders kende
dan met een schort voor, en stapels strijkwerk, en toen kreeg ik een keer een
pop voor sinterklaas met een zuigflesje erbij en een luiertje,
nah.. dan moest je dat flessie vullen en leeggieten in dat poppen mondje,
en dan ging dat rechtstreeks in dat luiertje natuurlijk, dus ik deed dat luiertje nat...
dus ik naar mijn moeder, zo van en wat nu?![]()
Nou zei mijn moeder, wachten tot de luier droog is en dan mag ze weer ''eten'
Toen dacht ik dus al....... nah...ook saai
![]()
en toen ging ik weer naar mijn lego...
ja ja, wel even getwijfeld... zie mijn post hier [RLS] SC#1134 I spy with my little Eye....quote:Op zondag 20 februari 2011 19:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nooit getwijfeld?
Ik wilde vroeger altijd wel moeder worden. Dat veranderde toen het daadwerkelijk kon.
precies en anders ga ik mijn ex maar weer ff tegen t lijf lopen ofzoquote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[..]
tuurlijk komt het goedmeer vrouwen dan kerken hoor
zit er best een leuke voor je bij, niet zoeken je loopt er gewoon tegen aan
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, ik denk ten eerste dat ik mijn moeder niet anders kende
en dan ging dat rechtstreeks in dat luiertje natuurlijk, dus ik deed dat luiertje nat...
![]()
vind ik netjes van je dat je je excuus hebt aan gebodenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:20 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm ik heb t niet teruggelezen. op zich viel t qua smerigheid wel mee geloof ik tbh
maar was wel een klootzak inj die pm's
en ja ik heb whiskers mijn excuses ook al aangeboden
Een specifieke. Die hier bekend is.quote:
hehehe ik denk dat t me vannacht allemaal zou zijn ontgaanquote:Op zondag 20 februari 2011 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Stel je voor dat het een gay was die al even droog stond
Joh...dat gaat het al doen nu na je flauwekulletje over vakantie naar Gomi toe...je kent ons tochquote:Op zondag 20 februari 2011 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus dat nooit!quote:Op zondag 20 februari 2011 19:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
nee zoek gewoon een nieuwe verse Gomiquote:Op zondag 20 februari 2011 19:22 schreef gomi het volgende:
[..]
precies en anders ga ik mijn ex maar weer ff tegen t lijf lopen ofzo
Neh, alleen voor de neuk leukquote:Op zondag 20 februari 2011 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat je een fuckbuddy hebt bedoel je?
Ow? Nou ja, ik volg ook niet alles hier. Gelukkigquote:Op zondag 20 februari 2011 19:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een specifieke. Die hier bekend is.
Ik zie 'm niet?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ja ja, wel even getwijfeld... zie mijn post hier [RLS] SC#1134 I spy with my little Eye....
Dat heb je goed gedaanquote:Op zondag 20 februari 2011 19:20 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm ik heb t niet teruggelezen. op zich viel t qua smerigheid wel mee geloof ik tbh
maar was wel een klootzak inj die pm's
en ja ik heb whiskers mijn excuses ook al aangeboden
Maar die kardinaal denkt natuurlijk, hmmm leuk kerkje........quote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[..]
meer vrouwen dan kerken hoor
Dat voel je vanzelf welquote:Op zondag 20 februari 2011 19:22 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe ik denk dat t me vannacht allemaal zou zijn ontgaan
dezequote:
was rond mijn 25e jaar denk ik, iedereen om je heen krijgt dan kinderenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar toen ik in een ''twijfelperiode'' zat, had ie wel zoiet van
nah... als je dat ECHT wilt, tja... dan moet dat maar,
dat trok me dus ook niet echt over de streep zeg maar, want toen
ging ik heeeeeeeel hard nadenken, of ik het wel ECHT wilde, eh
nee dus...
De Kardinaal heeft al zijn eigen kerkje, ingezegent en welquote:Op zondag 20 februari 2011 19:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar die kardinaal denkt natuurlijk, hmmm leuk kerkje........
Ik heb er ook geen probleem mee, maak alleen even duidelijk dat het dus niet zo is. Just in case en zo.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:22 schreef Laysa het volgende:
Joh...dat gaat het al doen nu na je flauwekulletje over vakantie naar Gomi toe...je kent ons toch![]()
Neh...leven en laten leven, voor iedereen
Ghehe ....ja dat zou wel binnen het hokje passen waarin hij geplaatst wordt, maar wat nou als het ''Laysa'' is die denkt...heeee een kerkquote:Op zondag 20 februari 2011 19:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar die kardinaal denkt natuurlijk, hmmm leuk kerkje........
Was idd wel een natte bedoeninkquote:Op zondag 20 februari 2011 19:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
De Kardinaal heeft al zijn eigen kerkje, ingezegent en wel
TMIquote:
andere prangende vraag, één van jou die ik hier een tijd terug voorbij zag komen maar het antwoord erop heb gemist. Iets over de mobiele layout die je na gebruik van fok op je mobiel ook op je laptop hebt en hoe je er vanaf komt. Is dat nog gelukt? En hoe?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:51 schreef Copycat het volgende:
Ze zijn daar echt goed met streamlocks en klantenbinding. Wat een nitwits.
Prangende vraag: keert die Whiskers ooit nog terug hier? En wanneer komt Gomi uit zijn nest?
Kwastquote:Op zondag 20 februari 2011 19:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Met Wijwaterkwast of zonder ?
heeft hij die? Vanavond dan toch maar de lamp aanlatenquote:
Ik weet niet of ik de mobiele layout hebquote:Op zondag 20 februari 2011 19:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
andere prangende vraag, één van jou die ik hier een tijd terug voorbij zag komen maar het antwoord erop heb gemist. Iets over de mobiele layout die je na gebruik van fok op je mobiel ook op je laptop hebt en hoe je er vanaf komt. Is dat nog gelukt? En hoe?
Of Dees, heb jij daar geen last van?
Via mijn laptop kon ik die toen weer terugzetten. Oe, wat was ik toen PMS-pissedquote:Op zondag 20 februari 2011 19:28 schreef Marrije het volgende:
andere prangende vraag, één van jou die ik hier een tijd terug voorbij zag komen maar het antwoord erop heb gemist. Iets over de mobiele layout die je na gebruik van fok op je mobiel ook op je laptop hebt en hoe je er vanaf komt. Is dat nog gelukt? En hoe?
Of Dees, heb jij daar geen last van?
Johquote:Op zondag 20 februari 2011 19:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Via mijn laptop kon ik die toen weer terugzetten. Oe, wat was ik toen PMS-pissed.
Ja wat lees ik nou, weer samen met die ene?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Getrouwd, drie kinderen en een paar kutkippen in de tuin.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:32 schreef Marrije het volgende:
Ja wat lees ik nou, weer samen met die ene?
die groenequote:Op zondag 20 februari 2011 19:32 schreef Copycat het volgende:
Goed plan! Ik ga voor een macchiato. Dopio.
Heks, jij had toch een Nespresso gekocht? Hoe bevalt ie en wat is je favoriete smaakje?
drie kindjes, das toevalligquote:Op zondag 20 februari 2011 19:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Getrouwd, drie kinderen en een paar kutkippen in de tuin.
hebben die hele grote lellen aan hun kop hangen?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Getrouwd, drie kinderen en een paar kutkippen in de tuin.
opgeklopte meeeeeeeelkquote:Op zondag 20 februari 2011 19:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die groeneKutje Gilgraag had verleden week van de Bijenkorf 3 doosjes meegenomen, 3.30 per 10 cups, heb gouden bruine en groene, die groene vind ik de lekkerste doe er opgeklopte melk bij
Weet ik niet, ik krijg m dinsdag pasquote:Op zondag 20 februari 2011 19:36 schreef Deisyy het volgende:
Maar Marrije, hoe ziet je mobiele layout op je Galaxy S er dan uit? Niet zoals hier?
En hoe bevalt het toestel verder?
O dat had ik niet begrepenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik krijg m dinsdag pas![]()
Goede voorbereiding is het halve werk
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik kan gewoon niet wachten en doe alvast een beetje alsof ik m heb![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Imaginary Phonequote:Op zondag 20 februari 2011 19:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Met die groene bedoel je de sterke lungo ('gewone' koffie)?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:34 schreef Toverheks het volgende:
die groeneKutje Gilgraag had verleden week van de Bijenkorf 3 doosjes meegenomen, 3.30 per 10 cups, heb gouden bruine en groene, die groene vind ik de lekkerste doe er opgeklopte melk bij
Ik vond die mobiele layout echt walchelijk. Gebruik overal de nieuwe layout, werkt hartstikke prima, ook op een smart phone.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:34 schreef Marrije het volgende:
Weer terug kunnen zetten dus, maar ik hoop er geen last van te krijgen, just in case.
ik lus geen koffie en het zegt me ook helemaal niksquote:Op zondag 20 februari 2011 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met die groene bedoel je de sterke lungo ('gewone' koffie)?
Ik ben meer van de espresso, en dan vooral Ristretto (de zwarte) en Aspeggio (de paarse).
Nu een macchiato (espresso met een beetje klopmelk) met Kazaa, een special die ik nog had.
Dat doet Dees dus ook volgens mij.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond die mobiele layout echt walchelijk. Gebruik overal de nieuwe layout, werkt hartstikke prima, ook op een smart phone.
O wacht, ik heb het al gevonden, een vinkjequote:Op zondag 20 februari 2011 19:46 schreef Deisyy het volgende:
Als ik op mijn mobiel niet ingelogd ben vind ik de layout veel fijner, maar zodra ik inlog krijg ik dezelfde layout als hier.
Weet iemand hoe ik dat anders kan instellen?
Ja, de iPhone 4. Fijn toestel, mooi design en heel gebruikersvriendelijk. Alleen vond ik de 3GS toch lekkerder in de hand liggen. Minder hoekig.quote:
Je bent een vrouw, je hoort van hoekig te houden. En mannen van rond.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, de iPhone 4. Fijn toestel, mooi design en heel gebruikersvriendelijk. Alleen vond ik de 3GS toch lekkerder in de hand liggen. Minder hoekig.
Het is nu op. Maar ik kijk Teen Mom. Zit een stel in de hun kindje ter adoptie heeft afgestaan en die vind ik zo ontroerend steedsquote:Op zondag 20 februari 2011 19:52 schreef Marrije het volgende:
Mis ik trouwens nog iets van SST?
De 2 dagen niet echt gevolgd.
Sharon heeft de Miss Secret Story verkiezing gewonnenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:52 schreef Marrije het volgende:
Ik vind 'm wel mooier qua design, maar hij ligt echt minder lekker in de hand.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:53 schreef remlof het volgende:
Je bent een vrouw, je hoort van hoekig te houden. En mannen van rond.
En Joanna wil naar huis.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sharon heeft de Miss Secret Story verkiezing gewonnen
En Cynthia nheeft nog niet gepoept sinds ze er in zitten![]()
We hebben het over telefoons, hè.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:00 schreef Disana het volgende:
Sorry hoor, maar nu zie ik hoekige piemels voor me. Als mislukte worsten.
O echt, is dat nieuw?quote:
Ze is het zat om zich 29 keer per dag te moeten verantwoorden voor prijskaartjes aan haar kleding, het feit dat ze haar haren 5 keer per week laat fohnen ne dat ze gek is op dure spullen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O echt, is dat nieuw?
Ik dacht dat ze om de aandacht lag te janken
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:00 schreef Disana het volgende:
Sorry hoor, maar nu zie ik hoekige piemels voor me. Als mislukte worsten.
ik mocht dr eigenlijk welquote:Op zondag 20 februari 2011 20:05 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ze is het zat om zich 29 keer per dag te moeten verantwoorden voor prijskaartjes aan haar kleding, het feit dat ze haar haren 5 keer per week laat fohnen ne dat ze gek is op dure spullen.
Daarnaast heeft ze een rotjaar (vier maanden) achter de rug en heeft ze geen zin meer in het fucking gebeuren en de camera's.
Das mijn compilatie van anderhalf uur om aandacht vragen en gejank. Stom wijf is het.
yeah CC is wel leuk. veel leuke comedy'squote:Op zondag 20 februari 2011 20:06 schreef Copycat het volgende:
En over naar Family Guy. Alleen doet het CCkanaal het niet lekker bij mij, veel sneeuw. Van de week eens een versterker kopen, zoals mijn zwager suggereerde. Kijk nl best vaak naar CC.
Ja, is best een aardige zender. Hier doet ie het trouwens goed.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:06 schreef Copycat het volgende:
En over naar Family Guy. Alleen doet het CCkanaal het niet lekker bij mij, veel sneeuw. Van de week eens een versterker kopen, zoals mijn zwager suggereerde. Kijk nl best vaak naar CC.
Tis kleding uit haar eigen winkel, dat hangt ze denk ik weer terug.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:08 schreef Copycat het volgende:
Wie laat dan ook de prijskaartjes aan haar kleding zitten?
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:09 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Tis kleding uit haar eigen winkel, dat hangt ze denk ik weer terug.
Dat is precies waarom je geen doodstraf moet willen in je wet.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:14 schreef Disana het volgende:
Jeetje: drie tot vier ter dood veroordeelden per jaar blijken onschuldig te zijn in de VS.
Het had me ook niks verbaasd als het er meer waren geweest.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:14 schreef Disana het volgende:
Jeetje: drie tot vier ter dood veroordeelden per jaar blijken onschuldig te zijn in de VS.
Nee inderdaad.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het had me ook niks verbaasd als het er meer waren geweest.
12 jaar van iemands leven kan je ook nooit meer teruggeven. Maar je kan dan in ieder geval wel sorry zeggen en zorgen dat ie de rest van z'n leven het goed heeft.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
En Remlof: er had dus ook iemand 12 jaar onschuldig vastgezeten op death row. Zo zie je maar hoe voorzichtig je moet zijn.
Even naar Ned2 kijken.
oh die ga ik de volgende keer proberen, ik heb een lijst gehad met alle soorten en is een hele nespressostand in de bijenkorfquote:Op zondag 20 februari 2011 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met die groene bedoel je de sterke lungo ('gewone' koffie)?
Ik ben meer van de espresso, en dan vooral Ristretto (de zwarte) en Aspeggio (de paarse).
Nu een macchiato (espresso met een beetje klopmelk) met Kazaa, een special die ik nog had.
straks moeten we weer naar de boeren hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 19:52 schreef Marrije het volgende:
als je in een kledingwinkel werkt gebeurd het daar ook, je trekt iets uit de rekken wat ook een paspop aan heeft in de etalage en daar staan ze dan de hele dag in te werken en savonds hangen ze het gewoon weer terugquote:Op zondag 20 februari 2011 20:14 schreef gomi het volgende:
[..]
wie weet doen ze dat bijna overal wel
Kazaa is er niet meer, dat was een special die maar korte tijd verkrijgbaar was. Hier heeft de Bijenkorf ook een Nespresso Boutique, maar daar is het bijna altijd druk, ik bestel liever via internet.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:19 schreef Toverheks het volgende:
oh die ga ik de volgende keer proberen, ik heb een lijst gehad met alle soorten en is een hele nespressostand in de bijenkorf
Ja, maar niet drie maanden laterquote:Op zondag 20 februari 2011 20:25 schreef Toverheks het volgende:
als je in een kledingwinkel werkt gebeurd het daar ook, je trekt iets uit de rekken wat ook een paspop aan heeft in de etalage en daar staan ze dan de hele dag in te werken en savonds hangen ze het gewoon weer terug
ja ik ga eerst zelf eens neuzen in de Bijenkorf wat ik nu de lekkerste koffie vind wil alle soorten proberenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kazaa is er niet meer, dat was een special die maar korte tijd verkrijgbaar was. Hier heeft de Bijenkorf ook een Nespresso Boutique, maar daar is het bijna altijd druk, ik bestel liever via internet.
nou weet het niet, weet wel dat als je bij Cool cat werkt ze het zo doenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar niet drie maanden later.
Dat is in zowat elke kledingzaak zo. Maar niet drie maanden aan een stuk.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:17 schreef Toverheks het volgende:
nou weet het niet, weet wel dat als je bij Cool cat werkt ze het zo doen
nee deze heb ik gehadquote:Op zondag 20 februari 2011 21:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is in zowat elke kledingzaak zo. Maar niet drie maanden aan een stuk.
Heb jij bij aanschaf van je Nespresso trouwens geen proefpakketje gekregen?
Ik heb er ook eentje met zo'n tuitje eraan, maar dat vind ik helemaal niet fijn. Werkt niet echt lekker en is een crime om schoon te maken. Beter investeer je in een aeroccino; zo'n aparte opschuimer. Werkt ideaal.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:21 schreef Toverheks het volgende:
nee deze heb ik gehadwant anders had ik er echt eentje gekocht, deze is gewoon simpel, oudste heeft een mooie met zo een slangetje erbij voor de melkopschuimer, maar ik ben tevreden met deze
ik denk dat je daarvoor hier moet zijn Secret Storyquote:Op zondag 20 februari 2011 21:24 schreef Marrije het volgende:
Laat haar lekker naar huis gaan![]()
Ik kom er steeds niet aan toe om te kijken.
Dat ze het ongewassen terughangen, durf ik niet te beweren. Maar het is ergens natuurlijk wel logisch dat het personeel in de in die zaak verkrijgbare kleding loopt. Visitekaartjes enzo. En ze kunnen tegen gereduceerd tarief inkopen.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is dat echt zo?
Dus ze hangen het dan ook gewoon ongewassen terug in de rekken?
wat smerigwist ik niet ...
Heb je een hoelahoep in huis? als je daar op blaast komt er hetzelfde geluid uit als bij een vuvuzelaquote:Op zondag 20 februari 2011 21:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
als ik nou een vuvuzela in huis had![]()
maar die heb ik niet
Nee hoor, ik ben hier prima bijgepraatquote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik denk dat je daarvoor hier moet zijn Secret Story
Ik heb in ieder geval geen flauw idee waar je het over hebt
ow... ik dacht dat jullie bedoelde, dat ze een hele dag in die kleding liepen en dan 's avondsquote:Op zondag 20 februari 2011 21:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ze het ongewassen terughangen, durf ik niet te beweren. Maar het is ergens natuurlijk wel logisch dat het personeel in de in die zaak verkrijgbare kleding loopt. Visitekaartjes enzo. En ze kunnen tegen gereduceerd tarief inkopen.
nee... helaasquote:Op zondag 20 februari 2011 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je een hoelahoep in huis? als je daar op blaast komt er hetzelfde geluid uit als bij een vuvuzela
ow... zal ik wel overheen hebben gescrold danquote:Op zondag 20 februari 2011 21:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben hier prima bijgepraat
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gewoon een flinke klap voor zn smoel maakt hem ook wel wakker
Nee, ze kunnen die kleding goedkoop aanschaffen, maar dat is geen moetje. Meestal lopen ze wel in kleding van de zaak. Ik denk echter niet dat die 's avonds ongewassen terug wordt gehangen.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow... ik dacht dat jullie bedoelde, dat ze een hele dag in die kleding liepen en dan 's avonds
weer terug hingen in de rekken, jah.. als het gewoon hun eigen kleding is die ze met
korting hebben gekocht waar ze in lopen is wat anders, ik dacht al
Jawel hoor....ik heb ooit de ambitie gehad om een eigen kleding zaak te hebben....daarvoor heb ik een mooie opleiding gevolgd incl de stages...nah...en het is dus zo...stinkt het lekker naar zweet en zo hoppa terug de rekken in....en ik heb echt bij de grotere modezaken stage gelopenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen die kleding goedkoop aanschaffen, maar dat is geen moetje. Meestal lopen ze wel in kleding van de zaak. Ik denk echter niet dat die 's avonds ongewassen terug wordt gehangen.
ja, ik begreep het effe verkeerd, maar nu snap ik het..quote:Op zondag 20 februari 2011 21:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen die kleding goedkoop aanschaffen, maar dat is geen moetje. Meestal lopen ze wel in kleding van de zaak. Ik denk echter niet dat die 's avonds ongewassen terug wordt gehangen.
ow gadverquote:Op zondag 20 februari 2011 21:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jawel hoor....ik heb ooit de ambitie gehad om een eigen kleding zaak te hebben....daarvoor heb ik een mooie opleiding gevolgd incl de stages...nah...en het is dus zo...stinkt het lekker naar zweet en zo hoppa terug de rekken in....en ik heb echt bij de grotere modezaken stage gelopen
Niet een aparte stash die naar de stomerij gaat? Bah.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:35 schreef Laysa het volgende:
Jawel hoor....ik heb ooit de ambitie gehad om een eigen kleding zaak te hebben....daarvoor heb ik een mooie opleiding gevolgd incl de stages...nah...en het is dus zo...stinkt het lekker naar zweet en zo hoppa terug de rekken in....en ik heb echt bij de grotere modezaken stage gelopen
voor deze ookquote:Op zondag 20 februari 2011 21:36 schreef Disana het volgende:
Toegegeven, je moet er melig voor zijn.
Wat niet weet wat niet deert....Doen ze trouwens ook bij de H&Mquote:Op zondag 20 februari 2011 21:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet een aparte stash die naar de stomerij gaat? Bah.
FOK! is weer eens aan het bokken.
Inderdaadquote:
lekker goor zegquote:Op zondag 20 februari 2011 21:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij H&M geloof ik het direct. Daar moet alles cheaper dan cheap.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:40 schreef Laysa het volgende:
Wat niet weet wat niet deert....Doen ze trouwens ook bij de H&M
huh ?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[RLS] SC#1134 I spy with my little Eye....
Nou ze laten het een nachtje uithangen...dan gaan de kaartjes en labels er weer in, ff de strijk erover en hup de winkel weer inquote:Op zondag 20 februari 2011 21:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij H&M geloof ik het direct. Daar moet alles cheaper dan cheap.
Maar niet eens wat Febreze?
En ik blijf er om lachen he, kan het gewoon niet tegenhoudenquote:
stom heh... ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ik blijf er om lachen he, kan het gewoon niet tegenhouden
gelukkig doen ze nog niet aan babyarbeidquote:Op zondag 20 februari 2011 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou ze laten het een nachtje uithangen...dan gaan de kaartjes en labels er weer in, ff de strijk erover en hup de winkel weer in
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
gelukkig doen ze nog niet aan babyarbeid
Doeidoeiquote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ah... meneer is wakker![]()
![]()
fillum !!!
Je hebt hem geslagen hequote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ah... meneer is wakker![]()
![]()
fillum !!!
ik heb zo een elek melkopschuimer melk erin stekker in stopkontakt en draait vanzelf ook handigquote:Op zondag 20 februari 2011 21:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje met zo'n tuitje eraan, maar dat vind ik helemaal niet fijn. Werkt niet echt lekker en is een crime om schoon te maken. Beter investeer je in een aeroccino; zo'n aparte opschuimer. Werkt ideaal.
Zelfde principe inderdaad. Morgenochtend weer een cappucino. Nog ff een beetje lezen in bed. Little Bee van Chris Cleave. Aanrader.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:52 schreef Toverheks het volgende:
ik heb zo een elek melkopschuimer melk erin stekker in stopkontakt en draait vanzelf ook handig
slaap lekkerquote:Op zondag 20 februari 2011 22:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zelfde principe inderdaad. Morgenochtend weer een cappucino. Nog ff een beetje lezen in bed. Little Bee van Chris Cleave. Aanrader.
Nite!
ohhhh wat ontzettend lief ditquote:Op zondag 20 februari 2011 21:35 schreef Disana het volgende:
Toverheks, nog zo'n misfitje dat toch een goed huis vond:
Als ik wakker en thuis benquote:
Oh shit, een gluurder. Ik kan daar ook slecht tegen, mannetjes rond mijn huis.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als ik wakker en thuis ben![]()
wat een mooi weer...helaas zitten de gordijnen dicht omdat ik een schilder op het balkon en voor het raam heb
Overgelopen?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:29 schreef Disana het volgende:
Ik heb alleen maar staartjes van die serie gezien.
Is de SC dood? Ik zag gisteren al dat een aantal mensen is overgelopen naar de COS.
Vanmiddag maar even heel goed ingepakt naar de winkelquote:Op maandag 21 februari 2011 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh shit, een gluurder. Ik kan daar ook slecht tegen, mannetjes rond mijn huis.
En het is waar, het is heerlijk zonnig. Maar wel erg koud buiten.
Commentaar gegeven op de streams.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Weggewandeld, verhuisd, vul maar in wat je past
Smakelijkquote:Op maandag 21 februari 2011 12:42 schreef Deisyy het volgende:
En ik ben keihard aan het werk![]()
Maar nu even tijd om een boterhammetje en een soepje weg te werken en de SC bij te lezen.
Klaar!
Heb jij geen digitaal kanaal? Dat is eerlijk gezegd het enige waar ik naar kijk. Het geluid is daar ook beter.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Commentaar gegeven op de streams.
Inmiddels heeft Net5 de illegale streams geblokt en kan ik er weinig commentaar op geven.
In dat laatste vergis je je hoor, het is behoorlijk koudquote:Op maandag 21 februari 2011 12:49 schreef Juud79 het volgende:
Ik ben dr ook.![]()
Vakantie, dus uitslapen tot een uurtje of negen. Douchen, ontbijt, koffie.
Streams kijken, beetje posten. Internetten elders...
Nu tijd om wat in huis te gaan doen, al zou ik bijna in de zon gaan zitten, wat een fijn weer zeg...
vond het mooie serie Disana, moest ook even slikken toen Rembrandt dood ging.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:29 schreef Disana het volgende:
Ik heb alleen maar staartjes van die serie gezien.
Is de SC dood? Ik zag gisteren al dat een aantal mensen is overgelopen naar de COS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |