ow gadverquote:Op zondag 20 februari 2011 21:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jawel hoor....ik heb ooit de ambitie gehad om een eigen kleding zaak te hebben....daarvoor heb ik een mooie opleiding gevolgd incl de stages...nah...en het is dus zo...stinkt het lekker naar zweet en zo hoppa terug de rekken in....en ik heb echt bij de grotere modezaken stage gelopen
Niet een aparte stash die naar de stomerij gaat? Bah.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:35 schreef Laysa het volgende:
Jawel hoor....ik heb ooit de ambitie gehad om een eigen kleding zaak te hebben....daarvoor heb ik een mooie opleiding gevolgd incl de stages...nah...en het is dus zo...stinkt het lekker naar zweet en zo hoppa terug de rekken in....en ik heb echt bij de grotere modezaken stage gelopen
voor deze ookquote:Op zondag 20 februari 2011 21:36 schreef Disana het volgende:
Toegegeven, je moet er melig voor zijn.
Wat niet weet wat niet deert....Doen ze trouwens ook bij de H&Mquote:Op zondag 20 februari 2011 21:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet een aparte stash die naar de stomerij gaat? Bah.
FOK! is weer eens aan het bokken.
Inderdaadquote:
lekker goor zegquote:Op zondag 20 februari 2011 21:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij H&M geloof ik het direct. Daar moet alles cheaper dan cheap.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:40 schreef Laysa het volgende:
Wat niet weet wat niet deert....Doen ze trouwens ook bij de H&M
huh ?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[RLS] SC#1134 I spy with my little Eye....
Nou ze laten het een nachtje uithangen...dan gaan de kaartjes en labels er weer in, ff de strijk erover en hup de winkel weer inquote:Op zondag 20 februari 2011 21:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij H&M geloof ik het direct. Daar moet alles cheaper dan cheap.
Maar niet eens wat Febreze?
En ik blijf er om lachen he, kan het gewoon niet tegenhoudenquote:
stom heh... ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ik blijf er om lachen he, kan het gewoon niet tegenhouden
gelukkig doen ze nog niet aan babyarbeidquote:Op zondag 20 februari 2011 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou ze laten het een nachtje uithangen...dan gaan de kaartjes en labels er weer in, ff de strijk erover en hup de winkel weer in
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
gelukkig doen ze nog niet aan babyarbeid
Doeidoeiquote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ah... meneer is wakker![]()
![]()
fillum !!!
Je hebt hem geslagen hequote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ah... meneer is wakker![]()
![]()
fillum !!!
ik heb zo een elek melkopschuimer melk erin stekker in stopkontakt en draait vanzelf ook handigquote:Op zondag 20 februari 2011 21:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje met zo'n tuitje eraan, maar dat vind ik helemaal niet fijn. Werkt niet echt lekker en is een crime om schoon te maken. Beter investeer je in een aeroccino; zo'n aparte opschuimer. Werkt ideaal.
Zelfde principe inderdaad. Morgenochtend weer een cappucino. Nog ff een beetje lezen in bed. Little Bee van Chris Cleave. Aanrader.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:52 schreef Toverheks het volgende:
ik heb zo een elek melkopschuimer melk erin stekker in stopkontakt en draait vanzelf ook handig
slaap lekkerquote:Op zondag 20 februari 2011 22:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zelfde principe inderdaad. Morgenochtend weer een cappucino. Nog ff een beetje lezen in bed. Little Bee van Chris Cleave. Aanrader.
Nite!
ohhhh wat ontzettend lief ditquote:Op zondag 20 februari 2011 21:35 schreef Disana het volgende:
Toverheks, nog zo'n misfitje dat toch een goed huis vond:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |