Kazaa is er niet meer, dat was een special die maar korte tijd verkrijgbaar was. Hier heeft de Bijenkorf ook een Nespresso Boutique, maar daar is het bijna altijd druk, ik bestel liever via internet.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:19 schreef Toverheks het volgende:
oh die ga ik de volgende keer proberen, ik heb een lijst gehad met alle soorten en is een hele nespressostand in de bijenkorf
Ja, maar niet drie maanden laterquote:Op zondag 20 februari 2011 20:25 schreef Toverheks het volgende:
als je in een kledingwinkel werkt gebeurd het daar ook, je trekt iets uit de rekken wat ook een paspop aan heeft in de etalage en daar staan ze dan de hele dag in te werken en savonds hangen ze het gewoon weer terug
ja ik ga eerst zelf eens neuzen in de Bijenkorf wat ik nu de lekkerste koffie vind wil alle soorten proberenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kazaa is er niet meer, dat was een special die maar korte tijd verkrijgbaar was. Hier heeft de Bijenkorf ook een Nespresso Boutique, maar daar is het bijna altijd druk, ik bestel liever via internet.
nou weet het niet, weet wel dat als je bij Cool cat werkt ze het zo doenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar niet drie maanden later.
Dat is in zowat elke kledingzaak zo. Maar niet drie maanden aan een stuk.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:17 schreef Toverheks het volgende:
nou weet het niet, weet wel dat als je bij Cool cat werkt ze het zo doen
nee deze heb ik gehadquote:Op zondag 20 februari 2011 21:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is in zowat elke kledingzaak zo. Maar niet drie maanden aan een stuk.
Heb jij bij aanschaf van je Nespresso trouwens geen proefpakketje gekregen?
Ik heb er ook eentje met zo'n tuitje eraan, maar dat vind ik helemaal niet fijn. Werkt niet echt lekker en is een crime om schoon te maken. Beter investeer je in een aeroccino; zo'n aparte opschuimer. Werkt ideaal.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:21 schreef Toverheks het volgende:
nee deze heb ik gehadwant anders had ik er echt eentje gekocht, deze is gewoon simpel, oudste heeft een mooie met zo een slangetje erbij voor de melkopschuimer, maar ik ben tevreden met deze
ik denk dat je daarvoor hier moet zijn Secret Storyquote:Op zondag 20 februari 2011 21:24 schreef Marrije het volgende:
Laat haar lekker naar huis gaan![]()
Ik kom er steeds niet aan toe om te kijken.
Dat ze het ongewassen terughangen, durf ik niet te beweren. Maar het is ergens natuurlijk wel logisch dat het personeel in de in die zaak verkrijgbare kleding loopt. Visitekaartjes enzo. En ze kunnen tegen gereduceerd tarief inkopen.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is dat echt zo?
Dus ze hangen het dan ook gewoon ongewassen terug in de rekken?
wat smerigwist ik niet ...
Heb je een hoelahoep in huis? als je daar op blaast komt er hetzelfde geluid uit als bij een vuvuzelaquote:Op zondag 20 februari 2011 21:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
als ik nou een vuvuzela in huis had![]()
maar die heb ik niet
Nee hoor, ik ben hier prima bijgepraatquote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik denk dat je daarvoor hier moet zijn Secret Story
Ik heb in ieder geval geen flauw idee waar je het over hebt
ow... ik dacht dat jullie bedoelde, dat ze een hele dag in die kleding liepen en dan 's avondsquote:Op zondag 20 februari 2011 21:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ze het ongewassen terughangen, durf ik niet te beweren. Maar het is ergens natuurlijk wel logisch dat het personeel in de in die zaak verkrijgbare kleding loopt. Visitekaartjes enzo. En ze kunnen tegen gereduceerd tarief inkopen.
nee... helaasquote:Op zondag 20 februari 2011 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je een hoelahoep in huis? als je daar op blaast komt er hetzelfde geluid uit als bij een vuvuzela
ow... zal ik wel overheen hebben gescrold danquote:Op zondag 20 februari 2011 21:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben hier prima bijgepraat
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gewoon een flinke klap voor zn smoel maakt hem ook wel wakker
Nee, ze kunnen die kleding goedkoop aanschaffen, maar dat is geen moetje. Meestal lopen ze wel in kleding van de zaak. Ik denk echter niet dat die 's avonds ongewassen terug wordt gehangen.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow... ik dacht dat jullie bedoelde, dat ze een hele dag in die kleding liepen en dan 's avonds
weer terug hingen in de rekken, jah.. als het gewoon hun eigen kleding is die ze met
korting hebben gekocht waar ze in lopen is wat anders, ik dacht al
Jawel hoor....ik heb ooit de ambitie gehad om een eigen kleding zaak te hebben....daarvoor heb ik een mooie opleiding gevolgd incl de stages...nah...en het is dus zo...stinkt het lekker naar zweet en zo hoppa terug de rekken in....en ik heb echt bij de grotere modezaken stage gelopenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen die kleding goedkoop aanschaffen, maar dat is geen moetje. Meestal lopen ze wel in kleding van de zaak. Ik denk echter niet dat die 's avonds ongewassen terug wordt gehangen.
ja, ik begreep het effe verkeerd, maar nu snap ik het..quote:Op zondag 20 februari 2011 21:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen die kleding goedkoop aanschaffen, maar dat is geen moetje. Meestal lopen ze wel in kleding van de zaak. Ik denk echter niet dat die 's avonds ongewassen terug wordt gehangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |