Dan moet je naar de uitzending kijkenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ogen op alle schermen!
Ik was benieuwd naar de badpakkenronde!
morgen....Dan zijn we het allang weer vergetenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet je naar de uitzending kijken
wij ookquote:Op zondag 20 februari 2011 15:49 schreef Toverheks het volgende:
echt he denk ff gaan zitten kijken tussen al mijn drukke werkzaamheden door geven ze een streamlock..............nou gelukkig hebben we Eredivisie nog
Gomi ligt met een enorme kater in bed denk ikquote:Op zondag 20 februari 2011 15:51 schreef Copycat het volgende:
Ze zijn daar echt goed met streamlocks en klantenbinding. Wat een nitwits.
Prangende vraag: keert die Whiskers ooit nog terug hier? En wanneer komt Gomi uit zijn nest?
zit met een bordje mie met kip en groenten en sausje heerlijkquote:
Gomi komt wel weerquote:Op zondag 20 februari 2011 15:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gomi ligt met een enorme kater in bed denk ik
quote:
Dat denk ik ook. Maar niet die kater met Whiskers.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:51 schreef Laysa het volgende:
Gomi ligt met een enorme kater in bed denk ik
Ik denk het ook niet....Wel kut voor hem dat het uit is met zn vriendinquote:Op zondag 20 februari 2011 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar niet die kater met Whiskers.
Oh?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:59 schreef Laysa het volgende:
Ik denk het ook niet....Wel kut voor hem dat het uit is met zn vriendin
Volgens mij had ie daarom al aardig wat opquote:Op zondag 20 februari 2011 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh?
Dat heb ik dan weer gemist. Minder idd.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgens mij had ie daarom al aardig wat op
Daarom zei ik vanmorgen dat het samenwoonplan niet het Beste idee van Nederland wasquote:Op zondag 20 februari 2011 16:10 schreef Copycat het volgende:
Ik las even terug. Net uit. Kutzooi.
Wie weet ging het over een peuk. Echt samenhangend was het niet. Maar in geval van verbroken relatie:.
Ja raar. Die kende ik eigenlijk alleen van POL.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:11 schreef Deisyy het volgende:
Waar kwam Whiskers eigenlijk ineens vandaan?
Uit de kroeg.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik ook hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 16:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben toch wel nieuwsgierig wat er in de pm's stond![]()
hahahahquote:Op zondag 20 februari 2011 15:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Helemaal over de rooie daar ...![]()
[COS #95] Waar de pleuris is losgebroken vanwege streamlocks..
Heks
[..]
quote:
Die prefabzooi niet. Maar nu heb ik wel zin in verse sushi.quote:
Kom we halen het samen, Juud mag het niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die prefabzooi niet. Maar nu heb ik wel zin in verse sushi.
Die kwam Remlof stalken, die verveelde zich en had gezien dat remlof en ik nog aan het posten waren ( ik tot tegen 5 uurquote:Op zondag 20 februari 2011 16:11 schreef Deisyy het volgende:
Zetten we op het bij de borrel-lijstje! Binnenkort in Arnhem. Dieene of ik keep you posted!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:27 schreef Dementor het volgende:
Kom we halen het samen, Juud mag het niet.
Gatverdammequote:
Whiskers had alleen geen zin om te neukenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die kwam Remlof stalken, die verveelde zich en had gezien dat remlof en ik nog aan het posten waren ( ik tot tegen 5 uur) maar Whiskers lijkt me lieve meid.......
Denk dat Gomi er ff door heen zat echt klote voor hem want het lijkt me lieve leuke jongen, maar misschien heeft hij haar wel de deur uit gezet, we zullen het wel horen als Gomi weer helemaal nuchter is
Nee zij bij hem...tijdelijk uitproberenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Whiskers had alleen geen zin om te neuken![]()
Ja jij was nog vroeg wakker vanmorgen![]()
Het is zeker sneu voor Gomi, maar ik denk dat hij er uitgeflikkerd is, want volgens mij ging hij bij haar wonen.
nee ze kwam toch bij hem wonen om het te proberen, zij woonde kleiner zoiets, oh gut Gomi toch ach hoop dat we gauw wat van hem horen, we steunen hem welquote:Op zondag 20 februari 2011 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Whiskers had alleen geen zin om te neuken![]()
Ja jij was nog vroeg wakker vanmorgen![]()
Het is zeker sneu voor Gomi, maar ik denk dat hij er uitgeflikkerd is, want volgens mij ging hij bij haar wonen.
O dan heb ik hem verkeerd begrepen.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee zij bij hem...tijdelijk uitproberen
Leuk.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zetten we op het bij de borrel-lijstje! Binnenkort in Arnhem. Dieene of ik keep you posted!
nee hoor Juud heel verstandigquote:Op zondag 20 februari 2011 16:56 schreef Juud79 het volgende:
[ afbeelding ]
Nomnom, nog 3 maandjes wachten. Al mag ik het nu wel, maar dan alleen supervers. Dat risico loop ik dan maar liever niet, al loopt het water me in de mond als ik het zo zie....
Dat is minder. Niet even een uitbarsting die na een dagje stilzwijgen weer kan worden opgelost?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:00 schreef gomi het volgende:
ja wel op zich ok hoor.
maar dus idd wel uit met vriendin geloof ik.
ah lag ergens al inde lijn der verwachtingen zeg maarquote:Op zondag 20 februari 2011 18:02 schreef Laysa het volgende:
Ah...klote voor je Gomi![]()
en dan gelijk al een nieuw meiske hosselen
nee we hebben gewoon een verschil in toekomst idee zeg maar. en dat speelt elke keer wel weer op. en had me voorgenomen om te kappen als t weer zou opspelen en dat was gister dusquote:Op zondag 20 februari 2011 18:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is minder. Niet even een uitbarsting die na een dagje stilzwijgen weer kan worden opgelost?
Als het verschil dus danig groot en niet overbrugbaar is dan is stoppen idd helaas de enige oplossing...Toch heel klote allemaal, sterktequote:Op zondag 20 februari 2011 18:06 schreef gomi het volgende:
[..]
nee we hebben gewoon een verschil in toekomst idee zeg maar. en dat speelt elke keer wel weer op. en had me voorgenomen om te kappen als t weer zou opspelen en dat was gister dus
Aansluit. Hoe pijnlijk ook, maar tegen beter weten in aan blijven modderen blijft pijnlijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:15 schreef Laysa het volgende:
Als het verschil dus danig groot en niet overbrugbaar is dan is stoppen idd helaas de enige oplossing...Toch heel klote allemaal, sterkte
Dat klinkt wel verstandig, soms zijn verschillende inzichten gewoon onoverbrugbaar.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:06 schreef gomi het volgende:
[..]
nee we hebben gewoon een verschil in toekomst idee zeg maar. en dat speelt elke keer wel weer op. en had me voorgenomen om te kappen als t weer zou opspelen en dat was gister dus
Ja!quote:
ah k dan. heb ik ook weleens gehad met toetsenbord en een glas cola. dat typt niet lekker neequote:Op zondag 20 februari 2011 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb de hele dag op een kleverig toetsenbord zitten typen omdat ik er gisteren ijsthee overheen had gegooid. Er zaten heel wat toetsen vast en ik zat maar te pielen. Nu heeft DentalFloss een nieuw toetsenbord geïnstalleerd. Dat lag in een hoge kast en daar kon ik niet bij
Ja maar het verraderlijke is dat je er pas de volgende dag last van krijgtquote:Op zondag 20 februari 2011 18:24 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k dan. heb ik ook weleens gehad met toetsenbord en een glas cola. dat typt niet lekker nee
yups, als t beetje opdroogt pas iddquote:Op zondag 20 februari 2011 18:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar het verraderlijke is dat je er pas de volgende dag last van krijgt
en nu wil ik eigenlijk weten wat dan het grote idee in toekomst wasquote:Op zondag 20 februari 2011 18:06 schreef gomi het volgende:
[..]
i know hequote:Op zondag 20 februari 2011 18:40 schreef Toverheks het volgende:
Gomi
echt achter elk wolkje schijnt een zonnetje
tyquote:Op zondag 20 februari 2011 18:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en nu wil ik eigenlijk weten wat dan het grote idee in toekomst was![]()
maar daar hoef je helemaal niet op te antwoorden hoor, maar ik ben
dan gewoon nieuwschierig![]()
in ieder geval sterkte en eh.... er zijn hier wel ergere dingen uitgekraamt
als er iemand dronken was hier geloof ik dus .......maak je daar maar
niet druk om
alles is wel leuker dan sst hequote:Op zondag 20 februari 2011 18:42 schreef Laysa het volgende:
Ik ben lekker op 6 naar de grote verhuizing aan het kijken...vink leuker dan SST...en ik ben alleen thuis dus dan kan ik er wel naar kijken
Een stuk of 16 kinderen?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en nu wil ik eigenlijk weten wat dan het grote idee in toekomst was![]()
Ah... dan snap ik het probleemquote:Op zondag 20 februari 2011 18:49 schreef gomi het volgende:
[..]
ty
hehe aagje je
maar is geen geheim hoor. heb ik vorig jaar weleens over verteld al
ik wil geen kinderen, zij wel.
tyquote:Op zondag 20 februari 2011 18:52 schreef Dementor het volgende:
Ergens had ik al zo'n vermoeden.
Ja das sterk spul als zij wel wil en jij niet.
Maar goed beter dat je er nu achter komt.. sterkte!
hmm klinkt wel goed jaquote:Op zondag 20 februari 2011 18:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik eet een broodje Di Mama![]()
1 Chiabatta broodje
Provolone kaas
Tomaat
Ui
Zwarte peper
Basilicum
Oregano
Deze twee kruiden moet je mengen met een(heel klein) beetje olijfolie en
dan over de kaas en tomaat gooien
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:04 schreef gomi het volgende:
en ik wist niet eens of whiskers een man of een vrouw was. ik was gewoon zat
hehe echt hequote:Op zondag 20 februari 2011 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar sterkte gomi. Je vindt er wel een die wel op één lijn zit.
hehe ik ga maar voor de nasi zo.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah.. zo smaakt het ook
yeah en als iemand echt een kinderwens heeft. tsja dan zij het zoquote:Op zondag 20 februari 2011 19:00 schreef Laysa het volgende:
Kinderen...Das wel een cruciaal en hekel punt
ty en ja heb de kater weggeslapen ":)quote:Op zondag 20 februari 2011 19:01 schreef Deisyy het volgende:
Hey gomi, je kater eruit geslapen?
Klote voor je dat er een eind aan je relatie is gekomen, maar dit is dan een onoverkomelijk verschil van mening. Je hebt de juiste keuze gemaakt door er een punt achter te zetten.
Sterkte
Dat laatste zou ook mooi kut zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 19:03 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en als iemand echt een kinderwens heeft. tsja dan zij het zo
vorig jaar ook om die reden een tijdje uitelkaar geweest.
en ja eigenlijk wist ik ook wel dat t weer zou spelen
bedenk me nu net dat we een nog een korte tijdje ff weg hebben geboekt. en geloof zonder annulering. hmmm
gewoon alleen gaan !quote:Op zondag 20 februari 2011 19:03 schreef gomi het volgende:
[..]
bedenk me nu net dat we een nog een korte tijdje ff weg hebben geboekt. en geloof zonder annulering. hmmm
Ga je toch met een vriend of broer of wie dan ookquote:Op zondag 20 februari 2011 19:03 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en als iemand echt een kinderwens heeft. tsja dan zij het zo
vorig jaar ook om die reden een tijdje uitelkaar geweest.
en ja eigenlijk wist ik ook wel dat t weer zou spelen
Vooraf checken een idee?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:59 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe echt he
maar ty, is alleen zo bij elke serieuze relatie van me dat t op t zelfde uitkomt.
hehe jaquote:Op zondag 20 februari 2011 19:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gewoon alleen gaan !
Wie weet wat je tegen komt !
ja ik zie wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je toch met een vriend of broer of wie dan ook
edit: er meldt zich al een vrijwilliger![]()
En ik heb een geldig paspoort. Mits zonbestemming.quote:
Volgens mij wil Cc zich op dit moment niet vastleggen...Die heeft het als ik zo tussen de lijnen door lees het best wel naar dr zinquote:Op zondag 20 februari 2011 19:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is dat een sollicitatie?
Alles kan veranderen.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgens mij wil Cc zich op dit moment niet vastleggen...Die heeft het als ik zo tussen de lijnen door lees het best wel naar dr zin
Ik heb het zo'n beetje op ons eerste afspraakje gevraagdquote:Op zondag 20 februari 2011 19:08 schreef Laysa het volgende:
DK wist al dat ik geen kinderen mocht krijgen voordat we daadwerkelijk een relatie kregen, dus bij ons is het gelukkig geen issue geweest.
maar reisje is naar ierland. zon zal daar wel niet heel erg zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik heb een geldig paspoort. Mits zonbestemming.
En een zonnebril.
ja ik las ook tussen de lijntjes door....het kan ook zomaar zijn dat ze wel een relatie heeft....Vertel maar hier na de luchdatequote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb het zo'n beetje op ons eerste afspraakje gevraagd![]()
ik dacht als die gosert 6 kinderen wil ben ik weg![]()
Dus ik zei, IK WIL GEEN KINDEREN...
toen zei hij , komt goed uit, ik ook niet !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |