Dat wist je toen al?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb het zo'n beetje op ons eerste afspraakje gevraagd![]()
ik dacht als die gosert 6 kinderen wil ben ik weg![]()
Dus ik zei, IK WIL GEEN KINDEREN...
toen zei hij , komt goed uit, ik ook niet !
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is volgens mij alleen maar voor de leuk af en toequote:Op zondag 20 februari 2011 19:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik las ook tussen de lijntjes door....het kan ook zomaar zijn dat ze wel een relatie heeft....Vertel maar hier na de luchdate
ik vraag dat echt nooit, maar ik begin ook eigenlijk nooit aan relatie met t idee dat t serieus gaat worden.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar volgens Dementor kan dat dus zomaar veranderenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is volgens mij alleen maar voor de leuk af en toe![]()
Weet je ook of dat ergens vandaan komt of had je er gewoon per definitie geen trek in?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
al toen ik 6 jaar was geloof ik
yeah en als ik t echt goed bier is en ms ook wel beetje zat raak, kom ik fokkenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:13 schreef Copycat het volgende:
Doe eens gek, ga naar Ierland!
Wel goed bier.
Ik wilde het altijd al hoor en Juud ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar volgens Dementor kan dat dus zomaar veranderen
Nooit getwijfeld?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
al toen ik 6 jaar was geloof ik
mooie natuur enzo toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:14 schreef remlof het volgende:
Iedereen vlucht uit Ierland en gomi wil er heen
Dan ga je er eentje scoren, moet je niet op Fok komen.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:14 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en als ik t echt goed bier is en ms ook wel beetje zat raak, kom ik fokken
Dealquote:Op zondag 20 februari 2011 19:14 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en als ik t echt goed bier is en ms ook wel beetje zat raak, kom ik fokken
Ik doelde op Cc en Dieenequote:Op zondag 20 februari 2011 19:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wilde het altijd al hoor en Juud ook.
Maar waren ze echt heel smerig...dat vraag ik me dan afquote:Op zondag 20 februari 2011 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deal![]()
Maar geen smerige pm's meer sturen dan
wil ik ook wel weten, hoe smeriger hoe leukerquote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar waren ze echt heel smerig...dat vraag ik me dan af
yeah en anders maar pech hequote:Op zondag 20 februari 2011 19:15 schreef Toverheks het volgende:
Gomi ik vind je heel verstandigals jij geen kids wil is je goed recht en om altijd maar te moeten schipperen en het * er maar niet over hebben*, en waarom zou je je leven daar voor verpesten, echt er komt heus wel een leuke meid voor je deur staan die er net zo over denkt als jij
ook niet na wat drankjes?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Aha, ja dat soort info spill ik niet.
We zijn al zeker anderhalf jaar platonisch.quote:
Ja ik ben vrij serieus ingesteld maar met wat drankjes op ben ik degene die de draak met een ander steekt.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
ook niet na wat drankjes?![]()
![]()
Ik zeg maar vast dat het een grapje is...je neemt alles zo serieus op
nee idd, niet op fok komen zou dan idd beter zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 19:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan ga je er eentje scoren, moet je niet op Fok komen.
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij worden er hier totaal verkeerde lijntjes gelezen.
tuurlijk komt het goedquote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en anders maar pech he
maar mijn verstand zegt ook wel dat t goed is zo, gevoel is alleen ff tijdelijk minder ofzo
maar komt ook wel weer goed he
hehehehe ik beloof tquote:Op zondag 20 februari 2011 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deal![]()
Maar geen smerige pm's meer sturen dan
Voor je het weet gaat zo'n verhaaltje hier een eigen leven leiden.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef Laysa het volgende:
Zeg sinds wanneer zijn jullie zo blind voor pesten?
Ik weet het niet precies, ik denk ten eerste dat ik mijn moeder niet anders kendequote:Op zondag 20 februari 2011 19:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weet je ook of dat ergens vandaan komt of had je er gewoon per definitie geen trek in?
hmm ik heb t niet teruggelezen. op zich viel t qua smerigheid wel mee geloof ik tbhquote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Rum bedoel je.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef Dementor het volgende:
Ja ik ben vrij serieus ingesteld maar met wat drankjes op ben ik degene die de draak met een ander steekt.
Al gaat dat bij teveel drankjes weer de andere kant op maar daar heb ik van geleerd.
Wodka als water drinken is geen goed idee.
Dat je een fuckbuddy hebt bedoel je?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor je het weet gaat zo'n verhaaltje hier een eigen leven leiden.
Misschien dat gomi dat vanavond nog aan ons verteltquote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, ik denk ten eerste dat ik mijn moeder niet anders kende
dan met een schort voor, en stapels strijkwerk, en toen kreeg ik een keer een
pop voor sinterklaas met een zuigflesje erbij en een luiertje,
nah.. dan moest je dat flessie vullen en leeggieten in dat poppen mondje,
en dan ging dat rechtstreeks in dat luiertje natuurlijk, dus ik deed dat luiertje nat...
dus ik naar mijn moeder, zo van en wat nu?![]()
Nou zei mijn moeder, wachten tot de luier droog is en dan mag ze weer ''eten'
Toen dacht ik dus al....... nah...ook saai
![]()
en toen ging ik weer naar mijn lego...
ja ja, wel even getwijfeld... zie mijn post hier [RLS] SC#1134 I spy with my little Eye....quote:Op zondag 20 februari 2011 19:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nooit getwijfeld?
Ik wilde vroeger altijd wel moeder worden. Dat veranderde toen het daadwerkelijk kon.
precies en anders ga ik mijn ex maar weer ff tegen t lijf lopen ofzoquote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[..]
tuurlijk komt het goedmeer vrouwen dan kerken hoor
zit er best een leuke voor je bij, niet zoeken je loopt er gewoon tegen aan
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, ik denk ten eerste dat ik mijn moeder niet anders kende
en dan ging dat rechtstreeks in dat luiertje natuurlijk, dus ik deed dat luiertje nat...
![]()
vind ik netjes van je dat je je excuus hebt aan gebodenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:20 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm ik heb t niet teruggelezen. op zich viel t qua smerigheid wel mee geloof ik tbh
maar was wel een klootzak inj die pm's
en ja ik heb whiskers mijn excuses ook al aangeboden
Een specifieke. Die hier bekend is.quote:
hehehe ik denk dat t me vannacht allemaal zou zijn ontgaanquote:Op zondag 20 februari 2011 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Stel je voor dat het een gay was die al even droog stond
Joh...dat gaat het al doen nu na je flauwekulletje over vakantie naar Gomi toe...je kent ons tochquote:Op zondag 20 februari 2011 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor je het weet gaat zo'n verhaaltje hier een eigen leven leiden.
Dus dat nooit!quote:Op zondag 20 februari 2011 19:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
nee zoek gewoon een nieuwe verse Gomiquote:Op zondag 20 februari 2011 19:22 schreef gomi het volgende:
[..]
precies en anders ga ik mijn ex maar weer ff tegen t lijf lopen ofzo
Neh, alleen voor de neuk leukquote:Op zondag 20 februari 2011 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat je een fuckbuddy hebt bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |