Getrouwd, drie kinderen en een paar kutkippen in de tuin.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:32 schreef Marrije het volgende:
Ja wat lees ik nou, weer samen met die ene?
die groenequote:Op zondag 20 februari 2011 19:32 schreef Copycat het volgende:
Goed plan! Ik ga voor een macchiato. Dopio.
Heks, jij had toch een Nespresso gekocht? Hoe bevalt ie en wat is je favoriete smaakje?
drie kindjes, das toevalligquote:Op zondag 20 februari 2011 19:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Getrouwd, drie kinderen en een paar kutkippen in de tuin.
hebben die hele grote lellen aan hun kop hangen?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Getrouwd, drie kinderen en een paar kutkippen in de tuin.
opgeklopte meeeeeeeelkquote:Op zondag 20 februari 2011 19:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die groeneKutje Gilgraag had verleden week van de Bijenkorf 3 doosjes meegenomen, 3.30 per 10 cups, heb gouden bruine en groene, die groene vind ik de lekkerste doe er opgeklopte melk bij
Weet ik niet, ik krijg m dinsdag pasquote:Op zondag 20 februari 2011 19:36 schreef Deisyy het volgende:
Maar Marrije, hoe ziet je mobiele layout op je Galaxy S er dan uit? Niet zoals hier?
En hoe bevalt het toestel verder?
O dat had ik niet begrepenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik krijg m dinsdag pas![]()
Goede voorbereiding is het halve werk
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik kan gewoon niet wachten en doe alvast een beetje alsof ik m heb![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Imaginary Phonequote:Op zondag 20 februari 2011 19:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Met die groene bedoel je de sterke lungo ('gewone' koffie)?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:34 schreef Toverheks het volgende:
die groeneKutje Gilgraag had verleden week van de Bijenkorf 3 doosjes meegenomen, 3.30 per 10 cups, heb gouden bruine en groene, die groene vind ik de lekkerste doe er opgeklopte melk bij
Ik vond die mobiele layout echt walchelijk. Gebruik overal de nieuwe layout, werkt hartstikke prima, ook op een smart phone.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:34 schreef Marrije het volgende:
Weer terug kunnen zetten dus, maar ik hoop er geen last van te krijgen, just in case.
ik lus geen koffie en het zegt me ook helemaal niksquote:Op zondag 20 februari 2011 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met die groene bedoel je de sterke lungo ('gewone' koffie)?
Ik ben meer van de espresso, en dan vooral Ristretto (de zwarte) en Aspeggio (de paarse).
Nu een macchiato (espresso met een beetje klopmelk) met Kazaa, een special die ik nog had.
Dat doet Dees dus ook volgens mij.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond die mobiele layout echt walchelijk. Gebruik overal de nieuwe layout, werkt hartstikke prima, ook op een smart phone.
O wacht, ik heb het al gevonden, een vinkjequote:Op zondag 20 februari 2011 19:46 schreef Deisyy het volgende:
Als ik op mijn mobiel niet ingelogd ben vind ik de layout veel fijner, maar zodra ik inlog krijg ik dezelfde layout als hier.
Weet iemand hoe ik dat anders kan instellen?
Ja, de iPhone 4. Fijn toestel, mooi design en heel gebruikersvriendelijk. Alleen vond ik de 3GS toch lekkerder in de hand liggen. Minder hoekig.quote:
Je bent een vrouw, je hoort van hoekig te houden. En mannen van rond.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, de iPhone 4. Fijn toestel, mooi design en heel gebruikersvriendelijk. Alleen vond ik de 3GS toch lekkerder in de hand liggen. Minder hoekig.
Het is nu op. Maar ik kijk Teen Mom. Zit een stel in de hun kindje ter adoptie heeft afgestaan en die vind ik zo ontroerend steedsquote:Op zondag 20 februari 2011 19:52 schreef Marrije het volgende:
Mis ik trouwens nog iets van SST?
De 2 dagen niet echt gevolgd.
Sharon heeft de Miss Secret Story verkiezing gewonnenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:52 schreef Marrije het volgende:
Mis ik trouwens nog iets van SST?
De 2 dagen niet echt gevolgd.
Ik vind 'm wel mooier qua design, maar hij ligt echt minder lekker in de hand.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:53 schreef remlof het volgende:
Je bent een vrouw, je hoort van hoekig te houden. En mannen van rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |