En Joanna wil naar huis.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sharon heeft de Miss Secret Story verkiezing gewonnen
En Cynthia nheeft nog niet gepoept sinds ze er in zitten![]()
We hebben het over telefoons, hè.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:00 schreef Disana het volgende:
Sorry hoor, maar nu zie ik hoekige piemels voor me. Als mislukte worsten.
O echt, is dat nieuw?quote:
Ze is het zat om zich 29 keer per dag te moeten verantwoorden voor prijskaartjes aan haar kleding, het feit dat ze haar haren 5 keer per week laat fohnen ne dat ze gek is op dure spullen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O echt, is dat nieuw?
Ik dacht dat ze om de aandacht lag te janken
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:00 schreef Disana het volgende:
Sorry hoor, maar nu zie ik hoekige piemels voor me. Als mislukte worsten.
ik mocht dr eigenlijk welquote:Op zondag 20 februari 2011 20:05 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ze is het zat om zich 29 keer per dag te moeten verantwoorden voor prijskaartjes aan haar kleding, het feit dat ze haar haren 5 keer per week laat fohnen ne dat ze gek is op dure spullen.
Daarnaast heeft ze een rotjaar (vier maanden) achter de rug en heeft ze geen zin meer in het fucking gebeuren en de camera's.
Das mijn compilatie van anderhalf uur om aandacht vragen en gejank. Stom wijf is het.
yeah CC is wel leuk. veel leuke comedy'squote:Op zondag 20 februari 2011 20:06 schreef Copycat het volgende:
En over naar Family Guy. Alleen doet het CCkanaal het niet lekker bij mij, veel sneeuw. Van de week eens een versterker kopen, zoals mijn zwager suggereerde. Kijk nl best vaak naar CC.
Ja, is best een aardige zender. Hier doet ie het trouwens goed.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:06 schreef Copycat het volgende:
En over naar Family Guy. Alleen doet het CCkanaal het niet lekker bij mij, veel sneeuw. Van de week eens een versterker kopen, zoals mijn zwager suggereerde. Kijk nl best vaak naar CC.
Tis kleding uit haar eigen winkel, dat hangt ze denk ik weer terug.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:08 schreef Copycat het volgende:
Wie laat dan ook de prijskaartjes aan haar kleding zitten?
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:09 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Tis kleding uit haar eigen winkel, dat hangt ze denk ik weer terug.
Dat is precies waarom je geen doodstraf moet willen in je wet.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:14 schreef Disana het volgende:
Jeetje: drie tot vier ter dood veroordeelden per jaar blijken onschuldig te zijn in de VS.
Het had me ook niks verbaasd als het er meer waren geweest.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:14 schreef Disana het volgende:
Jeetje: drie tot vier ter dood veroordeelden per jaar blijken onschuldig te zijn in de VS.
Nee inderdaad.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het had me ook niks verbaasd als het er meer waren geweest.
12 jaar van iemands leven kan je ook nooit meer teruggeven. Maar je kan dan in ieder geval wel sorry zeggen en zorgen dat ie de rest van z'n leven het goed heeft.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
En Remlof: er had dus ook iemand 12 jaar onschuldig vastgezeten op death row. Zo zie je maar hoe voorzichtig je moet zijn.
Even naar Ned2 kijken.
oh die ga ik de volgende keer proberen, ik heb een lijst gehad met alle soorten en is een hele nespressostand in de bijenkorfquote:Op zondag 20 februari 2011 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met die groene bedoel je de sterke lungo ('gewone' koffie)?
Ik ben meer van de espresso, en dan vooral Ristretto (de zwarte) en Aspeggio (de paarse).
Nu een macchiato (espresso met een beetje klopmelk) met Kazaa, een special die ik nog had.
straks moeten we weer naar de boeren hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 19:52 schreef Marrije het volgende:
Mis ik trouwens nog iets van SST?
De 2 dagen niet echt gevolgd.
als je in een kledingwinkel werkt gebeurd het daar ook, je trekt iets uit de rekken wat ook een paspop aan heeft in de etalage en daar staan ze dan de hele dag in te werken en savonds hangen ze het gewoon weer terugquote:Op zondag 20 februari 2011 20:14 schreef gomi het volgende:
[..]
wie weet doen ze dat bijna overal wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |