SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:56 schreef RockNijntje het volgende:
Vrouwen die lasser zijn van beroep
tnx liefurd!quote:
Nee maar dat past mooi in het rijtje van een huiswerkmaakmachine en een tijdmachinequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Welk gedeelte van:" zonder er naar om te kijken" begreep je niet?
Meestal zien ze er ook uit als lasser.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:56 schreef RockNijntje het volgende:
Vrouwen die lasser zijn van beroep
Ik heb het beide nog niet echt vaak gedaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik kan ook lassen!
solderen nietlassen wel
Ja, dat wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee maar dat past mooi in het rijtje van een huiswerkmaakmachine en een tijdmachine
Oei, dat is niet goedquote:
Dat is wel vaak ja, maar toch, ik vind het knap dat ze gewoon gaan voor wat ze willen en niet kijken of het een mannen- of vrouwenberoep isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Meestal zien ze er ook uit als lasser.
Ik ben ook vervelend vandaagquote:
Nou bedanktquote:
Laat je niet wegjagen door die stoute Stuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou bedankt
ik ben er weer weg van
Neem aan dat je de PI zagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou bedankt
ik ben er weer weg van
Ik de laatste tijd best vaakquote:
Vooral die clown doet 't hemquote:
Oh sorry wist niet dat jij er ook last van hadquote:
Nee, heb ik ook niet. Vind het juist gezelligquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh sorry wist niet dat jij er ook last van had
Dan noem ik het niet vervelendquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, heb ik ook niet. Vind het juist gezellig
Oh jawel hoorquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan noem ik het niet vervelend
Wist dat je die ging sturenquote:
Jij wordt gepaaldquote:
Dat wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is wel vaak ja, maar toch, ik vind het knap dat ze gewoon gaan voor wat ze willen en niet kijken of het een mannen- of vrouwenberoep is
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik kan ook lassen!
solderen nietlassen wel
't Zou toch kunnenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Ik ben de paal.
Wat niet kan inderdaad, maar ik ben full-time hetero en er verdwijnt derhalve ook niks in mijn artiesteningang.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
't Zou toch kunnen![]()
...
Ik kijk hier nergens meer van op hoor.
Nicequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze hebben hier geen Lions in de supermarktDus ik heb maar een 7 pack Twixen meegenomen
ik heb nog zoiets als een levenquote:
Haha kinderlijker juistquote:
quote:
quote:
Hoe haal ik de 100000 posts? Beginnersboek voor dummiesquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe haal ik de 100000 posts? Beginnersboek voor dummies
Daar zou ik ook gewoon tussen moeten staan inderdaadquote:
Stu voor dummiesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zou ik ook gewoon tussen moeten staan inderdaad
Jaquote:
Picsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
Stu staat voor zoveel. Grappig, snel, goede muziek, vriendelijk, knap, gezond, lekker![]()
Nee joh, dan krijg ik nog meer fansquote:
Kijkûhnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, dan krijg ik nog meer fans
Raidersquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze hebben hier geen Lions in de supermarktDus ik heb maar een 7 pack Twixen meegenomen
Dat is het begin. Kijk maar uit, straks word je volwassen en zulks.quote:
Ik doe het voor jou Barquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:24 schreef Barretje80 het volgende:
zeg.. ga even ergens anders chatten jullie
oh oh oh.. mag ik een keer achterop ??quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat is het begin. Kijk maar uit, straks word je volwassen en zulks.
of de lampen hangen NOG STEEDS nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
de batterijen zijn nog niet opgeladen![]()
of mijn camera is kapot
In de 1e en 2e vermijd je zoveel mogelijk kinderlijke dingen, nu is dat juist weer leuk, je hoeft ze niet te vermijden, dus je hebt denk ik wel gelijk jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat is het begin. Kijk maar uit, straks word je volwassen en zulks.
I Knowquote:
dat was gisteren al in orde gemaaktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
of de lampen hangen NOG STEEDS niet
Het was een Harley Trapson, hè?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oh oh oh.. mag ik een keer achterop ??
Of de batterijen zijn doodquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
of mijn camera is kapot
R.I.P. lieve lieve lieve batterijen, zal jullie missenquote:
NEE je komt niet in mijn sig. Echt nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:23 schreef Stuart het volgende:
Ik ben een lust voor het oog. Het mag gezegd worden
Hmmmz, nog iets beters verzinnen dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NEE je komt niet in mijn sig. Echt niet
Of je stopt de stekker erinquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
R.I.P. lieve lieve lieve batterijen, zal jullie missen
ohquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het was een Harley Trapson, hè?
Geen Harley Davidson.
Lekker danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
denk toch dat de camera het heeft begeven
Wat met jezelf kan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef Stuart het volgende:
Het is dat ik niet met mezelf kan trouwens
Hmmmz, je hebt mijn post aangepast jij mod in vermommingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat met jezelf kan?
Of bedoel je trouwen?
iddquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, je hebt mijn post aangepast jij mod in vermomming
Kunnen we je camera niet opnieuw tot leven roepen met zwarte magiequote:
Ik snap de edit nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:44 schreef friemelaar het volgende:
[/bouwvakkermodus voor deze week]
's Morgens samen
Of SYMsalabimquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kunnen we je camera niet opnieuw tot leven roepen met zwarte magie
Ohja tuurlijk, dom van mequote:
Oeh da's dicht bij huisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:51 schreef MPG het volgende:
[me=MPG] zwaait naar nijntje...
[/me]
Trein rijdt nu langs deurne.
maakt me niet uit waarmee als hij het maar weer zou doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kunnen we je camera niet opnieuw tot leven roepen met zwarte magie
friemelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:44 schreef friemelaar het volgende:
[/bouwvakkermodus voor deze week]
's Morgens samen
De klant heeft altijd gelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:52 schreef Toekito het volgende:
Klanten die niet luisteren
5x wat uitgelegd en dan nog zegt die: "Nee dat is niet zo" en dan wens ik hem een fijn wkend zegtie dattie een klacht indienen
kennelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:52 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom worden de [me's] zo gek in quotes?
quote:Een Taiwanese vrouw is zo gelukkig met zichzelf dat ze besloten heeft in het nieuwe jaar met zichzelf te trouwen.
quote:Haarlemse kunstenares trouwt met zichzelf
Uitgegeven: 26 mei 2003 19:59
Laatst gewijzigd: 26 mei 2003 19:59
HAARLEM - De Haarlemse kunstenares Jennifer Hoes trouwt woensdag 28 mei met zichzelf. Wethouder R. Grondel van cultuur voltrekt het huwelijk in de Gravenzaal van het stadhuis van Haarlem. Hoes wil in de ceremonie een belofte doen aan zichzelf als basis voor de invulling van haar eigen leven en relaties.
Het huwelijk kan volgens wet niet worden ingeschreven in het register van de burgerlijke stand. Trouwen met jezelf bestaat niet in Nederland, maar Hoes vraagt zich af waarom dit niet zou kunnen.
Een belofte van trouw aan een partner of aan God in een ceremonie is alom geaccepteerd. Waarom geen belofte aan jezelf? Ze trouwt in een zijden bruidsjurk, waarop tientallen latex kopieën van haar eigen tepels zijn aangebracht.
De kunstenares treedt temidden van haar familie en vrienden in het huwelijk op de dag dat zij dertig jaar oud wordt. De ceremonie is tevens de afsluiting van de solotentoonstelling Ik heb het gemaakt' in de Vishal in Haarlem. Daar toont Hoes textiel, porselein, sieraden en fotografisch werk onder het motto 'alle materiële zaken zijn extensies van onszelf'. De Haarlemse studeert in juni als productvormgever af aan de Gerrit Rietveld Academie in Amsterdam.
© ANP
Die mensen zijn toch te stom om daadwerkelijk een klacht in te dienenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:52 schreef Toekito het volgende:
Klanten die niet luisteren
5x wat uitgelegd en dan nog zegt die: "Nee dat is niet zo" en dan wens ik hem een fijn wkend zegtie dattie een klacht indienen
Nah, kan me voorstellen dat je niet blij bentquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maakt me niet uit waarmee als hij het maar weer zou doen
Ik héb net getanktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maakt me niet uit waarmee als hij het maar weer zou doen
quote:
Ik zeg niks...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef Stuart het volgende:
Het is dat ik niet met mezelf kan trouwen
ik ben in de zaakquote:
Ben je a onderwegquote:
Jaaa zeg wat een sukkelquote:
Het is voorspelbaar maar uiteraard zeg ik dan: seks. !!quote:
Daar mag Rocky nog niet aan denkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het is voorspelbaar maar uiteraard zeg ik dan: seks. !!
Dat is waar.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar mag Rocky nog niet aan denken
wij daarentegenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
alhoewel.. aan denken alleen heb je ook niksquote:
How rudequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
I don't give a fuck.
Of eigenlijk wel.
Als je nou niks tegen Barman zegt, he...quote:
lieverd.. je trein rijdt de verkeerde kant opquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jr nou niks tegen Barman zegt, he...![]()
![]()
...
Nee, klopt, maar gelukkig blijft het niet bij denken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
alhoewel.. aan denken alleen heb je ook niks
Die draait vanzelf weer omquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
lieverd.. je trein rijdt de verkeerde kant op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
OMdraaien??quote:
*jaloers*quote:
Eet jij bij onsquote:
Er zit liefde in a bottlequote:
Oh lees de nacht-KSC van vandaag maar eens doorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Lekkerquote:
Yayquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woehoe thuisDruk druk druk op het werk, dus later weg dan wat de bedoeling was, maar het is weekend
Hoe is het hier?
Mag je bijna naar huis thoughquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jaaaahhhh op z'n werk nog steeds
Stu
zo'n hele viezequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker
Wat voor soort heb je besteld
Nee, ik ga vandaag niet koken. Maandag pas weerquote:
Yeahquote:
Sultana?quote:
daaromquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die mensen zijn toch te stom om daadwerkelijk een klacht in te dienen
Ik vind het als iets heel vies klinken in elk gevalquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:16 schreef RockNijntje het volgende:
Vinden jullie Hudok ook als gedroogde hondenworst klinken?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zit nu een Evergreen Crunchy te eten
Hai meisjequote:
Jongen die bij iemand uit mijn klas op judo zitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het als iets heel vies klinken in elk gevalWat is het?
ik ben ook nog aan het werk hoor koenquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai meisjeIk was net bij de HEMA
En heb een nieuwe tas
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woehoe thuisDruk druk druk op het werk, dus later weg dan wat de bedoeling was, maar het is weekend
Hoe is het hier?
Dat begrijp ik nooit eigenlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pics !!!
een vrouw kan geen genoeg tassen hebben
werkende buurtgenootquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben ook nog aan het werk hoor koen
WTFquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jongen die bij iemand uit mijn klas op judo zit
Moet je nog lang?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben ook nog aan het werk hoor koen
Nou ehm, hij lijkt nogal op jouw tas maar dan een ander kleurtjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pics !!!
een vrouw kan geen genoeg tassen hebben
Hai Friemelquote:
Jij bent dan ook een jongetje, dus wees blij dat je het niet snaptquote:
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WTFZo heet IEMAND?
![]()
Die arme jongen
Is misschien ook maar het beste inderdaadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een jongetje, dus wees blij dat je het niet snapt![]()
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou inderdaadDan kan je nog beter POEP
heten
Ik denk het wel jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is misschien ook maar het beste inderdaad
Seks is altijd donequote:
Ik ken serieus niemand die dat zo lang heeft volgehoudenquote:
Oh echt?quote:
Iedereen moet het voor zichzelf beslissen vind ik wel, maar als ik geen seks voor het huwelijk mag dan mag ik nooit seksquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ken serieus niemand die dat zo lang heeft volgehouden![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iedereen moet het voor zichzelf beslissen vind ik wel, maar als ik geen seks voor het huwelijk mag dan mag ik nooit seks![]()
ik ookquote:
Meis al had je wel dezelfde tas gekochtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou ehm, hij lijkt nogal op jouw tas maar dan een ander kleurtjeIk kon het niet laten, maar ik dacht we zien elkaar toch niet dagelijks dus dan mag dat vast
Ik zal nog wel een kiekje schieten
En ik heb een vrijwel bijpassende bh gekocht
![]()
Een manbag is gayquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja
![]()
[..]
Ik denk het wel jaIk snap mannen met een manbag niet
![]()
[..]
Seks is altijd doneGeen moraal ftw
![]()
Ik dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ken serieus niemand die dat zo lang heeft volgehouden![]()
Ja nee nou, ik ben niet van plan om iemand te trouwen zodat ik van bil kanquote:
Oh okeequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meis al had je wel dezelfde tas gekocht
Maar wel tof want tassen![]()
Dat vind ik ookquote:
Serieus of fop je ons?quote:
Je weet nooit hoe het gaat lopen, maar niks doen (quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iedereen moet het voor zichzelf beslissen vind ik wel, maar als ik geen seks voor het huwelijk mag dan mag ik nooit seks![]()
Nee, dat is al vet veel te laatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe het gaat lopen, maar niks doen () tot je 34e? Nee dat gaat niet lukken
Ik ben echt serieusquote:
of het is een kut excuus....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben echt serieus
Weet alleen niet of het zinvol is eigenlijk. Misschien ben ik wel gewoon een coward
Waarom dan? Seks is echt zo ontiegelijk lekker, waarom zou je jezelf dat ontzeggen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben echt serieus
Weet alleen niet of het zinvol is eigenlijk. Misschien ben ik wel gewoon een coward
Echt?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben echt serieus
JA datquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Waarom dan? Seks is echt zo ontiegelijk lekker, waarom zou je jezelf dat ontzeggen?
moet iets afmaken.. dus hoe lag dat heb ik zelf in de handquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Moet je nog lang?
[..]
Nou ehm, hij lijkt nogal op jouw tas maar dan een ander kleurtjeIk kon het niet laten, maar ik dacht we zien elkaar toch niet dagelijks dus dan mag dat vast
Ik zal nog wel een kiekje schieten
En ik heb een vrijwel bijpassende bh gekocht
![]()
Misschien durf ik het nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Waarom dan? Seks is echt zo ontiegelijk lekker, waarom zou je jezelf dat ontzeggen?
dat je geen sex HEBT..quote:
Misschien ben ik wel gewoon te laf ervoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt?Ik geloof het bijna niet
Maar wel knap dat je dat volhoudt
En mensen met principes heb ik respect voor
Vanwege bepaalde overtuigingen oid, ergens kan ik het me wel voorstellen hoor, maar ik zou het zelf niet kunnenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Succesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
moet iets afmaken.. dus hoe lag dat heb ik zelf in de hand
en.. bijpassende bh bij de tas??
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus, het kost voornamelijk veel geld![]()
Ehm, als ik het zou WILLEN dan had ik het al vele malen gehad. Zo afzichtelijk ben ik nou ook weer niet al zeg ik het zelfquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel gewoon te laf ervoor
Waarom zou je dat niet durven? Zo moeilijk is het niet en al helemaal niet pijnlijk.quote:
Echt? Maar je hebt toch wel eens een vriendinnetje gehad?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel gewoon te laf ervoor
een leuk duur feest, en je kan daarna zeggen dat je een man/vrouw hebt ipv. vriend(in)quote:
He, zijn er al foto'squote:
Ik ook absoluut niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vanwege bepaalde overtuigingen oid, ergens kan ik het me wel voorstellen hoor, maar ik zou het zelf niet kunnen
[..]
Ik weet het niet. Kan er weinig zinnigs over zeggen zonder ervaring eigenlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet durven? Zo moeilijk is het niet en al helemaal niet pijnlijk.
Je hebt hooguit kans op klagende buren.
jij bent niet zo'n "ik wil later zo'n mooie trouwjurk" typje dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:30 schreef RockNijntje het volgende:
Steeds minder mensen trouwen, denk dat het niet-trouwen geen probleem meer is als ik er aan toe ben
mja.. maar als je niet weet wat je mist..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ook absoluut niet.Daar is het veel te lekker voor.
Dat is het nu al niet meer... Vandaar dat je de mogelijkheid hebt om geregistreerd partnerschap kunt aangaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:30 schreef RockNijntje het volgende:
Steeds minder mensen trouwen, denk dat het niet-trouwen geen probleem meer is als ik er aan toe ben
Jawel en jawel maar dan wilde ik het nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt? Maar je hebt toch wel eens een vriendinnetje gehad?En toen is het nooit voorgekomen dat de kans zich voordeed?
Tenzij je je vent haalt in een zwaar christelijke gemeenschap. Maar die doen het ook gewoon stiekem, weet ik van verhalen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb die wens ook nooit gehad hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent niet zo'n "ik wil later zo'n mooie trouwjurk" typje dus
Smakelijk etenquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jawel en jawel maar dan wilde ik het niet
Bahh jurkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent niet zo'n "ik wil later zo'n mooie trouwjurk" typje dus
Nou, ook toen ik geen ervaring had leek het me heerlijk. En dat bleek inderdaad zo te zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Kan er weinig zinnigs over zeggen zonder ervaring eigenlijk
Ik heb ooit ook zo'n vriendje gehad, zwaar gelovig en geen seks voor het huwelijk, uhuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Tenzij je je vent haalt in een zwaar christelijke gemeenschap. Maar die doen het ook gewoon stiekem, weet ik van verhalen.
ah, jij bent zo'n "ik hou niet van jurken want een broek is zo handig" typjequote:
Ik weet het niet preciesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
![]()
![]()
Maar (als je het uberhaupt al uit kunt of wilt leggen) waarom wilde je dat dan niet?
Nee, maar ik ben een hele erge laatbloeier. Ik vond en vind elke keer nog een heerlijk feestje.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. maar als je niet weet wat je mist..
en.. je kan mij niet wijsmaken dat je niet ooit een keer hebt gehad dat je dacht.. " ohh"
Eet smakelijk! Hier liggen ze in de ovenquote:
'Ik hou niet van jurken want ik vind ze ontzettend lelijk'quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, jij bent zo'n "ik hou niet van jurken want een broek is zo handig" typje
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
Echt een ontzettend grote hekel aan jurken/rokjes dingen![]()
Nou respect. Dat is meestal het punt dat mijn hormonen mijn verstand overnemen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jawel en jawel maar dan wilde ik het niet
Ik ben er vast niet goed inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Niks fijner dan te zien, horen en voelen hoe een vrouw geniet door jouw aanrakingen.
Nee sorry, heb er serieus al zo'n 11 jaar geen meer aangehadquote:
Misschien wilde ik het wel maar durfde ik het niet ofzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou respect. Dat is meestal het punt dat mijn hormonen mijn verstand overnemen.
Jij hebt hem even laten zien en voelen hoe duivelse geneugten waren?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb ooit ook zo'n vriendje gehad, zwaar gelovig en geen seks voor het huwelijk, uhuEn die dacht mij te kunnen bekeren
Was snel over
![]()
Jij had hem bekeerdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb ooit ook zo'n vriendje gehad, zwaar gelovig en geen seks voor het huwelijk, uhuEn die dacht mij te kunnen bekeren
Was snel over
![]()
komt wel weer een keertjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee sorry, heb er serieus al zo'n 11 jaar geen meer aangehad
Zo moeilijk is het niet. En het meisje kan ook praten en sturen.quote:
jij bent dus zo'n "ik loop op m'n 80e nog in een broek" typjequote:
Krijg ik nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent dus zo'n "ik loop op m'n 80e nog in een broek" typje:s)
En als je werk krijgt waarbij je het moet dragen?
gimme gimmequote:
Waarom niet? Heb je zo'n kleine piemel?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien wilde ik het wel maar durfde ik het niet ofzo
als stewardes ofzo???quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent dus zo'n "ik loop op m'n 80e nog in een broek" typje
En als je werk krijgt waarbij je het moet dragen?
* Barretje80 heeft 1 spijkerbroek.. voor offshorequote:
Wie zegt datquote:
* RockNijntje heeft alleen maar spijkerbroekenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft 1 spijkerbroek.. voor offshore
kon niks anders bedenken waar je een rokje aan zou MOETEN..quote:
Barretje lijkt me wel een rokjestypequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft 1 spijkerbroek.. voor offshore
helaas is dat bij stewardessen tegenswoordig ook niet meer zoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kon niks anders bedenken waar je een rokje aan zou MOETEN..
Ja, maar wie wil nou een ouwe onervaren ventquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet. En het meisje kan ook praten en sturen.
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
of mijn camera is kapot
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb je zo'n kleine piemel?
Neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb je zo'n kleine piemel?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Barretje lijkt me wel een rokjestype![]()
quote:
zuiperdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:40 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik heb maar even een Strongbow gepakt
Klopt, daar heb ik wel ervaring meequote:
damn nu heb ik er ook zin inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:40 schreef Stuart het volgende:
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar wie wil nou een ouwe onervaren vent
Onderweg even kopen misschienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
damn nu heb ik er ook zin in
En ik heb het thuis niet eens
Wat voor pmsquote:
Elke keer die Strongbows is niet zo handig als je ooit nog een vrouw wilt plezieren trouwens. Dat is erectietechnisch niet echt handig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:40 schreef Stuart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |