Tenzij je je vent haalt in een zwaar christelijke gemeenschap. Maar die doen het ook gewoon stiekem, weet ik van verhalen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:30 schreef RockNijntje het volgende:
Steeds minder mensen trouwen, denk dat het niet-trouwen geen probleem meer is als ik er aan toe ben
Ik heb die wens ook nooit gehad hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent niet zo'n "ik wil later zo'n mooie trouwjurk" typje dus
Smakelijk etenquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jawel en jawel maar dan wilde ik het niet
Bahh jurkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent niet zo'n "ik wil later zo'n mooie trouwjurk" typje dus
Nou, ook toen ik geen ervaring had leek het me heerlijk. En dat bleek inderdaad zo te zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Kan er weinig zinnigs over zeggen zonder ervaring eigenlijk
Ik heb ooit ook zo'n vriendje gehad, zwaar gelovig en geen seks voor het huwelijk, uhuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Tenzij je je vent haalt in een zwaar christelijke gemeenschap. Maar die doen het ook gewoon stiekem, weet ik van verhalen.
ah, jij bent zo'n "ik hou niet van jurken want een broek is zo handig" typjequote:
Ik weet het niet preciesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
![]()
![]()
Maar (als je het uberhaupt al uit kunt of wilt leggen) waarom wilde je dat dan niet?
Nee, maar ik ben een hele erge laatbloeier. Ik vond en vind elke keer nog een heerlijk feestje.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. maar als je niet weet wat je mist..
en.. je kan mij niet wijsmaken dat je niet ooit een keer hebt gehad dat je dacht.. " ohh"
Eet smakelijk! Hier liggen ze in de ovenquote:
'Ik hou niet van jurken want ik vind ze ontzettend lelijk'quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, jij bent zo'n "ik hou niet van jurken want een broek is zo handig" typje
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
Echt een ontzettend grote hekel aan jurken/rokjes dingen![]()
Nou respect. Dat is meestal het punt dat mijn hormonen mijn verstand overnemen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jawel en jawel maar dan wilde ik het niet
Ik ben er vast niet goed inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Niks fijner dan te zien, horen en voelen hoe een vrouw geniet door jouw aanrakingen.
Nee sorry, heb er serieus al zo'n 11 jaar geen meer aangehadquote:
Misschien wilde ik het wel maar durfde ik het niet ofzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou respect. Dat is meestal het punt dat mijn hormonen mijn verstand overnemen.
Jij hebt hem even laten zien en voelen hoe duivelse geneugten waren?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb ooit ook zo'n vriendje gehad, zwaar gelovig en geen seks voor het huwelijk, uhuEn die dacht mij te kunnen bekeren
Was snel over
![]()
Jij had hem bekeerdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb ooit ook zo'n vriendje gehad, zwaar gelovig en geen seks voor het huwelijk, uhuEn die dacht mij te kunnen bekeren
Was snel over
![]()
komt wel weer een keertjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee sorry, heb er serieus al zo'n 11 jaar geen meer aangehad
Zo moeilijk is het niet. En het meisje kan ook praten en sturen.quote:
jij bent dus zo'n "ik loop op m'n 80e nog in een broek" typjequote:
Krijg ik nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent dus zo'n "ik loop op m'n 80e nog in een broek" typje:s)
En als je werk krijgt waarbij je het moet dragen?
gimme gimmequote:
Waarom niet? Heb je zo'n kleine piemel?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien wilde ik het wel maar durfde ik het niet ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |