Nee, maar ik ben een hele erge laatbloeier. Ik vond en vind elke keer nog een heerlijk feestje.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. maar als je niet weet wat je mist..
en.. je kan mij niet wijsmaken dat je niet ooit een keer hebt gehad dat je dacht.. " ohh"
Eet smakelijk! Hier liggen ze in de ovenquote:
'Ik hou niet van jurken want ik vind ze ontzettend lelijk'quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, jij bent zo'n "ik hou niet van jurken want een broek is zo handig" typje
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
Echt een ontzettend grote hekel aan jurken/rokjes dingen![]()
Nou respect. Dat is meestal het punt dat mijn hormonen mijn verstand overnemen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jawel en jawel maar dan wilde ik het niet
Ik ben er vast niet goed inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Niks fijner dan te zien, horen en voelen hoe een vrouw geniet door jouw aanrakingen.
Nee sorry, heb er serieus al zo'n 11 jaar geen meer aangehadquote:
Misschien wilde ik het wel maar durfde ik het niet ofzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou respect. Dat is meestal het punt dat mijn hormonen mijn verstand overnemen.
Jij hebt hem even laten zien en voelen hoe duivelse geneugten waren?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb ooit ook zo'n vriendje gehad, zwaar gelovig en geen seks voor het huwelijk, uhuEn die dacht mij te kunnen bekeren
Was snel over
![]()
Jij had hem bekeerdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb ooit ook zo'n vriendje gehad, zwaar gelovig en geen seks voor het huwelijk, uhuEn die dacht mij te kunnen bekeren
Was snel over
![]()
komt wel weer een keertjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee sorry, heb er serieus al zo'n 11 jaar geen meer aangehad
Zo moeilijk is het niet. En het meisje kan ook praten en sturen.quote:
jij bent dus zo'n "ik loop op m'n 80e nog in een broek" typjequote:
Krijg ik nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent dus zo'n "ik loop op m'n 80e nog in een broek" typje:s)
En als je werk krijgt waarbij je het moet dragen?
gimme gimmequote:
Waarom niet? Heb je zo'n kleine piemel?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien wilde ik het wel maar durfde ik het niet ofzo
als stewardes ofzo???quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent dus zo'n "ik loop op m'n 80e nog in een broek" typje
En als je werk krijgt waarbij je het moet dragen?
* Barretje80 heeft 1 spijkerbroek.. voor offshorequote:
Wie zegt datquote:
* RockNijntje heeft alleen maar spijkerbroekenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft 1 spijkerbroek.. voor offshore
kon niks anders bedenken waar je een rokje aan zou MOETEN..quote:
Barretje lijkt me wel een rokjestypequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft 1 spijkerbroek.. voor offshore
helaas is dat bij stewardessen tegenswoordig ook niet meer zoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kon niks anders bedenken waar je een rokje aan zou MOETEN..
Ja, maar wie wil nou een ouwe onervaren ventquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet. En het meisje kan ook praten en sturen.
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
de batterijen zijn nog niet opgeladen![]()
of mijn camera is kapot
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb je zo'n kleine piemel?
Neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb je zo'n kleine piemel?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Barretje lijkt me wel een rokjestype![]()
quote:
zuiperdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:40 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik heb maar even een Strongbow gepakt
Klopt, daar heb ik wel ervaring meequote:
damn nu heb ik er ook zin inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:40 schreef Stuart het volgende:
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar wie wil nou een ouwe onervaren vent
Onderweg even kopen misschienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
damn nu heb ik er ook zin in
En ik heb het thuis niet eens
Wat voor pmsquote:
Elke keer die Strongbows is niet zo handig als je ooit nog een vrouw wilt plezieren trouwens. Dat is erectietechnisch niet echt handig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:40 schreef Stuart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |