of het is een kut excuus....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben echt serieus
Weet alleen niet of het zinvol is eigenlijk. Misschien ben ik wel gewoon een coward
Waarom dan? Seks is echt zo ontiegelijk lekker, waarom zou je jezelf dat ontzeggen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben echt serieus
Weet alleen niet of het zinvol is eigenlijk. Misschien ben ik wel gewoon een coward
Echt?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben echt serieus
JA datquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Waarom dan? Seks is echt zo ontiegelijk lekker, waarom zou je jezelf dat ontzeggen?
moet iets afmaken.. dus hoe lag dat heb ik zelf in de handquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Moet je nog lang?
[..]
Nou ehm, hij lijkt nogal op jouw tas maar dan een ander kleurtjeIk kon het niet laten, maar ik dacht we zien elkaar toch niet dagelijks dus dan mag dat vast
Ik zal nog wel een kiekje schieten
En ik heb een vrijwel bijpassende bh gekocht
![]()
Misschien durf ik het nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Waarom dan? Seks is echt zo ontiegelijk lekker, waarom zou je jezelf dat ontzeggen?
dat je geen sex HEBT..quote:
Misschien ben ik wel gewoon te laf ervoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt?Ik geloof het bijna niet
Maar wel knap dat je dat volhoudt
En mensen met principes heb ik respect voor
Vanwege bepaalde overtuigingen oid, ergens kan ik het me wel voorstellen hoor, maar ik zou het zelf niet kunnenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Succesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
moet iets afmaken.. dus hoe lag dat heb ik zelf in de hand
en.. bijpassende bh bij de tas??
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus, het kost voornamelijk veel geld![]()
Ehm, als ik het zou WILLEN dan had ik het al vele malen gehad. Zo afzichtelijk ben ik nou ook weer niet al zeg ik het zelfquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel gewoon te laf ervoor
Waarom zou je dat niet durven? Zo moeilijk is het niet en al helemaal niet pijnlijk.quote:
Echt? Maar je hebt toch wel eens een vriendinnetje gehad?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel gewoon te laf ervoor
een leuk duur feest, en je kan daarna zeggen dat je een man/vrouw hebt ipv. vriend(in)quote:
He, zijn er al foto'squote:
Ik ook absoluut niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vanwege bepaalde overtuigingen oid, ergens kan ik het me wel voorstellen hoor, maar ik zou het zelf niet kunnen
[..]
Ik weet het niet. Kan er weinig zinnigs over zeggen zonder ervaring eigenlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet durven? Zo moeilijk is het niet en al helemaal niet pijnlijk.
Je hebt hooguit kans op klagende buren.
jij bent niet zo'n "ik wil later zo'n mooie trouwjurk" typje dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:30 schreef RockNijntje het volgende:
Steeds minder mensen trouwen, denk dat het niet-trouwen geen probleem meer is als ik er aan toe ben
mja.. maar als je niet weet wat je mist..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ook absoluut niet.Daar is het veel te lekker voor.
Dat is het nu al niet meer... Vandaar dat je de mogelijkheid hebt om geregistreerd partnerschap kunt aangaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:30 schreef RockNijntje het volgende:
Steeds minder mensen trouwen, denk dat het niet-trouwen geen probleem meer is als ik er aan toe ben
Jawel en jawel maar dan wilde ik het nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt? Maar je hebt toch wel eens een vriendinnetje gehad?En toen is het nooit voorgekomen dat de kans zich voordeed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |