Ehm, als ik het zou WILLEN dan had ik het al vele malen gehad. Zo afzichtelijk ben ik nou ook weer niet al zeg ik het zelfquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel gewoon te laf ervoor
Waarom zou je dat niet durven? Zo moeilijk is het niet en al helemaal niet pijnlijk.quote:
Echt? Maar je hebt toch wel eens een vriendinnetje gehad?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel gewoon te laf ervoor
een leuk duur feest, en je kan daarna zeggen dat je een man/vrouw hebt ipv. vriend(in)quote:
He, zijn er al foto'squote:
Ik ook absoluut niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vanwege bepaalde overtuigingen oid, ergens kan ik het me wel voorstellen hoor, maar ik zou het zelf niet kunnen
[..]
Ik weet het niet. Kan er weinig zinnigs over zeggen zonder ervaring eigenlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet durven? Zo moeilijk is het niet en al helemaal niet pijnlijk.
Je hebt hooguit kans op klagende buren.
jij bent niet zo'n "ik wil later zo'n mooie trouwjurk" typje dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:30 schreef RockNijntje het volgende:
Steeds minder mensen trouwen, denk dat het niet-trouwen geen probleem meer is als ik er aan toe ben
mja.. maar als je niet weet wat je mist..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ook absoluut niet.Daar is het veel te lekker voor.
Dat is het nu al niet meer... Vandaar dat je de mogelijkheid hebt om geregistreerd partnerschap kunt aangaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:30 schreef RockNijntje het volgende:
Steeds minder mensen trouwen, denk dat het niet-trouwen geen probleem meer is als ik er aan toe ben
Jawel en jawel maar dan wilde ik het nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt? Maar je hebt toch wel eens een vriendinnetje gehad?En toen is het nooit voorgekomen dat de kans zich voordeed?
Tenzij je je vent haalt in een zwaar christelijke gemeenschap. Maar die doen het ook gewoon stiekem, weet ik van verhalen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb die wens ook nooit gehad hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent niet zo'n "ik wil later zo'n mooie trouwjurk" typje dus
Smakelijk etenquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jawel en jawel maar dan wilde ik het niet
Bahh jurkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent niet zo'n "ik wil later zo'n mooie trouwjurk" typje dus
Nou, ook toen ik geen ervaring had leek het me heerlijk. En dat bleek inderdaad zo te zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Kan er weinig zinnigs over zeggen zonder ervaring eigenlijk
Ik heb ooit ook zo'n vriendje gehad, zwaar gelovig en geen seks voor het huwelijk, uhuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Tenzij je je vent haalt in een zwaar christelijke gemeenschap. Maar die doen het ook gewoon stiekem, weet ik van verhalen.
ah, jij bent zo'n "ik hou niet van jurken want een broek is zo handig" typjequote:
Ik weet het niet preciesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
![]()
![]()
Maar (als je het uberhaupt al uit kunt of wilt leggen) waarom wilde je dat dan niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |