quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iedereen moet het voor zichzelf beslissen vind ik wel, maar als ik geen seks voor het huwelijk mag dan mag ik nooit seks![]()
ik ookquote:
Meis al had je wel dezelfde tas gekochtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou ehm, hij lijkt nogal op jouw tas maar dan een ander kleurtjeIk kon het niet laten, maar ik dacht we zien elkaar toch niet dagelijks dus dan mag dat vast
Ik zal nog wel een kiekje schieten
En ik heb een vrijwel bijpassende bh gekocht
![]()
Een manbag is gayquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja
![]()
[..]
Ik denk het wel jaIk snap mannen met een manbag niet
![]()
[..]
Seks is altijd doneGeen moraal ftw
![]()
Ik dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ken serieus niemand die dat zo lang heeft volgehouden![]()
Ja nee nou, ik ben niet van plan om iemand te trouwen zodat ik van bil kanquote:
Oh okeequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meis al had je wel dezelfde tas gekocht
Maar wel tof want tassen![]()
Dat vind ik ookquote:
Serieus of fop je ons?quote:
Je weet nooit hoe het gaat lopen, maar niks doen (quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iedereen moet het voor zichzelf beslissen vind ik wel, maar als ik geen seks voor het huwelijk mag dan mag ik nooit seks![]()
Nee, dat is al vet veel te laatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe het gaat lopen, maar niks doen () tot je 34e? Nee dat gaat niet lukken
Ik ben echt serieusquote:
of het is een kut excuus....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben echt serieus
Weet alleen niet of het zinvol is eigenlijk. Misschien ben ik wel gewoon een coward
Waarom dan? Seks is echt zo ontiegelijk lekker, waarom zou je jezelf dat ontzeggen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben echt serieus
Weet alleen niet of het zinvol is eigenlijk. Misschien ben ik wel gewoon een coward
Echt?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben echt serieus
JA datquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Waarom dan? Seks is echt zo ontiegelijk lekker, waarom zou je jezelf dat ontzeggen?
moet iets afmaken.. dus hoe lag dat heb ik zelf in de handquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Moet je nog lang?
[..]
Nou ehm, hij lijkt nogal op jouw tas maar dan een ander kleurtjeIk kon het niet laten, maar ik dacht we zien elkaar toch niet dagelijks dus dan mag dat vast
Ik zal nog wel een kiekje schieten
En ik heb een vrijwel bijpassende bh gekocht
![]()
Misschien durf ik het nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Waarom dan? Seks is echt zo ontiegelijk lekker, waarom zou je jezelf dat ontzeggen?
dat je geen sex HEBT..quote:
Misschien ben ik wel gewoon te laf ervoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt?Ik geloof het bijna niet
Maar wel knap dat je dat volhoudt
En mensen met principes heb ik respect voor
Vanwege bepaalde overtuigingen oid, ergens kan ik het me wel voorstellen hoor, maar ik zou het zelf niet kunnenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Succesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
moet iets afmaken.. dus hoe lag dat heb ik zelf in de hand
en.. bijpassende bh bij de tas??
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus, het kost voornamelijk veel geld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |