Ik vind het als iets heel vies klinken in elk gevalquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:16 schreef RockNijntje het volgende:
Vinden jullie Hudok ook als gedroogde hondenworst klinken?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zit nu een Evergreen Crunchy te eten
Hai meisjequote:
Jongen die bij iemand uit mijn klas op judo zitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het als iets heel vies klinken in elk gevalWat is het?
ik ben ook nog aan het werk hoor koenquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai meisjeIk was net bij de HEMA
En heb een nieuwe tas
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woehoe thuisDruk druk druk op het werk, dus later weg dan wat de bedoeling was, maar het is weekend
Hoe is het hier?
Dat begrijp ik nooit eigenlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pics !!!
een vrouw kan geen genoeg tassen hebben
werkende buurtgenootquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben ook nog aan het werk hoor koen
WTFquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jongen die bij iemand uit mijn klas op judo zit
Moet je nog lang?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben ook nog aan het werk hoor koen
Nou ehm, hij lijkt nogal op jouw tas maar dan een ander kleurtjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pics !!!
een vrouw kan geen genoeg tassen hebben
Hai Friemelquote:
Jij bent dan ook een jongetje, dus wees blij dat je het niet snaptquote:
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WTFZo heet IEMAND?
![]()
Die arme jongen
Is misschien ook maar het beste inderdaadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een jongetje, dus wees blij dat je het niet snapt![]()
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou inderdaadDan kan je nog beter POEP
heten
Ik denk het wel jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is misschien ook maar het beste inderdaad
Seks is altijd donequote:
Ik ken serieus niemand die dat zo lang heeft volgehoudenquote:
Oh echt?quote:
Iedereen moet het voor zichzelf beslissen vind ik wel, maar als ik geen seks voor het huwelijk mag dan mag ik nooit seksquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ken serieus niemand die dat zo lang heeft volgehouden![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iedereen moet het voor zichzelf beslissen vind ik wel, maar als ik geen seks voor het huwelijk mag dan mag ik nooit seks![]()
ik ookquote:
Meis al had je wel dezelfde tas gekochtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou ehm, hij lijkt nogal op jouw tas maar dan een ander kleurtjeIk kon het niet laten, maar ik dacht we zien elkaar toch niet dagelijks dus dan mag dat vast
Ik zal nog wel een kiekje schieten
En ik heb een vrijwel bijpassende bh gekocht
![]()
Een manbag is gayquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja
![]()
[..]
Ik denk het wel jaIk snap mannen met een manbag niet
![]()
[..]
Seks is altijd doneGeen moraal ftw
![]()
Ik dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ken serieus niemand die dat zo lang heeft volgehouden![]()
Ja nee nou, ik ben niet van plan om iemand te trouwen zodat ik van bil kanquote:
Oh okeequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meis al had je wel dezelfde tas gekocht
Maar wel tof want tassen![]()
Dat vind ik ookquote:
Serieus of fop je ons?quote:
Je weet nooit hoe het gaat lopen, maar niks doen (quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iedereen moet het voor zichzelf beslissen vind ik wel, maar als ik geen seks voor het huwelijk mag dan mag ik nooit seks![]()
Nee, dat is al vet veel te laatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe het gaat lopen, maar niks doen () tot je 34e? Nee dat gaat niet lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |