Wat met jezelf kan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef Stuart het volgende:
Het is dat ik niet met mezelf kan trouwens
Hmmmz, je hebt mijn post aangepast jij mod in vermommingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat met jezelf kan?
Of bedoel je trouwen?
iddquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, je hebt mijn post aangepast jij mod in vermomming
Kunnen we je camera niet opnieuw tot leven roepen met zwarte magiequote:
Ik snap de edit nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:44 schreef friemelaar het volgende:
[/bouwvakkermodus voor deze week]
's Morgens samen
Of SYMsalabimquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kunnen we je camera niet opnieuw tot leven roepen met zwarte magie
Ohja tuurlijk, dom van mequote:
Oeh da's dicht bij huisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:51 schreef MPG het volgende:
[me=MPG] zwaait naar nijntje...
[/me]
Trein rijdt nu langs deurne.
maakt me niet uit waarmee als hij het maar weer zou doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kunnen we je camera niet opnieuw tot leven roepen met zwarte magie
friemelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:44 schreef friemelaar het volgende:
[/bouwvakkermodus voor deze week]
's Morgens samen
De klant heeft altijd gelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:52 schreef Toekito het volgende:
Klanten die niet luisteren
5x wat uitgelegd en dan nog zegt die: "Nee dat is niet zo" en dan wens ik hem een fijn wkend zegtie dattie een klacht indienen
kennelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:52 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom worden de [me's] zo gek in quotes?
quote:Een Taiwanese vrouw is zo gelukkig met zichzelf dat ze besloten heeft in het nieuwe jaar met zichzelf te trouwen.
quote:Haarlemse kunstenares trouwt met zichzelf
Uitgegeven: 26 mei 2003 19:59
Laatst gewijzigd: 26 mei 2003 19:59
HAARLEM - De Haarlemse kunstenares Jennifer Hoes trouwt woensdag 28 mei met zichzelf. Wethouder R. Grondel van cultuur voltrekt het huwelijk in de Gravenzaal van het stadhuis van Haarlem. Hoes wil in de ceremonie een belofte doen aan zichzelf als basis voor de invulling van haar eigen leven en relaties.
Het huwelijk kan volgens wet niet worden ingeschreven in het register van de burgerlijke stand. Trouwen met jezelf bestaat niet in Nederland, maar Hoes vraagt zich af waarom dit niet zou kunnen.
Een belofte van trouw aan een partner of aan God in een ceremonie is alom geaccepteerd. Waarom geen belofte aan jezelf? Ze trouwt in een zijden bruidsjurk, waarop tientallen latex kopieën van haar eigen tepels zijn aangebracht.
De kunstenares treedt temidden van haar familie en vrienden in het huwelijk op de dag dat zij dertig jaar oud wordt. De ceremonie is tevens de afsluiting van de solotentoonstelling Ik heb het gemaakt' in de Vishal in Haarlem. Daar toont Hoes textiel, porselein, sieraden en fotografisch werk onder het motto 'alle materiële zaken zijn extensies van onszelf'. De Haarlemse studeert in juni als productvormgever af aan de Gerrit Rietveld Academie in Amsterdam.
© ANP
Die mensen zijn toch te stom om daadwerkelijk een klacht in te dienenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:52 schreef Toekito het volgende:
Klanten die niet luisteren
5x wat uitgelegd en dan nog zegt die: "Nee dat is niet zo" en dan wens ik hem een fijn wkend zegtie dattie een klacht indienen
Nah, kan me voorstellen dat je niet blij bentquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maakt me niet uit waarmee als hij het maar weer zou doen
Ik héb net getanktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maakt me niet uit waarmee als hij het maar weer zou doen
quote:
Ik zeg niks...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef Stuart het volgende:
Het is dat ik niet met mezelf kan trouwen
ik ben in de zaakquote:
Ben je a onderwegquote:
Jaaa zeg wat een sukkelquote:
Het is voorspelbaar maar uiteraard zeg ik dan: seks. !!quote:
Daar mag Rocky nog niet aan denkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het is voorspelbaar maar uiteraard zeg ik dan: seks. !!
Dat is waar.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar mag Rocky nog niet aan denken
wij daarentegenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar mag Rocky nog niet aan denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |