quote:
Mensen die posts van Salatrel negerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:08 schreef secondewijzer het volgende:
Ja, ik denk dat iemand hier dat wel gaat lezen
Sue me.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die posts van Salatrel negeren
haha je zei negerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die posts van Salatrel negeren
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:18 schreef BobbyB het volgende:
De Tweede Kamer doet onderzoek naar de hoge brandstof prijzenDat is als een dief die helpt met het politieonderzoek wie de dief is.
Ja en dan stijgt de prijs van de benzine zelf maar 1 cent, uiteindelijk betaal je 3 keer zoveel met dank aan die graaiers in Den Haag.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:23 schreef Salatrel het volgende:
het is toch algemeen bekend dat iedere indicatie van mogelijk stijgende olieprijs directe aanleiding is de prijs aan de pomp te verhogen maar dat een daling van de olieprijs weinig effect heeft op de korte termijn
wat eet je? en wat ga je met haar laten doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat eet je? en wat ga je met haar laten doen?Croissantjes denk ik.. Ik twijfel nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een kort vlot pittig kapsel natuurlijk
Nee hoor.. Geweaun weer schuin denk ik, zoals ik t eerst ook had
Verder durf ik toch niks aparts te doen
En daarnaast niks.. Ik wil t wel verven maar dat durf ik toch nog niet aan
Nou, nu ga ik echt.. Dag schatjes![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
ik las het terwijl ik knakworstjes aan het eten was zonder problemen.quote:
bikkel deze manquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik las het terwijl ik knakworstjes aan het eten was zonder problemen.
in plaats daarvan lees je de bagger die KLB is?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:16 schreef LudoSanders het volgende:
Ik las het niet want veel te veel tekst zo op mijn vrije dag.
Denken dat ik KLB lees.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in plaats daarvan lees je de bagger die KLB is?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:16 schreef LudoSanders het volgende:
Ik las het niet want veel te veel tekst zo op mijn vrije dag.
Dood aan deze mensen!quote:
quote:
Ja maar ze is lekker, dus dan mag dat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:24 schreef LudoSanders het volgende:
Kind is nog van Italiaanse afkomst ook.
Haar domheid maakt haar tot een Viola Holt.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Haar domheid maakt haar tot een Viola Holt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar ze is lekker, dus dan mag dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:28 schreef BobbyB het volgende:
Beter een dom wijf die lekker is dan een slim wijf die lelijk is.Mijn vriendin is lekker en daarnaast ook slim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar ze is lekker, dus dan mag dat.
Wat is hier mis mee? Bovendien heb ik deze dame 2 maal van dichtbij mogen aanschouwen en zelfs dan is ze beeldschoon.quote:
Noem je m'n vriendin nu dom?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:30 schreef Salatrel het volgende:
liever een dom wijf.... als ze te slim worden zoeken ze een andere vriend namelijk
cardio doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:32 schreef BobbyB het volgende:
Waar is reetveter als je hem nodig hebt.
Ja maar jij vindt Taylor ook niet leuk. Onze smaken verschillen teveel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind er weinig aan op de foto's die Google weergeeft.
ik zal het doorgeven, ze is toch al aan het pms-enquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:40 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
brits korthaartje is boos
weet ik niet, ik heb nog niks terug.. maar die willen ze, zover ik weet, perse met een ander plaatsenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
die andere kat is niks geworden dus?
Maak je die andere gewoon af?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
weet ik niet, ik heb nog niks terug.. maar die willen ze, zover ik weet, perse met een ander plaatsen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:28 schreef BobbyB het volgende:
Beter een dom wijf die lekker is dan een slim wijf die lelijk is.Maar ze is ook slim en lekker, vind je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slim wel, lekker doe ik geen uitspraken over. Ik wil geen ruzie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar ze is ook slim en lekker, vind je niet?
ja dacht ik ookquote:
Ik haal je antwoord wel uit PMs die jij mij gestuurd hebt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Slim wel, lekker doe ik geen uitspraken over. Ik wil geen ruzie.
Okquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik haal je antwoord wel uit PMs die jij mij gestuurd hebt.
Die is ook mooiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja dacht ik ook
ik zoek nu naar allemaal potentiële katjes.
[ afbeelding ]
deze vond ik ook mooi. hij lijkt een beetje op een bengaal qua kop en lijf.
het liefst willen we gewoon een grijze maar die zijn suuuuper moeilijk te vinden.quote:
Ja ik zal er een proberen te maken van papier marche.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
je moet een Japanse Yakanogo proberen te krijgen.
KOPEN KOPEN KOPEN KOPENquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja dacht ik ook
ik zoek nu naar allemaal potentiële katjes.
[ afbeelding ]
deze vond ik ook mooi. hij lijkt een beetje op een bengaal qua kop en lijf.
ik wacht nog even een mail af van het huidige asiel.quote:
Dan adopteer ik jullie allebei.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik wacht nog even een mail af van het huidige asiel.
Hoe lang ben je van plan om op hun te wachten?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik wacht nog even een mail af van het huidige asiel.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:32 schreef BobbyB het volgende:
quote:
quote:
Ik heb er gewoon nog contact mee hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe lang ben je van plan om op hun te wachten?
Waar is het wachten dan op?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon nog contact mee hoor.
Wat een bende.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:00 schreef Mozy het volgende:
Een van de katten bij Chai thuis.
[ afbeelding ]
`waddupquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:32 schreef BobbyB het volgende:
Ja kijk, die cardio had ik na een half uurtje wel gezien toen ben ik aan de gewichten gegaan. En ik kan wel gezond doen maar die pizza's riepen me naam gewoon. COULD NOT RESISTquote:
het ging over Gabriella Cilmi en ik had backup nodig.quote:
Mannen die Gabriella Cilmi lelijk vindenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
het ging over Gabriella Cilmi en ik had backup nodig.
downloaden duurt langer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:04 schreef Salatrel het volgende:
ik snap niet dat mensen 1 of andere stream gaan zitten kijkenik download die shit gewoon dan kun je het later nog eens terug kijken zonder die stream opnieuw op te moeten zoeken
Hoe lang is dit nu al gaande dan? Zou het zelf al wel een tijdje beu zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een mail terug op mijn vragen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jerry Springer is al een tijdje gestopt
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mannen die Gabriella Cilmi lelijk vindenZou ik ook vinden als ik hem graag in de kont nam
week.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe lang is dit nu al gaande dan? Zou het zelf al wel een tijdje beu zijn.
aangezet voordat ik brood ging smeren en toen ik klaar was met brood smeren was de download ook klaarquote:
Je brood zelf smeren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
aangezet voordat ik brood ging smeren en toen ik klaar was met brood smeren was de download ook klaar
Grappenmaker. Die kat is aan de haal gegaan met die bakken zeker.quote:
Waarom kan dat niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Grappenmaker. Die kat is aan de haal gegaan met die bakken zeker.
Hij probeert vaak de pennen op te pakken die erin liggen. En dan stoot hij het om of schuift hij het ergens naar toe.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Grappenmaker. Die kat is aan de haal gegaan met die bakken zeker.
secret story zelfquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:20 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is.
Nee man die foto is oud. Ik zie het niet op andere pics van die shoor. Ludo is gewoon aan het trollen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
![]()
. Blijkbaar is in de tussentijd haar neus scheel geslagen
Hier Kelly Clarksonquote:
alleen al vanwege het feit dat het een kanaal heeft dat 24/7 uitzendt heb ik al geen zin om te kijken.quote:
ja dat kwam daarnaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hier Kelly Clarkson
YOU WON'T GET TO SEE THE TEARS I CRY, BEHIND THESE HAZEL EYES
Nu is Dqod's lijflied weer...quote:
Enigszins watquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:45 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Hier lijkt het nog enigszins wat.
niks mis meequote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:50 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
hihi
Daar lijkt ze wel lief.
Jammer genoeg is ze whitetrash.
echt hequote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:15 schreef LudoSanders het volgende:
Sok opent tegenwoordig topics in R&P.
omg en hij deed het toch, wat een boef.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:20 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Neuh k vroeg nog of ie t niet in t topic wilde zeggen,
Maarja, Mozy
Neuh, eerder een kneusje.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
omg en hij deed het toch, wat een boef.
Ik wist het niet, ik volg niet wie er allemaal nieuwe accounts aanmaakt ofzo. Maar ik vind het wel grappig dat jij er zo'n probleem van maakt dat hij me dat vertelt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:23 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen dan![]()
8/10 hadden het al door.
Je begrijpt het niet. Als 8/10 het al weet zit ik er niet mee dat iemand hier het weet of niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik wist het niet, ik volg niet wie er allemaal nieuwe accounts aanmaakt ofzo. Maar ik vind het wel grappig dat jij er zo'n probleem van maakt dat hij me dat vertelt.
Wtf? Ik vond gewoon je reactie wel lief op Mozy.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:24 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Als 8/10 het al weet zit ik er niet mee dat iemand hier het weet of niet.
Maar goed, dat je traag van begrip was had k al door
mag jij liegen van je moeder?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:26 schreef secondewijzer het volgende:
Ik zei enkel dat Mozy een fijne jongen is.
jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:27 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Mozy niet fijn is dan?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:31 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Oh, ben ik niet in m'n eentje.
Jawel jawel. Nog 2 uurtjes en dan weekend hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:35 schreef LudoSanders het volgende:
Maar verder gaat het wel allemaal goed met jullie?
Ach, baas koopt wel nieuw schermquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wel voorzichtig hoop ik? chriz sloopte zijn scherm...
ok groetjens van ria en de kidsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Hey ik ben weg. Geniet nog van jullie dag he.
ze is al lang terug hoor, ze is nu met d'r poes aan het spelen denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:34 schreef Salatrel het volgende:
waarom zitten vrouwen altijd zo lang bij de kapper? uiteindelijk zon toch alleen de dooie puntjes eraf geknipt
die stuur ik alleen aan Chris.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dqod dr nieuwe hairdo natuurlijk
Schaars verklede vrouwtjes kijken vanaf het terras.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:01 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb zin in de zomer, schaars geklede dames, terrasjes, alles.
Ik wil zoveel en ik krijg het ook niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:01 schreef LudoSanders het volgende:
Je mag mij wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil zoveel en ik krijg het ook niet.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:01 schreef LudoSanders het volgende:
quote:The kids next door have challenged me to a water fight... I'm just updating my status while I wait for the kettle to boil.
Mooi, opkankeren danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:08 schreef Madridista het volgende:
Ik heb een account aangemaakt op marokko.nl![]()
Nou, tot ziens dan maar.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:08 schreef Madridista het volgende:
Ik heb een account aangemaakt op marokko.nl![]()
Wat is daar mis meequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:10 schreef wolvendagen het volgende:
lol mn vader gister tijdens het eten zat ie te pushen dat ik uit moest gaan
dat hij wil dat ik uitga. ik moet leuke mensen ontmoeten zegt hij.quote:
dat ook waarschijnlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:11 schreef Salatrel het volgende:
hij wil dat je een leuke jongen aan de haak slaat waarmee hij kan bieren en voetbal kijken
die is van mijn zusje en hij speelt er zelf vaker mee dan wijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:11 schreef secondewijzer het volgende:
Je vader begint door te krijgen dat hij een autistische dochter heeft
Waarschijnlijk baalt ie nu ook dat ie een xbox voor je heeft gekocht.
jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:13 schreef Salatrel het volgende:
jou pa is best een toffe peer volgens mij
Mijn pa zegt altijd "doe je wel rustig aan?"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:14 schreef reetveter het volgende:
Mijn pa zegt altijd dat ik minder uit moet gaan.
Ik had vanochtend al geen zin meer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:00 schreef secondewijzer het volgende:
Godver man, ik heb geen zin meer. Kan me ook niet meer concentreren om wat te doen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
kankerasiel met zn kanker beest dat samen moet met die andere
i hope it dies.
Stop t pakje in je onderbroek.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:18 schreef reetveter het volgende:
Zo'n stopcoach is verdomme een duurgeintje, me zusje en co gooien telkens mijn peuken weg
ik bied me vrijwillig aan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
ik ga mensen doodsteken uit frustratie.
ik dacht dat je wat met zweden had maar dit is meer finsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
zweden steken ze ook gewoon mensen neer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik dacht dat je wat met zweden had maar dit is meer fins
kanker op met die lapzwansquote:
ik moet huilen van dat nummer haal het wegquote:
Zet het op twitter, misschien word je dan ook opgepakt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
mn twitter staat op privequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Zet het op twitter, misschien word je dan ook opgepakt.
krijg je vanavond wel nadat ik hier iemand voor de trein geworpen hebquote:
Jwzquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef wolvendagen het volgende:
MAAR ZIJ STUURT ME KAARTEN UIT MADRID
EN UIT MOSKOU KOMT EEN BRIEF
MET DE PRACHTIGSTE VERHALEN, GOD, WAT IS ZE LIEF
GISTEREN UIT LISSABON, IK MIS JE EN EEN ZOEN
VANDAAG UIT PRAAG EEN KATTENBEL WANT ER IS ZOVEEL TE DOEN
EN MORGEN ALS DE POSTBODE MN HUIS WEER HEEFT GEVONDEN
DAN STORT ZE MIJN HART VOL
MET ALLE LIEFS UIT LONDEN
Bohhhquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
krijg je vanavond wel nadat ik hier iemand voor de trein geworpen heb
Ik niet u_uquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij heeft de hele dag zitten luieren in de SC
Voetenhouderquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Zet het op twitter, misschien word je dan ook opgepakt.
Echt he, dit gaat wel heel erg verquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef LudoSanders het volgende:
Een dagverslag van de SC, juist ja.
nee niet van de scquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef LudoSanders het volgende:
EY!! Je maakt wat mee hier hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef LudoSanders het volgende:
Niet? Ohquote:
Wat moet ik met die dikke neus danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
nee want ik ben mezelf niet of nooit geweestquote:
Over 61 dagen vind ik dat ze je dat verplicht is u_uquote:
oh.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee want ik ben mezelf niet of nooit geweest
Daarom juistquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee want ik ben mezelf niet of nooit geweest
Jou altijd, jwzquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:37 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Vraag je me nou mee uit eten?
HIER OOK.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:37 schreef Lakitu het volgende:
FUCK YEAH voorjaarsvakantie in deze bitch
Morgen..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Wanneer gaan we?
En moet ik m'n zwemspullen meenemen?
Ik ook.. Speeltijdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef LudoSanders het volgende:
Gaat veel te ver hier, ik trek me terug.
ik heb je backquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef LudoSanders het volgende:
Gaat veel te ver hier, ik trek me terug.
sinds wanneer werk jijquote:
Sinds ik teveel dingen doe om geen geld te hebben. Ik moet veel vakanties betalen en het uitgaan enzoquote:
Daar gaat je image van de jongen die halverwege de maand nog maar 20 euro te besteden heeftquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Sinds ik teveel dingen doe om geen geld te hebben. Ik moet veel vakanties betalen en het uitgaan enzo. Daarnaast schoolboeken
.
Blij om ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Daar gaat je image van de jongen die halverwege de maand nog maar 20 euro te besteden heeft
wat wat watquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Blij om ook. Laatst moest chuck bier halen omdat ik geen geld meer had
de huisslaafquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Blij om ook. Laatst moest chuck bier halen omdat ik geen geld meer had
wie is J?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:46 schreef secondewijzer het volgende:
maar stap je wel eens met chuck dan J?
Nee, nog niet. Heel januari kon ik niet uit door geldgebrek toen ging hij weer. En nu ga ik gaat hij nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:46 schreef secondewijzer het volgende:
maar stap je wel eens met chuck dan J?
Whehe. Lekker samen sargen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Heel januari kon ik niet uit door geldgebrek toen ging hij weer. En nu ga ik gaat hij nietAlleen laatst maar toen was ik al in Raalte
We WoW'en wel samenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:49 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Whehe. Lekker samen sargen.
ik ben inquote:
sssttttquote:
lol met jouw lvl 56 paladin zekerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:51 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Mag ik een keer mee raiden met jullie guild?
wat is sargenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:49 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Whehe. Lekker samen sargen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |