SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij wil ze pinda's voeren?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:55 schreef PeZu het volgende:
ik heb stinkchips pinda voro marijke en taartje
Doe ik ook niet, ik voelde alleen met je meequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren
[..]
Ik let de 12de wel goed op hoor
ja plus ik zie er nog goed uitquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt er de leeftijd voor
ja een grote vleespindaquote:
Sorry?quote:
ja niet bijten en doorslikken hoorquote:
Ik weet het wel goed gemaaktquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik voelde alleen met je mee
M'n drinken, lul!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja niet bijten en doorslikken hoor
nee bijten en uitspugenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
Jij moet je al scherenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:03 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik scheer me met het vol-onautomatische scheerapparaat van m'n pa
zonder dat ie het weet
Hoop ik.
quote:
Sorry?quote:
Dat zei die niet hoorquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
M'n drinken, lul!Maar ehm, ik pas dan toch denk ik
Een beetje ons lokken met stinkchips
denk je soms dat die chips gratis zijn ofzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
M'n drinken, lul!Maar ehm, ik pas dan toch denk ik
Een beetje ons lokken met stinkchips
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Sym heeft wilde hobbiesquote:
Niet vaak hoor, twee keer per maand hooguitquote:
Hehehequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Niet vaak hoor, twee keer per maand hooguit
mja ik snap het ook nietquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
denk je soms dat die chips gratis zijn ofzo
Ik ben geen stinkchips-slet jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Owwww nog niets aan de handquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben geen stinkchips-slet ja
ik heb ook sjokalaa en lekkere koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
Mannenquote:
Bij mij is het anders geen grapje meerquote:
Nijniequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
en dan pleurt je internet eruit...
maar werkt weer nu
ooh was je wegquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
en dan pleurt je internet eruit...
maar werkt weer nu
Ik welquote:
niet bijten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
Tja... Waar het hard van vol is...quote:
nou mijn neus niet hoor.......quote:
Oh in dat gevalquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ook sjokalaa en lekkere koffie
Jij scheert vellushaar (of hoe je dat ook schrijft)?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ligt aan je zelfquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Paardrijden en piano spelen, nou nou nou wat wild
HAHAHAHAHA LOLquote:
niet hard en niet de vlees pinda zelf helemaal doorslikken want dan stik je en is mijne vleespinda wegquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet bijten?
niet doorslikken?
Ik heb het nu van een week staan... Millimeter of 2, 3, zal het zijn...quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij is het anders geen grapje meerdacht vanmorgen van goh kan me ook wel scheren terwijl gisteren nog gedaan
Jaa best lang, ofja te lang vond ikquote:
Paardrijden word je lenig van en pianospelen is goed voor de vinger-techniekenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Paardrijden en piano spelen, nou nou nou wat wild
Koffie en pinda'squote:Op donderdag 17 februari 2011 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet hard en niet de vlees pinda zelf helemaal doorslikken want dan stik je en is mijne vleespinda weg![]()
zachtjes bijten mag best
Nou.....quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet bijten?
niet doorslikken?
Proestquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet hard en niet de vlees pinda zelf helemaal doorslikken want dan stik je en is mijne vleespinda weg![]()
zachtjes bijten mag best
Ik miste je heel ergquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaa best lang, ofja te lang vond ik![]()
koffie en wijquote:
ze is 12 manquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:09 schreef MarijkeYoga het volgende:
[..]
je zou wat meer aan yoga moeten doen.....
Slijmbalquote:
Bitch! Mijn drinkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:09 schreef MarijkeYoga het volgende:
[..]
Yessssss ik heb hobbies met voordelenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Paardrijden word je lenig van en pianospelen is goed voor de vinger-technieken
Welterusten Trevquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:10 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
koffietje doen?quote:
Truste trevquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:10 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Alle mannen, lekker flexibelquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:09 schreef MarijkeYoga het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
[lieg] Ik miste je heel erg[/lieg]
En wat voor voordelenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Yessssss ik heb hobbies met voordelen
quote:
praat me er niet vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alle mannen, lekker flexibel
Weet je les 1 nog?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij scheert vellushaar (of hoe je dat ook schrijft)?
Jawel, vertelquote:
zullen we die maar overslaan?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zullen we die maar overslaan?
chocolaatje er in en gaan, zeg ik![]()
Je wat???????????????????quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij scheert vellushaar (of hoe je dat ook schrijft)?
Zelfs hier word je jonger geschatquote:
haar dat op je vellus groeit man, heb je dat nog nietquote:
Ik vroeg het me ook al afquote:
pff, hoe kan je dat nou zeggen, 14, obvious,quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfs hier word je jonger geschat
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik vind jou altijd wel grappig namelijk![]()
Fuck, ik moet naar de artsquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
haar dat op je vellus groeit man, heb je dat nog niet
Neeee joh, ik ben pas 51.....quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
haar dat op je vellus groeit man, heb je dat nog niet
Heb jij ze allemaal al gehad dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:11 schreef MarijkeYoga het volgende:
[..]
stijve harken zijn het allemaal....
Nee, gewoon om wie je bent. Lekker direct en soms een beetje naief. Ik vind het leukquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
![]()
Omdat domme dingen / blunders zeker![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neeee joh, ik ben pas 51.....
Ik welquote:
Pff, het zal je maar gebeuren, word je wakker met een kale fellusquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fuck, ik moet naar de artsMijn fellus is kaal
ook ja ik bijna 4x zo oud dan is het al normaal vellushaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neeee joh, ik ben pas 51.....
quote:Zelfs de maan staat vol met kruiwagentjes en op Vellus zijn instrumenten
En op aarde zingt de laatste vogel in de laatste lente
quote:
gedraag je hequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik voel een zekere spanning rond je, friem. Laat het vallen, weg met die kwade gedachten, denk aan de mooie dingen in het leven, adem diep in en tel tot tien.
Moet je ook niet doen, denkenquote:
Nee. Tenminste niet wat jij bedoeltquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
weten jullie serieus niet wat vellushaar is?
Daar ging het al mis hequote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ja, daar krijg je koppijn van, he?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, denken
Nog NOOIT van gehoord, dus enlighten us pleasequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ja, ik moet dat aan een paard overlaten. Die heeft een groter hoofdquote:
He ouwequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
krijg de fuck![]()
ik quote uit 2 topic's terug
Zo van die witte korte haartjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Tenminste niet wat jij bedoelt![]()
...
Weet ik veel, ik ben er lang geleden al mee gestoptquote:
Wordt eens tijd dan...quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:16 schreef MarijkeYoga het volgende:
[..]
Nee we hebben elkaar nog nooit ontmoet....
Die ene in de gang zekerquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik moet dat aan een paard overlaten. Die heeft een groter hoofd.
Niet niet niet kijk maar op wikiquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zal wel aan de generatiekloof liggen.
Je schrijft het wel anders.
Ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben er lang geleden al mee gestopt
lees maar terugquote:
OMGquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet niet niet kijk maar op wiki
Niet in mijn wikiquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet niet niet kijk maar op wiki
Nee, wij hebben geen paard in de gangquote:
dat heet doorgaans dan donshaar uilskuikenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo van die witte korte haartjesVoorbeeld: kinder-armhaar
Ik ben gewoon nieuwsgierig, dus blijf het net zo lang vragen tot ik ze gezien hebquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lees maar terug![]()
de batterijen zijn nog niet opgeladen
Oud wijfquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
krijg de fuck![]()
ik quote uit 2 topic's terug
ik denk bij jou dan helemaaaaal niet aan camera'squote:Op donderdag 17 februari 2011 23:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lees maar terug![]()
en dat in jouw beroepsgroep, foeiquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lees maar terug![]()
Juist wel... dat andere heeft ie gasten genoeg voorquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk bij jou dan helemaaaaal niet aan camera's
Ojaa er is altijd maar 1 woord per betekenisquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat heet doorgaans dan donshaar uilskuiken
dat zeg ik niet maar zo noemt iedereen dat gewoonquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ojaa er is altijd maar 1 woord per betekenis
Wij zijn gewoon oud en denken nog 'hip' te zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zeg ik niet maar zo noemt iedereen dat gewoon
Sweet dreamsquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik moet slapenAnders komt het niet goed morgen
Welterusten lieve mensen
Ik niet sinds Shin Chanquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zeg ik niet maar zo noemt iedereen dat gewoon
ik stuur jou ze zekerquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig, dus blijf het net zo lang vragen tot ik ze gezien heb
Slaap lekker Liebchenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik moet slapenAnders komt het niet goed morgen
Welterusten lieve mensen
mietjequote:
pooliepapiequote:
zwemmenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Wordt eens tijd dan...
Van zwemmen word je ook lenig...
ik schaam me ook diepquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dat in jouw beroepsgroep, foei
natte borsten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:21 schreef PeZu het volgende:
je zegt toch ook niet: zo maak jijje solar plexus maar nat, er komt een bult werk aan
ik ook nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk bij jou dan helemaaaaal niet aan camera's
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel diep zekerquote:
quote:
komt ook uit shinquote:
19 cmquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel diep zeker
Hmmmhmmmquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nog een voordeel van zwemmen
Je hebt het liefst koud water zeker?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nog een voordeel van zwemmen
quote:
En jij vraagt je af waarom je zo dun bentquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:22 schreef MPG het volgende:
[..].
Vrijwel elke zondagochtend twee uurtjes, al bijna 21 jaar lang![]()
...
Duh, dat zwemt veel prettigerquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt het liefst koud water zeker?
Shinquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
komt ook uit shin![]()
ik heb alle shins![]()
shin is een baas eerste klas
Zeg heb je je rokje al aan, kan ik ff graaienquote:
Get a room you 2!quote:
Ik vreet me suf, andersquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En jij vraagt je af waarom je zo dun bent
Have funquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
weer even hier de klanten amuseren![]()
laters![]()
Jij ging slapenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg heb je je rokje al aan, kan ik ff graaien
[..]
Get a room you 2!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg heb je je rokje al aan, kan ik ff graaien
Moet jij eens oplettenquote:
blufquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij ging slapen!
EN anders kom je maar onder mijn rokje grabbelen hoor... Ik draag die kilt traditioneel
...
Tis daarmee? Daar word ik breed vanquote:
Jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij ging slapen!
EN anders kom je maar onder mijn rokje grabbelen hoor... Ik draag die kilt traditioneel
...
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:26 schreef MPG het volgende:
Tis daarmee? Daar word ik breed van...
Nee, cm lieverdquote:
met welke leeftijdquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Tis daarmee? Daar word ik breed van...
Jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:26 schreef MarijkeYoga het volgende:
[..]
en daarna relaxen in het warme bubbelbad
cmquote:
quote:
Dat dachten er meerquote:
get a room!quote:
ga weg kloonquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:26 schreef MarijkeYoga het volgende:
[..]
en daarna relaxen in het warme bubbelbad
Ik ben te breed voor Marts bank hoor!quote:
Slaap lekker Koentjequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:27 schreef Koen66 het volgende:
Vriend(innet)jes ik ben MOE
Ga dus maar![]()
![]()
![]()
Truste voor straks![]()
Morgen weer energie voor een langere sessie hier![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:27 schreef Koen66 het volgende:
Ga dus maar![]()
![]()
![]()
Truste voor straks![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:27 schreef Koen66 het volgende:
Ga dus maar![]()
![]()
![]()
Truste voor straks![]()
![]()
Mart heeft gewoon een erg smalle bank...quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben te breed voor Marts bank hoor!
Trustenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:27 schreef Koen66 het volgende:
Ga dus maar![]()
![]()
![]()
Truste voor straks![]()
![]()
Jaquote:
Pics or it didn't happenquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mart heeft gewoon een erg smalle bank...
ik heb dat met bijna alle fokking bankenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ssssttttquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn bank is heel heel diepquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb dat met bijna alle fokking banken
Ah okequote:
ook voro mij en mijn steltenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn bank is heel heel diep
niet beneden je niveau, je had er bij moeten zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:30 schreef TheFamousMan het volgende:
![]()
Pff, dit gepeupel staat benéden mijn niveau,
Plebs.
20 cm?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat een mond zegquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:30 schreef TheFamousMan het volgende:
![]()
Plebs.
Ik hoorde net 19quote:
Als twee mensen heel erg veel van elkaar houden...quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ah oke
nounou, kan er nog wat van leren hier(neem dat niet serieus aub)
Ieh bah seksenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:30 schreef TheFamousMan het volgende:![]()
Plebs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Gelukkig niet, anders zou ik heel lang geen seks kunnen hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Als twee mensen heel erg veel van elkaar houden...
[hoeft ook niet, tegenwoordig]
Garpje, wees maar niet bangquote:
ik ben niet bang, jij bent een ukkie en ik een reus , ik plet je zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Garpje, wees maar niet bang
Dan zou de teller wel wat lager staan, zegmaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig niet, anders zou ik heel lang geen seks kunnen hebben![]()
2 mensen die van elkaar houden? gewoon neuckenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Als twee mensen heel erg veel van elkaar houden...
[hoeft ook niet, tegenwoordig]
Maar MPG is er zeker te breed voor?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar MPG is er zeker te breed voor?
Reuzenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben niet bang, jij bent een ukkie en ik een reus , ik plet je zo
bizarquote:
Pff, bluf, ik geef je één harde pomper en je bent neer!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben niet bang, jij bent een ukkie en ik een reus , ik plet je zo
kom maar zo nd ijsbreker danquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Pff, bluf, ik geef je één harde pomper en je bent neer!
Tis nu wel een beetje als in: dingdingding, jackpot, dingdingdingquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:32 schreef MPG het volgende:
Dan zou de teller wel wat lager staan, zegmaar![]()
...
Moet je wel hoog kunnen springenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ieh bah seksenOoit kom je daar nog wel op terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Is goed JONGUH.quote:
Beetje verkeerd woord als je het onderwerp van nu aanhoudtquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zijn internet-ego wel in elk gevalquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar MPG is er zeker te breed voor?
Slaap lekker Liebchenquote:
ja trusten slapertquote:
Eei zag je die spoiler nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooit kom je daar nog wel op terug...
pff, Asterix kan het toch ook?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet je wel hoog kunnen springen
Nounounou... Zo erg is het hie rnou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tis nu wel een beetje als in: dingdingding, jackpot, dingdingding
blode steckdose empvruchterquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Is goed JONGUH.
Flickschnitzel!
Niet tegen Obelixquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
pff, Asterix kan het toch ook?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Beetje verkeerd woord als je het onderwerp van nu aanhoudt
Ik had het ook niet over jouquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Nounounou... Zo erg is het hie rnou ook weer niet hoor![]()
![]()
...
Blödmenger, scheisskerrl!quote:
True.quote:
Nee, dat blijktquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over jou
tamme dakhaas, ik ruk de oren van je kop en pis door je schedelquote:
Nou dan!quote:
ja ik ben vroeger in een ketel met pindakaas gevallenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou dan!
PeZu is net zo een reus als Obelix, maar dan lekker
Is de kop van Jut een beetje eenzaam, ja?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:36 schreef MPG het volgende:
Nee, dat blijkt...
Hier mag het überhaupt wel weer eens een keer prijs zijn...
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is de kop van Jut een beetje eenzaam, ja?
pindakaasquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ben vroeger in een ketel met pindakaas gevallen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:39 schreef RockNijntje het volgende:
wheheiemand van 15 hier op msn die zoenen 'kusjes geven' noemt en die het hartstikke vies vind en daarom ook nooit 'kussjes wil geven'
![]()
zoenen is ook haske viesquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:39 schreef RockNijntje het volgende:
wheheiemand van 15 hier op msn die zoenen 'kusjes geven' noemt en die het hartstikke vies vind en daarom ook nooit 'kussjes wil geven'
![]()
ja daarom, ik was echt een pindakaas junkiequote:
ik geef mijn lief gewoon kusjes hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:39 schreef RockNijntje het volgende:
wheheiemand van 15 hier op msn die zoenen 'kusjes geven' noemt en die het hartstikke vies vindt en daarom ook nooit 'kusjes wil geven'
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:39 schreef RockNijntje het volgende:
wheheiemand van 15 hier op msn die zoenen 'kusjes geven' noemt en die het hartstikke vies vindt en daarom ook nooit 'kusjes wil geven'
![]()
muilen ftwquote:
Niks mis mee hoorquote:
heb jij een lief?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geef mijn lief gewoon kusjes hoor
quote:
Als ik nou eens zeg vinden jullie me vies, dus ik zeg het maar nietquote:
ik ken wel mensen met honds lelijke vriendinnen maar tongen met honden wtf manquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:43 schreef Stuart het volgende:
Sommige mensen zoenen (tongen) met honden
Welnee, is haske gezondquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik nou eens zeg vinden jullie me vies, dus ik zeg het maar niet
Baaaahh gadverquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:43 schreef Stuart het volgende:
wat?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Centrifugeren, proppelor-eren, draaikolkenquote:
Doe je dat vaak dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:43 schreef Stuart het volgende:
Met je pompmokkel?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ja maar je kent me heh dusquote:
LUL, MIJN WHISKY!quote:
gvd oude koeien uit de sloot haal kampioenquote:
Ik heb er geen problemen meequote:
Het meisje van het benzinestationquote:
Forum Opties | |
---|---|