SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter dan een van de andere dagenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja wil wil![]()
[..]
OkidokiDone
Doe je goedquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:18 schreef TheFamousMan het volgende:
Mijn weekend plakt aan een week vakantie
Jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tuurlijk, jullie zijn toch m'n dagboekjes?
Het heerderstrand niet neequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig is het strand niet zo ver weg van Zwolle![]()
Twee uurtjes... maar dan heb ik ook een goede reden om te spijbelenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig is het strand niet zo ver weg van Zwolle![]()
Weekend is een kwestie van wachtenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:18 schreef RockNijntje het volgende:
Maar het is geen weekend en ik ben niet op het strand
Ik denk iets met kerafvalquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom hebben jullie dan al vrij TFM? Wij 7 maart pas
Ergens klinkt dit niet als het 'echte' strandquote:
Nee, maar dat is meer om de preiquote:
jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
iets leuks gaan doen
of stiekem toch gaan werken
of een Fok record zetten
nuut, jij wilde werken morgenquote:
joe!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef Symphonic het volgende:
ruilen?
De gegevens voor het toetsrooster Gezobdheidszorg liggen op mijn bureau en mijn inlogcode PM ik je wel even
neequote:
jaquote:
En what 'bout carnaval dan?quote:
Zuipen, neuken en feestenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb alweeeeeeeeeeeeeeeer weekend...wat moet ik er mee
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weekend is een kwestie van wachten
Wanneer is dat eigenlijk?quote:
ik hoorde er meer over.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:20 schreef Toekito het volgende:
msn mag mij niet vandaag, eerst meldt die me steeds niet aan en vervolgens laat die me vliegen.............dan maar eten en naar bed
Ah daarom sta je nu offlinequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:20 schreef Toekito het volgende:
msn mag mij niet vandaag, eerst meldt die me steeds niet aan en vervolgens laat die me vliegen.............dan maar eten en naar bed
Oke, niet dat ik morgen zoveel nuttigs zou doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik was aan het multiquoten, verdomme.
[..]
Nee, maar dat is meer om de prei
[..]
ja
nee
nee
[..]
nuut, jij wilde werken morgen
[..]
joe!
[..]
nee
[..]
ja
whehehe...quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:21 schreef Toekito het volgende:
wrom niet ST? Neem je Thijs mee als kwast
Kom, gaan we zuup'nquote:
Muck is samen met MamaMuck haar spullen in Muckland aan het uitzoeken zodat PapaMuck die zondag kan afleveren in ToekenMucklandquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah daarom sta je nu offlineMaar waar is Muckje dan?
![]()
6, 7 en 8 maart. Maar ik begin 4 maart alquote:
Of je laat Thijs vingerverven op de deuren!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:21 schreef Toekito het volgende:
wrom niet ST? Neem je Thijs mee als kwast
Ahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muck is samen met MamaMuck haar spullen in Muckland aan het uitzoeken zodat PapaMuck die zondag kan afleveren in ToekenMuckland
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
whehehe...
met z'n borstelhaar
Dat wordt een hele mooie creatieve deurquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of je laat Thijs vingerverven op de deuren!
deuren van de slaap en hobbykamer gaat die zijn feestelijke gang maar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel foto's van makenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan krijgt hij vieze vingers, daar houdt hij niet vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
is mijn slaapkamerdeur al, he Marijke.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat wordt een hele mooie creatieve deur![]()
Dat komt toch op het zelfde neerquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
deuren van de slaap en hobbykamer gaat die zijn feestelijke gang maar.
Vingerverfquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
is mijn slaapkamerdeur al, he Marijke.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan krijgt hij vieze vingers, daar houdt hij niet van
nee heb en een slaap en een hobbykamer.................hallo anders wordt ik straks in mijn slaap verrast. Dat kan natuurlijk niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat komt toch op het zelfde neer
Nu nog steedsquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
toen ik klein was deed ik niks lievers dan vies worden
Oh carnavalsvakantie dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
6, 7 en 8 maart. Maar ik begin 4 maart al...
die deur heeft de vorige bewoner enorm toegetakeld.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is dat zo?Niet echt onthouden
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan krijgt hij vieze vingers, daar houdt hij niet van
quote:
Pas dan maar op dat je niet in de verkeerde inslaap valtquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee heb en een slaap en een hobbykamer.................hallo anders wordt ik straks in mijn slaap verrast. Dat kan natuurlijk niet.
Alleen nu heet het werkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |