SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poes?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze is ontzettend aanhankelijkAchter de pc net ging zo ook opeens met d'r voorpoten op m'n been staan en naar me mauwen
![]()
Dat blijkt maar wel liefquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze is ontzettend aanhankelijkAchter de pc net ging zo ook opeens met d'r voorpoten op m'n been staan en naar me mauwen
![]()
Ik dacht dat de wasmachine een soort van door gang was naar een parallele wereldquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in het zwarte gat achter de bank verdwenen zijn. Da's dezelfde vortex als waarin sokken altijd verdwijnen
Ja, maar dat kotsen ze vanzelf weer uitquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:30 schreef MPG het volgende:
Wat een eikels... Maar eten ze ook carnavalsmuziek?
Toeval?quote:
Staat in contact met de bankquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat blijkt maar wel lief
[..]
Ik dacht dat de wasmachine een soort van door gang was naar een parallele wereld
Volgens mij eten ze allesquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat een eikels... Maar eten ze ook carnavalsmuziek?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in het zwarte gat achter de bank verdwenen zijn. Da's dezelfde vortex als waarin sokken altijd verdwijnen
Neeeequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:33 schreef pgrferrari het volgende:
Wat is een vortex?
Een opgevoerde solex?
http://lmgtfy.com/?q=vortexquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:33 schreef pgrferrari het volgende:
Wat is een vortex?
Een opgevoerde solex?
ze eten de meest bizarre dingenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij eten ze allesIk ben mijn favo Marilyn Manson cd er ook door verloren
Lang leve torrents
Tegelijk aan komen wandelen in dit topicquote:
ik moet d'r eerst een keer ontmoet hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zijn alle mannelijke KSC'ers?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze eten de meest bizarre dingen
En nu ook elke dinsdag avond bij discoveryquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi Trev
[..]
Draaikolk , vooral spannend in SF films
Maar daarmee heb ik mijn cds nog niet terugquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dat kotsen ze vanzelf weer uit
Hai Friemelquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi Trev
[..]
Draaikolk , vooral spannend in SF films
Misschien is het dat ook wel. Het universoum is nog steeds een groot mysteriequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha maar het had ook gewoon een andere doorgang kunnen zijn, zoiets als een andere deur
Ik was er al een tijd hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tegelijk aan komen wandelen in dit topic
Typefoutendagquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien is het dat ook wel. Het universoum is nog steeds een groot mysterie
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:35 schreef Koen66 het volgende:
ik moet d'r eerst een keer ontmoet hebben
Dan is het goed, want ik geloof niet in toevalquote:
Wat een eikelsquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij eten ze allesIk ben mijn favo Marilyn Manson cd er ook door verloren
Lang leve torrents
Hoeft ook niet, want carnavalsmuziekquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar daarmee heb ik mijn cds nog niet terug.
Ik ook niet, het is voorbestemdquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is het goed, want ik geloof niet in toeval
Dat is het zekerquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien is het dat ook wel. Het universoum is nog steeds een groot mysterie
Het is dat je het zegtquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar heeft Herman Finkers een leuk stuk overquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heb ik met de afstandsbediening vaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
Spullen kwijt zijn die 2 cm voor je liggen![]()
hier welquote:
Geen problemen mee, ik kijk nooit tvquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb ik met de afstandsbediening vaan
Maar met welk doel?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ook niet, het is voorbestemd
Nuutquote:
Ik heb hem wel vaak aanstaan, gewoon als geluid en zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen problemen mee, ik kijk nooit tv![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |