Dat maakte autocorrect er eerst ook vanquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je doet er zelf net zo hard aan mee.
Die is niet aardig neequote:
Ik zei nietsquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat maakte autocorrect er eerst ook van...
breek me de bek niet openquote:
Niet alleen vandaag toch?quote:
secks.....quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag toch?
Stelletje seksmaniakken!
leuk druk of strontvervelend drukquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:03 schreef crv het volgende:
[..]
breek me de bek niet open![]()
Heb gewoon bijna geen vrije tijd meer. maar vrouwtje is weer ff 2 weekjes terug dus dan kunnen we weer ff fokken 's avonds.
Overdag is gewoon domweg veels te druk
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo poepharriesIk ga PSV kijken
Overloaded druk, en geestelijk inspannend. Maar ook al kom ik elke avond verrot thuis. ben ik toch tevredenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
leuk druk of strontvervelend druk
knufquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben ziekHeb de hele week al geen wow gespeeld en was net even aan het wow-en en toen had ik geen zin
![]()
![]()
Helemaal niet, dat heb ik bij zulke games heel vaak, eerst is het leuk en na een tijdje geen zak meer aan, gewoon te veel van het zelfdequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben ziekHeb de hele week al geen wow gespeeld en was net even aan het wow-en en toen had ik geen zin
![]()
![]()
afkick verschijnselenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
![]()
zelfs een 14 jarige denkt er toch wel eens aanquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:06 schreef RockNijntje het volgende:
Sexminded? Ojee dan zit ik hier verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |